Philips 55OLED935/12 - Reviews

Diepte
4.93 cm dikte
55,0 inch

Covo 17-12-2020

Wat een monster van een tv

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Tv sinds een maand in huis ondergaat de tweede reparatie doet gewoon helemaal niets meer.

Tv sinds een maand in huis wordt volgende werk voor de tweede keer een reparatie op uitgevoerd.

Eerste reparatie hebben ze software op geflashed nu komt volgende week weer een monteur want de tv heeft wel geteld 5 min beeld gehad nadat ze hem hadden terug gebracht en toen weer helemaal niets. En dat voor een gloednieuwe tv van bijna 2500 euro. Wou dat ik hem nooit gekocht had

Mijn oled-scherm 01-01-2021

Kijk al jaren naar Philips televisies

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Geluid valt mij een beetje tegen en wat mij helemaal irriteert is dat elke avond de TV uit gaat als je zit te kijken om het beeld te verversen 10 minuten wachten als ik dat geweten had had ik dit toestel nooit gekocht , wat is dat een tegenvaller

Piet. B 02-01-2021

Perfecte beeld en geluids kwaliteit .

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Beeld en geluid zijn perfect, maar waar ik doodmoe van wordt is dat hij geregeld aangeeft om het beeld moet opschonen na 2 x later te hebben aangeklikt , gaat hij bij de 3e keer gewoon UIT !!! Waardeoos is dat ( dit moet Philips heel snel gaan aanpassen in zijn updates. Stel je voor dat je finale van het wk voetbal zit te kijken, en je TV gaat 10 min. Uit. Gewoon updaten en vervuiling s'nachts uitvoeren wanneer tv op stand by staat punt uit .

Anoniem 08-11-2020

Ontwerp zwakheden helaas

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

3 van de 4 hdmi aansluitingen kunnen niet gebruik worden zonder het ontwerp te storen. Zitten nl zo dat afdekkap niet gemonteerd kan worden en de kabelvoering bijna niet onzichtbaar te realiseren is. De subwoofer start niet automatisch bij inschakelen via menu moet ja nogmaals bevestigd worden. WiFi start niet automatisch Bluetooth verbinden lukt niet. Volume gaat soms plotseling omhoog. Afstandbediening matig direct correcte bediening. Leer is overbodig. Erg duur.

Mo 31-10-2020

Prachtig beeld, geluid kan beter

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Twee bijna 2 weken in huis. Prachtig beeld, soundbar mist wel de subwoofer. Daarom is prijskwaliteitsverhouding niet top, zeker niet bij deze introductieprijs. Afstandbediening is zeer matig qua bediening, hoe is dat nu mogelijk met zoveel jaren ervaring. Koppeling met WiFi komt niet automatisch tot stand na opstart. Bluetooth laat zich niet koppelen.

Pluspunten

• beeld met ambilight
  • eenvoudige installatie
  • mooie uitvoering

Minpunten

• mist subwoofer
  • verbind slecht met WiFi en bluetooth
  • prijskwaliteit
  • matige afstandbediening

Adk 21-12-2020

Is de soundbar ook los van de tv te gebruiken voor alleen muziek? Bijv. via koppeling met je telefoon?
Alvast bedankt voor je reactie.

Mo 22-12-2020

Een bluetooth koppeling van telefoon met soundbar is niet mogelijk. Er is wel bluetooth beschikbaar maar dit is voor bijv. hoofdtelefoon, toetsenbord of gameconsole (dit van Philips reparateur). Handleiding vermeldt dit niet expliciet. Je kunt natuurlijk wel een HDMI ingang gebruiken.
NB het moederbord is na 3 weken vervangen vanwege de WiFi koppelingsproblemen. Werkt nu wel tevens heeft de soundbar nu meer vermogen!! Soundbar komt nog steeds niet automatisch bij. Is volgens Phlips/TP Vision een software probleem dat nog opgelost moet worden. Soundbar heeft wel een top geluid. Luister standaard radio en Spotify ed. Top!

Wally Schenk 08-10-2020

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Vandaag deze nieuwe Oled ontvangen, Wat een beeld en geluid, het spettert echt van de muur, vooral die 4-zijdige Ambilight! We hadden 2 jaar geleden ook al een Oled (3 zijdig Ambilight) ook al een schitterend beeld, maar deze nog schitterender, vooral ook door de soundbar, waar een indrukwekkend geluid uit kwam. Eenmaal Ambilight altijd Ambilight!!!!

M. Post 30-09-2020

Verrassend en stijlvol

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Direct als je de tv aanzet wordt je verrast. Een geweldige beleving met Ambilight wat niet meer te missen voor ons. Dit gaf mij de doorslag om weer voor Philips te kiezen. Ook het geluid was een geweldige ervaring. Bowers & Wilkins is echt een toegevoegde waarde en brengt het kijken naar een leuke film naar een hogere dimensie.

BobO 23-01-2021

fantastisch mooie televisie MAAR.......

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Dit is mijn 4e philips TV. Ik hou van Ambilight en daarom wil ik er eigenlijk niet vanaf, maar met elke Philips die ik koop is eigenlijk iets niet in orde. Ben nu overgestapt op deze TV aangezien hij goed uit de test kwam. In eerste instantie werkt hij goed. Mijn vorige Philips (ook android) was eigenlijk niet mee te werken en crashte om de haveklap, dus dat is een meevaller. Beeld is superieur en geluid best wel goed. Miste wel het lage dus de bijbehorende Bowens & Wilkens Subwoofer erbij besteld (in de actie van Philips). WAT BLIJKT.....De subwoofer werkt MAAR elke keer als je de TV aan zet moet je de Subwoofer in het menu uitschakelen en weer inschakelen voordat hij het gaat doen. Hoe kan het zijn dat zo'n simpele functionaliteit niet getest is? Uiteraard Philips gebeld en ze kunnen hier niets aan doen (ze gaan het proberen te bugfixen), maar eerst zien, dan geloven. Dus voordat je een Subwoofer aanschaft bedenk je dan tweemaal, want dat uit/aan schakelen in je menu constant is niet echt prettig

Brtkpr 01-02-2021

Als het goed is, is met de laatste firmware update het issue met de soundbar (en nog andere problemen) opgelost.

Bob 01-02-2021

Beste Brtkpr,

Helaas niet het geval. Ik heb Philips verwittigd en heb een dump gemaakt van de televisie en opgestuurd in de hoop dat ze het kunnen oplossen.

Brtkpr 01-02-2021

Ah, dat is jammer. Ook niet goed getest dan. Ben benieuwd wanneer dat opgelost wordt. Wilde juist een subwoofer kopen maar daar wacht ik nu even mee. Voor de rest niets dan lof voor deze TV

Bob 01-02-2021

Ondanks dit probleem is het toch de moeite waard. Ik heb de Bowers & Wilkens Subwoofer ontvangen van de actie en de kwaliteit is echt heel goed. De lage tonen voel je echt en heeft echt meerwaarde! Ga er van uit dat ze het wel gaan fixen.

A.H.Rusch 02-02-2021

Bedankt Bob voor deze tip, ik heb de subwoofer nog niet ontvangen, hij moet voor 20 februari zijn geleverd.

Reken 30-10-2020

Perfect beeld, soundbar mist subwoofer

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Beeld is top. Soundbar mist subwoofer waardoor prijskwaliteitsverhouding niet top is zeker niet voor deze introductieprijs. Afstandbediening zeer matig en koppeling met WiFi komt na opstart niet automatisch tot stand. Koppeling met Bluetooth lukt helemaal niet.

Boompie 05-02-2021

Teleurstelling ten top

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Vol verwachting besteld, maar de teleurstelling begon al bij de uitpak. Bijna onmogelijk het toestel uit de doos te halen. Bij de alle merken schuif je de doos van het onderste deel zodat de tv vrijkomt en je deze makkelijk op kunt tillen. Bij deze tv dus niet. Wat een slecht iets. Dan zet je door een onduidelijke instructie eerst de verkeerde voet eronder, waar je achter komt als ie wel erg hoog op zijn voet staat.
Dan het beeld en geluid;
Ook al zet je alle beeldverwerkers die het beeld vloeiend en zonder blur/ artefacten etc moeten maken uit, je blijft ze duidelijk zien al die beeldfouten. Philips begrijpt ook niet dat het beeld instellen makkelijker gaat als je ook beeld ziet. Roep je het instellingen menu op, verdwijnt het beeld. Hetzelfde geldt voor het geluid. Wat slecht doordacht.
Dan de afstandsbediening. Hoe verzin je zoiets. Je drukt constant de verkeerde toetsen in.
En wat heb je aan verlichting als die pas gaat branden als je een knop indrukt?
Het enige goede aan de tv was de ambilight, dus absoluut geen waar voor het vele geld. TV snel ingeruild.

RGJ1 29-01-2021

Prachtig ogende TV met super beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Beeld en geluid zijn zeer goed. Ambilight is prima in te stellen zodat het geen kermis wordt. Software doet zijn ding, behalve het feit dat de ingebouwde chromecast niet kan worden gegroepeerd met andere chromecasts. Verder is de Play-Fi implementatie te slecht om een meerwaarde te hebben en hier verliest hij dan ook 1 ster door. Dat is wat deze TV meer zou maken dan een goede TV, dan wordt het een multimedia apparaat die multi-room streamen mogelijk maakt.

Maar voor een chique ogende geweldige TV om films te kijken en casual te gamen, is dit een dikke vette aanrader.

Brtkpr 29-01-2021

OLED935: Mooi beeld & geluid!

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Sinds kort zijn wij na een 65 inch televisie van Sony te hebben gehad weer terug gegaan naar 55 inch. Waarom? dit omdat we vinden dat het fijner kijkt.
Mede omdat deze televisie 4 zijdig Ambilight heeft lijkt de ervaring echt stukken groter. Ambilight was ook een harde eis omdat we dit al eens eerder hebben gehad, en we het eigenlijk elke keer mistte.
Ik heb nadat ik de verpakking had open gemaakt (trouwens, dat ging niet zo makkelijk omdat je hier niet de bovenkant van de doos eraf kan trekken met flappen) direct de plaat voorzichtig met het plastic er nog omheen op een tafel gelegd, ook daar weer een doek onder.
OLED schermen zijn nu eenmaal gevoelig.

Het plaatsen van de B&W Soundbar ging redelijk vlot, wel vond ik dat het kabeltje niet zo makkelijk in de poot verborgen kon worden. Er zit een soort van kleine spanning op.
Na het bevestigen op de muur kon het feest beginnen. Ik heb her- en der eerst van te voren opgezocht wat de ideale beeldinstellingen zijn, en die heb ik direct geprogrammeerd. Avonds direct een 2 tal films gekeken. Mensen, wat een ongelofelijk strak en helder beeld is dit. Je blijft maar kijken en genieten, serieus, echt waar! Het geluid is super strak, en blijft ook heel strak ondanks het verhogen van de volume. De volgende dag merkte ik wel dat ik vond dat de motion (lees: beweging) niet zo vlot liep. Ik had deze op film staan maar achteraf bleek dat de instelling standaard beter is.

Ik lees tussen de goede reviews door ook veel mensen met problemen. Van een niet werkende subwoofer uitgang (of wanneer subwoofer aangesloten is ineens strepen in het beeld) tot aan vreemde vlekken of het niet meer willen opstarten. Ik hoop echt dat ik meer gelukt heb van deze televisie en dat ik er veel plezier aan mag beleven. Wat mij wel opviel is dat deze televisie wel ondersteuning heeft voor DTS Play-Fi, maar, om vervolgens surround toe te voegen dit weer niet kan, omdat de soundbar zelf geen master uitvoering is. Oftewel, wat je dus voor hoort, hoor je dan ook met achter luidsprekers. Dit verwacht ik niet bij een top televisie. Ook vind ik het jammer dat er geen ondersteuning van Earc is toegevoegd en deze beperkt is tot de oude variant.

Voor nu geef ik een dikke 8 als cijfer, mocht er toch iets veranderen in korte tijd, dan zal ik dit hier aanpassen

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Geen earc
  • Geen surround mogelijkheid
  • Motion kan een dingetje zijn

Johannes 26-12-2020

Wat een slechte TV

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Wat een slechte TV. Het begint al bij het uitpakken. Bij andere merken en vorige Philips TV;s kun je de doos omhoog schuiven zodat de TV in het onderste gedeelte blijft staan en he hem er gemakkelijk kunt uittillen. Bij deze niet je krijgt hem er amper uitgetild! Drama. De installatie gaat redelijk, maar dan het gebruiksgemak. Hoe kun je in godsnaam beeld en geluid instellen als je het beeld niet ziet en het geluid niet hoort. Bij deze kan dat dus niet je moet elke keer gokken en dan via een onmogelijke menutoegang kijken en weer opnieuw beginnen. Brengt je gelijk bij de afstandsbediening; wat een armoedig ding! knoppen die je in wilt drukken liggen zo dicht bij elkaar dat je constant de verkeerde knop indrukt. Het enige goede aan deze TV is de ambilight. Geluid doet he regelmatig niet als je de TV aanzet en je instellingen zijn ook soms ineens weg. Motion is zwaar onvoldoende, Blur en artefacten, hoe je ook instelt. Geloof me niet aan beginnen aan deze TV. Zonde van je vele euro's. Schande Philips.

R.E.Dijkstra 26-12-2020

Veel problemen en storingen

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Product enkele weken in bezit en de volgende issues:
- regelmatig na aanzetten geen geluid moet tv helemaal van stroom afhalen stekker eruit en dan weer aanzetten.
- bij uitzetten soms zeer harde brom geluid (oorverdovend) uit geluid dan ook enkel te verhelpen door TV ook geheel van stroom afhalen en weer aanzetten.
- bij aanztetten soms beeld totaal verstoord met allerei gekleurde kleine blokjes, geluid is dan wel goed. Na aan/uit zteen van TV wel weer in orde.
- na enige tijd soms harde tik hoorbaar achterkant van TV ?
Uiteraard wel de laatste sofware 15 december geinstalleerd.

Cobus72 24-02-2021

Top televisie! Genieten van beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Echt mooi beeld en ambi light is echt een pluspunt, verder makkelijke installatie! Fijn geluid goed instelbaar!

Johnix 21-02-2021

Fantastische beeld- en geluidsensatie

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Blij met de aankoop van deze tv. Helaas ging wel na 3 weken het moederbord al stuk, maar nadat dit vervangen was konden we weer genieten van fantastische beeld sensatie (OLED en Ambilight) en geluidsensatie door de geintegreerde Bowers&Wilkins engine en soundbar..

Kenzie5 17-02-2021

Geweldige kleuren

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Het is een televisie die je het liefst de hele dag aan hebt staan zulke mooie en scherpe beelden ze spatten van het scherm af,ook de ambilight is geweldig om te zien,nu nog de subwoofer erbij hopelijk binnenkort en dan is het helemaal af.Het is een aanrader

willem400 12-02-2021

beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Beeld van de oled935 is uitstekend ook het geluid mag er wezen ,, na de nieuwe update van de software geen problemen meer gehad met het uitvallen van de tv voor het verfrissen van het scherm

Lohuis 09-02-2021

Het product ziet er mooi afgewerkt uit

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Deze beoordeling heb ik gegeven,omdat wij100 procent tevreden mee zijn, ondanks dat het wel een hele uitgave is

Bert sp 09-02-2021

Philips 55 oled 935/12 televisie

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Het geluid van de tv is geweldig geniet er elke dag van ,met de soundbalk vast aan de tv met luidsprekers vanbowers en wilkens En de microfoon in de afstandsbediening voor op YouTube je muziek op te roepen vind ik geweldig. En de beeldkwaliteit is zuiver en helder.