Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 58 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Anoniem 25-01-2021

Slecht geluid

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

In het begin een prachtig geluid.maar ongeveer na een maand is het slecht te verstaan veel resonantie , plus de tv is krom hangt niet vlak tegen de muur aan.

Richard 1968 12-07-2021

Regenboog in scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Was uitermate tevreden over mijn QE65Q90R maar wilde een upgrade naar een 75 inch model.
Uiteindelijk voor de 75Q950TS gekozen mede door het design en de One Connect Box.
Helaas ben ik alles behalve tevreden over het beeldscherm.
Heb al bij enige lichtinval al last van een regenboog in het scherm. (zie foto's)
Foto's zijn gemaakt in de vroege ochtend en raam is aan de noordzijde dus niet zo dat er volop licht naar binnen komt.
Dit probleem had ik niet bij mijn vorige Samsung TV.

Zoals Samsung aangeeft:

"Anti-Reflection is een slimme filter op het scherm die reflecties op het scherm tegengaat. Kijk op klaarlichte dag naar een film, zonder hinderlijke reflecties en geniet van het uitstekende contrast van uw QLED TV."

Kan ik dus helemaal niet beamen.
Fout in de productie?
Indien er geen oplossing komt dan gaat deze retour.
Hoop op een snelle reactie.

ArtH 01-07-2021

Mooi strak design met top beeld prestaties.

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Superstrak beeld met waanzinnige kleuren, diepte en details.
Voor snelle beelden dien je wel te spelen met oa de motion-settings en gebruik maken van high end kabels om het beste uit dit beeldscherm te halen en beeld vertraging te onderdrukken. Ook zonder tv te kijken is het art-work aan de muur.

Henkie 08-06-2021

Strak design

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Het is een mooi smal toestel en strak afgewerkt en met 1 kabel naar de bedienings unit kan je die mooi wegwerken.
Dit is me eerste Samsung maar ik ben erg gecharmeerd geworden op dit merk.

Mawu 05-06-2021

65Q950TS

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Een hele goede haarscherpe tv van Samsung.
Beschikt over 4 en 8k beelden.
Kleuren komen goed tot recht .
Gebruik instellingen op natural omdat alles levendiger staat.
Het is kijken en genieten en heeft een bioscoop
gevoel.
Wou eerst neo qled was mij veel te duur maar dit model overtreft alles qua beeld en geluid via mijn nieuwe denon 4700h 8k reciver upgrade model
Dus ben klaar voor de toekomst en ben dik tevreden.
Samsung is nr 1 op alle electronica producten .

Anoniem 03-06-2021

Probleem scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Ik had de TV nog maar één week, toen moest het scherm al vervangen worden en daarna een paar storingen gehad (scherm op zwart) dus niet best.

Patries22165 29-05-2021

Super

Het is een super tv.
Mooi beeld makkelijk te bedienen.
Even registreren en je krijgt er van Samsung 10 jaar inbrand garantie bij.
Helemaal top.

MichelLFR 14-05-2021

Superieure beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

De kwaliteit voldoet ruimschoots aan onze verwachting en ook het geluid i.c.m. de Samsung surround set & soundbar is eveneens Superieur. Het design is prachtig

Maikel1 01-05-2021

Perfect beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

De beste tv om te kopen voor de echte bioscoop ervaring in je huiskamer. Het beeld in combinatie met het geluid is gewoon een top ervaring voor een film/serie liefhebber zoals ik. Een soundbar en andere toevoegingen zal niet nodig zijn. De glasvezel kabel zorgt ervoor dat dat je geen kabelgoot meer nodig zal hebben (de ene kleine silveren kabel valt helemaal weg tegen de muur). Let wel op dat je een vrij grote connectbox erbij krijgt zodat je daar je tv ontvanger en andere toevoegingen op kan aansluiten.

DennisD73 06-04-2021

Super mooi beeld en 8K

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Koop al jaren Samsung en ben altijd te vreden over de tv's en telefoons. ZZal niet zomaar veranderen aar een ander merk

pete50 26-03-2021

65 inch randloos 1,5 cm dik scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Geweldig beeld, prijs hoog, maar kwaliteit, afstandsbediening even wennen, maar dan oke, disign geweldig, een kabelaansluiting super uitvinding.

Landcruiser0016 17-03-2021

Strak disign en super easy te bedienen

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Ik ben zeer gecharmeerd van de afstandsbediening en gebruikersgemak van het toestel . En het disign is wat mij over de streep trok . Kortom een top toestel met veel instellings mogelijkheden .

Caspar75 16-03-2021

Wat een heerlijke tv en wat een fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Super strak design, fantastisch beeld en wat een bedieningsgemak! Een plaatje aan de muur met de no gap wall mount. One cable is ook super. Geweldige tv!!!!

Rik N 13-03-2021

Bioscoop ervaring

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Mooi groot scherm en goed beeld. Vooral One Connect Box maakt dat het met 1 kabeltje mooi strak op de muur kan worden geplaatst.

René_uit_Vlaardingen 12-03-2021

Volop kijkplezier

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Bij binnenkomst in de, overigens keurige winkel, viel deze tussen alle tv's direct op. De helderheid, de kleuren, de scherpte...
Ik was niet moeilijk te overtuigen want feitelijk had ik al direct besloten welke het ging worden. Ook de connectbox is een plus, het toestel is opgehangen en er loopt maar 1 draad over de muur die door dikte en kleurstelling nauwelijks opvalt.

Roland 50 09-03-2021

Q65inchQ950TS en HW-Q900T

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Wij hadden een Samsung 55 inch 4k daar waren wij zeer tevreden over maar wilde toch iets meer dus hebben wij de 65inch Q65Q950TS 8K en ook gelijk een soundbar de HW-Q900T gekocht echt een wereld van verschil wat een super beeld en geluid echt een aanrader voor een echte tv kijker.

Anoniem 06-03-2021

Outstanding TV

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

This is an outstanding television. The picture quality is amazing. The colors are crisp. Fully worth the price. I am completely satisfied with the purchase.

Anoniem 15-02-2021

Super mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Wij zijn super blij met de TV, mooi en nog eens mooi hangt hij aan onze wand.
Het was makkelijk om hem op te hangen, goede instructie, hij was wel loei-zwaar.
Hij is heel makkelijk te bedienen en hangt strak op de wand en wat een super mooi design is het !! Dit was een goede keuze !!
We zijn blij met deze keuze !!

Cor61 12-02-2021

Een sieraad in huis.

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Voor ons een grote stap voorwaarts in kijk beleving. Deze randloze TV is een sieraad in huis en super mooi en strak weg gewerkt tegen de muur en in de kast.

Anoniem 12-02-2021

Verbluffende beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Tja , wat moet ik hier nu over zeggen , met deze tv overtreft samsung zichzelf!!

Wat een haarscherp beeld! Alle details, contouren etc je ziet alles . PRACHTIG gewoon!