Samsung QE50Q65TASXXN - Reviews

50,0 inch

Leon48 25-05-2020

Niet helemaal tevreden

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

TV is fantastisch maar ik had toch verwacht dat alles zou werken. AIRPLY werkt NIET.
Alles is nagekeken, beide op wifi, Ipad laatste level 13.4. en instellingen Airplay, zwart scherm en daarna "Service niet beschikbaar vanwege storing in netwerk of service"
Verbinding met de smartphone werkt wel. Samsung support heb ik nog niet kunnen bereiken , virtueele assistent is hopeloos. Email sturen werkt niet , error boodschap als antwoord. Telefoon zeer lange wachttijd .

ThomasB123 09-06-2020

Geweldige kijkervaring

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Na mijn oude samsung tv is deze qled 4k van Samsung een ware belevenis. Heldere en natuurlijke kleuren. Gecombineerd met een soundbar geeft dit een echte bioscoop ervaring. Daarnaast is deze tv zeer gebruiksvriendelijk en heb ik via wifi toegang tot vele apps. Ik ben een blij en tevreden mens!

Anoniem 05-06-2020

Geweldige Tv

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Super TV. Handig te installeren en geweldig mooi beeld.
Een film is net of je erin zit. Zo mooi.
Het ambiance is ook super. Zo heb je een mooie fotolijst of kunstwerk aan de muur.

B van Bennekum 29-08-2020

Een fijne TV

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Een fijn toestel en gemakkelijk te bedienen!!
Een mooi scherp beeld!!
Ik ben er erg blij mee!!
Goede prijs-kwaliteitverhouding!!
Ik heb tot op heden nog geen minpunten ontdekt!!

Semih112 27-08-2020

Tv is groot man

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

We hebben de tv moeilijk mee genomen maar heel MediaMarkt zat te kijken naar ons habaaba uiteindelijk uit de doos gehaald en is hij nu thuis we moest wat spullen schuiven maar uiteindelijk paste de tv mooi ik denk zelfs dat de buren meekunnen kijken met ons :))). (✷‿✷)

Ronald1961 24-08-2020

Had ik gelijk moeten doen

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Heb deze tv gekocht nadat ik een Ultra Short Throw Laser beamer had aangeschaft met daarbij behorend speciaal scherm. Maar de beleving daarvan bleef uit ( was een 100 Inch uitvoering. In het donker bevalt het wel hoor maar juist overdag, nou nee, laat maar. Nu deze TV aangeschaft. Ik kan maar een ding adviseren aan iedereen die twijfelt. Koop een TV. De dynamiek van dit scherm....JUIG. We genieten weer van TV kijken.

Zoopa 20-08-2020

Mooi beeld en weinig latency

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Tv ziet er mooi uit en produceert mooi beeld.
Er is ook weinig latency wat ik zeer fijn vind als ik er een spel op speel.
Het enige wat naar mijn ervaring niet zo handig is is dat er maar 3 HDMI poorten zijn waarbij ik eerst dacht, ok, 1 naar m'n pc, 1 naar de Nintendo Switch en 1 naar m'n Xbox Series X.
Maar de Samsung HW-Q60T/XN soundbar die ik er bij kocht heeft ook een HDMI aansluiting nodig voor de beste audio kwaliteit via eARC ik kan gelukkig de soundbar nog aansluiten via een digitaal optische aansluiting waardoor ik m'n derde HDMI poort niet verlies maar helaas gaat de audio kwaliteit van de soundbar daar wel mee omlaag + die digitaal optische aansluitings kabel word niet mee geleverd dus die moet je dan nog ergens los kopen.
Ook kan je de soundbar laten werken via Bluetooth maar dan heb je zover ik weet nog meer verlies in audio kwaliteit.
Prima tv alleen niet zo handig dat hij eigenlijk maar 2 HDMI poorten heeft als je hem koopt met de aangeraden soundbar die er een soort van bij hoort.

Anoniem 16-08-2020

Voldeed boven verwachting

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

De helderheid, de grootte, de installering was allemaal super. Ik heb geen enkele spijt dat ik ben overgestapt naar Samsung. Een echte aanrader de QLED 4K 50Q64T.

Anoniem 15-08-2020

TOP.....

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

wij hebben onze (oude) 55 inch tv, inmiddels 11 jaar oud aan kleinkinderen overgedaan nog steeds goed beeld

MarcArnhem 12-08-2020

Top televisie

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Heel mooi beeld. Intense kleuren. Prettig qua gebruikersgemak. intuïtieve afstandsbediening. Heel blij mee. Het design van de pootjes vind ik minder mooi en ogen een beetje goedkoop. (meningen verschillen). Diverse mooie appjes. Netflix, Videoland, Amazon, Apple tv. enz enz

Samsung 50Q65T (2020) 28-07-2020

Wat een belevenis!

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

De Samsung 50Q65T (2020) Wij hebben ondertussen alle tv's, spelers, telefoons en tablet van Samsung. Supersnel connected en direct kijkplezier. Gebruiksgemak is geweldig. Prachtig beeld, qua kleur en helderheid. Heel klein randje er langs, ook heel prettig.

1 Maar: de pootjes er onder. Niet om aan te zien! Heel lelijk plastic driepootje, mat kunststof. Gelukkig hadden wij besloten om het scherm op te hangen - anders hadden we een ander model uitgezocht. Die pootjes doen echt af aan het geheel. Daarom geen 10 van ons.

Jadoenath 10-07-2020

Q8 waardeloze troep van Samsung werkt niet

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Samsung geeft waardeloze oplossing. Ik als zzp er ben al 2 maanden bezig , ze geven de aankoop bedrag terug . Maar ik mag 7/8 dagen wachten op reparatie

FrBl 06-07-2020

Heel mooi beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Vorige week hebben we de Qled 4k 65 inc Q 65T (2020) gekocht. Duidelijke beschrijving voor de montage aanwezig. Installeren gaat heel soepel en de beelden zijn fantastisch. Zondag de GP van Oostenrijk gekeken met prachtige beelden en mooi geluid. Ook een gekeken naar een film, het is alsof je in de bioscoop zit.

Enrico28 05-07-2020

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Heb de 4k Qled 75inch 2020 model nou een paar weken in huis en aan de muur hangen. Het is echt een geweldige tv met ontzettend strakke en gave beelden vooral de HD , UHD en 4k filmpjes zijn subliem lijkt net of het voor je neus gebeurd.
En met de juiste surround systeem kan er geen bioscoop tegenop!

Miranda 03-07-2020

Super strak beeld en heldere kleuren

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

We wilden graag een 50 inch beeldscherm en hadden al goede ervaringen opgedaan met Samsung. De keuze voor het model 2020 Qled was daarom snel gemaakt. Hij staat er nu een dag, maar wat een genot! Super scherp beeld met prachtige heldere kleuren. Een film kijken of een natuurdocumentaire is een geweldige ervaring. We verbazen ons over de intense kleuren, echt heel mooi. Ook het geluid is prima. Verder een mooie, strakke belijning van het toestel. Wij zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• Strakke belijning toestel
  • Prachtige, heldere kleuren

Anoniem 28-06-2020

Bioscoop ervaring thuis

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

De Tv verzorgt een bioscoop ervaring thuis, 4k geeft een loep zuiver beeld, waardoor tv kijken een geweldige e haring wordt.

Toppie 1302 24-06-2020

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN

Tv nu 2 weken in huis en bevalt heel goed .
Beeld is perfect en geluid is goed .
Kunnen nu tv en internet kijken via de Wi-Fi en dat werkt perfect .
Veel beter dan onze vorige Samsung tv van 10 jaar , welke het ook prima doet .