Philips 48OLED935/12 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M055 30-01-2022

Prima tv

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Heerlijke tv met dito soundbar, alhoewel…….. minder vol geluid dan sommige reviews doen vermoeden, eerder acceptabel geluid. Ik mis de mogelijkheid om andere speakers met meer diepgang aan te sluiten en samen te laten werken met de B&W soundbar. Eerdere geadviseerde speakers geïnstalleerd maar die werkten niet samen en waren geen meerwaarde.

Extern 29-01-2022

Prima keus, prima geluid.....

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Geluid , ambilight, sportbeelden zelf scherper stellen via instellingen.
Minpunt: GEEN gebruikershandleiding bij toch TV uit hogere segment!!

Frie23 26-01-2022

Mooi product

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Prachtig beeld en zeer goed geluid.
Ben erg tevreden met deze aankoop en hoop er nog veel plezier aan te beleven.

Ram12345 07-01-2022

Een ware kijk en luister beleving

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Wij hebben onze Philips cineos 37pfl9603 met ambisoundbar vervangen voor deze Oled+ van Philips met sub van B&W. Wat een haar scherp beeld en prachtig geluid. Aangesloten op de nextbox van Ziggo en muurbeugel van Vogels. Installatie (zeker met de nxt box) is door de goede handleiding eenvoudig. Er staat duidelijk vermeld welke beugel voor muur bestemd is. Lees dus altijd eerst de handleiding. Wij gebruiken de AB van de next box en dat werkt voor ons zeer goed. Bij ons staat niet de hele dag de tv aan. Wij hebben dus nog niet de melding scherm vernieuwen of verversen gehad. Doet die denk ik in de stand-by stand. Om sommige zender logo’s zit een licht grijze sluier om inbranden te voorkomen. Dat is niet hinderlijk bij tv kijken. De sub asw608 is een extra aanvulling op het geluid van de tv en kan ik zeker iedereen aanbevelen. TV kijken en luisteren is nu een ware beleving!

Henkhoen 06-01-2022

Een geweldig product!

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Geweldig multimedia apparaat. Prachtig beeld, heerlijk geluid. Koppelt makkelijk met bluerayspeler, computer en tablet. En is gemakkelijk te bedienen.

Anoniem 11-12-2021

Uiteraard weer een Ambilight!

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Na 12 jaar een 32” Ambilight (32pfl9613) te hebben gehad, deze naar de slaapkamer verhuisd en een nieuwe 48” OLED935 aangeschaft met 4 zijdig Ambilight. Top.

Anoniem 09-12-2021

Prachtige Philips TV

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Prachtige tv. Beeld is echt haarscherp. Het geluid kun je instellen Ik heb de bassen wat hoger en de hoge tonen wat hoger dit scheelt enorm. Als je te weinig bass hebt kun je altijd nog een surround set aansluiten. Qua kleur heb ik de kleur op 65% staan aan de helderheid op 80%. Vooral het ambilight is geweldig. Ik heb nog geen seconde spijt gehad van deze tv.

Pluspunten

• Perfect beeld
  • Goed geluid na instellen
  • Ambilight

Minpunten

• Knoppen afstandsbediening dicht bij elkaar

I-Know 06-12-2021

Adembenemend mooi

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Telkens een Adembenemende mooie ervaring als je een film kijkt!
Contrasten en kleuren zijn waanzinnig goed, ook het geluid dankzij de Bowers & Wilkins soundbar is geweldig! Ik heb tevens twee DTS Play-Fi rear speakers en een subwoofer op deze OLED+ aangesloten voor de ultieme geluidservaring.
Ambilight is een ware toevoeging van deze Tv en maakt het allemaal nog mooier, kortom film kijken was nog nooit zo leuk,

Pluspunten

• Ambilight
  • OLED+
  • Bowers & Wilkins Subwoofer
  • Google interface
  • 4x HDMI ARC

Minpunten

• Verslavend

I-Know 05-12-2021

Adembenemend mooi

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Ongelooflijk wat is dit scherm adembenemend mooi i.c.m. Ambilight.
Film kijken wordt met deze OLED+ weer magisch, wat een beleving, dit is ongeëvenaard ! Zo enorm blij mee, kan dit bijna niet verwoorden maar moet je zelf zien en ervaren om dit euforische gevoel te kunnen krijgen. Het geluid is bijzonder goed zeker als je twee DTS Play-Fi rear speakers en een subwoofer hebt geplaatst..

Ik ben een enorm kritisch iemand, maar deze OLED+ maakt mijn leven net dat stukje aangenamer, zelfs mijn vrouw is er enorm blij mee ;-)

B2Bvis 03-12-2021

Prachtig beeld en mooi geluid

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Na 5 dagen genieten van de nieuwe TV. Van Cineos Philips TV naar Philips Oled en dan ook nog een beetje groter. Echt super blij met het geweldige beeld en dito geluid uit deze box een verbetering.. Ambilight ook een mooie stap gemaakt t.o.v. oude TV

Deric 2 02-12-2021

Superbe téléviseur

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Image superbe, ambilight bluffant, barre de son de qualité. Manque juste un subwoofer pour une expérience compète.

Mapade 30-11-2021

Ploppend geluid van subwoofer als tv in stand-by s

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Perfecte tv qua beeld en geluid.
Alleen geeft de subwoofer een ploppend geluid als de tv stand-by staat.
Software is al ge-update.

Anoniem 23-11-2021

Schitterende philips oled- tv

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

We wilden graag een ambilight-tv kopen en hebben deze gekozen omdat bij 4- zijdig ambilight heeft.
Beeld is haarscherp en stukken beter dan onze vorige 4k-tv. Waarschijnlijk dankzij oled- technologie.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Ambilight 4-zijdig

Minpunten

• Ontbrekende handleiding.
  • De koppeling met ziggo-next en sonos soundbar

C. uit Helmond 30-10-2021

Vierzijdig Ambilight via achterwand is erg mooi

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

De kleuren worden door Oled erg natuurlijk weergegeven en een fantastisch helder geluid wordt door de Bowers&Wilkins soudbar weergegeven.
Dit is puur genieten!

v/d Berg 11-10-2021

Geen geluk met dit toestel

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

4 weken na aankoop moederbord kapot, daarna soundbar kapot, nieuwe soudbar heeft ook alweer kuren.
Had wel een nieuw toestel verwacht als een tv na 4 week al kapot is ipv eindeloos repareren.

Acetylsalisilicum 30-09-2021

Het betere werk

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Jammer dat de uitleg summier is. Hoe de functies van de afstandsbediening werken is mij niet duidelijk. Wel een dik boek over veiligheid, waarom geen uitleg op papier?

eigenaar oled 27-09-2021

Geweldige eigenschappen!

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Erg mooie beelden worden geserveerd met muziek en geluiden van hoge kwaliteit met prachtige achtergrond verlichting! En bijna alles in te stellen naar eigen smaak en beleving!

OLED-kijker 02-09-2021

Fantastisch beeld, werking instabiel

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Beeld en geluid zijn prima. Bediening is complex door de vele mogelijkheden. Regelmatige software-probleempjes (?) zorgen voor instabiel gedrag. materiaal behuizing gevoelig voor warmte door uitzetting en inkrimping.
In de basis kan de 55OLED een zeer goede tv worden maar er moet nog wel het een en ander aan de instabiliteit gebeuren.
Voorbeelden van instabiel of hinderlijk gedrag:
1. TV schakelt zonder melding plotseling uit.
2. Plotseling zeer vervormd geluid uit 1 speaker, uiterst recht gemonteerd in de soundbar. Alle andere speakers werken niet. Oplossing: algehele restart (stekker uit 220V).
3. Plotseling een serie korte meldingen bij het Apple TV HDMI-signaal "onbekend videoformaat", afgewisseld door het Apple TV-startscherm en een zwart scherm. Deze cyclus gaat onafgebroken door. Oplossing: algehele restart (stekker uit 220V).
4. Uit de kast komen na ca. 20 min ingeschakelde TV 1 of meer knappen/tikken waarbij het lijkt dat de kunststof behuizing uitzet. Niet op te lossen.

Wilkins 30-08-2021

het is een heel goed TV toestel

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

fantastisch goede TV, past heel goed in ons decor, geeft heel mooie klank met de soundbar, heeft heel mooi en zuiver beeld, en met de verlichting achter is het kompleet

eldert.grootendorst 19-08-2021

Mooi beeld, goed geluid. Genieten.

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Naast deze review een tweetal opmerkingen. Er ontbreekt een goede en duidelijke beschrijving van de afstandbediening en de mogelijkheden van de TV. Uiteindelijk via internet boekje gedownload en apart de beschrijving van de afstandbediening geprint. Als oudere ben ik wel handig maar heel ouderen niet.
Een tweede opmerking is dat regelmatig (in het begin iedere avond rond 20.00 uur) een tekst verscheen dat er iets moets gebeuren met de TV. Na een p[aar dagen van overleg met de leverancier is bedacht dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat na 10 uur TV didt bericht automatisch komt. Uitgeprobeerd en vastgesteld dat dat zo is. De verversing van het beeldscherm gebeurd nu gewoon als de TV uit is en niet 10 uur heeft aangestaan. Kwam vanwege de olympische spelen. Wellicht goed om dt ook ergens te melden.