Philips 55OLED855/12 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

boze film liefhebber! 20-05-2022

Wat een televisie!!!!!!!!

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Ik snap nou niet waarom deze televisie tijdens een film ineens het oled scherm gaat refreshen kan dat niet softwarematig gewoon als hij standby staat??
Het schijnt dat je vrome taal moet gebruiken anders mag je geen review plaatsen.

Erikk 12-03-2022

Prima beeld erg slechte audio

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

aansluiting via bluetooth zoveel vertraagd dat je dat niet meer kan instellen
en geluid is gewoon te zacht zonder.

Stephan 85 20-01-2022

Inputlag zeer matig, Disney Plus "hikt" enz.

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

De beeldkwaliteit is zeer matig. Ik maak gebruik van de modem Next Ziggo. Uitstekend modem echt kan de TV "bij snelle beelden" het tempo niet bijhouden. Ook door het veranderen van de instelling bij Ultra hdmi wordt de gewenste kwaliteit niet gehaald. Disney Plus "hikt". Opnieuw geïnstalleerd, software update TV gedaan. De voorzien van een netwerkabel. Het mag allemaal niet baten. Dan maar gebruik van ingebouwde google cast. Deze blijkt niet meer te werken nadat de TV een software update heeft gehad. Erg teleurgesteld in dit product. Mij vorige uhd TV was beter dan deze.

JD073 04-01-2022

Geweldige OLED tv 65 inch

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Na lang zoeken op deze TV uitgekomen. In de meeste winkels hebben de OLED TV’s helemaal niet zo’n mooi beeld als hij daadwerkelijk is. Het lijkt wel alsof ze met andere merken een deal hebben gesloten en slechte beelden tonen op deze Philips OLED TV’s.

Mijn oudere Philips 4K TV begon het te begeven, maar vond ik altijd heel fijn. Mijn HUE lampen kunnen ook op de ambilight van de tv worden aangesloten. Het beeld is na instellingen perfect! Zwart is zeer zwart en de tv reageert snel. Kortom zeer blij met deze aankoop. Super beeld en geluid!

Braak 13-12-2021

Perfectie

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Wat een genot deze tv, kleuren zijn perfect. Installatie en sync met Hue gaat ook super, hue is een fijne aanvullig. Geen nadelen ontdekt

Zithoek 02-12-2021

Ambilight kers op de taart

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

De oled tv geeft een prachtig beeld en de ambilight “omlijsting” is een prachtige aanvulling op het geheel. Het maakt de beleving veel intenser en de Hue koppeling maakt het af. Voor mij is het perfect en aanbevelenswaardig.

Anoniem 24-11-2021

Aanrader

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Mooie vormgeving, uitstekend beeld, ambilight is fantastisch. Toestel is zeer makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Uitstekende beeldkwaliteit
  • Mooie vormgeving
  • Eenvoudige installatie en bediening

coprene 30-10-2021

Mooi scherm, slecht geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Ik ben negatief verrast over het geluid. Wat slecht. Alsof het vanachter een deur komt. Het beeld is goed en ambilight vind ik prettig.

Pluspunten

• Prijs, bij BCC voor 899 Euro
  • Scherm is mooi
  • Ambilight

Minpunten

• geluid; dof
  • dik, past niet plat tegen de muur.
  • verlichting van afstandsbediening gaat snel uit.

Spook2 29-09-2021

Mooi beeld, rustig kijken door ambilight

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Makkelijke bediening van Netflix enzo. Er zijn natuurlijk altijd minpuntjes. De integratie met ziggo mediabox is slecht. Je moet nog steeds met twee afstandsbedieningen aan het werk. En de chromecast bediening werkt alleen met WiFi connect en niet met een vaste verbinding.

55OLED855 14-09-2021

55OLED855 TV+Ambilight met Hue. Een kijkfeest.

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

De 55OLED855/12 is een schitterende TV met prachtig beeld.
Ambilight en de combinatie met Hue maakt het TV kijken tot nog mooiere en prachtige beleving! In een woord geweldig.
Het geluid is wat karig en staat niet in verhouding met de overige stand der techniek. Gebruik van een externe audio installatie maakt het echter tot een feestje.
De mogelijkheid om je eigen grote 4K video bestanden via een externe USB-HDD weer te geven is goed uitgewerkt.
Het deksel voor de ruimte voor de HDMI kabels komt makkelijk los als alle aansluitingen in gebruik zijn.
Ondanks deze tekortkomingen verdient deze TV met al zijn mogelijkheden een dikke aanbeveling.

Scheilen 08-09-2021

Prachtige tv

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Het gemak van het installeren en de simpele bediening in combinatie met de driezijdig ambilight maakt dat dit een prachtige tv is.

Gebruiker 64 23-08-2021

Heel mooi scherp beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Ik ben heel tevreden over de TV. De beeldkwaliteit is prachtig en de geluidskwaliteit is goed.
Jammer dat je ambilight niet handmatig kunt instellen en de samenwerking met Play Fi is en het Philips Soundsysteem is niet goed. Dit allemaal gemeld en ingestuurd naar de ondersteuning met de hoop op een wijziging van de software. Dat moet echt beter!!!

TevredenPhilipsgebruiker 21-08-2021

Super beeld !

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Heb deze TV nu een paar maanden en moet eerlijk zeggen dat ik vanwege mn oude Philips (1-zijdige) ambilight toch op zoek was naar een nieuwe 3-zijdige ambilight ;-)
Ik was vanwege wat reviews bang voor een mogelijk tegenvallende aankoop, maar kan gelukkig zeggen dat ik totaal geen problemen heb gehad. In tegendeel hij is helemaal geweldig en kan alleen maar zeggen dat hij fijn te bedienen is, een heel zuiver en strak beeld heeft, zelfs van dichtbij en een goed standaard geluid heeft.
Met de vele ambilight en geluids opties, is film kijken net alsof je in een bioscoop bent !

Lad10 18-08-2021

Aanrader

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Geweldige TV. Super goed beeld. Veel mogelijkheden en makkelijk te gebruiken.
Ambilight is echt een toevoeging en gekoppeld met Philips Hue systeem nog mooier.
Heb de TV nu bijna 2 weken en ben super tevreden.

Pluspunten

• Geweldig mooi beeld
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kabelgoot achterkant mag wat beter sluiten

FlexUser63 16-08-2021

Geniet elke dag van deze tv

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

We hadden een nieuwe TV nodig want de oude begon het op te geven. Had wel oren naar een OLED TV maar wilde perse dat het Android als platform biedt. Dus deze Philips TV was de logische keuze. Ik had vooraf wat twijfels over ambilight, leek me niet echt nodig, maar het is echt wel perfect. Geniet met volle teugen van de TV. Had veel eerder moeten bestellen.

Uitpakken en installatie was eenvoudig en binnen een half uur zaten we te genieten.

Enige minpunten die ik tot nu toe gevonden heb zijn: de knopjes op de afstandsbediening, ik zit er vaak naast te drukken, wat trage start vanaf de afstandsbediening, spraakbediening die niet alles kan vinden/begrijpen, backlight op afstandsbediening die te kort is en dat de gebruikte Android versie achterloopt op wat er beschikbaar is en ik hoop dat Philips dat binnenkort aanpast en we een update voorgeschoteld krijgen.

Ook wel vreemd is dat er geen papieren handleiding is terwijl er wel een - wat mij betreft - nutteloze papieren guide met veiligheids aanwijzingen in bijna alle talen van de wereld wordt meegeleverd.

Jappy 11-08-2021

Prima beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Het is een prima toestel, maar ja dat was de vorige Philips oled tv ook, echter binnen 3 jaar een grote vlek in het beeld dus hopelijk houd dit toestel het landerijen vol qua beeldkwaliteit

Anoniem 05-08-2021

Prachtig beeld, eenvoudige installatie.

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Prachtig vormgegeven toestel, helder en zeer scherp beeld, eenvoudig te bedienen, goed geluid. Zelf heb ik een home cinema installatie erop aangesloten, maar uit het toestel zelf komt al een verrassend goed geluid. Kortom, een prachtig apparaat, zeker een aanrader.

Pluspunten

• beeld
  • bedieningsgemak
  • geluid
  • vormgeving

L M. 04-08-2021

Superieur beeldkwaliteit met goed geluid.

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Deze Philip OLED heeft een superieur mooi beeld, het geluid doet daarbij wel onder, maar is is zeker verbetert in vergelijking tot de vorige generatie tv's, en zeker niet slecht voor zo een hele platte tv, twee kleine minpuntjes zijn de afstandsbediening en het pop-up bericht van beeldverversing, zo liggen de knopjes op de afstandsbediening vlak in de behuizing waardoor het minder makkelijk is om deze blind te bedienen: als de tv een lange tijd aan staat (5/6uur) dan verschijnt de pop-up voor beeldverversing, dit komt soms ongelegen, je kunt de beeldverversing vervolgens uitstellen, maar is soms toch vervelend om dit bericht te krijgen als je midden in een programma zit, (als de tv niet meer dan enkele uren achtereen aan staat verschijnt deze pop-up niet)
De overall indruk die wij hebben is van hoge kwaliteit, en daarmee vinden wij deze Philips zeker een aanrader!

John Player 04-08-2021

Mooi beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

Goed beeld en geluid. Makkelijk te bedienen. Het na een tijdje automatisch uitschakelen kan op termijn leiden tot irritatie.

HM.. 21-07-2021

SUPER beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED855/12

NU ongeveer 2 maanden in ons bezit en de tv heeft een geweldig beeld ,en geluid is echt fantastisch,en dan nog niet eens gesproken over de AMBILIGHT,wat een geweldige ervaring,bij natuurfilms is het werkelijk of dat je zelf in de natuur staat of tussen de dieren,echt mega gaaf!!!