Philips 48OLED935/12 - Reviews

48,0 inch
Resolutie
3840 x 2160 pixels

Covo 17-12-2020

Wat een monster van een tv

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Tv sinds een maand in huis ondergaat de tweede reparatie doet gewoon helemaal niets meer.

Tv sinds een maand in huis wordt volgende werk voor de tweede keer een reparatie op uitgevoerd.

Eerste reparatie hebben ze software op geflashed nu komt volgende week weer een monteur want de tv heeft wel geteld 5 min beeld gehad nadat ze hem hadden terug gebracht en toen weer helemaal niets. En dat voor een gloednieuwe tv van bijna 2500 euro. Wou dat ik hem nooit gekocht had

Piet. B 02-01-2021

Perfecte beeld en geluids kwaliteit .

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Beeld en geluid zijn perfect, maar waar ik doodmoe van wordt is dat hij geregeld aangeeft om het beeld moet opschonen na 2 x later te hebben aangeklikt , gaat hij bij de 3e keer gewoon UIT !!! Waardeoos is dat ( dit moet Philips heel snel gaan aanpassen in zijn updates. Stel je voor dat je finale van het wk voetbal zit te kijken, en je TV gaat 10 min. Uit. Gewoon updaten en vervuiling s'nachts uitvoeren wanneer tv op stand by staat punt uit .

Mijn oled-scherm 01-01-2021

Kijk al jaren naar Philips televisies

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Geluid valt mij een beetje tegen en wat mij helemaal irriteert is dat elke avond de TV uit gaat als je zit te kijken om het beeld te verversen 10 minuten wachten als ik dat geweten had had ik dit toestel nooit gekocht , wat is dat een tegenvaller

Willem400 12-12-2020

uistekend beeld en geluid met een foutje

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

ben best tevreden maar wanneer je onder een film of welke uitzending dan ook je scherm moet verversen en je tv 10 minuten moet uitzetten hij doet dat vanzelf dan wordt je daar niet blij van is daar geen oplossing voor dat hij dat in de nacht doe als je niet kijkt

Anoniem 08-11-2020

Ontwerp zwakheden helaas

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

3 van de 4 hdmi aansluitingen kunnen niet gebruik worden zonder het ontwerp te storen. Zitten nl zo dat afdekkap niet gemonteerd kan worden en de kabelvoering bijna niet onzichtbaar te realiseren is. De subwoofer start niet automatisch bij inschakelen via menu moet ja nogmaals bevestigd worden. WiFi start niet automatisch Bluetooth verbinden lukt niet. Volume gaat soms plotseling omhoog. Afstandbediening matig direct correcte bediening. Leer is overbodig. Erg duur.

Reken 30-10-2020

Perfect beeld, soundbar mist subwoofer

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Beeld is top. Soundbar mist subwoofer waardoor prijskwaliteitsverhouding niet top is zeker niet voor deze introductieprijs. Afstandbediening zeer matig en koppeling met WiFi komt na opstart niet automatisch tot stand. Koppeling met Bluetooth lukt helemaal niet.

M. Post 30-09-2020

Verrassend en stijlvol

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Direct als je de tv aanzet wordt je verrast. Een geweldige beleving met Ambilight wat niet meer te missen voor ons. Dit gaf mij de doorslag om weer voor Philips te kiezen. Ook het geluid was een geweldige ervaring. Bowers & Wilkins is echt een toegevoegde waarde en brengt het kijken naar een leuke film naar een hogere dimensie.

Music lover 22-01-2021

Fijne televisie met tegenvallend geluid.

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Het beeld is fantastisch, mede door Ambilight. De zo veel geroemde geluidskwaliteit valt tegen: het geluid klinkt erg vlak, met weinig stereo definitie. De kwaliteit haalt het niet bij mijn vorige Philips tv met ambilight: één uit de eerste serie. Diverse menu instellingen geprobeerd, met weinig resultaat. De inmiddels bijgevoegde subwoofer moet telkens, nadat de tv uit stand-by komt, opnieuw geselecteerd worden. Erg vervelend.

v.Wel 19-01-2021

Voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Tv heeft een mooi en heel goed beeld de afstandsbediening is makkelijk te bedienen
Nadeel vindt ik dat je niet kunt opnemen en dan naar een andere zender kijken

Genieters 18-01-2021

Perfecte beelden en geweldig geluid.

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

De 48OLED935 hebben wij nu plm. 6 weken in gebruik. Wij zijn zeer tevreden met het perfecte beeld. De kleuren zijn schitterend en het beeld is zeer scherp. Het geluid van de Bowers & Wilkins soundbar is geweldig. We hebben nog een sub woofer besteld, maar ook zonder is het geluid gebalanceerd en helder. Kortom genieten.

Oledtje 18-01-2021

Meer dan uitstekende televisie

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Wow wat een beeld en wat een overgang. Van eenn LCD naar OLED. Gekozen voor het 48 inch model en deze is groot genoeg voor onze huiskamer. Met de B&W speaker een uitstekend geluid.

Boesje 15-01-2021

Zoo blij mee!

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Wilde al lang een oled tv maar ze waren voor mij te groot. Gelukkig nu een 48 inch op de markt. En heb weer voor Philips gekozen vanwege ambilight. Dat was ik al gewend van mijn vorige tv. En nu zelfs 4-zijdig!

Remco_vBL 11-01-2021

Perfecte TV met subliem geluid

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Nu bijna twee maanden deze TV in het bezit. Altijd al groot fan van Philips TV's en dan voornamelijk met Ambilight. Deze TV heeft Ambilight aan 4 zijden dus geeft het apparaat rondom een prachtige verlichting. TV is uitgerust met een soundbar van Bowers & Wilkings. Met de dolby atmos technologie lijkt het inderdaad of je midden in de film zit. Fantastisch geluid. Dit is mijn eerste OLED TV en ik ben uitermate tevreden over de fantastische kijkbeleving.

Rolle53 06-01-2021

Superbe image

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Je viens d’un Philips 32" ambilight acheté en 2005. La différence est énorme. La netteté netteté de l'image et les contrastes sont bluffants. Les mediums et aigus sont très bons, le son Atmos est remarquable. Seul défaut : manque de basses, le caisson subwoofer est indispensable. Toute mon installation hi-fi est B & W, donc je connais et je suis fan de la marque et je regrette un peu ce manque de basses fréquences.

Nick W. 29-12-2020

Prachtig beeld & geluid.

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Aangezien ik enkel plaats heb om een 48inch te plaatsen had ik niet veel keuze in OLED tv's. De 2 andere merken die ook een 48 OLED hebben heb ik in de dezelfde winkel gezien, dus was het perfect om ze alle 3 te vergelijken. Wat geluid betreft heeft de Philips geen concurrentie !! Voor beeld, wat mij betreft is de Philips ook de betere, alhoewel dat persoonlijk zal zijn en de andere 2 merken zeker niet slechter zijn. Aangezien ik een XBOX serie X heb mis ik wel de HDMI 2.1. Op dat gebied heeft de Philips wel een minpunt voor mij en geef ik maar 4 sterren ipv 5. Indien je echter geen interesse hebt in gamen is dat echt een top TV die zeker 5 sterren verdient.
Ook jammer dat de HDMI ingangen slecht geplaatst zijn waardoor de afdekplaat niet gebruikt kan worden.

R.E.Dijkstra 26-12-2020

Veel problemen en storingen

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Product enkele weken in bezit en de volgende issues:
- regelmatig na aanzetten geen geluid moet tv helemaal van stroom afhalen stekker eruit en dan weer aanzetten.
- bij uitzetten soms zeer harde brom geluid (oorverdovend) uit geluid dan ook enkel te verhelpen door TV ook geheel van stroom afhalen en weer aanzetten.
- bij aanztetten soms beeld totaal verstoord met allerei gekleurde kleine blokjes, geluid is dan wel goed. Na aan/uit zteen van TV wel weer in orde.
- na enige tijd soms harde tik hoorbaar achterkant van TV ?
Uiteraard wel de laatste sofware 15 december geinstalleerd.

Boompie 25-12-2020

Wat een slechte TV

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Begint al met het uit de doos halen. Voorheen kon je de doos omhoog doen en kon je de t makkelijk pakken. Nu Dus niet. Eruit tillen, een drama. Enfin verder installeren ging goed. Dan het instellen: hoe kun je in godsnaam beeld en geluid instellen als je geen beeld ziet of geluid hoort! Wat slecht! Dan de beeldbewerking, dramatisch. Wat je ook doet je blijft blur en artefacten zien. Regelmatig als je de tv aanzet doet het geluid het niet of zijn je instellingen weer weg. Het enige goede is de ambilight. Niet kopen deze tv . Zonde van je euro's.

CFEP 22-12-2020

Prachtig beeld, aardig geluid

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Produceert echt een geweldig beeld, voor het geluid heb ik een extra sub aangesloten voor net dat beetje extra

8 x Philips TV 18-12-2020

Mijn achtste Philips TV

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Dit is alweer mijn achtste Philips TV. Ik ben na de introductie van de Aurea (ik heb hem nog steeds…) erg onder de indruk van Ambilight. Ook deze TV voldoet weer aan mijn verwachtingen. Ik hoop wel dat Philips snel een software update uitbrengt om het subwoofer pre-out probleem op te lossen. Ook ik ondervind problemen met de veel te kleine en dicht op elkaar geplaatste toetsjes van de afstandsbediening. Mijn vraag aan Philips is: kan de tijdsduur van de verlichting van de afstandsbediening, na aanraken van een toets, via een update langer ingesteld worden (3 of 4 seconden)? Nu wordt de verlichting na 1 seconde gedoofd. Dit werkt niet prettig omdat ik in het donker altijd eerst op de 0 toets druk om de verlichting te activeren om daarna pas de gewenste toets te zoeken. Maar dat lukt dus niet omdat de verlichting na 1 seconde al dooft. Overigens is het wel een zeer mooi vormgegeven afstandsbediening…!

radio kontakt 16-12-2020

Televisie van deze tijd

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Gewoon een mooie televisie met perfecte eigenschappen, we hadden hiervoor de philips Ambilight met ook de voorkant mee kleurend, was en is ook nog steeds een schitterde televisie maar zie je toch wel dat de techniek in 10 jaar niet heeft stilgestaan.