De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Ruud 22-12-2021

Samsung QE65Q95TAL QLED

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL

Ik heb heel vaak dat het beeld stil staat en dat het geluid door loopt, en zo mis je dan een doelpunt. En of helemaal geen beeld, dan komt er een blauwscherm met de tekst geen signaal.
Hij word nu opgehaald en kijken of het daarna wel goed is. Het is niet even dat je z'n tv koopt, en is nogal een uitgave, maar we dacht verleden jaar met de extra bonus, we doen een keer gek met een groter tv en met meer kwaliteiten. Maar dat valt tot nu erg tegen Samsung. Wat staat er tegen over?

Pluspunten

• Beeld
  • Kleur
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Vaak stilstand beeld
  • Vaak zag je de pixels
  • Helaas slechte service van PlatteTV Zoeterwoude

Samsung TV altijd prima 21-04-2021

Prima tv.

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL

Deze Samsung TV is een prima product met vele extra's. Het enige nadeel is de omslachtige manier waarop je (als je gebruik maakt van de afstandbediening van Samsung) kanalen moet kiezen of wijzigen. Erg veel handelingen om daar te komen. Er zitten nl geen cijfers op de afstandbediening. Voor de rest prima TV met een prachtig scherp beeld.

Pluspunten

• Scherp helder beeld
  • Samsung app+

Minpunten

• Afstandbediening

Bertolucci 23-06-2020

Onscherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL

Ik heb deze tv 1 week geprobeerd, eerst gecalibreerd, live uitzendingen bij stilstaand beeld is redelijk, zodra de camera beweegt heeft hij het moeilijk om vloeiend beeld te geven.
Bij sport uitzendingen voetbal is het beeld ronduit verschrikkelijk!! Ook met Tennis kijken, enorme traagheid in beeldsnelheid opbouw ook bij live uitzendingen. De TD heeft live meegekeken en na een reset en opnieuw instellen, ook andere instellingen geprobeerd bleef de tv met zijn eigen diagnose zeggen wazig beeld!!
Nu zou je kunnen zeggen het ligt aan je aansluiting, want je weet het nooit. Hoewel ik de beste antenne kabel heb met 150 db afscherming en vergulde steckers en een speciale groep met klangmodule van 20 ampere traag wat bij mijn oude samsung van 6 jr oud een geweldig beeld gaf, beter dan de nwe uit 2020 notabene.
De monteur zelf zei dat de tv's vanaf 65 inch veel problemen geven met snelle beelden. en dus eigenlijk alles top moeten hebben bv ziggo next, hoewel ook daar best wel wat probleempjes zijn. ik kijk met een ci+ module dus wel 1080i en geen 1080P.
Ik de tv teruggebracht en omgeruild voor een Sony Oled 65 inch de KD-65AG9.
En wat blijkt direct ongecalibreerd een geweldig mooi beeld, nagenoeg geen trage of naijl beelden, na calibratie zelfs geweldig mooi beeld.
Ik ben een kritische kijker met sport dus het kan best zijn dat er mensen toch tevreden zijn met de samsung en die kijken via sateliet en zeggo next, bedenk alleen dat de Samsung erg moeilijk is als je niet het "juiste"signaal erop zet!

Pluspunten

• auto menu
  • Geluid is goed

Minpunten

• Hoge voet
  • Dik scherm
  • beeld kwaliteit veel minder dan Oled!
  • Tv wil perse 1080P hebben
  • Traagheid in beeldverwerking snelle beelden