Panasonic TX-43HXW944 2020 - Reviews

sam 10-12-2020

Kwaliteitsproduct, zeer tevreden !

Geschreven voor: Panasonic TX-43HXW944 2020

Sinds een paar weken de Panasonic HXW944 in bezit. Gelijk viel het super strakke design bij mij in de smaak. Een heel klein zwart randje om het beeldscherm wat super mooi staat in ons interieur.
De installatie was heel eenvoudig.
Je merkt dat dit een net uitgebrachte 4K tv is met de allernieuwste technologie. Er zitten ontzettend veel mogelijkheden op. Ook is hij erg makkelijk in bediening.
De beeldkwaliteit is heel goed. Ik kan nog wel eens hoofdpijn krijgen van te fel of onscherp beeld, daar is bij deze Panasonic geen sprake van. Wat een waanzinnig scherpe maar ook natuurlijke beelden door HDR-beeldoptimalisatie met Dolby Vision, waterdruppels en rimpels zijn haarscherp te zien.
Ik was heel benieuwd naar het Dolby Atmos geluid. Soms klinken tv's nogal kaal, maar deze tv heeft een helder en diep geluid wat heel aangenaam is.
Ik vind deze Panasonic echt een aanrader doordat zowel het beeld als het geluid echt een bioscoopervaring geeft.

Pluspunten

• top kwaliteit
  • strak design

Minpunten

• geen minpunt kunnen vinden

Robert 25-02-2021

mooie strakke televisie met de juiste specificaties

Geschreven voor: Panasonic TX-43HXW944 2020

Na een flinke zoekactie (ik zocht helaas iets wat niet geheel standaard is!) ben ik bij de Panasonic TX-43HXW994 terecht gekomen, de volgende dingen waren voor ons belangrijk. de 100 hz beeldverversing, HDR, zuinig in stroomverbruik, niet te groot (vinden wij persoonlijk niet zo mooi) en er zit bluetooth en wifi op. De t.v. was gemakkelijk te installeren en heeft vele handige functies. Het beeld en geluid is prima in orde. Het geluid is voldoende vol en het beeld is zeer helder en wordt zeer goed weergegeven, wij zijn zodoende zeer tevreden over deze aankoop van de Panasonic TX-43HXW944.

Pluspunten

• zeer helder en kleurrijk beeld
  • goed geluid en energie zuinig

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

HS1970 13-12-2020

Mooie tv

Geschreven voor: Panasonic TX-43HXW944 2020

We hebben deze tv nu een paar weken in huis en zijn er zeker tevreden over.
Alles is perfect, alleen hadden we hem wel een maatje groter mogen / moeten nemen.
Beeld super
Geluid mooi
Interactief, alles zit er op en aan.
De afstandsbediening is even wennen, je drukt snel op de verkeerde knop.
De knoppen zitten dicht op elkaar.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Interactief

Minpunten

• Afstandsbediening (knoppen)