Philips 65PUS9435/12 2020 - Reviews

Petruspas 10-06-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

Haarscherp beeld en fantastisch geluid.
Wij zijn er erg tevreden over. Ambilight is erg fraai. Mooie achtergrond kleuren.

kraac 27-05-2021

ondersteunig?

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

Toestel geeft helaas niet de juiste logo's weer zoals mijn oude Philips toestel van 4 jaar oud.

d.w.z. de zender logos van bv nl1 of rl blijven grijs, tevens id de voorlichting van de zenders oud en wordt te laat ververst ,

had ik dit geweten had ik het toestel niet gekocht.

beats-1950 18-05-2021

ambilight

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

Direct na het aansluiten van de tv viel het geweldig mooie ambilight op. Wat een sensatie, de kleuren spatten van de muur af en versterken je gemoedstoestand. Dan het geluid. Onze tv heeft een Bowers by Wilkins soundbar. Gewoon fantasisch. Een uitgekiende prijs/kwaliteit verhouding.

Goefie 04-04-2021

Mooi strak beeld en prima geluid.

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

Veel mooie opties qua ambilight en een prima beeld en geluidskwaliteit. Staat mooi in het interieur.

Frankanaria 21-02-2021

Alles aan deze TV is perfect

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

Waarom? Het aantal hdmi aansluitingen is toereikend, het streamen vanaf elk device gaat moeiteloos, de lichtbeleving is weergaloos, de installatie eenvoudig. De Wii doet het prima met een Wii2hdmi stekker. Blue tooth zou nog een zeer welkome aanvulling zijn hoewel ik lees dat dit niet kan door een vertragingsfactor waardoor het geluid niet synchroon loopt. De FM hoofdtelefoon doet het prima al is hij zwaar (oud model)

corvanoers 29-12-2020

het product bevalt me uitstekend

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

prachtige kleuren geweldig geluid prijs komt prima overeen van wat er geboden word driezijdig Ambilight is een geweldige ervaring