Samsung QE55Q95TAL QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

ThomPaul 08-07-2022

Wat n pakkende ervaring!!

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Sinds kort is mijn zicht op de wereld via mijn nieuwe Samsung Qled echt met sprongen vooruit gegaan. De helderheid en details werden via de Samsung ineens bewaarheid. Ik zie veel meer details dan met mijn oude P plasma scherm. Nog geen seconde spijt van deze aankoop. Machtig mooi geluid en prachtige kleuren

Anoniem 05-07-2022

haast driedimensionale beeldervaring

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] pluspunten:
Ongelooflijk scherp beeld met de ervaring van diepte. Niet alleen ik maar iedereen die bij mij tv kijkt is onder de indruk van de kwaliteit van het beeld, de levendigheid van de kleuren en het gevoel alsof je daadwerkelijk diepte ervaart.
Super gemakkelijke aansluiting doordat de tv met een kabeltje is verbonden met de smart box van waaruit je alle aansluitingen kunt beheren.
Basis geluid van de tv is redelijk voor zo'n dunne tv met de soundbar wordt het geluid fenomenaal.
Mooi design zonder rand.
In 2 jaar een maal een klein software probleem gehad werd door samsung service dienst keurig via overname van de tv op afstand opgelost.

Kan vol tegen de wand geplaatst worden door de slimme medibox van samsung.

Min:
Internet werkt (zoals op waarschijnlijk de meeste) smart tv's niet echt supersnel
Bediening is wel heel erg uitgebreid soms net iets te complex.

Algemeen:
Ben heel erg benieuwd hoelang de apps ondersteund gaan worden. Nu na twee jaar nog geen problemen ondervond

BAydin 04-07-2022

Real-time beleving

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het voelt als als het ware als 'real-time' beleving. Vergelijken met mijn vorige TV is dit een next generatie.

Anoniem 27-06-2022

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede mooie tv. Wel wat zwaar maar ziet er erg kwalitatief uit en werkt echt heel soepel en goed. Echt super mooi design

A van der Schee 07-06-2022

Top tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn erg content met onze televisie. De kleuren zijn prachtig. Het beeld is scherp maar rustig voor de ogen. Ook de service van samsung is tiptop in orde. De tv herkende de soundbar niet meer, dat is keurig verholpen.
Blij met samsung

Anoniem 22-05-2022

Fantastische tv, zoveel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastische tv, zoveel mogelijkheden, mooi geluid, beeld haarscherp. Films en spelletjes hebben een hele andere belevenis. Ook in combinatie met mijn A71 telefoon. Makkelijke bediening van daaruit met smart things.

Anoniem 18-05-2022

Geweldige televisie!

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na lang wikken en wegen heb ik de gelukkige keuze gemaakt voor de Samsung q95 en elke dag blijf ik mezelf verbazen over de geweldige kwaliteit van het beeld.
De bediening en de mogelijkheden van deze televisie zijn ongekend en ongeëvenaard.
Ik kan iedereen aanraden deze prachtige televisie aan te schaffen en zich laten verwennen door dit pracht product!

RandyT 10-05-2022

QLED 55Q95 top TV!

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat mijn vorige tv (ook een Samsung) wel een keer aan vervanging toe was, heb ik dit keer voor een groter model gekozen (65"ipv 46"). Het is niet de duurste uit de Q range van Samsung, maar hij voldoet meer dan prima! Beeldkwaliteit is haarscherp. Het was even wennen aan de nieuwe afstandbediening met een minimum aan knoppen, maar als je daar eenmaal aan gewend ben, wil je niet anders meer.
Het enige puntje wat in mijn optiek beter zou kunnen, is als ze geen Tizen meer als besturingsysteem zouden gebruiken, maar voor Android zouden gaan. Niet dat Tizen slecht is, maar ik denk de de connectie met bijvoorbeeld je Samung telefoon dan nog beter zou zijn.

harm uiterwijk 08-04-2022

super tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wij zijn zeer tevreden over deze Qled mooi groot beeld.

Nellie 57 08-04-2022

Tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden...mooi strak beeld echt een aanrader..Top

Durk01 03-04-2022

Helder scherp en felle kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet volledig aan onze verwachtingen. Echt een topper. Het geluid is goed.

Anoniem 24-03-2022

Mooie, duidelijk beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie fijne tv, kleine rond om de tv daardoor staat hij mooi op de muur, duidelijk beeld met mooie kleuren. Het is wel effe wennen op via app of kabel te schakelen. Door dat hij bij ons aan de muur hangt is het heerlijk dat je 1 dun draadje ziet die stroom, signal, etc doorgeeft ipv dat er 3 kabels hangen.

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne smart tv, prachtig beeld en veel mogelijkheden.

AC v Dooijeweert 21-03-2022

Veel problemen

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb veel problemen met de tv hij is nu al driemaal gerepareerd, op dit moment is hij al bijna drie weken bij service dienst waar ik niet blij van word. ik hoop duidelijk dat de tv niet meer gemaakt word en dat ik mijn geld terug krijg omdat ik deze tv niet meer vertrouw.
Dan koop ik wel weer een Samsung tv omdat ik nog nooit geen problemen heb gehad met de div Samsung dingen die altijd heb gehad,,,, ik denk dat ik nu een pech tv heb gekocht,,, maar ja dat kan ook wel eens gebeuren een hoop op een goede afloop.

Anoniem 21-03-2022

Wat een prachtige tv van beeld tot en met techniek

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwalitatief een top met heel veel te hniek aan boord

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele mooie tv om te zien en prachtig beeld. Wij hebben helaas veel pech met deze tv. Al 2 keer het beeldscherm kapot. Wat ook jammer is, is dat het Samsungs eigen besturingssysteem erop draait. Had toch liever android erop gehad. Wat erg fijn aan deze tv is. Dat deze beschikt over een setup box. Waardoor er maar een kabel van je tv naar onder gaat.

MartenMaas 21-03-2022

prachtig beeld en geluid is ook goed

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik dacht dat mijn oude Panasonic plasma tv qua beeld niet te overtreffen was, maar deze Samsung overtreft de beeldkwaliteit ruimschoots en is een stuk zuiniger met energie. het geluid is ook prima te noemen. Ook heb ik geen homecast meer nodig en werkt alles makkelijk en goed. Kortom super tevreden tot nu toe

Manon DG 22-02-2022

Prachtige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Het is een prachtige tv met een mooi beeldscherm en goede scherpte. Mogelijk kan de afstandsbediening makkelijker worden ingesteld. Dit koste nu wat moeite.

Arthur74 18-02-2022

Toppie!

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Prachtige kleuren mooi model en weinig kabels (apart kastje) de grote 55 inch is een verademing om naar te kijken tot dit moment ben ik blij. Nog even sparen voor een soundbar en dan is plaatje compleet.

Nida 18-02-2022

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

De tv geeft heel mooi strak beeld. Geluid uit de tv is echt super, waardoor er geen soundbar nodig bij is. Gemakkelijk te bedienen. Doordat er een one connect box is, ziet het er ook veel mooier uit in de woonkamer.