Philips 48OLED935/12 2020 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Covo 17-12-2020

Wat een monster van een tv

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Tv sinds een maand in huis ondergaat de tweede reparatie doet gewoon helemaal niets meer.

Tv sinds een maand in huis wordt volgende werk voor de tweede keer een reparatie op uitgevoerd.

Eerste reparatie hebben ze software op geflashed nu komt volgende week weer een monteur want de tv heeft wel geteld 5 min beeld gehad nadat ze hem hadden terug gebracht en toen weer helemaal niets. En dat voor een gloednieuwe tv van bijna 2500 euro. Wou dat ik hem nooit gekocht had

Mijn oled-scherm 01-01-2021

Kijk al jaren naar Philips televisies

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Geluid valt mij een beetje tegen en wat mij helemaal irriteert is dat elke avond de TV uit gaat als je zit te kijken om het beeld te verversen 10 minuten wachten als ik dat geweten had had ik dit toestel nooit gekocht , wat is dat een tegenvaller

Anoniem 08-11-2020

Ontwerp zwakheden helaas

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

3 van de 4 hdmi aansluitingen kunnen niet gebruik worden zonder het ontwerp te storen. Zitten nl zo dat afdekkap niet gemonteerd kan worden en de kabelvoering bijna niet onzichtbaar te realiseren is. De subwoofer start niet automatisch bij inschakelen via menu moet ja nogmaals bevestigd worden. WiFi start niet automatisch Bluetooth verbinden lukt niet. Volume gaat soms plotseling omhoog. Afstandbediening matig direct correcte bediening. Leer is overbodig. Erg duur.

Piet. B 02-01-2021

Perfecte beeld en geluids kwaliteit .

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Beeld en geluid zijn perfect, maar waar ik doodmoe van wordt is dat hij geregeld aangeeft om het beeld moet opschonen na 2 x later te hebben aangeklikt , gaat hij bij de 3e keer gewoon UIT !!! Waardeoos is dat ( dit moet Philips heel snel gaan aanpassen in zijn updates. Stel je voor dat je finale van het wk voetbal zit te kijken, en je TV gaat 10 min. Uit. Gewoon updaten en vervuiling s'nachts uitvoeren wanneer tv op stand by staat punt uit .

Boompie 05-02-2021

Teleurstelling ten top

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Vol verwachting besteld, maar de teleurstelling begon al bij de uitpak. Bijna onmogelijk het toestel uit de doos te halen. Bij de alle merken schuif je de doos van het onderste deel zodat de tv vrijkomt en je deze makkelijk op kunt tillen. Bij deze tv dus niet. Wat een slecht iets. Dan zet je door een onduidelijke instructie eerst de verkeerde voet eronder, waar je achter komt als ie wel erg hoog op zijn voet staat.
Dan het beeld en geluid;
Ook al zet je alle beeldverwerkers die het beeld vloeiend en zonder blur/ artefacten etc moeten maken uit, je blijft ze duidelijk zien al die beeldfouten. Philips begrijpt ook niet dat het beeld instellen makkelijker gaat als je ook beeld ziet. Roep je het instellingen menu op, verdwijnt het beeld. Hetzelfde geldt voor het geluid. Wat slecht doordacht.
Dan de afstandsbediening. Hoe verzin je zoiets. Je drukt constant de verkeerde toetsen in.
En wat heb je aan verlichting als die pas gaat branden als je een knop indrukt?
Het enige goede aan de tv was de ambilight, dus absoluut geen waar voor het vele geld. TV snel ingeruild.

BobO 23-01-2021

fantastisch mooie televisie MAAR.......

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Dit is mijn 4e philips TV. Ik hou van Ambilight en daarom wil ik er eigenlijk niet vanaf, maar met elke Philips die ik koop is eigenlijk iets niet in orde. Ben nu overgestapt op deze TV aangezien hij goed uit de test kwam. In eerste instantie werkt hij goed. Mijn vorige Philips (ook android) was eigenlijk niet mee te werken en crashte om de haveklap, dus dat is een meevaller. Beeld is superieur en geluid best wel goed. Miste wel het lage dus de bijbehorende Bowens & Wilkens Subwoofer erbij besteld (in de actie van Philips). WAT BLIJKT.....De subwoofer werkt MAAR elke keer als je de TV aan zet moet je de Subwoofer in het menu uitschakelen en weer inschakelen voordat hij het gaat doen. Hoe kan het zijn dat zo'n simpele functionaliteit niet getest is? Uiteraard Philips gebeld en ze kunnen hier niets aan doen (ze gaan het proberen te bugfixen), maar eerst zien, dan geloven. Dus voordat je een Subwoofer aanschaft bedenk je dan tweemaal, want dat uit/aan schakelen in je menu constant is niet echt prettig

Brtkpr 01-02-2021

Als het goed is, is met de laatste firmware update het issue met de soundbar (en nog andere problemen) opgelost.

Beste Brtkpr,

Helaas niet het geval. Ik heb Philips verwittigd en heb een dump gemaakt van de televisie en opgestuurd in de hoop dat ze het kunnen oplossen.

Brtkpr 01-02-2021

Ah, dat is jammer. Ook niet goed getest dan. Ben benieuwd wanneer dat opgelost wordt. Wilde juist een subwoofer kopen maar daar wacht ik nu even mee. Voor de rest niets dan lof voor deze TV

Bob 01-02-2021

Ondanks dit probleem is het toch de moeite waard. Ik heb de Bowers & Wilkens Subwoofer ontvangen van de actie en de kwaliteit is echt heel goed. De lage tonen voel je echt en heeft echt meerwaarde! Ga er van uit dat ze het wel gaan fixen.

A.H.Rusch 02-02-2021

Bedankt Bob voor deze tip, ik heb de subwoofer nog niet ontvangen, hij moet voor 20 februari zijn geleverd.

Mo 31-10-2020

Prachtig beeld, geluid kan beter

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Twee bijna 2 weken in huis. Prachtig beeld, soundbar mist wel de subwoofer. Daarom is prijskwaliteitsverhouding niet top, zeker niet bij deze introductieprijs. Afstandbediening is zeer matig qua bediening, hoe is dat nu mogelijk met zoveel jaren ervaring. Koppeling met WiFi komt niet automatisch tot stand na opstart. Bluetooth laat zich niet koppelen.

Pluspunten

• beeld met ambilight
  • eenvoudige installatie
  • mooie uitvoering

Minpunten

• mist subwoofer
  • verbind slecht met WiFi en bluetooth
  • prijskwaliteit
  • matige afstandbediening

Adk 21-12-2020

Is de soundbar ook los van de tv te gebruiken voor alleen muziek? Bijv. via koppeling met je telefoon?
Alvast bedankt voor je reactie.

Mo 22-12-2020

Een bluetooth koppeling van telefoon met soundbar is niet mogelijk. Er is wel bluetooth beschikbaar maar dit is voor bijv. hoofdtelefoon, toetsenbord of gameconsole (dit van Philips reparateur). Handleiding vermeldt dit niet expliciet. Je kunt natuurlijk wel een HDMI ingang gebruiken.
NB het moederbord is na 3 weken vervangen vanwege de WiFi koppelingsproblemen. Werkt nu wel tevens heeft de soundbar nu meer vermogen!! Soundbar komt nog steeds niet automatisch bij. Is volgens Phlips/TP Vision een software probleem dat nog opgelost moet worden. Soundbar heeft wel een top geluid. Luister standaard radio en Spotify ed. Top!

Reken 30-10-2020

Perfect beeld, soundbar mist subwoofer

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Beeld is top. Soundbar mist subwoofer waardoor prijskwaliteitsverhouding niet top is zeker niet voor deze introductieprijs. Afstandbediening zeer matig en koppeling met WiFi komt na opstart niet automatisch tot stand. Koppeling met Bluetooth lukt helemaal niet.

Wally Schenk 08-10-2020

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Vandaag deze nieuwe Oled ontvangen, Wat een beeld en geluid, het spettert echt van de muur, vooral die 4-zijdige Ambilight! We hadden 2 jaar geleden ook al een Oled (3 zijdig Ambilight) ook al een schitterend beeld, maar deze nog schitterender, vooral ook door de soundbar, waar een indrukwekkend geluid uit kwam. Eenmaal Ambilight altijd Ambilight!!!!

M. Post 30-09-2020

Verrassend en stijlvol

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Direct als je de tv aanzet wordt je verrast. Een geweldige beleving met Ambilight wat niet meer te missen voor ons. Dit gaf mij de doorslag om weer voor Philips te kiezen. Ook het geluid was een geweldige ervaring. Bowers & Wilkins is echt een toegevoegde waarde en brengt het kijken naar een leuke film naar een hogere dimensie.

PcPrutser 07-03-2021

Fantastisch beeld in een mooi design

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Zeer mooi beeld en ambilight is een prachtige ervaring.

Instellingen subwoofer worden niet onthouden. Bij opstarten telkens naar de instellingen gaan om subwoofer te activeren.

JC064 03-03-2021

fantastisch beeld in een mooi design

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Het uitpakken en ophangen van de tv aan een muurbeugel ging vlot, mits je het doet met minimaal 2 personen. Daarna zijn mijn ervaringen de volgende :
- door de on-screen begeleiding is de installatie vrij eenvoudig.
- je kunt het beeld geheel naar eigen smaak instellen.
- de kwaliteit van HDR 10+ en met name Dolby Vision is fantastisch (kleur en contrast)
- Ook de kwaliteit van SDR (tv zenders) is goed.
- Het Android platform werkt snel en zonder hapering (wifi)
- Het 4-zijdige Ambilight voegt echt iets toe (mijn vorige Philips tv had 3-zijdig Ambilight)

Over de B&W Soundbar kan ik geen oordeel geven omdat ik hem niet gebruik (Homecinema) Aan de achterzijde van de tv zijn voldoende aansluitingen ten behoeve van je randapparatuur. Mijn advies is om de tv na gebruik in de standby modus te laten staan, zodat de tv het "pixelonderhoud" kan uitvoeren.

willem400 12-02-2021

beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Beeld van de oled935 is uitstekend ook het geluid mag er wezen ,, na de nieuwe update van de software geen problemen meer gehad met het uitvallen van de tv voor het verfrissen van het scherm

wadden 03-02-2021

beeld (kleuren) uitstekend!

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

De 48 oled voldoet prima. Veel kijkplezier. De B&w soundbar is een openbaring voor ons. Dat het een android tv is, daar kwam ik pas achter toen hij bij ons thuis geinstalleerd werd. Zeer welkom overigens. Ik ben nl al jaren gewend aan android.
Een juiste gamepad vinden en bedrijfsklaar maken voor games spelen voor de kleinkinderen is mij nog niet gelukt.

Kijkscherm 31-01-2021

Mooi beeld

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Mooi scherp beeld, zeker met de ambi-light, ontvangst per satelliet gaat prima.
Het is niet alleen jammer maar ook vreselijk irritant dat je bij elke keer de tv inschakelen steeds opnieuw de subwoofer weer moet inschakelen in het instelingenmenu. Dit is echt geen doen ! Door dit zeer omslachtige gedoe, iedere keer weer, heeft de extra subwoofer voor ons echt geen meerwaarde en dus gebruiken wij die niet meer. Ook zonde van de dure sub-aansluitkabel die je extra moet kopen.
De TV op zich is een aanrader, zolang je maar geen subwoofer wenst om het geluid te optimaliseren. Erg jammer van Philips dat ze hiervoor gekozen hebben.

tigerlilly! 30-01-2021

Excellente televisie...een wereld gaat open!

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Op aanraden van mijn dochter heb ik deze televisie aangeschaft. Mijn man en ik zijn ontzettend blij met de aankoop. Het beeld en geluid zijn fenomenaal, gemakkelijke afstandsbediening en ook zeer toegankelijk voor 'oudere kijkers'

RGJ1 29-01-2021

Prachtig ogende TV met super beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Beeld en geluid zijn zeer goed. Ambilight is prima in te stellen zodat het geen kermis wordt. Software doet zijn ding, behalve het feit dat de ingebouwde chromecast niet kan worden gegroepeerd met andere chromecasts. Verder is de Play-Fi implementatie te slecht om een meerwaarde te hebben en hier verliest hij dan ook 1 ster door. Dat is wat deze TV meer zou maken dan een goede TV, dan wordt het een multimedia apparaat die multi-room streamen mogelijk maakt.

Maar voor een chique ogende geweldige TV om films te kijken en casual te gamen, is dit een dikke vette aanrader.

Brtkpr 29-01-2021

OLED935: Mooi beeld & geluid!

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Sinds kort zijn wij na een 65 inch televisie van Sony te hebben gehad weer terug gegaan naar 55 inch. Waarom? dit omdat we vinden dat het fijner kijkt.
Mede omdat deze televisie 4 zijdig Ambilight heeft lijkt de ervaring echt stukken groter. Ambilight was ook een harde eis omdat we dit al eens eerder hebben gehad, en we het eigenlijk elke keer mistte.
Ik heb nadat ik de verpakking had open gemaakt (trouwens, dat ging niet zo makkelijk omdat je hier niet de bovenkant van de doos eraf kan trekken met flappen) direct de plaat voorzichtig met het plastic er nog omheen op een tafel gelegd, ook daar weer een doek onder.
OLED schermen zijn nu eenmaal gevoelig.

Het plaatsen van de B&W Soundbar ging redelijk vlot, wel vond ik dat het kabeltje niet zo makkelijk in de poot verborgen kon worden. Er zit een soort van kleine spanning op.
Na het bevestigen op de muur kon het feest beginnen. Ik heb her- en der eerst van te voren opgezocht wat de ideale beeldinstellingen zijn, en die heb ik direct geprogrammeerd. Avonds direct een 2 tal films gekeken. Mensen, wat een ongelofelijk strak en helder beeld is dit. Je blijft maar kijken en genieten, serieus, echt waar! Het geluid is super strak, en blijft ook heel strak ondanks het verhogen van de volume. De volgende dag merkte ik wel dat ik vond dat de motion (lees: beweging) niet zo vlot liep. Ik had deze op film staan maar achteraf bleek dat de instelling standaard beter is.

Ik lees tussen de goede reviews door ook veel mensen met problemen. Van een niet werkende subwoofer uitgang (of wanneer subwoofer aangesloten is ineens strepen in het beeld) tot aan vreemde vlekken of het niet meer willen opstarten. Ik hoop echt dat ik meer gelukt heb van deze televisie en dat ik er veel plezier aan mag beleven. Wat mij wel opviel is dat deze televisie wel ondersteuning heeft voor DTS Play-Fi, maar, om vervolgens surround toe te voegen dit weer niet kan, omdat de soundbar zelf geen master uitvoering is. Oftewel, wat je dus voor hoort, hoor je dan ook met achter luidsprekers. Dit verwacht ik niet bij een top televisie. Ook vind ik het jammer dat er geen ondersteuning van Earc is toegevoegd en deze beperkt is tot de oude variant.

Voor nu geef ik een dikke 8 als cijfer, mocht er toch iets veranderen in korte tijd, dan zal ik dit hier aanpassen

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Geen earc
  • Geen surround mogelijkheid
  • Motion kan een dingetje zijn

Alf27 25-01-2021

Prima scherm, goed geluid

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Voor het eerst een TV met OLED-scherm gekocht. Schitterend beeld en geluid. Wacht nog op de sub-woofer van de cashback actie. Helaas werkt de ingebouwde satellietontvanger niet goed. Geen beeld en geluid bij opstarten satelliet kijken. Als we dan de reeds in ons bezit zijnde Rebox satellietontvanger, die via een HDMI-poort is aangesloten inschakelen, doet de Satelliet TV ontvanger het wel. Na uitschakelen van de Rebox blijft de satellietontvangst werken. Bij rechtstreeks aansluiten van de TV op een LNB, buiten de diseq-switch om werkt het wel. Deze ingebouwde Satellietontvanger kan niet overweg met de diseq-switch om te schakelen tussen de vier satellieten.
De afstandbediening is matig, de toetsen liggen te dicht op elkaar, regelmatig een verkeerde toets ingedrukt.

Pluspunten

• Beeld en geluid

Minpunten

• Afstandbediening
  • Plaatsing van de HDMI-poorten

Bob 01-02-2021

Ik lees dat je een Subwoofer hebt besteld. Hou er rekening mee dat deze het nog niet goed doet. De subwoofer moet elke keer als de televisie aan is geweest geactiveerd worden door in het menu eerst uit te zetten en daarna weer aan. (zie mijn artikel hier op deze pagina)
BobO

Music lover 22-01-2021

Fijne televisie met tegenvallend geluid.

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12 2020

Het beeld is fantastisch, mede door Ambilight. De zo veel geroemde geluidskwaliteit valt tegen: het geluid klinkt erg vlak, met weinig stereo definitie. De kwaliteit haalt het niet bij mijn vorige Philips tv met ambilight: één uit de eerste serie. Diverse menu instellingen geprobeerd, met weinig resultaat. De inmiddels bijgevoegde subwoofer moet telkens, nadat de tv uit stand-by komt, opnieuw geselecteerd worden. Erg vervelend.