Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED - Reviews

8K Ultra HD
Diepte
1.50 cm dikte
75,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Sjaak 23-01-2021

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

Prachtig tv, ook te gebruiken als schilderij. Ben erg blij met deze aankoop. Kost wat maar dan krijg je ook wat. Heb deze in combinatie gepakt met wandsteun van vogel... helemaal top!

Pluspunten

• super scherp beeld
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• Geluid had beter gekund

Anoniem 20-01-2021

Mooi design

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Prachtige televisie heel mooi in het interieur prachtige kleuren heel veel mogelijkheden mijn droom is uitgekomen

Chantalk 18-01-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Geweldige tv, in de winkel gezien, twijfel tussen 75 en 65 inch.
Wij zijn voor de 65 inch gegaan en ontzettend blij mee.
De tv heeft gewoon geen rand om het beeld wat hem nog mooier maakt.
Makkelijk bediening, de one connect box is ook heel een uitkomst.
Een beest in huis! Te gek!

AB42 18-01-2021

Superstrak design en scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Na even zoeken naar de juiste instellingen van het beeld, is het ongelooflijk mooi (minder fel) om de details te zien. De afstandsbediening werkt ook erg intuïtief en de snelkoppelingen met prime video en Netflix is super...al met al een geweldig premium televisie waar we jaren van gaan genieten!

JeffNic 17-01-2021

WOUW!!!

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

1 WOORD: WOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

peters 15-01-2021

Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Prima TV. Prachtig, groot beeld. Gemakkelijk te bedienen. Platte TV heeft deze perfect geïnstalleerd, alles goed en duidelijk uitgelegd, dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Beeld
  • Grootte beeld

Minpunten

• nog geen
  • nog geen

Tom33 15-01-2021

Prachtige tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Na in het begin wat probleempjes te hebben gehad met de tv (werd na een paar minuten grijs en gaf alleen schaduwen en vormen weer) ben ik nu dik tevreden. De reparatieservice heeft het heel goed opgelost met een nieuw scherm, er was iets mis met het moederbord. Het is echt een hele mooie tv qua design en het beeld is super. Ook bij het gamen is het een top tv. Ik ben er nog lang niet op uitgekeken.

Jan van Liempt 14-01-2021

Fantastische kleuren, bedieningsgemak . absolute top tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Prachtig mooi dun scherm, veel bedieningsgemak. Mooie kleuren en die invisible cable en box zijn erg handig. Geen kabels verder, ziet er gelikt uit.

Pluspunten

• UIterlijk, bedieningsgemak
  • 1 kabel

Harm78 14-01-2021

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Mijn vorige tv was de 75q950r 8K tv maar die voldeed niet aan mijn wensen wat je van een 8K tv verwacht maar de 75Q900TS is een verschil met de vorige. Echte 8K via Youtube, nog mooiere beelden, vooral verwerking maar vooral het zwart, bijna Oled.
In combinatie met de soundbar Q950T is het helemaal een succes met Q-symphony. Het Atmos geluid komt echt tot zijn recht, niet zo verwacht van een balk, rear speakers, sub en de tv luidspreker.
Samsung 2020 tv's zijn echt een verbetering ten opzichte van de vorige serie, 8K upscaling is nu echt wel te zien.

Raymond van der P 13-01-2021

Fantastische TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Deze TV heeft echt de wauw factor! Niet alleen qua design maar zeker qua beeld. Alles werkt makkelijk. Overzichtelijk menu maar alles werkt ook erg snel! Misschien niet de goedkoopste maar elke cent waard!

Charmed63 12-01-2021

Zeer mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

Wij hebben deze gekocht na het lezen van alle review
Het beeld, kleuren en geluid zijn inderdaad echt geweldig, aansluiten is simpel een kind kan de was doen.
Het is een aanwinst in je huiskamer zo levensecht zoals de beelden binnen komen
De bijgeleverde voet is vrij zwaar dus staat stevig.

Anoniem 11-01-2021

Super toestel.

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Geweldige kleuren. Zeer scherp beeld. Prima geluid. Zie uit naar 8 K uitzendingen. Kan mij niet voorstellen dat beeldweergave nog beter zal zijn.

Gertjan050 10-01-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Super mooie tv. Naast alle pluspunten benoem ik een paar punten die anders kunnen. Het geluid van de tv zelf is matig je hebt wel een soundbar nodig. De tv heeft een volledig goede WiFi nodig om draadloos alle smart apps te kunnen weergeven. De App Store in de tv heeft niet erg veel keuzes alleen de populaire apps zijn aanwezig. Opname met een externe schijf werkt traag, voor de rest mooie en super kleuren tv

Pascal wilbers 10-01-2021

Mooi maat scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Veel rond gezocht en ook getwijfeld over de maat,
Had een 55 inch nu toch voor de 65 inch gekozen en niet de 75.
Dit zou eigenlijk overkill zijn,
Mooi beeld zo uit de doos nu nog instellen verder, mooi aan het scherm is ook dat er eigenlijk
Geen rand om zit echt top

Peter42 07-01-2021

Valt erg tegen voor dat geld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Beelden vallen erg tegen, had veel meer verwacht van dit dure 8K toestel. Advies is aan iedereen die deze review leest om (nu nog niet) deze 8K te kopen. Valt zo zwaar tegen.

Pascal 07-01-2021

Wat is het genieten met deze televisie!

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

Wij komen van een 40Inch LED tv, en dan nu sinds een maand de QE65Q950TS 8K QLED TV ... Wat is dit genieten … wat een kijkervaring (99% scherm) Wat een prachtig design heeft deze TV en heeft ondanks zijn het superslanke frame van 15 mm prima luidsprekers, die voor een erg ruimtelijk geluid zorgen, (wel ietwat weinig basklanken) De upscaling prestaties werken erg goed! De beelden spetteren van het scherm, en zelfs bij veel daglicht. De kijkhoek is zeer ruim. De One Connection box, Invisible Connection (1 dun kabeltje) en een bijgeleverde No Gap-Wallmount zorgt ervoor dat de 65Q950TS perfect en zeer plat op de muur hangt. Het bedieningsgemak van de Smart afstandbediening voelt erg goed aan en is gebruiksvriendelijk (Alleen lukt het mij nog niet om ook de Ziggo box uit te zetten) Het blijft een hoop geld maar door de cashback actie van Samsung valt het uiteindelijk mee voor z’n premium TV.

Pluspunten

• Plat aan muur te monteren
  • Waanzinnig scherp

Minpunten

• Geen Youtube knop op afstandbediening

Kenan 07-01-2021

Spat zuiver!

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Wat een beeld, wat een geluid, wat een genot! Een 'schilderij' in het huis, direct een onderdeel van het meubilair! Geen gerotzooi met draden/snoeren, nee! Met 1 kabel, doorzichtig, aansluiten en genieten! Simpel eenvoudig afstandsbediening, waarmee je alles kan bedienen ook je stereo installatie... youtube, netflix, spotify noem maar op... alle apps kun je sychroniseren ... ik ben er helemaal weg van... enorm verliefd... ploffen op de bank en je hoeft niet meer naar de bioscoop... echt...aanrader!!!!! Ga naar de winkel en ervaar het zelf...

Pluspunten

• Beeld

Taurus18 06-01-2021

65q950ts geweldig beeld en eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Geweldige TV met indrukwekkend beeld tot aan de randen van het toestel.
Eenvoudig in gebruik, ook in combinatie met Ziggo, Netflix, Disney en andere bronnen.
Hangt bij ons erg fraai aan de muur met the bijgeleverde beugel.
Connect box is netjes in de kast weggewerkt

Hupie77 05-01-2021

Geweldig van Beeld en Uitvoering!

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Wat een geweldige TV weer. Dit is mijn tweede Samsung TV met een 65 inch scherm.
Ik blijf het een wonder vinden hoe scherp de beelden zijn ! Prachtig en van grote klasse.

Marthe 05-01-2021

Super mooi scherp beeld!!

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Naast de super goede kwaliteit van het beeld, vind ik een ander voordeel dat je vanuit elke hoek van de kamer goed tv kan kijken. Er zit een soort bolling in het scherm, waardoor je de tv nooit hoeft te draaien. Dus of je nu helemaal links of rechts op de bank zit. Iedereen is blij.