Philips 55OLED935/12 - Reviews

Beste deals -27% Laagste prijs ooit!
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

vellinga 01-12-2022

55OLED935/12

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Na 1 jaar is de televisie al stuk. er kwam eerst een witte verticale lijn in beeld en daarna was het beeld volledig uit en bleef de tv rebooten. nu aangemeld voor reparatie maar het vertrouwen in het product en philips is compleet weg.

Bloempje 1957 29-11-2022

Top product

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

We hadden deze tv met bower and Wilkins soundboard bij een vriend gezien en werden verast door de beeldkwaliteit en het geluid. Binnen 10 minuten hebben we er zelf ook een besteld.

Sussenior 14-11-2022

Schitterende beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Sinds ik dit toestel heb is TV kijken een genot vooral bij natuurdocu's en sportwedstrijden door het haarzuiver weergegeven beeld in 4K. Ook series van streamingsdiensten die worden uitgezonden in 4K zijn prima vooral bij actiescenes

Laarschot 04-11-2022

Geweldige tv

Ambilight is prachtig
Geluid is geweldig
Beeld is super
Een min punt zo nu en dan een hard brom geluid dat niet uit te zetten is met afstandbediening dan maar de stekker eruit en opnieuw erin.

EVGW 17-10-2022

Mooie tv met zeer goed geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Strakke tv met schitterend beeld en geluid. , Is wel een model van 2020 ( was toen een high end ) . Het voordeel hiervan is dat deze nu voor een veel lagere prijs te koop is.

M055 30-01-2022

Prima tv

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Heerlijke tv met dito soundbar, alhoewel…….. minder vol geluid dan sommige reviews doen vermoeden, eerder acceptabel geluid. Ik mis de mogelijkheid om andere speakers met meer diepgang aan te sluiten en samen te laten werken met de B&W soundbar. Eerdere geadviseerde speakers geïnstalleerd maar die werkten niet samen en waren geen meerwaarde.

Extern 29-01-2022

Prima keus, prima geluid.....

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Geluid , ambilight, sportbeelden zelf scherper stellen via instellingen.
Minpunt: GEEN gebruikershandleiding bij toch TV uit hogere segment!!

Frie23 26-01-2022

Mooi product

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Prachtig beeld en zeer goed geluid.
Ben erg tevreden met deze aankoop en hoop er nog veel plezier aan te beleven.

Ram12345 07-01-2022

Een ware kijk en luister beleving

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Wij hebben onze Philips cineos 37pfl9603 met ambisoundbar vervangen voor deze Oled+ van Philips met sub van B&W. Wat een haar scherp beeld en prachtig geluid. Aangesloten op de nextbox van Ziggo en muurbeugel van Vogels. Installatie (zeker met de nxt box) is door de goede handleiding eenvoudig. Er staat duidelijk vermeld welke beugel voor muur bestemd is. Lees dus altijd eerst de handleiding. Wij gebruiken de AB van de next box en dat werkt voor ons zeer goed. Bij ons staat niet de hele dag de tv aan. Wij hebben dus nog niet de melding scherm vernieuwen of verversen gehad. Doet die denk ik in de stand-by stand. Om sommige zender logo’s zit een licht grijze sluier om inbranden te voorkomen. Dat is niet hinderlijk bij tv kijken. De sub asw608 is een extra aanvulling op het geluid van de tv en kan ik zeker iedereen aanbevelen. TV kijken en luisteren is nu een ware beleving!

Henkhoen 06-01-2022

Een geweldig product!

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Geweldig multimedia apparaat. Prachtig beeld, heerlijk geluid. Koppelt makkelijk met bluerayspeler, computer en tablet. En is gemakkelijk te bedienen.

Anoniem 11-12-2021

Uiteraard weer een Ambilight!

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Na 12 jaar een 32” Ambilight (32pfl9613) te hebben gehad, deze naar de slaapkamer verhuisd en een nieuwe 48” OLED935 aangeschaft met 4 zijdig Ambilight. Top.

I-Know 05-12-2021

Adembenemend mooi

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Ongelooflijk wat is dit scherm adembenemend mooi i.c.m. Ambilight.
Film kijken wordt met deze OLED+ weer magisch, wat een beleving, dit is ongeëvenaard ! Zo enorm blij mee, kan dit bijna niet verwoorden maar moet je zelf zien en ervaren om dit euforische gevoel te kunnen krijgen. Het geluid is bijzonder goed zeker als je twee DTS Play-Fi rear speakers en een subwoofer hebt geplaatst..

Ik ben een enorm kritisch iemand, maar deze OLED+ maakt mijn leven net dat stukje aangenamer, zelfs mijn vrouw is er enorm blij mee ;-)

B2Bvis 03-12-2021

Prachtig beeld en mooi geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Na 5 dagen genieten van de nieuwe TV. Van Cineos Philips TV naar Philips Oled en dan ook nog een beetje groter. Echt super blij met het geweldige beeld en dito geluid uit deze box een verbetering.. Ambilight ook een mooie stap gemaakt t.o.v. oude TV

Deric 2 02-12-2021

Superbe téléviseur

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Image superbe, ambilight bluffant, barre de son de qualité. Manque juste un subwoofer pour une expérience compète.

Mapade 30-11-2021

Ploppend geluid van subwoofer als tv in stand-by s

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Perfecte tv qua beeld en geluid.
Alleen geeft de subwoofer een ploppend geluid als de tv stand-by staat.
Software is al ge-update.

C. uit Helmond 30-10-2021

Vierzijdig Ambilight via achterwand is erg mooi

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

De kleuren worden door Oled erg natuurlijk weergegeven en een fantastisch helder geluid wordt door de Bowers&Wilkins soudbar weergegeven.
Dit is puur genieten!

v/d Berg 11-10-2021

Geen geluk met dit toestel

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

4 weken na aankoop moederbord kapot, daarna soundbar kapot, nieuwe soudbar heeft ook alweer kuren.
Had wel een nieuw toestel verwacht als een tv na 4 week al kapot is ipv eindeloos repareren.

Acetylsalisilicum 30-09-2021

Het betere werk

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Jammer dat de uitleg summier is. Hoe de functies van de afstandsbediening werken is mij niet duidelijk. Wel een dik boek over veiligheid, waarom geen uitleg op papier?

eigenaar oled 27-09-2021

Geweldige eigenschappen!

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Erg mooie beelden worden geserveerd met muziek en geluiden van hoge kwaliteit met prachtige achtergrond verlichting! En bijna alles in te stellen naar eigen smaak en beleving!

OLED-kijker 02-09-2021

Fantastisch beeld, werking instabiel

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Beeld en geluid zijn prima. Bediening is complex door de vele mogelijkheden. Regelmatige software-probleempjes (?) zorgen voor instabiel gedrag. materiaal behuizing gevoelig voor warmte door uitzetting en inkrimping.
In de basis kan de 55OLED een zeer goede tv worden maar er moet nog wel het een en ander aan de instabiliteit gebeuren.
Voorbeelden van instabiel of hinderlijk gedrag:
1. TV schakelt zonder melding plotseling uit.
2. Plotseling zeer vervormd geluid uit 1 speaker, uiterst recht gemonteerd in de soundbar. Alle andere speakers werken niet. Oplossing: algehele restart (stekker uit 220V).
3. Plotseling een serie korte meldingen bij het Apple TV HDMI-signaal "onbekend videoformaat", afgewisseld door het Apple TV-startscherm en een zwart scherm. Deze cyclus gaat onafgebroken door. Oplossing: algehele restart (stekker uit 220V).
4. Uit de kast komen na ca. 20 min ingeschakelde TV 1 of meer knappen/tikken waarbij het lijkt dat de kunststof behuizing uitzet. Niet op te lossen.