Philips 48OLED935/12 - Reviews

48,0 inch
Resolutie
3840 x 2160 pixels

Mo 31-10-2020

Prachtig beeld, geluid kan beter

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Twee bijna 2 weken in huis. Prachtig beeld, soundbar mist wel de subwoofer. Daarom is prijskwaliteitsverhouding niet top, zeker niet bij deze introductieprijs. Afstandbediening is zeer matig qua bediening, hoe is dat nu mogelijk met zoveel jaren ervaring. Koppeling met WiFi komt niet automatisch tot stand na opstart. Bluetooth laat zich niet koppelen.

Pluspunten

• beeld met ambilight
  • eenvoudige installatie
  • mooie uitvoering

Minpunten

• mist subwoofer
  • verbind slecht met WiFi en bluetooth
  • prijskwaliteit
  • matige afstandbediening

Adk 21-12-2020

Is de soundbar ook los van de tv te gebruiken voor alleen muziek? Bijv. via koppeling met je telefoon?
Alvast bedankt voor je reactie.

Mo 22-12-2020

Een bluetooth koppeling van telefoon met soundbar is niet mogelijk. Er is wel bluetooth beschikbaar maar dit is voor bijv. hoofdtelefoon, toetsenbord of gameconsole (dit van Philips reparateur). Handleiding vermeldt dit niet expliciet. Je kunt natuurlijk wel een HDMI ingang gebruiken.
NB het moederbord is na 3 weken vervangen vanwege de WiFi koppelingsproblemen. Werkt nu wel tevens heeft de soundbar nu meer vermogen!! Soundbar komt nog steeds niet automatisch bij. Is volgens Phlips/TP Vision een software probleem dat nog opgelost moet worden. Soundbar heeft wel een top geluid. Luister standaard radio en Spotify ed. Top!

Wally Schenk 08-10-2020

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Vandaag deze nieuwe Oled ontvangen, Wat een beeld en geluid, het spettert echt van de muur, vooral die 4-zijdige Ambilight! We hadden 2 jaar geleden ook al een Oled (3 zijdig Ambilight) ook al een schitterend beeld, maar deze nog schitterender, vooral ook door de soundbar, waar een indrukwekkend geluid uit kwam. Eenmaal Ambilight altijd Ambilight!!!!

Alf27 25-01-2021

Prima scherm, goed geluid

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Voor het eerst een TV met OLED-scherm gekocht. Schitterend beeld en geluid. Wacht nog op de sub-woofer van de cashback actie. Helaas werkt de ingebouwde satellietontvanger niet goed. Geen beeld en geluid bij opstarten satelliet kijken. Als we dan de reeds in ons bezit zijnde Rebox satellietontvanger, die via een HDMI-poort is aangesloten inschakelen, doet de Satelliet TV ontvanger het wel. Na uitschakelen van de Rebox blijft de satellietontvangst werken. Bij rechtstreeks aansluiten van de TV op een LNB, buiten de diseq-switch om werkt het wel. Deze ingebouwde Satellietontvanger kan niet overweg met de diseq-switch om te schakelen tussen de vier satellieten.
De afstandbediening is matig, de toetsen liggen te dicht op elkaar, regelmatig een verkeerde toets ingedrukt.

Pluspunten

• Beeld en geluid

Minpunten

• Afstandbediening
  • Plaatsing van de HDMI-poorten

BobO 23-01-2021

fantastisch mooie televisie MAAR.......

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Dit is mijn 4e philips TV. Ik hou van Ambilight en daarom wil ik er eigenlijk niet vanaf, maar met elke Philips die ik koop is eigenlijk iets niet in orde. Ben nu overgestapt op deze TV aangezien hij goed uit de test kwam. In eerste instantie werkt hij goed. Mijn vorige Philips (ook android) was eigenlijk niet mee te werken en crashte om de haveklap, dus dat is een meevaller. Beeld is superieur en geluid best wel goed. Miste wel het lage dus de bijbehorende Bowens & Wilkens Subwoofer erbij besteld (in de actie van Philips). WAT BLIJKT.....De subwoofer werkt MAAR elke keer als je de TV aan zet moet je de Subwoofer in het menu uitschakelen en weer inschakelen voordat hij het gaat doen. Hoe kan het zijn dat zo'n simpele functionaliteit niet getest is? Uiteraard Philips gebeld en ze kunnen hier niets aan doen (ze gaan het proberen te bugfixen), maar eerst zien, dan geloven. Dus voordat je een Subwoofer aanschaft bedenk je dan tweemaal, want dat uit/aan schakelen in je menu constant is niet echt prettig

Johannes 26-12-2020

Wat een slechte TV

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Wat een slechte TV. Het begint al bij het uitpakken. Bij andere merken en vorige Philips TV;s kun je de doos omhoog schuiven zodat de TV in het onderste gedeelte blijft staan en he hem er gemakkelijk kunt uittillen. Bij deze niet je krijgt hem er amper uitgetild! Drama. De installatie gaat redelijk, maar dan het gebruiksgemak. Hoe kun je in godsnaam beeld en geluid instellen als je het beeld niet ziet en het geluid niet hoort. Bij deze kan dat dus niet je moet elke keer gokken en dan via een onmogelijke menutoegang kijken en weer opnieuw beginnen. Brengt je gelijk bij de afstandsbediening; wat een armoedig ding! knoppen die je in wilt drukken liggen zo dicht bij elkaar dat je constant de verkeerde knop indrukt. Het enige goede aan deze TV is de ambilight. Geluid doet he regelmatig niet als je de TV aanzet en je instellingen zijn ook soms ineens weg. Motion is zwaar onvoldoende, Blur en artefacten, hoe je ook instelt. Geloof me niet aan beginnen aan deze TV. Zonde van je vele euro's. Schande Philips.

Pluspunten

• ambilight

Minpunten

• alles wat het wel zou moeten doen

paul 24-11-2020

prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Een prachtig beeld, dat pas goed blijkt bij een 4K testbeeld. Ik wacht met spanning op de eerste groet tv-zenders die met 4K beginnen. Het geluid is ook prima, een paar klassen beter dan mijn vroegere Philips-tv die de kleine speakers aan de achterkant had; mooi ruimtelijk effect. Uitgebreide online gebruiksaanwijzing vereist langdurige studie. Philips klantenservice moest even bijstaan. Basale bediening is echter simpel.

Pluspunten

• beeld
  • geluid

Minpunten

• alleen papieren quickstartgidsje