Philips 7500 series 50PUS7555/12 2020 - Reviews

Els Groeneweg 24-12-2020

Groot scherm, erg mooi beeld

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12 2020

Philips 4K Ultra HD TV 50PUS7555/12, we wilden deze graag kopen omdat het een TV is met super mooi beeld en ook het geluid is goed,. Wij vinden het makkelijk door dat het een Smart tv is je makkelijk naar Netflix en veel andere apps kan gaan.

Pluspunten

• mooi beeld
  • makkelijke bediening na alles uitpluizen

HAZET 05-09-2021

RTL.XL niet meer ontvangen.

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12 2020

Enkele maanden na aankoop werd de RTL XL APP vernieuwd en volgens de berichten zou Philips dat automatisch aanpassen .Maar kan tot op heden nog niets ontvangen.
De verkoper heeft een afspraak gemaakt met de service dienst, die aan huis komt, daar de TV te groot is voor het servicevervoer. Dus wacht ik af.

Pomas 20-04-2021

Positieve ervaringen en tegenvallers...

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12 2020

Het scherm reflecteert te fel, het 4K beeld is fantastisch maar moet continu bijgesteld bij veranderen van post. SmartTV ervaring: men kan geen apps zelf installeren van het net dus zo smart is die niet en dat valt echt tegen want de gepresenteerde apps zijn meestal betalend. Netverbinding werkt goed en streamen van Netflix app en YouTube is zeer tevredenstellend !

André 18-04-2021

Nooit meer een duurder toestel,

Geschreven voor: Philips 7500 series 70PUS7555/12 2020

Wat een super prijs-kwaliteitverhouding. Tot nu toe altijd een high end toestel gehad, maar nu eens een budget TV. Deze Philips is echt een aanrader. Makkelijk in te stellen, goed beeld redelijk geluid. Bediening eenvoudig en accuraat.
Had iets hoger op de pootjes mogen staan, dan kon de Soundbar er onder.
Een aanrader.

Pluspunten

• Formaat
  • Beeld
  • Instellen
  • Bediening

Minpunten

• Wat laag op de pootjes

Clemens 11-05-2021

Ik deel jouw ervaringen volkomen. Wat een kijkgenot met deze TV. De 4 K beelden zijn beter, maar op afstand valt het verschil niet heel erg op.

Michel S. 09-04-2021

Veel TV voor een scherpe prijs.

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12 2020

Een toestel dat er niet alleen mooi uitziet maar ook een plezier om naar te kijken. Helder en geweldig scherp beeld dat je dankzij de vele instellingsmogelijkheden geheel naar je eigen hand kan zetten. De vooringestelde beeld- en geluidsnormen zijn op zich al perfect voor elke situatie. De geluidskwaliteit geleverd door het toestel zelf is heel goed. Een mooi aanbod van aansluitmogelijkheden is aanwzeig.

Clemens 06-04-2021

Top product voor top prijs

Geschreven voor: Philips 43PUS7555/12

Mijn TV werd me te klein. Toen mijn dochter het huis uit ging gaf ik aan dat zij onze televisie zou krijgen als zij er een nodig had. Ze klopte van de week aan en met veel plezier ging ik een ander toestel uitzoeken. Mijn vrouw zweert bij Philips vanwege de natuurlijke kleuren.
Het is in een woord een fantastisch toestel met een van Philips bekende handige interface.
Simpel en eenvoudig te installeren en voelt snel en intuïtief aan in het dagelijks gebruik. Afstandsbediening omvat o..a. de handige Netflix knop.,maar voelt niet prettig in de hand aan. Overwegend gebruik ik de afstandsbediening van de KPN of een App zodat niet echt stoort.

Pluspunten

• Kwaliteit beeld
  • Intuïtieve en snelle bediening

Minpunten

• Afstandsbediening.

Joh 3 vers 16 09-12-2020

nadeel

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12 2020

nadeel is elke keer als tv aanzet dan krijg je een melding dat de tv na 5 min automatisch wordt uitgeschakeld erg irritant

Exray 24-10-2020

Top toestel. Voor een Top prijs

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12 2020

Prachtig beeld met zeer persoonlijke instel mogelijkheden en een ingebouwd dolby surround geluid alsof je er midden in zit.
Het naar wens instellen verdiend de aandacht en moeite om zo met veel plezier van het favoriete beeld en geluid te genieten.
Een aanrader voor een prima prijs!