Philips 7500 series 50PUS7555/12 - Reviews

Diepte
7.94 cm dikte
50,0 inch

BP-Racing 22-02-2021

Wij zijn zeer tevreden met de televisie

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

De televisie is makkelijk te installeren en makkelijk te verbinden met het draadloos netwerk. De beeldkwaliteit en het geluid is goed

Aalbertsberg 27-01-2021

De Philips televisie 43 PUS 7555/12.

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

Ik heb deze review gegeven, omdat ik binnenkort dit toestel ga kopen. Heb hem in de winkel gezien, en was er heel enthousiast over. Ik vond het een prachtig beeld, en een heel mooi geluid. Het dolby systeem lijkt mij een geweldige vondst, wat het geluid nog meer ten goede komt. Ook vond ik de prijs heel redelijk.

Dem. 04-01-2021

zeer goed toestel

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

Heel goed toestel, leuk dat je Netflix rechtstreeks kan bekijken.
Super beeld! Super geluid!
Wel heel jammer is dat Disney+ en spotify niet worden ondersteund.
Maar via chrome cast is dit ook snel en goedkoop opgelost.

mvg

Jeroen 31-12-2020

Goed, maar kan beter

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

Mooi beeld en voor een TV goed geluid. Als je recht voor de TV zit tenminste, anders verlies je de helft van de kleuren omdat de kijkhoeken slecht zijn. Geen wonder dat deze niet worden vermeld in de specificaties! Wellicht is dit de concessie die gedaan moet worden om voor een lage prijs een 4K scherm te maken. In mijn persoonlijke situatie geen probleem maar wel iets om rekening mee te houden bij aanschaf.
Het eigen besturingssysteem begrijp ik niet. Netflix is aanwezig maar geen Ziggo, Disney+ en andere populaire toepassingen die op Android beschikbaar zijn, dus waarom niet gewoon Android gebruiken? Ik heb een HTPC dus ook dit is voor mij niet echt een probleem maar het zal voor anderen een dealbreaker zijn.

Maurissen 20-12-2020

Kwaliteit

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

Ik heb 2 keer dit type geprobeerd. De eerste keer werkte de WIFI connectie niet correct.
Moest telkens d.m.v. resetten( stekker in en uit) de werking herstellen.
Wel een goede timer functie! ( timer een keer ingesteld b.v. 30 min. ging na uitschakelen en weer opnieuw inschakelen weer naar stand 30 minuten zonder via instellingen opnieuw in te stellen) Jullie doen dit bij sommige types wel en andere niet. Dit is bijzonder vervelend. Geef de optie eenmalig of vast ( voor mensen die ziek zijn optimale oplossing)
De vervanger daarna had problemen met zender instelling in de stream op 290 MHZ.
Beide heb ik geretourneerd na veel ergernis.
Ik heb nu de Philips The One (43PUS8505) die werkt prima.
Helaas hier ook weer timerfunctie zonder vaste instelling.

Wingenaar 18-12-2020

Zeer goede TV

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

Mooi beeld, makkelijk aan te sluiten, ook via afstandsbediening van Telenet, alles gebeurt eigenlijk automatisch

Joh 3 vers 16 09-12-2020

nadeel

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

nadeel is elke keer als tv aanzet dan krijg je een melding dat de tv na 5 min automatisch wordt uitgeschakeld erg irritant

Ketter 05-12-2020

Goede tv voor standaard gebruik

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

Prima tv voor standaard tv kijken en af toe wat streamen via Netflix, Amazon en npo plus. Ook schitterend beeld met de Switch. Ook fijn dat er veel apps te downloaden zijn. Voor mij persoonlijk is de beeldoptie niet op schaal heel belangrijk (heet tegenwoordig origineel). Deze optie zorgt ervoor dat het beeld niet opgeblazen wordt.

Anoniem 09-11-2020

Nice android TV for the price, I aim satisfied.

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

Vervanging van de oude lcd tv beeld is veel beter en energie verbruik lager. volume regeling hoofdtelefoon blijkt niet onafhankelijk hoofdvolume regeling Geen blue tooth, maar had al een converter audio uit naar blue tooth. 2 usb aansluitingen dus 1 om di converter te voeden

Exray 24-10-2020

Top toestel. Voor een Top prijs

Geschreven voor: Philips 7500 series 50PUS7555/12

Prachtig beeld met zeer persoonlijke instel mogelijkheden en een ingebouwd dolby surround geluid alsof je er midden in zit.
Het naar wens instellen verdiend de aandacht en moeite om zo met veel plezier van het favoriete beeld en geluid te genieten.
Een aanrader voor een prima prijs!