Philips 65PUS9435/12 2020 - Reviews

Philoled 13-01-2021

Een direct led tv met goed beeld en zeer goed geluid

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

Deze set gekocht voor in de slaapkamer. Heb er wat gemengde gevoelens bij. Over het algemeen heeft deze premium direct led tv een goed beeld. Qua algemene beeldkwaliteit zou ik deze Philips dan ook met een 7,5 tot 8/10 geven.
Ben een beetje te verwend geraakt door mijn andere Philips tv in de televisiekaner. En dat is een OLED televisie. Het verschil is er. Dat kan zeker niet ontkent worden. De beeldkwaliteit van een OLED tv is superieur en qua zwartweergave en contrast kleurbereik niet te evenaren.
Dan gaan we het hebben over het geluid van deze smart led tv. De set beschikt over een Bowers&Wilkins soundbar. Wie B&W zegt weet onmiddelijk dat dit gerenomeerd luidsprekermerk nauwelijks te evenaren is op het gebied van geluidskwaliteit. Het geluid is dan ook dik in orde. Voor het overige beschikt deze tv over Dolby Vision/HDR10/10+e en HLG. Jammer genoeg is het een 50 herz televisie. Ben ik tevreden. Zeer zeker. Wat je uiteindelijk krijgt voor je geld is een premium product met hier en daar wat flaws, de bijvende beperkingen van een LED tv(zelfs een direct LED) t.o.v een OLED.
Neem het gerust van mij aan. Eens je de beeldkwaliteit van een OLED gewend bent dan wordt het zeer moeilijk zoniet onmogelijk om terug naar LED te gaan.
Maar de conlusie is dan ook...
Wil je de absolute top kies dan voor OLED. Zoek je een televisie met een aanvaardbaar beeld en een prima geluid. Dan kies je voor deze Philips premium direct LED televisie.

Pluspunten

• goed beekd, uitstekende geluidskwaliteit.
  • Dolby Vision en HDR/HLG
  • ambilight
  • bouwkwaliteit
  • mooi design

Minpunten

• geen OLED
  • 50 herz
  • beeld is niet perfect

Goefie 04-04-2021

Mooi strak beeld en prima geluid.

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

Veel mooie opties qua ambilight en een prima beeld en geluidskwaliteit. Staat mooi in het interieur.

Frankanaria 21-02-2021

Alles aan deze TV is perfect

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

Waarom? Het aantal hdmi aansluitingen is toereikend, het streamen vanaf elk device gaat moeiteloos, de lichtbeleving is weergaloos, de installatie eenvoudig. De Wii doet het prima met een Wii2hdmi stekker. Blue tooth zou nog een zeer welkome aanvulling zijn hoewel ik lees dat dit niet kan door een vertragingsfactor waardoor het geluid niet synchroon loopt. De FM hoofdtelefoon doet het prima al is hij zwaar (oud model)

corvanoers 29-12-2020

het product bevalt me uitstekend

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12 2020

prachtige kleuren geweldig geluid prijs komt prima overeen van wat er geboden word driezijdig Ambilight is een geweldige ervaring