Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 28-07-2021

Aanrader

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Sinds gisteren in huis,wat een prachtig beeld.
Gekocht bij Kamera Express dus snelle levering.Top

Pluspunten

• Ongekend scherp beeld
  • Mooie kleuren

Anoniem 20-07-2021

Top TV met prachtig haarscherp beeld

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Top TV met een prachtig haarscherp beeld - heldere kleuren en ook zwart is echt zwart.
Mooi design, super dun scherm met mooi geluid, ook super voor gaming, erg responsief
De afstandsbediening werkt als laserpointer, makkelijk in gebruik bij de browser of apps, bijvoorbeeld Netflix.
Ook erg makkelijk om mobiele apparaten te koppelen.
Deze TV voldoet geheel aan mijn verwachtingen, haarscherp beeld, mooie heldere kleuren en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• superieure beeldkwaliteit
  • mooi design - superdun scherm
  • super voor gaming, erg responsief
  • bedieningsgemak

Anoniem 11-07-2021

Niet twijfelen, maar kopen dit LG product!

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Beste Oled TV liefhebbers.
IK heb deze tv gekocht na het raadplegen van Kieskeurig en de Consumentenbond. Deze LG blinkt uit in beeld en geluidkwaliteit. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. IK heb de TV gekocht bij Kamera Express vanwege de sterke prijs en de 5 jaar garantie!!

IK ben erg blij met mijn keuze en weet nu al dat ik er lang plezier van ga hebben.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • IK heb nog maar 1 afstandsbediening nodig
  • De magic remote control afstandsbediening

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Anoniem 27-06-2021

Bevalt heel erg goed

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Een hele fijne televisie. Mooi beeld en installatie was erg eenvoudig. Geluid van de tv is zelfs zonder soundbar erg goed. Had hoge verwachting van een oled tv en deze tv maakt deze verwachting meer dan waar

• Installatie
  • Beeld en kleuren

rico_013 20-06-2021

Top OLED televisie!!

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Deze LG OLED55CX is echt een mega gave televisie. Prachtige kleuren, zeer hoog contrast door de diep zwarte waarden die de OLED produceert. Natuurlijk uitgerust met 4K wat zn eigen geweldig presenteerd als je een 4K youtube filmpje opzet. Prachtig!

Daarnaast ben ik een fanatieke gamer, en laat dit scherm hier uitermate geschikt voor zijn. De tv beschikt zelfs over 4 x HDMI 2.1 poorten, bij de concurrent vaak maar 1. Deze OLED is dus zeker geschikt voor de PS5 en xbox serie X. Je hebt dus nagenoeg geen vertraging als je de tv in de SPEL modus zet. Ofwel, 4K met 120 fps zeer goed te doen.

De afstandbediening werkt hartstikke goed enn makkelijk, net zoals de wii controller. Met een aanwijsicoon bedien je het erg makkelijke menu en apps. En alle populaire apps zoals Netflix, prime video, YouTube etc staan erop op. Erg fijn. Het wekt als een tierelier.

1 minpuntje, de stroomkabel is erg kort. Daar mag LG wel iets aan doen. Maar voor de rest kan je gewoon geen betere tv wensen.

Ben je een film liefhebber of een echte gamer? Heel gauw met een leuke aanbieding in huis halen deze tv. Je zal erg blij worden hiervan!

Tip: kijk na aanschaf wat YouTube filmpjes voor de beste instellingen en opties van deze LG CX. Er staan er genoeg op en het loont de moeite om deze te bekijken.

Grr

Pluspunten

• Beeld kwaliteit uitstekend
  • 4 x HDMI 2.1 poorten
  • Zwart is zwart dus zeer hoog contrast
  • Magic remote afstandbediening
  • Zeer makkelijke interface en erg snel

Minpunten

• Stroomkabel korte kant
  • Tv net wat te laag voor soundbar

Lindsey 28-05-2021

Prachtige TV

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Prachtige tv met fantastisch beeld kwaliteit en geluid.
Absoluut een aanrader!!!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Opties

Anoniem 22-05-2021

lg oled 55 cx 6 la

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

LG oled 55cx6 La gekocht over het beeld niks anders dan lof. Maar het atmos geluid is slecht blikkerig geluid. snap dan ook niet dat mensen hier tevreden over zijn. Bijna elke avond zit ik de geluidsinstellingen
te veranderen maar het blijft slecht. Zoals een ander review schreef hij is zeer laag zodat er geen plaats is voor een soundbar ervoor. Nee ik beveel deze niet aan als je een goed geluid wil.

Pluspunten

• goed beeld

Minpunten

• geluid

Caesius 17-05-2021

Aanrader

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

-Ging van een Sony Bravia 1080p 31 inch naar een 55 inch, mede omdat de 48 inch 300 euro duurder was dan dit model en ondanks het grotere scherm viel me vooral op dat de kwaliteit er niet minder door werd. In eerste instantie gebruikte ik een Humax 5350C box van ziggo maar daar had ik last van verschil beeldkwaliteit en geluidskwaliteit per zender. Heb toen een losse C+ module gekocht waar ik de smartcard in kon stoppen en nu is zowel het beeld- als geluidskwaliteit per zender hetzelfde. Op het moment van schrijven is de nieuwere C1 variant 600 euro duurder dan dit model en de 600 euro valt niet te verantwoorden voor 5% betere prestatie voor een product dat 60% duurder is. Al met al erg tevreden met de TV en moet erg wennen aan wat je er allemaal mee kan.

Pluspunten

• beelkwaliteit
  • voor ingebouwde boxen goede kwaliteit
  • prijs kwaliteit
  • opties

Minpunten

• erg veel opties
  • stroomkabel kan niet losgekoppeld worden

Marten 12-05-2021

Kijkgenot.

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Ik heb dit product gekocht omdat de referenties heel goed zijn
Ik ben daarin niet teleurgesteld prachtig beeld en goed geluid.
Een minpuntje stembediening werkt niet omdat ik ontvangst van Ziggo heb.
Uiterst tevreden.

Pluspunten

• Prachtig beeld en geluid.

Minpunten

• Geen spraakbediening i.v.b.m. mediabox van Ziggo

H. Nasiri 12-04-2021

Mooi scherm en strak design

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Ik heb de LG OLED55CX6LA bij Kamera Express. Tv heeft een super design en een zeer strak scherm. Kleurweergave is uitstekend.
Een minpuntje is de stroomkabel, deze kan niet af en is aan de korte kant.

• Kleurweergave
  • Snelheid

Minpunten

• korte stroomkabel

Niek 05-04-2021

Super tv

Geschreven voor: LG OLED65CX6LA

Wilde eerst een Samsung QLED kopen. Nadat ik deze live gezien had en niet onder de indruk was begon ik toch te twijfelen. Uiteindelijk de deal afgezegd en voor deze OLED gegaan. Wat een verschil. Het beeld is vele malen scherper voor het oog en de zwartwaarden zijn super. Ook de besturing werkt ideeal. Wel jammer dat ik niet alles op 1 afstandbediening krijg omdat de horizon kast van ziggo hier problemen mee geeft. Ik heb de tv samen met een Samsung q900t soundbar gekocht. Ik kijk nu al een aantal maanden maar ik geniet nog steeds iedere keer als ik de tv aan zet van de kwaliteit. Het is gewoon alsof je in de bioscoop zit. Kortom, een super tv.

PaulvS 02-04-2021

LG55CX6LA, via Kamera express

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Mijn vorige tv was een Philips 37" tv met ambilight van een jaar of 10. Hilarisch om het verschil in grootte te zien. Uiteindelijk blijkt dat we nog een maat groter hadden kunnen nemen, aangezien we op een meter of 5 à 6 van de tv zitten, maar aan de andere kant wilden we ook niet een al te grote tv neerzetten. We hebben nog getwijfeld om weer een Philips tv aan te schaffen vanwege de prettige ervaringen met Ambilight, maar afgaande op een groot aantal reviews hebben we toch de keuze voor de LG gemaakt.

Dan de tv zelf. Beeldkwaliteit is fantastisch zoals in vrijwel elke review gelezen kan worden. Afgelopen weekend Formule 1 in 4K kunnen bekijken, wat een ware lust voor het oog was. Zelfs de kleinste details waren scherp waarneembaar. Je kon zelfs meelezen op de displays op de sturen van de coureurs. Geluidskwaliteit is voor ons een compleet nieuwe ervaring en absoluut niet te vergelijken met onze eerdere tv. Dobly digital streams klinken zeer vol, echter zijn wel een stuk harder dan 'normale' geluidsbronnen, zodat je vaak het volume terug moet schroeven als je overschakelt naar een andere zender. Nog niet kunnen vinden of er een functie bestaat om de geluidniveau's van zenders meer op gelijke hoogte te brengen.

Automatisch wordt de Ziggo Next box niet herkend maar als er dan handmatig gezocht wordt naar 'Aris' kan de Ziggo Next box gekozen worden en kan er tv gekeken worden met één enkele afstandsbediening. De afstandsbediening van de Ziggo Next box heb ik nadien niet meer aangeraakt.

De WebOS apps voor Youtube, Netflix, Prime, Spotify werken allen zonder problemen, zodat je geen extra afspeelapparaten meer nodig hebt.

Al met al ben ik heel tevreden met deze tv en hoop hier een lange tijd van de kunnen genieten.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit, met name Formule 1 in 4K
  • Geluidskwaliteit
  • Koppeling met Ziggo Next

Minpunten

• Volumeverschil tussen Dolby Digital en 'normaal'

A. Poot 31-03-2021

Prachtig beeld, goed geluid, mooi design

Geschreven voor: LG OLED65CX6LA

Na lang vergelijken en twijfelen zijn we door een scherp aanbod Kamera Express overtuigd om voor de 65CX te gaan. Het scherm mag niet aangeraakt worden tijdens installatie (daarna ook niet) maar dit is goed mogelijk d.m.v. de manier waarop de TV ingepakt is. Goed kijken naar de pictogrammen op de doos.

Het beeld is echt prachtig. Diepe kleuren, haarscherp en natuurlijk beeld. In een donkere kamer komt het realistische zwart helemaal tot zijn recht. 4K content streamen via Wi-Fi gaat trouwens ook prima, het beeld is direct haarscherp en heeft nog niet één keer gehaperd.

Het geluid is echt van goede kwaliteit. Zo goed zelfs dat de HiFi-set sinds de komst van deze tv nog niet vaak aan gestaan heeft. Terwijl ik toch heel kritisch ben wat betreft geluid.

De bediening met de magic remote werkt fijn, wij waren er heel snel aan gewend.

De software werkt ook prettig, alle gangbare apps als YouTube en Netflix zijn reeds geïnstalleerd en starten snel op. Een ontbrekende app als bijvoorbeeld Videoland is snel geïnstalleerd.

Het feit dat deze TV over HDMI2.1 beschikt was voor mij een reden om me te overtuigen. Dit wordt de komende jaren steeds meer de standaard, dus als je een tv aanschaft voor toch een jaar of 6-7 is het wel fijn dat deze alvast over deze techniek beschikt.

Pluspunten

• Beeld: zwartwaarden, kleuren, scherp, natuurlijk.
  • Bediening
  • Software
  • HDMI 2.1

Minpunten

• Heel mooi, maar kwetsbaar dun scherm.

Eelco 12-03-2021

Na een paar maanden

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Ook na een paar maanden nadat wij onze nieuwe LG OLED televisie in gebruik hebben kan ik melden dat wij zeer tevreden zijn.

Inmiddels hebben wij ook een Sonos beam aangesloten die samen met twee Play 1 speakers een aantrekkelijk ruimtelijk geluid produceren. Ondanks wat wij daarop middels het internet hadden gelezen ging de installatie probleemloos.

Daarnaast maken wij veel gebruik van Airplay om lezingen en cursussen vanaf de iPhone en iMac te streamen naar de tv in de woonkamer: een genot.

Ook de webbrowser en YouTube worden regelmatig gebruikt en deze functioneren naar wens.

Nu maar hopen dat de ontwikkeling en ondersteuning van WebOS meer in lijn is met de levensduur van een televisie, iets dat wij destijds bij Samsung (ES7000) niet zo ervaren hebben.

De handbediening vinden wij nog steeds niet erg prettig. Daar zijn wij nog steeds niet aan gewend.

----------------------------------------------------
Review 22-11-2020:

Ter vervanging van onze 8 jaar oude Samsung ES7000 televisie die het begeven heeft nu een LG Oled televisie gekocht (LG Oled CX6LA). En meteen een maatje groter (nu 55 inch ipv. 48 inch).
Vanwege Corona de keuze via het internet gedaan. Deze televisie krijgt overal lovende kritieken en onze eerste indruk is dat dit gerechtvaardigd is. Levering door Kamera Express tot in de woonkamer. Uitgepakt met ons tweeën. Aangesloten op de Ziggo Media Box Next en op het internet en Power On. Een paar keuzeschermen en onze nieuwe tv werkt. Wennen is de nieuwe afstandsbediening. Kiezen of wij deze of de afstandsbediening van Ziggo blijven gebruiken. De komende dagen gaan wij de nieuwe functies bestuderen. Wel een stapel papieren documenten gekregen (moet dat nog?) maar geen nuttige handleiding. Dat maar opzoeken op het internet.

Pluspunten

• Beeld
  • Connectivity met Sonos
  • Airplay

Minpunten

• Handbediening

Plaag224 25-02-2021

Lijkt leuk maar is het niet

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Hoop toeters en bellen zitten erop waar de gemiddelde consument niets van snapt, 3 dagen bezig geweest om de tv goed te krijgen op de receiver met hulp van LG en Marantz.
Eindelijk loopt het redelijk goed al snap ik niet dat als de settopbox van ziggo uitzet dat dan opeens de PlayStation aangaat vanzelf maar dat zal wel een verborgen instelling zijn.
Sinds ARC werkt na 3 dagen werkt het streamen vanaf de iMac niet goed (geen geluid meer)
Vanavond wilde vrouw lief iets terug kijken op Videoland en nadat ik eerder al de Netflix app en een paar radio app,s had geïnstalleerd dacht ik oh dat doe ik even.
Nou mooi niet de hele avond bezig geweest maar installeren ho maar ,dan YouTube aanzetten want daar staat het meestal ook wel op ,deze moet een update doen en ja je raad het al hij download wel het bestand maar hij installeert dus mooi niet.
Dus morgen maar weer bellen want op internet staat geen oplossing behalve dat je dns op Google zou kunnen zetten maar dat helpt dus ook niet.
Radio zenders doen het trouwens wel dus er is verbinding en ook ruimte genoeg om de app,s te kunnen installeren.
Hiervoor had ik een Panasonic en dat was gewoon aansluiten en gaan met die banaan niets geen problemen.
Deze tv gaat retour want na 5 dagen bezig met instellingen ben ik het wel zo zat dat ik in LG niet meer geloof dat het goed gaat komen.
Snap niet dat deze tv zoveel sterren heeft of de mensen hebben er niets aanhangen en gebruiken de app,s niet maar ik vind hem echt waardeloos

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Tv kan niet geheel uit blijft stand-by
  • ACR instellingen is abracadabra
  • App,s downloaden niet (meer)
  • Afstandsbediening is erg wennen
  • Met harmony one conflict ARC met aan en uitzetten

Fouad Zekhnini 23-02-2021

Waanzinning beeld en prachtig design

Geschreven voor: LG OLED65CX6LA

De LG OLED heeft mijn verwachtingen echt overtroffen. Ik kijk nu met plezier tv, i.p.v. "gewoon tv kijken". Ik verheug me erop als ik iets in 4k content ga kijken want het beeld is bizar mooi. Daarnaast is dat dunne design ook waanzinnig, vooral hoe ie bij mij nu op de muur hangt in een cinewall.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Echte rijke kleuren
  • Snelle fijne software
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• dun om op te tillen

Teun 15-02-2021

LG Oled 65cx6la

Geschreven voor: LG OLED65CX6LA

Echt fantastisch beeld, met echt diep zwart. Formaat is ook heel prettig op 2,5 meter kijkafstand. Geluid is ook verrassend goed. Alle apps zoals netflix disney prime apple tv zijn geïnstalleerd en werken razendsnel. Kortom geweldige tv

Dave 29-01-2021

Mooi beeld, veel contrast!

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Erg mooie tv met veel contrast, zonder dat het TE helder is om in een donkere ruimte naar te kijken. Het diepe zwart zorgt hier met name voor. Hierdoor meer contrast dan bv een qled, welke wel een hogere helderheid heeft. Helaas geen ziggo go app op deze smart tv. Gekocht via kamera-express met een vlotte levering.
Al met al blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Contrast
  • Aansluitingen
  • 120hz 4k mogelijk
  • Fijne afstandsbediening met cursor

Minpunten

• Geen ziggo go app

Sjon 04-01-2021

Mooi toestel maar... hij doet niet alles

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Vrijwel niets op of aan te merken op dit toestel behalve dan dat hij geen files afspeelt met het veel gebruikte DTS-geluidsformat. Op deze licentie is bezuinigd door LG. Voor mensen die geen files met DTS hebben = geen probleem. Ik heb ze echter wel en omzetten naar ander format is veel werk wat ik mezelf ga besparen. Gaat dus omgeruild worden voor een SONY A8.

Pluspunten

• Beeld over het algemeen zeer, zeer goed
  • Redelijk geluid

Minpunten

• Geen DTS
  • Geen HDR10+
  • Ruis bij donkere 4K scenes (vb: Peaky Blinders)

Chris 23-12-2020

LG Oled55cx6la

Geschreven voor: LG OLED55CX6LA

Erg dun scherm, goede voet. Mooi beeld, ook in vergelijking met mijn vorige tv, een panasonic plasma. Makkelijk in te stellen. Snel geleverd, redelijke prijs.

Pluspunten

• erg mooi beeld
  • goed geluid

Minpunten

• vast stroomsnoer