Philips 43PFS6855/12 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 2 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

costadelmaza 29-01-2023

Niet geschikt voor muurbevestiging

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Deze tv gekocht in januari 2023. Op het 1e oog zag het er prima uit. Maar de 8 cm dikte klopt niet: de voeding van de tv zit in de achterkant. Dus bij de dikte van de tv komt ook nog eens de stekkerdikte bij. Dat staat niet vermeld in de beschrijving. Dus als je de tv tegen de muur wil bevestigen hangt hij toch nog ver van de muur. Geen gezicht! Jammer Philips, teruggestuurd.

Pluspunten

• Oogt ok

Minpunten

• Voeding in de achterkant steekt uit
  • Totale dikte van de TV wordt dus >10cm

PHVW 11-09-2022

Redelijk toestel voor een goede prijs

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Online gekocht in Corona tijd en af gegaan op de reviews. Het was een aanbieding dus de gok maar genomen. Wij hebben de tv nu 2 jaar maar zijn niet helemaal tevreden. Om de juiste kleuren te zien moet je goed recht voor het toestel zitten en dat is met meerdere personen niet mogelijk. Ook loop hij vrij vaak vast als je op het internet zit en de functie van het kiezen van de juiste ingang weigert regelmatig. Al met al goed genoeg voor een 2e toestel maar zeker niet als 1e toestel.

Pluspunten

• Prijs
  • Vormgeving
  • Gewicht

Minpunten

• Kijkhoek
  • Vastlopen op internet
  • Functies die weigeren

Peter 16-12-2020

Zeer goed beeld én geluid.

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Ik heb deze TV gekocht voor mijn ouders bij FOKA / Kamera Express en 1 dag later werd deze al afgeleverd. De installatie was vrij eenvoudig.
Zowel over de leverancier als over de TV ben ik zeer tevreden.
Vooraf telefonisch informatie ingewonnen bij FOKA. Die was deskundig. En de levering dus zeer snel.
De TV is precies wat mijn ouders (en ik zelf trouwens ook) waarderen. Een prima TV met een uitstekend beeld én geluid. Verder een TV zonder al te veel "toeters en bellen" die je anders toch nooit gebruikt (bijvoorbeeld geen Ambilight). Mooie stijlvolle TV ook om te zien.
Alles bij elkaar: een superieure prijs/kwaliteits verhouding!

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Prachtig geluid
  • Scherpe prijs