Philips 48OLED935/12 - Reviews

48,0 inch
Kleur(en)
brons, grijs

Mo 31-10-2020

Prachtig beeld, geluid kan beter

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Twee bijna 2 weken in huis. Prachtig beeld, soundbar mist wel de subwoofer. Daarom is prijskwaliteitsverhouding niet top, zeker niet bij deze introductieprijs. Afstandbediening is zeer matig qua bediening, hoe is dat nu mogelijk met zoveel jaren ervaring. Koppeling met WiFi komt niet automatisch tot stand na opstart. Bluetooth laat zich niet koppelen.

Pluspunten

• beeld met ambilight
  • eenvoudige installatie
  • mooie uitvoering

Minpunten

• mist subwoofer
  • verbind slecht met WiFi en bluetooth
  • prijskwaliteit
  • matige afstandbediening

Reken 30-10-2020

Perfect beeld, soundbar mist subwoofer

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Beeld is top. Soundbar mist subwoofer waardoor prijskwaliteitsverhouding niet top is zeker niet voor deze introductieprijs. Afstandbediening zeer matig en koppeling met WiFi komt na opstart niet automatisch tot stand. Koppeling met Bluetooth lukt helemaal niet.

Wally Schenk 08-10-2020

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Vandaag deze nieuwe Oled ontvangen, Wat een beeld en geluid, het spettert echt van de muur, vooral die 4-zijdige Ambilight! We hadden 2 jaar geleden ook al een Oled (3 zijdig Ambilight) ook al een schitterend beeld, maar deze nog schitterender, vooral ook door de soundbar, waar een indrukwekkend geluid uit kwam. Eenmaal Ambilight altijd Ambilight!!!!

M. Post 30-09-2020

Verrassend en stijlvol

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Direct als je de tv aanzet wordt je verrast. Een geweldige beleving met Ambilight wat niet meer te missen voor ons. Dit gaf mij de doorslag om weer voor Philips te kiezen. Ook het geluid was een geweldige ervaring. Bowers & Wilkins is echt een toegevoegde waarde en brengt het kijken naar een leuke film naar een hogere dimensie.

Anoniem 08-11-2020

Ontwerp zwakheden helaas

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

3 van de 4 hdmi aansluitingen kunnen niet gebruik worden zonder het ontwerp te storen. Zitten nl zo dat afdekkap niet gemonteerd kan worden en de kabelvoering bijna niet onzichtbaar te realiseren is. De subwoofer start niet automatisch bij inschakelen via menu moet ja nogmaals bevestigd worden. WiFi start niet automatisch Bluetooth verbinden lukt niet. Volume gaat soms plotseling omhoog. Afstandbediening matig direct correcte bediening. Leer is overbodig. Erg duur.

paul 24-11-2020

prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Een prachtig beeld, dat pas goed blijkt bij een 4K testbeeld. Ik wacht met spanning op de eerste groet tv-zenders die met 4K beginnen. Het geluid is ook prima, een paar klassen beter dan mijn vroegere Philips-tv die de kleine speakers aan de achterkant had; mooi ruimtelijk effect. Uitgebreide online gebruiksaanwijzing vereist langdurige studie. Philips klantenservice moest even bijstaan. Basale bediening is echter simpel.

Pluspunten

• beeld
  • geluid

Minpunten

• alleen papieren quickstartgidsje

AdeKw 14-11-2020

Dit is de televisie van 2020

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Een paar weken geleden afscheid genomen van de Sony AFG8 (2 jaar oud) en dan is deze Philips 55OLED935 een heel andere beleving vooral op 3 punten beeld, geluid en ambilight 4, wij zijn er erg blij mee voor een aantal jaren.

Anoniem 06-11-2020

Wat een geweldig beeld!

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

De beeldkwaliteit zo verbijsterend goed, zo natuurlijk zo scherp. De ergerlijke opbouw door pixels bij de oude tv is totaal verdwenen. Daarnaast is aan 4 zijden ambilight weer een mooie toevoeging aan de tv. Verder is de soundbar prima en hoef je niet meer handmatig je surroudsysteem aan te sluiten maar heb je die standaard aangesloten. Zo wordt de nieuwslezer nog kraakhelder.