Samsung QE85Q80TAL QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 26-07-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na pech met 5j oude vorige televisie hebben we gekozen voor een Qled Samsung TV.
Prachtig haar scherp beeld, geen moment spijt van.

Suus Kleijwegt 16-07-2022

Geweldig

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel erg tevreden goede prijs en kwaliteit! Zeer makkelijk te installeren mooi geluid
en beeld. Zeer aan te bevelen.

Anoniem 13-07-2022

Geweldig beeld, initiatief menu/ afstandsbediening

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Installeren via Google Home, echt in 3 minuten gedaan, menu van de televisie is super eenvoudig, en de afstandsbediening is zo eenvoudig dat het van zelf sprekend is.

Anoniem 08-07-2022

Gewoon goede smart tv goede beeld kwaliteit goed

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden ben er gemakkelijk smart tv en goede beeld kwaliteit en zijn geluid goed bevonden de bediening gemakkelijk

Anoniem 08-07-2022

Fijn toestel.

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Enorm fijn toestel welke goed zal werken op verschillende plekken in het huis. Ook in zonlicht is het beeld duidelijk en bet biedt enorm veel slimme functionaliteiten. Zeker een aanrader.

M Blauw 01-07-2022

Top beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie compacte televisie met top beeldkwaliteit. De televisie is Makkelijk te installeren en bedienen.

Anoniem 21-06-2022

Geweldig

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige kleuren en werkt mooi met de samsun wasmachine en de samsung mobiels ik wil nooit meer anders dan samsung

Anoniem 13-06-2022

Super trots op mijn nieuwe tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele grote tv met super mooi beeld en kleur.
Zelden zo mooi contrast gezien.
Het geluid in deze tv is meer dan voldoende

Anoniem 05-06-2022

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige tv is dit. Samen met de Samsung soundbar erbij is dit een fantastische ervaring. Het beeld is zeer scherp en ook met gamen ziet de tv er fantastisch uit.

Anoniem 01-06-2022

Groot, kristalhelder scherm

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Groot scherm, mooie heldere kleuren. Met de instellingen kun je het scherp en extra naar je eigen zin maken. Als ik m'n spelcomputer aanzet, springt de tv automatisch aan en stelt het scherm in op games voor een betere ervaring. Op de afstandsbediening zitten voorgeprogrammeerde knoppen voor Netflix en Amazon prime.

Lisa221 01-06-2022

Top TV!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie strakke tv, met mooi beeld en geluid! Zeer tevreden over deze tv! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

TVTV 30-05-2022

Super tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] werkt prima, gekoppeld aan google home. Genoeg HDMI koppelingen. soms werkt de ingebouwde apple TV niet even goed met streamen, dit kan ook aan netwerk liggen.

Anoniem 29-05-2022

Hele Fijne TV !

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van de Q60 naar de Q80 overgestapt. En wat een goede keuze is dat geweest zeg!.
Prachtige kleuren en een fijn kijkplezier bij deze Qled tv.
En de afstandsbediening vind ik echt geweldig.
Er zit een zonnepanneel achter die je afstandsbediening oplaad met licht in de omgeving. Heel prettig gebruik . Dus kortom vind ik het echt een aanrader ! Super tv

Lex0416 28-05-2022

Superbeeld met eenvoudige aansluiten en bedienen

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Binnen 10 minuten stond hij gereed en aan. Makkelijk te doen en door koppelen met ssung account, mijn s20 samsung en de wifi thuis is er superveel mogelijk. Moet nog wel uitzoeken wat allemaal kan, maar bijv de split screen is erg handig. Voetbal zonder geluid en mijn meisje kijkt iets anders ernaast met geluid. Scherp beeld hoor die led tv, alsof je in de scenes zit, dikke aanbeveling wat mij betreft. Grt Lez

Anoniem 22-05-2022

prachtig en scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de set overtreft mijn toch al hoge verwachtingen; dus ben ik heel blij dat ik de set heb aangeschaft!

Robertremcy 20-05-2022

Heerlijke TV

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben al erg veel van Samsung en door ruimte gebrek nooit een grotere TV kunnen aanschaffen. Nu na de verbouwing een super mooie 55 Inch Samsung Qled aangeschaft. Wat een verrassing dat die TV gewoon zoveel al zelf doet een echte Smart TV beeld en geluid zijn super en het was letterlijk en figuurlijk plug and play. Zeker een flinke aanrader!

APJSVR 14-05-2022

Een mooie QLed TV van 75 inch goede prijs kwalitei

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

De QLed TV van Samsung bewijst dat een LED ook heel goed contrast rijk beeld kan geven. De interface is zoals bij Samsung bekend heel goed en snel. Heel veel apps en mooi design. Deze voordeligere serie heeft geen one Connect box. Wat jammer is als je dat gewend bent.

Nawu 12-05-2022

Powerfull Prestatie en Delightfull Design

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toen wij 1 jaar geleden de Samsung Qled 4K Q80T hadden aangeschaft, waren wij aangenaam verrast over de kwaliteit.
Het beeld is 4K, prachtig scherp en ook nog eens 120 hz. Het design van buiten af is ontzettend strak en modern. Ook handig zijn de netflix, rakuten tv en amazon prime knop op de afstandsbediening. Programma's laden doet hij in een oogwenk. De functies van de televisie zijn super bijvoorbeeld de ambient mode. Die kan je geheel zelf instellen en is heerlijk rustgevend. We zijn er zeer tevreden mee!!

Wesleyt070 11-05-2022

Beter als verwacht

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het beeld is zo real
Met game zo een beter beeld
Die afstand bediening heerlijk simpel
Ik raad het zeker aan deze qled te kopen

Bogers1979 09-05-2022

Heel mooi beel en geluid voor een fijne prijs!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn erg blij met de tv, de grootte is geweldig, het beeld is echt mooi scherp en je waant je in de bioscoop. Film of voetbal kijken heeft een nieuwe beleving gekregen! Smart tv was even wennen maar zelfs mijn kinderen hadden het snel uitgevogeld (jongste is 8 jaar)