Philips 24PFS6805/12 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Celik58 08-02-2022

2x besteld 2x defect.

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Ik heb dit prachtige tv besteld alleen na een tijdje krijg ik onder mijn tv van links naar rechts dode pixtels lijn te zien.
5 min uitzetten en hij doet weer normaal .
Snap er niks van .

Hopnis 24-08-2021

Prima smart tv maar ziggo app is niet mogelijk

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

De tv is verder prima.ook het geluid.maar alle apps kun je alleen maar downloaden uit de philips app shop en daar zit ziggo de ziggo go app niet in.dus streamen van een iPad of smartphone is voor ziggo niet mogelijk. Erg jammer want dan is de tv ook bruikbaar zonder wifi en met ziggo.

dilbert 55 06-08-2021

prima tv met veelmogelijkheden

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

wat is er goed aan deze tv, nou het uitstekende beeldscherm met prachtige kleuren en de vele mogelijk heden om jouw persoonlijke smaak in te stellen, je kan opnemen met deze tv en er zit een ingebouwde mediaspeler in
een redelijk geluid gezien de grote! mooi ontwerp met smalle bezels.

rothrx 19-07-2021

geweldige kenmerken echter snel defect

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Specificaties zijn goed, ideaal voor in de caravan, gebruikers vriendelijk, echter binnen 5 weken defect.
Na thuiskomst was hij defect, vervoerd staand in de originele verpakking.
Er lijkt nu geen garantie te zijn

Philips 6800 15-07-2021

met veel plezier in mijn werkkamer in gebruik

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Het product heeft veel mogelijkheden; ik gebruik LED tv als tv en als tweede scherm voor de laptop. 4 Speakers en basbox aangesloten.

Builaert 10-07-2021

Een paar dingen slagen tegen

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

De applicatie gallerijen staan niet echt naar mijn zin wegens ik met de nieuwe provider Tadaam werk en daar een abonnement heb lopen ondersteund deze applicatie galerij mijn Tadaam applicatie niet deze provider is het nieuwe en werkt zonder decorder volgens Tadaam play store en AppStore jullie tv hier heeft weer ne store die niemand kent en weer speciaal is met niks in het zou dus erg fijn zijn moest ik ondersteuning in deze applicatie galerij krijgen dat bespaart mij elektrische apparaten voor tv te kunnen kijken
Voor een smart tv vind ik het maar niks nu

kans 17-06-2021

Prima beeld, maar apps?

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Als ik had geweten dat het deze tv (24PFS6805) het SAPHI besturingssysteem heeft in plaats van Android, had ik dit toestel niet gekocht. Ik mis Apps die nu niet te installeren zijn.

Ritchie_V 25-05-2021

Mooi en scherp beeld

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Mooi en scherp beeld dankzij de Full HD.
Kijkhoek mocht wat groter zijn, maar volstaat in mijn geval.
Geluid : gebruik aparte (actieve) luidsprekers, want de TV zelf geeft echt een "blikken" geluid.
Na de Telenet "analoge knip" is dit een ideale (2de) Toestel om ZONDER extra's te kunnen blijven TV kijken in bvb de keuken / terras / ... Mocht je daar ook nog Wifi ( of een netwerkkabel ) hebben, kan je ook het SMART-gedeelte ervan gebruiken.

SMS-Emmen 14-05-2021

Scherp geprijsd en prima beeld

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Absoluut tevreden over de 24 inch LED smart tv. Goede beeldkwaliteit, vele aansluit mogelijkheden, Netflix en diverse apps. Mooi compact, ideaal als tv op de slaapkamer

Anoniem 10-05-2021
Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Ik wilde een kleine TV voor op de camping.
Nou deze tv heeft alles. Full HD en Smart. Geen bluetooth.
Machtig mooi beeld en geluid valt alles mee. Makkelijk menu om te bedienen.
Goed product voor redelijk prijs.

Sommige hebben problemen met de voetjes monteren maar in mijn geval niet.
Je moet wat meer kracht zetten maar een parker in plastic schroeven mag toch geen probleem zijn.

Pluspunten

• Full HD. Echt mooi
  • Smart. Makkelijk op de camping
  • Bediening makkelijk
  • Kan alles ontvangen. Kabel Satelite enz

Minpunten

• geen bluetooth

ni_hao 03-05-2021

Goede maar ook minder goede dingen

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

De TV functioneert op zich goed. Echter er is wel een aantal minpunten. Zo is de app Google Play niet aanwezig en evenmin te installeren. Dit beperkt een aantal functies aanzienlijk, bijv het installeren van een VPN App. Screen mirroring werkt van geen kanten met een iPhone 12 Pro. AirPlay op iPhone ziet de TV gewoon niet. Andere Philips tv, bijv mijn 55OLED804 werken wel met AirPlay op mijn iPhone 12 Pro

Rene de Zeeuw 04-03-2021

PHILIPS 24PFS6805/12

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Ik was opzoek naar een 24" smart tv voor het gebruik in de caravan, daarnaast moest deze ook passen op de draagbeugel die ik al had aangeschaft. De keuze is niet heel groot maar deze Philips voldoet prima aan mijn eisen en werkt in de praktijk prima.

Pluspunten

• Complete tv

Minpunten

• niet alle apps zijn op de tv te instaleren
  • geluidskwaliteit is laag

Video filmbeeld 02-03-2021

Mooie tv met een scherp beeld

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Smart tv met veel mogelijkheden wat betreft aansluitingen, een scherp beeld en een goed geluid. De bediening is eenvoudig.

Fortuin 27-02-2021

redelijke tv

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Beeld is prima maar het geluid houdt niet over. Blikkerig.
TV reageert traag op iedere verandering.
Heel naar dat de tv iedere keer opnieuw met internet verbonden moet worden. Deze verbinding wordt niet vastgehouden.

Technieker 21-02-2021

Mooi beeld goed geluid top voor op slaapkamer!

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Kan via smartphone app Philips worden bediend,en ook via joystick achter rechts.
Films op USB stick bekijken .Opname op stick ook mogelijk.
Top ,om digitaal zenders van telenet te bekijken zonder extra omvormer ! Info ;doe de switch (analoog - digitaal) bij telenet.Zeer tevreden van aankoop.

SmartPollie32 04-01-2021

Fantastisch beeld en onvergelijkbare mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Slechts één opmerking: De schroeven van de twee voetjes bevestigen heel moeilijk in de plastic bedrade gaatjes. Houd het materiaal van de gaatjes en de schroeven a.u.b. in het metaal.

Nonkel Eric 07-10-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 24PFS6805/12

Het toestel was in zeer gemakkelijk in elkaar te zetten en de aansluiting was zo gebeurd.
Prachtig beeld en geluid een Philips waardig toestel.