Samsung QE32LS03TBW - Reviews

Bekijk 7 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

t***********@g******** 09-02-2024

Fijn TV

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW

Fijn kompact TV. Net opgehangen zit er mooi uit. Nog niet goed probeerd zo niet vel kun zegen

f*************@g******** 29-11-2023

Mooie compacte Samsung frame 32

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW

Mooie compacte Samsung Frame. Installeren was gemakkelijk. Wel jammer dat de one connect cable niet de geadverteerde doorzichtige kabel is. Deze moet je blijkbaar apart kopen. Afstand bediening op solar en op te laden met USB C

Pluspunten

• Gemakkelijk te installeren
  • Afstand bediening op solar/USB C rechargeable
  • Snel geleverd

Minpunten

• One connect kabel niet dunne doorzichtige
  • Dikke grijze one connect kabel ipv doorzichtige

t**n@g**l.com 19-10-2023

Zeer goede kleine tv

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Prima rustige tv voor de slaapkamer of kleine woonkamer.
Beeld is dusdanig rustig dat het licht in de kamer niet zo onrustig is. Mooi scherp beeld

Pluspunten

• Beeld
  • Gebruik

marja 14-12-2022
  • Product gekregen

marja

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

mooi geluid niet teveel draden mooi design en goed aangesloten, goeie uitleg, ook de afstand bediening gelinkt, zodat je maar een afstand bediening nodig hebt

a**********@h********** 06-12-2022

aanrader

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW

fijne tv, makkelijk in gebruik, snel te plaatsen, goede beeld- en geluidkwaliteit

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• hangt net niet helemaal naadloos aan de muur

f***********@t********* 26-11-2022

Beste 32-inch tv op de markt

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Prachtige tv 32-inch tv die uit meerdere testen als beste komt. Zeer tevreden over die opties, apps en connectiviteit die deze tv te bieden heeft.

Pluspunten

• mooi beeld
  • goed geluid voor kleine tv
  • besturing werkt prettig

Minpunten

• Geen VESA norm bevestiging

J*****@k************ 07-09-2022

N lofzang

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Heldere kleuren snelle opstart goed geluid . Hele fijne maat netjes aan de muur bevestigd. Het is fijn de basgeluiden te kunnen miniceren . N mooi /fijn toestel voor n redelijke prijs

n********@g******** 29-08-2022

Stijlvol toestel, fijn als 'extra' TV

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Mooie stijlvolle televisie. Kan zowel plat tegen de muur bevestigd worden middels een bijgeleverd ophangsysteem als losstaand. Beeld is scherp en levendig. Zelfs zonder soundbar valt het geluid niet tegen. Ik ben tevreden over het toestel. Wanneer je geen TV kijkt kun je een van de kunstwerken 'aanzetten', maar dit is niet echt energiezuinig, dus ik gebruik deze functie niet. De reden dat ik voor dit toestel heb gekozen was de kwaliteit van Samsung, gecombineerd met het zeer dunne scherm. Ik lees dat sommige mensen de muurbeugels moeilijk vinden om op te hangen, maar als je de mal gebruikt is het heel makkelijk en kan het niet fout gaan. Ik heb ook de 43-inch-versie en deze 32 inch is wel echt van mindere beeldkwaliteit. Het snoer komt niet in het midden onder het toestel uit en is grijs i.p.v. transparant en dat stoort me wel een beetje. Voor in de slaapkamer is het een fijn toestel.

Pluspunten

• dun scherm
  • actie voor gratis lijst

Minpunten

• dik snoer zit niet in het midden
  • geluid en beeld minder van kwaliteit de 43 inch

j***@x******** 18-08-2022

Behoorlijk toestel, maar ......

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Duidelijk, helder beeld; redelijk geluid. Vreemd dat wij zelf weinig tot niets aan de instellingen voor kleuren geluid kunnen veranderen. Geeft dan aan dat de functies niet beschikbaar zijn.
Installatie was simpel, ondanks of dankzij de summiere bijgeleverde handleiding.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Niet kunnen veranderen van de fabrieksinstellingen

L************@h********** 09-08-2022

Mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Goed beeld en staat mooi aan de muur in de kunst-modus. Nadeel is dat er geen netvoeding op de TV kan worden aangesloten, maar dat het via de one-connect box moet. Al met al tevreden.

Pluspunten

• Beeld
  • Kunstmodus
  • Uiterlijk

Minpunten

• Noodzaak gebruik One Connect box

r****************@i********* 17-07-2022

Zeer goede keuze

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Een prachtig design product met zeer scherp beeld. De art-functie maakt dat het een sieraad is in je woning

Pluspunten

• design
  • art-functie
  • beeldkwaliteit

c***********@o********** 06-07-2022

Leuke tv, goed geluid, helaas geen Ziggo app te installeren.

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Gekocht voor vakantiehuisje. Door ‘Frame’ model, niet een grote tv aan de wand, maar een kleiner schilderij/scherm. We hebben tv nu even op tafeltje neergezet en ik zou een kabelgootje in de voet gemaakt hebben voor het mooie. Installeren via (samsung) zflip3 wifi hotspot werkte niet. Kwam later achter dat Ziggo nuet werkt, omdat het geen android tv is. Alle andere apps wel. Echt belachelijk. Kwaliteit tv scherm goed. Geluid is beter dan verwacht; voldoende volume. Zou product nog een keer kopen, wanneer ziggo app ook geïnstalleerd kan worden.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Geluid

Minpunten

• Mist kabelgoot bij voetje
  • Geen Ziggo app te downloaden

George 25-06-2022

A perfect combination of art and viewing

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

The TV is just perfect! We use it in our bedroom and we are absolutely satisfied with the overall experience! We will purchase another one for our living room!

• Image
  • Features

Jelle 07-06-2022
Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Mooie tv om te zien, mooi beeld en geluid.
Helemaal leuk dat we er een mooie lijst bij krijgen en dat de tv dan echt lijkt op een schilderij.

J*************@k*********** 07-06-2022

Tevreden

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Waren al in het bezit van een Samsung tv. Zijn daar zeer tevreden over.
Nu tweede tv aangeschaft. Nieuwste technieken zijn merkbaar. Installatie een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Look
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Tot op heden geen

f***********@h********** 02-06-2022

Erg mooie TV…

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Prachtige TV. Mijn eerste TV wat geen Sony of Philips is. Mijn volgende TV gaat zeker een Samsung worden. Erg blij met deze TV. Erg blij hiermee aan mijn wand!

d********@g******** 31-05-2022

Mooi compact onopvallend model

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Mooi compact model met veel mogelijkheden, die ik nog niet allemaal heb kunnen uitproberen/ontdekken.
Beeld en geluid zijn ook prima en The Frame staat nog mooi in de woonkeuken tussen mijn andere lijsten in.

j*******@g******** 20-05-2022

Aanrader, enige tv die uit zichzelf dimt als het donker is

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Prachtige TV voor op de slaapkamer.
Enige TV die uit zichzelf dimt als het donker is.
Leuke opties m.b.t. Frame. Art gallery of foto's laten zien.
Prachtig beeld, Qled en Full HD.

Pluspunten

• Beeld
  • Qled
  • Uit zichzelf dimmen in het donker

Minpunten

• geen

r******@4*********** 04-05-2022

Mooie heldere kleuren/oplossing met deze 32"Qled scherm

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Het voorbeeld welke we gezien hebben heeft prachtige heldere kleuren. Nu hopen dat ons eigen scherm net zo mooi of nog mooier is. Tevens lijkt ons de frame oplossing met te kiezen print een mooie oplossing aangezien het scherm op een schouw komt te hangen.

Pluspunten

• Mooie scherpe kleuren
  • Dikte, mooi strak tegen muur te monteren

Frame 03-05-2022

Frame

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW

Tv Gekocht voor de lijst van samsung maar helaas is daar moeilijk aan te komen. Verder is het beeld matig tot slecht.

Rich 26-04-2022

Met lijst en in de Art-modus is het een onopvallende TV.

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Erg mooi beeld, kon deze kopen voor een goede prijs. Wel jammer dat de gratis frame niet in de kleur beschikbaar was die ik wilde (Platina) terwijl die wel in de actie te kiezen zou moeten zijn en gewoon te bestellen is op de Samsung site (!)

Eenvoudige installatie, zowel qua kabels als het installatiemenu. Mooi systeem dat er maar één kabel naar de TV gaat. Wel gek is dat in de gebruiksaanwijzing staat dat de kabel niet gevouwen mag worden en rond zou moeten worden opgerold (doorsnee minimaal 10cm) maar dat de kabel wel gevouwen in de doos geleverd wordt (!)

Afstandsbediening doet wat goedkoop (plastic) aan, maar werkt wel goed. Dat geldt ook voor de voetjes, de plastic achterkant en het losse connectorkastje van de TV.

Had liever de 4K versie gekocht, maar vond het prijsverschil nog net iets te groot en heb zeker geen spijt nu ik de eerste beelden heb gezien.

Pluspunten

• mooi aan de muur in (gratis) lijst
  • erg mooi beeld
  • eenvoudige installatie
  • één kabel naar de TV

Minpunten

• afstandbediening voelt goedkoop en fragiel aan

Harm 11-04-2022

De Complete Beeldervaring Art & Movie

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU

Dit produkt kwam op mijn weg doordat ik nog een oude Sony Bravia had, die niet geschikt was voor CI+. Bij het zoeken naar een nieuwe TV, die dat wel is, kwam "The Frame" ook voorbij, ik realiseerde mij dat de combinatie van gevarieerde kunst en een nieuwe Technololgie voor mij "de" motivatie was om deze investering te doen.

Ik had het niet snel gedaan voor "alleen" een andere TV. Dat gezegd hebbende heeft "The Frame" een erg mooie technologie die de eens zo mooie Bravia nu heel snel achter zich laat. Heel blij met de ervaring, en wanneer ik er nog de mooie schilderijlijst, uit de actie, bij krijg heben we er echt een sieraad bij. Heel mooi !

Pluspunten

• Vormgeving en Kunst samen
  • Zeer Helder beeld
  • Geen onding meer !
  • Eenvoudige Installatie

Minpunten

• Menu Toegankelijkheid is even wennen
  • Veel gegevens nodig om Smart te zijn

Cigo 24-09-2020

Cigo

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW

Deze Samsung The Frame tv hebben wij niet aan de muur gehangen, maar ondanks dat hadden we een prettige ervaring bij het tv kijken. Beeldkwaliteit is zoals we van Samsung gewend zijn, helder en kleurrijk. Hier is niks op aan te merken. Je ziet echter wel duidelijk verschil met onze huidige Samsung tv. Smart menu van The Frame is toch net iets vlotter en door ontwikkeling van technologie een beter beeld. Daarnaast zijn we erg enthousiast over de mogelijkheden zoals Spotify en Netflix, waarbij we moeten bekennen dat er door de tv goede geluidskwaliteit wordt geleverd ondanks zijn formaat. Design van deze tv is verder ook goed. Als we deze tv aan de muur gehangen zou hebben, dan zou het net een schilderij zijn (waar het tenslotte ook voor bedoeld is). We hebben weinig/geen gebruik gemaakt van de Artstore en voornamelijk onze eigen privéfoto's gebruikt in Artmode. De One connection box is ook erg handig, zodat kabels goed weggewerkt en nauwelijks zichtbaar zijn. Kortom, wij raden deze tv zeker aan, alleen zouden we deze eerder in de slaapkamer plaatsen dan in de woonkwamer ivm grootte van tv. Betreft prijs/kwaliteit verhouding is dit een prima tv en raden we deze ook zeker aan.

MarijnvdP 21-09-2020

Prachtige design TV - mooi beeld en goed geluid

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW

Ik heb deze TV nu ruim 2 maanden in huis. Klein van stuk (slank) echt een sieraad voor ons interieur. Hangt aan de muur, en ziet er dus eigenlijk uit als een schilderij / fotolijst.

Installatie was appeltje eitje. Samsung heeft dat als merk goed onder knie en dat geldt dus ook bij deze tv. Veel mogelijkheden voor gebruik, kind kan de was doen. Apps als Netflix NPO etc draaien goed en zonder haperingen. Beeld is prachtig, en ook het geluid wat hij geeft is bijzonder goed te noemen. Schakelen tussen apps gaat makkelijk en snel. Kortom, ik ben er blij mee!

Leuke extraatje is de mogelijkheid om Art te uploaden en daarmee een beroemd kunstwerk aan je muur te hangen. Veel leuker dan zo'n zwart vlak! Maar ook een eigen foto of slideshow behoort tot de mogelijkheden. Kortom #aanrader

Pluspunten

• design (plat)
  • Beeld

John 16-09-2020

Leuk voor aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW

Ik heb een goede eerste ervaring met de Samsung The Frame. Deze heb ik niet aan de muur opgehangen omdat ik daar nogal onhandig in ben. Ik vind het een prima TV, welk lekker vlot werkt en een mooi, strak design heeft. Daarnaast heeft deze TV een heldere en kleurrijke beeldkwaliteit zoals ik van Samsung gewend bent. Ik was ook erg benieuwd naar Airplay 2 functies, maar deze functie heb ik helaas niet gevonden. Helaas is er bij deze tv geen one invisible connection kabel (doorzichtige kabel) meegeleverd, maar een normale kabel. Deze wordt alleen bij grotere tv's meegeleverd. Een doorzichtige kabel ziet er namelijk toch net iets strakker uit. Daarnaast komt er goed geluid uit deze tv, dat had ik niet verwacht van een tv van deze formaat. De One Connect Box is ook super handig, dat scheelt veel gedoe met kabels. De afstandsbediening werkt ook goed en heeft een goed ontvangst. Ik heb een eigen foto gekozen voor in de Frame. In de ArtStore staan ook leuke schilderijen. Het is jammer dat ArtStore geld kost, waardoor ik voornamelijk mijn eigen foto's heb gebruikt in de Artmode. De Smart Hub menu werkt vlot en snel. Ik ben met mijn eigen huidige Samsung tv hier bekend mee, maar deze werkt toch net iets vlotter.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Smart werkt vlot
  • Degelijk beeld

Minpunten

• Geen doorzichtige kabel meegeleverd