Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED - Reviews

8K Ultra HD
Diepte
1.50 cm dikte
75,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Anoniem 25-01-2021

Slecht geluid

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

In het begin een prachtig geluid.maar ongeveer na een maand is het slecht te verstaan veel resonantie , plus de tv is krom hangt niet vlak tegen de muur aan.

Anoniem 24-02-2021

Geweldige tv met fantastische beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

De tv valt direct op wanneer je mijn woonkamer binnen stapt, een ware thuisbioscoop. Daarnaast is de resolutie en de megapixels een absolute beleving. Ik wil nooit meer anders dan een Samsung. Mijn ouders hadden al een Samsung tv, waardoor ik al verkocht was maar nu ik er zelf een heb wil ik nooit meer iets anders. De functies waarvan o.a. de Netflix-mogelijkheden zijn ook fantastisch, er bevindt zich zelfs een Netflix-knop op de afstandsbediening.

Anoniem 23-02-2021

Is geweldig

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Heb altijd al samsung tv gehad, maar deze 8k tv is geweldig. Prachtig beeld en geluid. Maar je moet wel zorgen dat je ook de goede hdmi kabels aanschaf. Heb dit beeld nog niet gezien bij andere vrienden die ook gek zijn op mooie beelden.

Orfie 19-02-2021

Prachtig beeld en geluid, inderdaad toptv

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

State of the art aan beeld en geluid. Net onze oled weg gedaan na op meerdere plekken te zijn ingebrand en nu over op qled. Kleuren veel levendiger en ook met gamen een kleur sensatie. Wit soms iets te wit en tv is zo goed dat je de smink soms ziet zitten zo gedetailleerd geeft deze tv weer. Het geluid is subliem ook de laatste technieken. Zijn geld meer dan waard en dikke winst op oled

Hannes60 17-02-2021

Wat een fantastisch beeld!!!

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Een hele gave televisie. Het is wel aan te raden om hem aan de muur te bevestigen, dan is het effect nog beter. Zeker bij zo'n groot beeld is het prettig om wat afstand te creëren tussen de tv en de plek waar je zit te kijken. Het geluid is ook super mooi. Lang leve te voortschrijdende techniek!!

Anoniem 15-02-2021

Super mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Wij zijn super blij met de TV, mooi en nog eens mooi hangt hij aan onze wand.
Het was makkelijk om hem op te hangen, goede instructie, hij was wel loei-zwaar.
Hij is heel makkelijk te bedienen en hangt strak op de wand en wat een super mooi design is het !! Dit was een goede keuze !!
We zijn blij met deze keuze !!

Cor61 12-02-2021

Een sieraad in huis.

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Voor ons een grote stap voorwaarts in kijk beleving. Deze randloze TV is een sieraad in huis en super mooi en strak weg gewerkt tegen de muur en in de kast.

Anoniem 12-02-2021

Verbluffende beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Tja , wat moet ik hier nu over zeggen , met deze tv overtreft samsung zichzelf!!

Wat een haarscherp beeld! Alle details, contouren etc je ziet alles . PRACHTIG gewoon!

ChantalK 08-02-2021

Geweldig de one connect box!

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Wauw, wauw en wauw, wat een gave televisie. Werkelijk waar een Beest! Prachtig beeld, goed geluid, een nieuwe generatie tv

Anoniem 06-02-2021

Eenvoud en maximale kijkgenot

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

afhankelijk van provider, hier glasvezel KPN krijg je niet de maximale helderheid, dat had erbij gezegd mogen worden bij verkoop.
Dus de 8k gebruik je niet optimaal

S Latif 02-02-2021

Super mooi beeld en super mooi model

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Deze week onze oude TV vervangen door de 65Q950TS. Wat een prachtig beeld is dat! De TV integreert zeer eenvoudig met allerlei apps. Ook het design mag er zijn: strak met een ultra dunne rand en een scherm van slechts 1,5cm dik en slechts 1 dunne optische draad naar de one-connection box maakt deze TV een sieraad aan de muur. De ambiance modus moeten we nog verkennen. We zijn zeer tevreden met deze aankoop!

Selay 31-01-2021

Prachtige tv, bijzondere moeren en schroeven

Zeer mooie tv.
Ophangsysteem is wat minder, gezien de moeren een 9 mm boorkop nodig hebben wat niet bij standaard setjes erbij zit.

joeri1988 31-01-2021

Spectaculair en prachtig

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

De tv is werkelijk spectaculair met het beeld en je wordt weggeblazen vanuit je bank door de scherpte, helderheid en diepte van kleuren. Ook met de intelligente modus en de game modus is het een zeer gebruiksvriendelijke tv.

Rik56 28-01-2021

Aankoop QLED 8K

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Het is onze eerste QLED tv en zijn zeer aangenaam verrast, heeft een prachtig beeld en de installatie wijst zichzelf uit en heb nu heel de dag een prachtige open haard op mijn tv

Anoniem 20-01-2021

Mooi design

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Prachtige televisie heel mooi in het interieur prachtige kleuren heel veel mogelijkheden mijn droom is uitgekomen

Chantalk 18-01-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Geweldige tv, in de winkel gezien, twijfel tussen 75 en 65 inch.
Wij zijn voor de 65 inch gegaan en ontzettend blij mee.
De tv heeft gewoon geen rand om het beeld wat hem nog mooier maakt.
Makkelijk bediening, de one connect box is ook heel een uitkomst.
Een beest in huis! Te gek!

AB42 18-01-2021

Superstrak design en scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Na even zoeken naar de juiste instellingen van het beeld, is het ongelooflijk mooi (minder fel) om de details te zien. De afstandsbediening werkt ook erg intuïtief en de snelkoppelingen met prime video en Netflix is super...al met al een geweldig premium televisie waar we jaren van gaan genieten!

JeffNic 17-01-2021

WOUW!!!

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

1 WOORD: WOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tom33 15-01-2021

Prachtige tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Na in het begin wat probleempjes te hebben gehad met de tv (werd na een paar minuten grijs en gaf alleen schaduwen en vormen weer) ben ik nu dik tevreden. De reparatieservice heeft het heel goed opgelost met een nieuw scherm, er was iets mis met het moederbord. Het is echt een hele mooie tv qua design en het beeld is super. Ook bij het gamen is het een top tv. Ik ben er nog lang niet op uitgekeken.

Harm78 14-01-2021

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Mijn vorige tv was de 75q950r 8K tv maar die voldeed niet aan mijn wensen wat je van een 8K tv verwacht maar de 75Q900TS is een verschil met de vorige. Echte 8K via Youtube, nog mooiere beelden, vooral verwerking maar vooral het zwart, bijna Oled.
In combinatie met de soundbar Q950T is het helemaal een succes met Q-symphony. Het Atmos geluid komt echt tot zijn recht, niet zo verwacht van een balk, rear speakers, sub en de tv luidspreker.
Samsung 2020 tv's zijn echt een verbetering ten opzichte van de vorige serie, 8K upscaling is nu echt wel te zien.