Samsung UE50TU8000W - Reviews

Bekijk 6 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marcus 16-05-2023

Slechtste tv ooit!

Geschreven voor: Samsung UE50TU8070

Slechtste tv ooit! en de service van Samsung is nog veel slechter.
TV ging na bijna 2 jaar stuk, ik heb gebruik gemaakt van de Samsung garantie service, daar begon de ellende, na heel veel mailen en bellen werd pas na 1,5 maand mijn tv opgehaald, na 2 weken kreeg ik de mededeling dat ik ophaal/bezorgkosten moest betalen, tevens kwamen er nog onderzoekkosten bij en toto slot zou er een nieuw scherm in moeten van meer dan 600 euro.
Mijn garantie was inmiddels verlopen, Samsung deed er heel vervelend over.
Ik heb mijn rekening niet betaald en mijn tv kunnen ze na ruim 2 maanden zelf houden, ik ben flink teleurgesteld in Samsung en hun garantie/reparatie service.
Ik ben overgestapt naar .......
Ik raad niemand een Samsung tv aan.

• geen

Minpunten

• niet betrouwbaar
  • slechte service
  • garantie om over te huilen

m***********@h********** 25-01-2023

Voor mij geen Samsung meer.

Geschreven voor: Samsung UE50TU8070

TV bijna 2 jaar oud, smart functie en tv kijken werkt niet meer, TV gaat automatich uit en aan waardoor tv kijken niet meer mogelijk is. smart functie had al wat langer kuren. Voor mij geen Samsung meer.

Pluspunten

• mooie vorm
  • prijs is goed

Minpunten

• slechte software
  • gaat snel kapot

Bjorn 01-02-2021

Geweldige TV voor deze prijsklasse!

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W

Na lang op zoek te zijn geweest naar een nieuwe wat grotere 4K televisie uiteindelijk bij Kamera Express uitgekomen. Daar ik de OLED televies nog te duur vond, een paar verschillende modellen bij Kamera Express uitgezocht. Na zeer vriendelijke telefonische ondersteuning van de service desk en uitleg gekozen voor de Samsung UE50TU8000. En na de tv bijna een maand in huis te hebben nog steeds erg tevreden. De tv werd snel geleverd, direct de volgende dag in huis. En de kwaliteit is gewoon geweldig voor dit geld. Voldoende aansluitingen met 3 HDMI poorten. Mooi helder en scherp beeld. En blu-rays of Netflix in Full HD ziet er gewoon superscherp uit. Een genot om naar te kijken. Ik zou de tv en Kamera Express zeker aanbevelen. Dus zoekt u een goede middenklasse TV voor niet teveel geld, maar wel kwaliteit, zoek dan niet verder. Enige nadeel wellicht dat de afstandsbediening vrij weinig knoppen heeft, maar dit went zeer snel en is echt geen reden om de tv niet te kopen.

Pluspunten

• Voldoende HDMI aansluitingen
  • Scherp en helder beeld
  • Ondersteuning Apple Airplay 2
  • Vele apps zoals Netflix en YouTube

Minpunten

• Geen hoofdtelefoon aansluiting

Erik Konijnenburg 02-01-2021

Goed formaat. Goed beeld. CEC/Anynet+ werkt goed.

Geschreven voor: Samsung UE50TU8070

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor een A-merk. Het instellen van de universele afstandsbediening voor niet reguliere merken (in mijn geval satellietontvanger VU+) kost wat tijd, als het eenmaal werk is het een verademing.

Pluspunten

• Beeldformaat
  • Universele afstandsbediening

Minpunten

• Instellen universele afstandsbediening