Samsung QE55Q95TAL QLED - Reviews

Diepte
3.48 cm dikte
55,0 inch

Sandy Buy10 29-07-2020

Zuiver en intens helder beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Goede prijs en kwaliteitverhouding, rustig en intens zuiver beeldkwaliteit en eerlijk advies van plattetv in Utrecht. Mooie prijs gekregen in combinatie met een leuke cashback-actie van Samsung. Ons gezin is oprecht blij en enthousiast.

Xanos 27-07-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Ik twijfelde tussen Oled en Qled, maar uiteindelijk toch de keuze gemaakt voor Qled. Wat een goede keuze, de kleuren spatten echt van het beeld af en de zwartwaardes zijn ook erg goed.
Deze 75inch voldoet echt aan mijn verwachtingen en de one connect kabel laat de TV erg mooi uitkomen op onze muur!

Caas 27-07-2020

Super scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Klasse toestel, neem ook premium HDMI kabel en 4K abonnement indien bij KPN voor optimale beeldweergave. Automatische optimale beeldweergave bij het soort programma, bv sport of film.

Koos34 27-07-2020

prachtige tv met vlijmscherp beeld

Mooie strakke tv.
Gemakkelijk te instaleren zelfs met een draaibare muurbeugel.
Vlijmscherp beeld.
De duurste van de serie maar dan mag je ook het beste verwachten.

Anoniem 26-07-2020

Wat een fantastische tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Het beeld is echt prachtig. De tv komt bij mij pas echt goed tot zijn recht aan de muur. Dit is met de Samsung wall mount WMN-M15EA een fluitje van een cent.
Het scherm kun je omtoveren met de app SmartThings van een groot zwart vlak tot elk gewenst kunstwerk aan je muur.
De tv schakelt heel vlot tussen de verschillende apps, zoals Netflix en You Tube naar de Mediabox.
Geluid is echt mooi. Voor een volle bas moet je uiteraard wel aparte audio aansluiten.

Spoelders 26-07-2020

Prachtig beeld en strak design

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Deze TV heeft een strak design en past uitstekend in ons nieuw interieur. Beeld en kleurkwaliteit is optimaal. De TV is een eyecatcher.

Anoniem 25-07-2020

prachtige 4K tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Echt een geweldige tv met ongekende mogelijkheden. Alles word automatisch ingesteld. Ondanks dat er nog nauwelijks 4K uitzending is is het bv via YouTube makkelijk te streamen. Prachtige kleuren en dieptes. Een heel helder beeld en ook een mooi, vol geluid. Onze soundbar past er perfect onder en was eenvoudig te verbinden.

El retro 25-07-2020

Geweldig beeld en super strak ontwerp

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Super mooie tv echt weer top product
Van samsung
Heb zelf ook de qe55q90r in huis
Wat ook een super tv die hangt nu op de slaapkamer.
En de nieuwe 95t
Hangt weer in de woonkamer op de no gap wall mount.
Wat een mooie helder en scherp beeld
Samsung heeft het in mijn ogen weer super gedaan. In 2020

Groet.

JosMe 25-07-2020

Mooie tv qua beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Mooie tv die echt een mooie verbetering is. Het gemak van de afstandbediening en alle functies zijn erg prettig.

JanMe 24-07-2020

Nog mooier dan de vorige Samsung tv!

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

5 jaar geleden de JS8000 aangeschaft was toen het neusje van de zalm maar deze overtreft hem. Mooier beeld, meer apps en installatie via de app een fluitje van een cent.
Zeer blij mee. Foto is een indicatie, maar de werkelijkheid is mooier!
Ps het dunne kabeltje zit nog achter een te grote kabelgoot ivm de bestaande schroefgaten. Wordt nog aangepast.

Boattailman 23-07-2020

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Tv heeft met de standaard instellingen al een heel mooi beeld. Calibratie is amper nodig. Voorzien van alle apps zoals Netflix,primevideo etc. Door de instellingen heen klikken gaat erg soepel, wachttijden zijn er niet. Opstarten van apps gaat ook zeer snel.
Beeld is zeer mooi en tv heeft amper last van reflecties,wat handig is een lichte ruimte of naast een raam.
Geluid is voor een platte tv goed,voor films is een soundbar wel aan te raden maar voor tv en series voldoet het geluidssysteem van de tv.
Afstandsbediening ligt prettig in de hand en werkt intuïtief. Het one connect systeem is ook een erg fijne toevoeging. Geen bundel met draden uit de tv maar één dunne doorzichtige kabel.
Al met al een zeer fijne televisie met een prachtig beeld.

Anoniem 22-07-2020

woorden schieten te kort !!!!

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

ik heb nu 2 weken de 65Q90T aan de muur hangen en ik kan niet geloven hoe mooi het beeld is. Gewoon tv kijken is al prachtig en werkt prima met de CI+ module. Maar als je dan een 4K HDR film aanzet of een HDR game opstart weet je niet wat je ziet.

Het beeld is zo helder en scherp dat je niet weet waar je kijken moet. Als ik de voordelen op moet noemen ben ik wel ff bezig maar dit zijn voor mij de belangrijkste:

HDMI Poort 4 is volledig 4K 120 HZ
Met de one remote bedien ik al mijn randapparatuur.
Met een USB stick of harde schijf aangesloten kun je van timeshift gebruik maken of gewoon programma's direct opnemen.
Ambient mode is een leuke toevoeging en ik stream zelf mijn muziek naar de tv toe waardoor er een muziekmuur modus opent met erg leuke effecten op de maat van de muziek.
Als je een gameconsole opstart herkent de tv hem en stelt de gamemode automatisch in.
TV installeren kan met de one remote maar ook met je Samsung smart phone.
Ik heb veel licht in mijn woonkamer maar door het anti-reflectiescherm blijft het scherm perfect zichtbaar in de zon.

Ik kan nog wel ff doorgaan maar dit scherm is uniek in zijn soort !!!!
Binnenkort wil ik ook een nieuwe Q symphony soundbar aanschaffen wat perfect integreert met deze televisie.

Anoniem 21-07-2020

Thuisbioscoop in lichte ruimte

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Super blij met deze aankoop!
Was op zoek naar een grotere 4K tv zonder teveel last te hebben van spiegelingen in het scherm. Eenmaal thuis was de tv alles wat ik er van gehoopt had bij goede content.

Je merkt het wel meteen als de content van mindere kwaliteit is, maar dit doe ik zelden.

Gemakkelijke setup en met alle tutorials wat betreft settings die je op internet kunt vinden is het thuis simpelweg genieten.

Rinaldo97 19-07-2020

Uitstekende televisie

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Dit is de ideale televisie voor een familie.
Zeer ruim 55 inch, proper geluid.
HDMI aansluiting voor eventuele gamers (ps4, xbox,...)
Zeer eenvoudig om in te stellen en makkelijk te onderhouden.
Enige nadeel is dat het toestel gevoelig is voor vlekken die er mogelijks niet meer uitgaan.
Ik zou dit apparaat zeker aanraden bij vrienden en familie!

Gys76 19-07-2020

Plaat(je) van een TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Erg blij met de QLEd! Ongelooflijk mooi en scherp beeld! Na de UHD 8000 serie kan het nog dus nog scherper/helderder!

Marc De Mil 17-07-2020

Samsung 55Q90T

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Gewoon de Max , bediening gebruiksgemak fantastisch beeld zwartwaarden zijn top ,liefst combineerbaar met sonos arc en sub Dan is alles af ook het nog meer gebruiksgemak

Van der Sluis 16-07-2020

Wat een fantastische TV zowel in Design als beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Gisteren is onze nieuwe 65 Inch door de monteur aan de wand geinstalleerd en toen was er gelijk al de wow factor. Qua grootte maar ook het design is het een plaatje aan de muur.
En in de ambient mode kan je er nog een schilderij van maken ook. Echt een toevoeging aan je interieur. Ik ben compleet van slag over de verbetering van het beeld ten opzichte van mijn 10 jaar oude Samsung 46 inch ultra HD, wat een verschil. Na het aanmaken van een Samsung account kan je veel verschillende apps op je TV installeren en deze zijn allemaal zeer eenvoudig te openen (per app moet je wel een account hebben, Netflix, Videoland etc.) Ik moet nog door alle functie's van de TV heen, dit zijn er zo veel dat je eingenlijk door de bomen het bos niet meer ziet en voor de normale gebruiker (zoals ik) zal ik daar niet zoveel gebruik van maken, ik zeg altijd Goed is Goed. Momenteel heb ik nog geen tegenvallers opgemerkt.

Anoniem 15-07-2020

Een uitstekend en esthetisch uitstekend product.

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Ik heb mijn QLed 4K65 3 dagen in mijn bezit en ik ben er erg blij mee. Als modeontwerper en kunstverzamelaar speelde behalve de uitstekende kwaliteit van beeld en geluid - ook de vormgeving een zeer belangrijke rol. Mede doordat de vorm van het toestel de functie volgt, is het qua vormgeving neutraal en past het naadloos in mijn interieur, ik denk in die van velen.

Ouwe 14-07-2020

Geweldige 75 inch Samsung Qled TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Vandaag de QLED 4K 75 inch Q90 T 2020 thuis bezorgd gekregen. Wat is hij groot, maar erg mooi. Montage van de voet ging redelijk snel en hij staat als u huis.
Installatie ging vrij snel en zonder problemen. Wat een prachtig en scherp beeld, ook als je er niet ver af van zit. Het geluid is prima. Geen spijt van deze aankoop en raad het iedereen aan.

Linda03 14-07-2020

Mooie televisie. Prachtige heldere kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Televisie hangt erg mooi dicht aan de muur. Het instellen ging heel eenvoudig. De aansluit box kan in een kast gezet worden. De universele afstandbediening werkt dan ook voor het bedienen van de kpn aansluiting.