Philips 6000 series 42PFL6678K/12

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 6000 series 42PFL6678K/12 op Kieskeurig.nl.

dexter 1970 11-06-2014

Ben heel tevreden over het totaal.Min punt is dat beeld en spraak niet gelijk lopen. Krijg dit niet goed.

leon1212 19-05-2014
  • Product half jaar in bezit

5,7
beste mensen ik wil bij deze iedereen ff laten weten koop nooit een phillips tv 42pfl6678k/12 niks als ellende met deze tv vorig jaar augustus gekocht tot 4 maal toe monteur in huis gehad uiteindelijk een nieuwe tv gehad zelfde serie nummer en wederom tv kapot weer tot 3 maal toe een monteur geweest uiteindelijk me tv opgehaald en nu 3 weken later nog steeds geen tv wat een slechte tv en enorm slechte servers zowel van philips zelf als van PLATTETV.NL waar ik hem heb gekocht. dus bij deze mensen koop nooit deze tv en al helemaal niet bij PLATTETV.NL wat een spijt heb ik ten 1e van deze tv en ten 2e dat ik hem heb gekocht bij PLATTETV.NL

rolandoww 07-01-2014
  • Product maand in bezit

In eerste instantie een geweldig toestel. Afhankelijk van de beeld instelingen, spat het beeld van het scherm. Ook ben ik erg onder de indruk van het geluid. Dat er zoveel bas uit zo'n platte tv komt vind ik onvoorstelbaar.

De afstandsbediening is erg gevoelig. Hierdoor kom je gauw per ongeluk in een menu terecht, of zet je al gauw de tv per ongeluk aan. Het qwerty toetsenbord werkt bij mij niet bij apps, omdat de apps een toetsenbord simuleren met een keuze scherm. Bij netflix werkte het niet bijvoorbeeld.

Netflix loopt bij mij ook vast na een klein tijdje beeld te hebben gehad. Erg jammer, want hier hadden we de tv op uitgezocht, en deze dienst heeft naar mijn mening de toekomst. Als het goed is wordt ik terug gebeld door Philips, dus ik hoop dat dit probleem nog verholpen kan worden.

Bij het kijken naar mijn media speler leek het beeld soms donkerder te worden. Dit is echter een instelling denk ik (dynamisch contrast) dus dit is verholpen.

Tot slot hebben we ook bij het normale tv kijken een paar keer gehad dat de televisie vast loopt. Bijvoorbeeld als je een functie als "guide" oproept. Deze gaat laden, maar komt hier niet meer uit.

Interactieve televisie werkt ook niet, maar dit was vooraf bekend. Ik kom wel in het interactieve menu, maar daarna kan ik niet navigeren. Hopelijk wordt dit later dit jaar verholpen.

We hebben deze Philips ingeruild voor een Panasonic TX-L42ET60E. De Philips wint gemakkelijk qua kwaliteit en functies.

Lieuwe24 09-10-2013

Sinds een paar weken in bezit en op zich erg tevreden maar:
Beeld kwaliteit kan beter als ik het vergelijk met vorige Philips van 3 jaar oud en nog LCD, terwijl dit een led-tv is.
Zit dus nog te stoeien met beeldinstellingen om het nog mooier, scherper te krijgen. 1 van de redenen om juist dit type te nemen is de dubbelzijdig afstandsbediening met aan de
achterkant een volledig qwerty toetsenbord(je).
Wel kleine toetjes maar veel gemakkelijker in gebruik met Smart-tv en you-tube, dan het oude systeem met 3 keer zelfde toets indrukken om namen in te voeren. Net als Sms'en zeg maar.
Tv kan ook met smart Phone o.i.d. bediend worden maar vind ik niet interessant want ab duidelijk genoeg.
Een paar keer van 2d naar 3d gekeken, is wel leuk maar zal geen overuren maken bij mij(ons).
Kortom; hele mooie schitterende tv, maar met beeldinstellingen moet het beter kunnen dus graag opmerkingen of advies.
Extra info: zelfde type tv als 42pfl 6008 en 42pfl 6158 en 6198. Met dit verschil dat de 6678 die ik heb, alleen via Expert geleverd mag worden, en dus elders niet verkrijgbaar is.