LG 65NANO806NA

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Colliej88 19-06-2020

Heerlijk kijkplezier

Geschreven voor: LG 65NANO806NA

De tv heb ik mogen testen en ik ben positief verrast.

Qua design is het natuurlijk minimaal met hele dunne randen en de pootjes zijn ook niet opvallend aanwezig. Zorg ervoor dat je niet te veel frutsels om je beeld hebt staan en je word echt meegezogen in de film.

Dankzij de nieuwe nanotechniek worden de kleuren erg duidelijk en scherp weergegeven. Hoewel ik het overdag iets minder aanwezig vind dan in de avond. Het beeld is prettig voor je ogen en heeft een vloeiende verversing. Ook tijdens gamen merk je dat het beeld super strak en helder is.

Tijdens films/series kijken en gamen merk je pas echt wat deze tv kan. Het geluid is een stuk beter dan ik had verwacht en zeker in vergelijking met mijn vorige tv. Toch ben ik van mening dat de tv pas tot z'n recht komt met een soundbar etc. Heb je dat niet, dan kom je ook echt wel goed uit de voeten met het geluid uit de tv.

Vrijwel alle (voor mij) belangrijke apps zitten er al in. Denk aan, Netflix en Prime (met 1 druk op de knop) YouTube, videoland, Disney. Daarbij ben ik positief verrast door Google Assistant op de afstandsbediening. Druk de knop en en zeg: Spotify zomer hits en de muziek word meteen opgezocht en gestart. Het zelfde voor YouTube, echt ideaal.

Pluspunten

• Oude films worden super strak weergegeven
  • Geluid is beter dan verwacht
  • Veel opties ten behoeve van gebruiksgemak

Minpunten

• Minder helder beeld overdag dan verwacht