Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 59 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Antoon35 17-09-2021

Goed alleen kleuren lijken toch minder sprankelend

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Om de tv te koppelen aan Q700T had heel wat voeten in de aarde, nu lijkt het stabiel en te werken, maar de reden hoe dat ineens wel zo is is onduidelijk. Daarnaast lijkt deze tv in de winkel veel sprankelende kleuren te hebben dan als hij thuis staat. Het smart gedeelte inzake koppelen is niet stabiel.

MichaelE 07-09-2021

Prachtige tv voor een paar maanden.

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

De eerste keer is mijn tv na een dag omgeruild. De antireflectie laag liet los met het verwijderen van de folie. Heel netjes is door Samsung de tv omgeruild. Ben een paar maanden heel gelukkig geweest met de tv. Prachtig beeld en design. Nu heb ik met bepaalde kleuren in beeld (blauw/wit/ groen) een soort van grijze lijnen/kleine vierkantjes door het beeld lopen. Erg jammer voor een tv van deze prijs.. weet niet of dit vanaf het begin al was maar nu ik het heb gezien kan ik helaas niet meer genieten van de tv.

VVisje 09-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Wat een geweldige televisie en het beeldkwaliteit echt helemaal het eind. Ik kan niets anders zeggen dan geweldig!

Anoniem 09-08-2021

goede beeldkwaliteit maar slechte smart tv!!

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

We zijn super tevreden met de Desing, beeldkwaliteit en ook de geluid. Maar als het om de samrt TV gedeelte en vooral Wifi verbinding of koppeling met de smart phone gaat, dan doet het deze TV minder goed. we hebben ook een Samsung S21 thuis en de koppeling tussen beide devices is altijd matig, terwijl als we ons telefoon koppelen aan de Philips tv van ons die 4 jaar ouder is, gaat het snel en zonder verbinding problemen kunnen we film streamen vanuit de telefoon naar de TV. en ook scherm traagheid is te merken als we met ons PS5 te gaan gamen. voor echte gamers is deze TV ook niet echt aan te raden. vooral voor de games waar de milliseconden ook meetellen.

Quoc 03-08-2021

GEWELDIG

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Mooie tv, veel mogelijkheden en super helder beeld.
Afstandsbediening is wel klein voor zo'n grote 75" tv :)

Richard 1968 12-07-2021

Regenboog in scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Was uitermate tevreden over mijn QE65Q90R maar wilde een upgrade naar een 75 inch model.
Uiteindelijk voor de 75Q950TS gekozen mede door het design en de One Connect Box.
Helaas ben ik alles behalve tevreden over het beeldscherm.
Heb al bij enige lichtinval al last van een regenboog in het scherm. (zie foto's)
Foto's zijn gemaakt in de vroege ochtend en raam is aan de noordzijde dus niet zo dat er volop licht naar binnen komt.
Dit probleem had ik niet bij mijn vorige Samsung TV.

Zoals Samsung aangeeft:

"Anti-Reflection is een slimme filter op het scherm die reflecties op het scherm tegengaat. Kijk op klaarlichte dag naar een film, zonder hinderlijke reflecties en geniet van het uitstekende contrast van uw QLED TV."

Kan ik dus helemaal niet beamen.
Fout in de productie?
Indien er geen oplossing komt dan gaat deze retour.
Hoop op een snelle reactie.

ArtH 01-07-2021

Mooi strak design met top beeld prestaties.

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Superstrak beeld met waanzinnige kleuren, diepte en details.
Voor snelle beelden dien je wel te spelen met oa de motion-settings en gebruik maken van high end kabels om het beste uit dit beeldscherm te halen en beeld vertraging te onderdrukken. Ook zonder tv te kijken is het art-work aan de muur.

Henkie 08-06-2021

Strak design

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Het is een mooi smal toestel en strak afgewerkt en met 1 kabel naar de bedienings unit kan je die mooi wegwerken.
Dit is me eerste Samsung maar ik ben erg gecharmeerd geworden op dit merk.

Mawu 05-06-2021

65Q950TS

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Een hele goede haarscherpe tv van Samsung.
Beschikt over 4 en 8k beelden.
Kleuren komen goed tot recht .
Gebruik instellingen op natural omdat alles levendiger staat.
Het is kijken en genieten en heeft een bioscoop
gevoel.
Wou eerst neo qled was mij veel te duur maar dit model overtreft alles qua beeld en geluid via mijn nieuwe denon 4700h 8k reciver upgrade model
Dus ben klaar voor de toekomst en ben dik tevreden.
Samsung is nr 1 op alle electronica producten .

Anoniem 03-06-2021

Probleem scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Ik had de TV nog maar één week, toen moest het scherm al vervangen worden en daarna een paar storingen gehad (scherm op zwart) dus niet best.

Patries22165 29-05-2021

Super

Het is een super tv.
Mooi beeld makkelijk te bedienen.
Even registreren en je krijgt er van Samsung 10 jaar inbrand garantie bij.
Helemaal top.

MichelLFR 14-05-2021

Superieure beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

De kwaliteit voldoet ruimschoots aan onze verwachting en ook het geluid i.c.m. de Samsung surround set & soundbar is eveneens Superieur. Het design is prachtig

Maikel1 01-05-2021

Perfect beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

De beste tv om te kopen voor de echte bioscoop ervaring in je huiskamer. Het beeld in combinatie met het geluid is gewoon een top ervaring voor een film/serie liefhebber zoals ik. Een soundbar en andere toevoegingen zal niet nodig zijn. De glasvezel kabel zorgt ervoor dat dat je geen kabelgoot meer nodig zal hebben (de ene kleine silveren kabel valt helemaal weg tegen de muur). Let wel op dat je een vrij grote connectbox erbij krijgt zodat je daar je tv ontvanger en andere toevoegingen op kan aansluiten.

Anoniem 26-04-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Wij hebben hem nu 7 weken in huis en zijn zeer tevreden over de beeld kwaliteit. Deze tv aangesloten op een receiver met atmos geluid op deze grote en super mooi beeld is het kijken van een film een feestje.

DennisD73 06-04-2021

Super mooi beeld en 8K

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Koop al jaren Samsung en ben altijd te vreden over de tv's en telefoons. ZZal niet zomaar veranderen aar een ander merk

Anoniem 05-04-2021

Menu is erg traag en helaas vlek op scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Heb met enorme vreugde deze tv gekocht. Had in eerste instantie 950ts in mijn gedachten, maar wil geen aparte box ernaast hebben dus moest noodgedwongen voor de 900ts gaan.

Maar dit is een enorme tegenvaller. De menu is erg traag en midden op je scherm blijf je een vlek zien. Alle kabels vernieuwd, maar niets helpt.

Beeldkwaliteit gaat zelfs achteruit in 8k video's!
Hoop dat er snel een oplossing gevonden en aangeboden wordt!!!

pete50 26-03-2021

65 inch randloos 1,5 cm dik scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Geweldig beeld, prijs hoog, maar kwaliteit, afstandsbediening even wennen, maar dan oke, disign geweldig, een kabelaansluiting super uitvinding.

Landcruiser0016 17-03-2021

Strak disign en super easy te bedienen

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Ik ben zeer gecharmeerd van de afstandsbediening en gebruikersgemak van het toestel . En het disign is wat mij over de streep trok . Kortom een top toestel met veel instellings mogelijkheden .

Caspar75 16-03-2021

Wat een heerlijke tv en wat een fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Super strak design, fantastisch beeld en wat een bedieningsgemak! Een plaatje aan de muur met de no gap wall mount. One cable is ook super. Geweldige tv!!!!

Rik N 13-03-2021

Bioscoop ervaring

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Mooi groot scherm en goed beeld. Vooral One Connect Box maakt dat het met 1 kabeltje mooi strak op de muur kan worden geplaatst.