Samsung QE55Q90TAL QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 76 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Anoniem 18-05-2022

Geweldige televisie!

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na lang wikken en wegen heb ik de gelukkige keuze gemaakt voor de Samsung q95 en elke dag blijf ik mezelf verbazen over de geweldige kwaliteit van het beeld.
De bediening en de mogelijkheden van deze televisie zijn ongekend en ongeëvenaard.
Ik kan iedereen aanraden deze prachtige televisie aan te schaffen en zich laten verwennen door dit pracht product!

RandyT 10-05-2022

QLED 55Q95 top TV!

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat mijn vorige tv (ook een Samsung) wel een keer aan vervanging toe was, heb ik dit keer voor een groter model gekozen (65"ipv 46"). Het is niet de duurste uit de Q range van Samsung, maar hij voldoet meer dan prima! Beeldkwaliteit is haarscherp. Het was even wennen aan de nieuwe afstandbediening met een minimum aan knoppen, maar als je daar eenmaal aan gewend ben, wil je niet anders meer.
Het enige puntje wat in mijn optiek beter zou kunnen, is als ze geen Tizen meer als besturingsysteem zouden gebruiken, maar voor Android zouden gaan. Niet dat Tizen slecht is, maar ik denk de de connectie met bijvoorbeeld je Samung telefoon dan nog beter zou zijn.

harm uiterwijk 08-04-2022

super tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wij zijn zeer tevreden over deze Qled mooi groot beeld.

Nellie 57 08-04-2022

Tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden...mooi strak beeld echt een aanrader..Top

Durk01 03-04-2022

Helder scherp en felle kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet volledig aan onze verwachtingen. Echt een topper. Het geluid is goed.

Anoniem 24-03-2022

Mooie, duidelijk beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie fijne tv, kleine rond om de tv daardoor staat hij mooi op de muur, duidelijk beeld met mooie kleuren. Het is wel effe wennen op via app of kabel te schakelen. Door dat hij bij ons aan de muur hangt is het heerlijk dat je 1 dun draadje ziet die stroom, signal, etc doorgeeft ipv dat er 3 kabels hangen.

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne smart tv, prachtig beeld en veel mogelijkheden.

AC v Dooijeweert 21-03-2022

Veel problemen

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb veel problemen met de tv hij is nu al driemaal gerepareerd, op dit moment is hij al bijna drie weken bij service dienst waar ik niet blij van word. ik hoop duidelijk dat de tv niet meer gemaakt word en dat ik mijn geld terug krijg omdat ik deze tv niet meer vertrouw.
Dan koop ik wel weer een Samsung tv omdat ik nog nooit geen problemen heb gehad met de div Samsung dingen die altijd heb gehad,,,, ik denk dat ik nu een pech tv heb gekocht,,, maar ja dat kan ook wel eens gebeuren een hoop op een goede afloop.

Anoniem 21-03-2022

Wat een prachtige tv van beeld tot en met techniek

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwalitatief een top met heel veel te hniek aan boord

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele mooie tv om te zien en prachtig beeld. Wij hebben helaas veel pech met deze tv. Al 2 keer het beeldscherm kapot. Wat ook jammer is, is dat het Samsungs eigen besturingssysteem erop draait. Had toch liever android erop gehad. Wat erg fijn aan deze tv is. Dat deze beschikt over een setup box. Waardoor er maar een kabel van je tv naar onder gaat.

MartenMaas 21-03-2022

prachtig beeld en geluid is ook goed

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik dacht dat mijn oude Panasonic plasma tv qua beeld niet te overtreffen was, maar deze Samsung overtreft de beeldkwaliteit ruimschoots en is een stuk zuiniger met energie. het geluid is ook prima te noemen. Ook heb ik geen homecast meer nodig en werkt alles makkelijk en goed. Kortom super tevreden tot nu toe

Manon DG 22-02-2022

Prachtige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Het is een prachtige tv met een mooi beeldscherm en goede scherpte. Mogelijk kan de afstandsbediening makkelijker worden ingesteld. Dit koste nu wat moeite.

Arthur74 18-02-2022

Toppie!

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Prachtige kleuren mooi model en weinig kabels (apart kastje) de grote 55 inch is een verademing om naar te kijken tot dit moment ben ik blij. Nog even sparen voor een soundbar en dan is plaatje compleet.

Nida 18-02-2022

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

De tv geeft heel mooi strak beeld. Geluid uit de tv is echt super, waardoor er geen soundbar nodig bij is. Gemakkelijk te bedienen. Doordat er een one connect box is, ziet het er ook veel mooier uit in de woonkamer.

Marco1997 17-02-2022

Tv is fantastisch

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Tv werkt naar behoren! Super scherp en mooi afgewerkt! Leuke functies en ook nog eens snel. Beeld is van top kwaliteit en is haarscherp! Echt een aanrader.

Jacqueline1976 16-02-2022

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Mijn man wilde graag een grotere tv en ik zag het nut niet, maar als hij het graag wil vind ik het best. Maar jeetje wat een super tv! Heel handig in gebruik, prachtige kleuren, mooi geluid (zeker met de soundbar erbij). Vooral in de afgelopen corona tijd hebben we veel mooie dingen gekeken.

vbijl1986 15-02-2022

Super TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Fantastisch beeld en lekker simpele bediening met een fijne afstandsbediening. Ik ben enorm content met deze TV

MonikaP 13-02-2022

Fantastische Qled Tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Tv is mooi strak, allerlei functies van smart tv. Prachtige kleuren en geluid. Zelfs als een zon schijnt tegen tv kan ik nog steeds perfect beeld zien, wat op vorige Led tv was het niet mogelijk. Maar dat is dus een voordeel van een Qled tv.
Één afstandsbediening om alle apparaten te bedienen.
Er zijn nog talloze functies die ik nog allemaal moet uitzoeken.
Via Samsung account kan ik tv ook via telefoon bedienen.
Installatie was heel erg makkelijk.

TiPr 07-02-2022

Mooi beeld, waardeloze afstandsbediening

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Het is een prachtig beeld. Maar ik kan niet overweg met die 'moderne' afstandsbediening! Waarom niet gewoon die cijfertoetsen? Ik raak steeds die beroerde toetsen van Netflix, Prime en Rakuten aan! Zet die ergens anders! Het is voor mij bijna reden om hem in te ruilen.

Werner 101 04-02-2022

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Strak design, uitstekend beeld en en erg goed geluid. Voor de prijs die we er voor betaald hebben een erg goede keuze geweest. Kijken er alle dagen met plezier
naar. Kan deze tv iedereen aanbevelen.