Samsung 65Q64T 2020 QLED - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Samsung 50Q65T (2020) 28-07-2020

Wat een belevenis!

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN 2020 QLED

De Samsung 50Q65T (2020) Wij hebben ondertussen alle tv's, spelers, telefoons en tablet van Samsung. Supersnel connected en direct kijkplezier. Gebruiksgemak is geweldig. Prachtig beeld, qua kleur en helderheid. Heel klein randje er langs, ook heel prettig.

1 Maar: de pootjes er onder. Niet om aan te zien! Heel lelijk plastic driepootje, mat kunststof. Gelukkig hadden wij besloten om het scherm op te hangen - anders hadden we een ander model uitgezocht. Die pootjes doen echt af aan het geheel. Daarom geen 10 van ons.

John 23-01-2021

Goede kleuren spectrum

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

SAMSUNG is van ouds befaamd met z'n colour enhancer, de kleuren worden perfect aangenaam weergegeven. De min punten,: geen hoofdtelefoon, audio output aansluitingen, wel optisch. USB video formaaten zijn beperkt, o.a. geen HEVC , geen DOLBY ATMOS en VISION. Video afspelen van een USB disc heeft een beperkte functies.

Pluspunten

• kleuren zijn fantasitisch
  • goed contrast en kijkhoek

Minpunten

• video formaten matig
  • geen hoofdtelefoon aansluiting
  • geen audio tulip output
  • afstandsbediening is erg klein

Ronald 31-05-2020

QE43Q64T

Geschreven voor: Samsung QE43Q64TAS 2020 QLED

Was aan twijfelen om oude type te kopen (QE43Q64R) maar omdat de PQI bij het vernieuwde model zoveel hoger ligt toch voor deze gekozen. Geen spijt van, prachtig beeld op dit 43 inch scherm, op een groter formaat weet ik niet of het net zo mooi zal zijn, dan is 50hz waarschijnlijk toch te weinig. De kleine afstandsbediening vind ik erg mooi en werkt ook prima. TV voldoet aan de verwachtingen maar mag ook wel voor die prijs.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Mooie en prettig werkende afstandsbediening
  • Voldoet aan verwachting

Minpunten

• Best prijzig

Anoniem 17-08-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN 2020 QLED

Als jullie op zoek zijn naar een nieuwe tv raad ik jullie aan om naar bcc te gaan. Ze zijn behulpzaam en adviezeren goed. We zij uiteindelijk op een samsung Qe50q65t uitgekomen. De tv, telefoon en tablet van samsung aan elkaar gekoppeld . De tv staat nu een dag, maar wat een genot! Super scherp beeld met prachtige kleuren. Een film kijken of een natuurdocumentaire is een geweldige ervaring. Het geluid is ook echt goed!

Pluspunten

• Mooie heldere kleuren
  • Geluid is prima
  • Rustig kijkplezier
  • Makelijk te installeren

Anoniem 30-10-2020

Niet echt tevreden

Geschreven voor: Samsung QE58Q60TAS 2020 QLED

Op de tv lijkt folie los te zitten, contact met Samsung opgenomen of dit nu folie is of het scherm
Voor mij een miskoop na al jaren Samsung tv lief hebber te zijn

Pluspunten

• Groot scherm helder

Minpunten

• Scherm folie lijkt er los op te zitten

Roan52 22-08-2021

Televisie is niks mis mee heeft uitstekend beeld.
De folie op het scherm is alleen aangebracht voor bescherming van het scherm.
Thuis moet de folie verwijderd worden.

Bhorn 17-09-2021

Fantastische Tv met een hoop mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Super tv met een hoop mogelijkheden. Alle apps werken naar behoren en ook de app smarthings is geweldig. Kan alles bedienen vanaf de tv en zelfs zien wie er voor de deur staat.

Anoniem 15-09-2021

Zeker aan te raden!

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Ik ben er heel blij mee, met deze QLED $K 55 inch.
De kleuren zijn heel natuurlijk in te stellen wat ik heel belangrijk vind, makkelijk te bedienen via mijn Audio installatie wat ik ook belangrijk vind. Al en al een heel goede koop geweest zeker prijs/kwaliteit is gewoon geweldig.
Wat mij betreft zal ik weer hier bij bestellen, goede en snelle servies.
Ik kan geen negative punten vinden GOED IS GOED!

Levi27 15-09-2021

goed beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

laatst de tv aangeschaft en helemaal tevreden. ondanks dat de tv groot is wordt de kwaliteit er niet minder op. Ook het geluid is verrassend goed.

Fobs 14-09-2021

uitstekende aankoop

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Met deze tv kan je zoveel meer doen. En erg handig een kleine afstandsbediening met alles er op en er aan. En duidelijke helderkleuren in de Ambiance mode. Een echte aanrader. En voor de prijs hoef je echt niet te laten

Tasie80 12-09-2021

Prachtig beeld aanrader met soundbar

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Wij hadden hem in de aanbieding met de bijpassende soundbar. Niks moeilijk doen werkt perfect samen. Zelfs met het kpn kastje kan me afstandsbediening alles behalve het kpnkastje uitzetten. Geluid is in samenwerking met de soundbar geweldig en beeld is scherp

Aukje1811 12-09-2021

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Het is een mooie televisie voor een leuke prijs. Het beeld is geweldig en scherp. Geluid is top. Ook alles op je tv hebben is fijn. Je kan zelf apps toevoegen.

Anoniem 10-09-2021

Een nieuwe beleving

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Die oude tv deed t nog best toch? Had best nog een paar jaar meegekund. Maar toch, steeds vaker haperde het beeld, de kleuren waren al lang niet meer zo helder als voorheen. En langzaam ontstaat het idee, misschien toch eens een nieuwe. Zo ging t bij mij tenminste. Ik had wel gehoord over smart tv’s en 4k, maar ach… zo boeiend is dat allemaal niet, toch? Totdat je het gaat gebruiken. Met de aanschaf van mijn QLED heb ik niet alleen een fijn, haarscherp tv scherm in huis gehaald. De manier waarop ik de tv gebruik is volledig veranderd. Het was wel even schakelen, maar het blijkt na wat geklooi eigenlijk allemaal erg intuïtief. Ben er erg blij mee!

Erik U 09-09-2021

Mooi beeld en functies, problematisch zonder AB

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Miii beeld, matige geluidskwaliteit en de nodige problemen met de afstandsbediening. Omdat de TV geen fysieke bedieningsknoppen heeft is het problematisch als de afstandsbediening niet werkt. Maar als hij goed werkt kun je met de afstandsbediening makkelijk alle functies bedienen van de tv en de aangesloten apparatuur. Samsung Smart Things app voegt ook wel wat toe, de bediening kan daarmee ook volledig (als de TV aanstaat!).

SamsungUser 04-09-2021

Mooie en goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Ik en mijn vriend hebben deze tv al zo'n 2 maanden en we zijn er super blij mee! Mooi scherm, mooie grootte en fantastisch makkelijk in gebruik. Super blij mee

Sharonvo 27-08-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Super tv, makkelijk menu. Mooi helder beeld en goef geluid.
Heb altijd Samsungs tv en ook deze bevalt weer uitstekend

DirkH 26-08-2021

Mooi strak beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Deze TV onderscheid zich vooral door het gemak in gebruik en het prachtige beeld. De TV reageert snel en heeft geen enkele moeite met beelden in 4K kwaliteit. De afstandsbediening is zeer intuïtief opgezet en lekker minimalistisch.
Het geluid had nog wel wat beter gekund, maar zelfs zonder soundbar is het nog prima.
Gewoon een strakke tv die erg goed doet wat hij moet doen.

Johnthrfox 25-08-2021

Mooi beeld en kleuren

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

Tevreden met dit toestel. Alleen een storende melding die regelmatig in beeld komt is dat het toestel na......... sec. uitgeschakeld wordt

Sjabon 23-08-2021

De TV is prima, aansluiting CI+ module isniet goed

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

TV is prima, echter de aansluiting waar de CI+ module van Ziggo in moet zit na inclikken in de opening erg los waardoor regelmatig de zenders niet gevonden worden.
Vriendelijk verzoek dit met de technische dienst op te nemen, en contact met mij op te nemen voor herstel!

Anoniem 22-08-2021

Fantastische tv

Geschreven voor: Samsung 65Q64T 2020 QLED

De tv geeft een schitterend beeld zowel overdag (ondanks veel daglicht dat op het scherm schijnt) als in de avond. Bovendien is het geluid van hoge kwaliteit. Daarnaast is het makkelijk om te schakelen tussen de verschillende apps met maar 1 afstandsbediening. Tot slot is deze ook eenvoudig aan de muur te bevestigen. Al met al heel erg tevreden met deze aankoop voor niet al te hoge prijs.

Roan52 22-08-2021

Uitstekend Beeld

Geschreven voor: Samsung QE43Q67TASXXN 2020 QLED

Had een 43 inch plasma tv van ander merk en was toe aan vervanging. Wilde perse nu een Samsung mede doordat ik al jaren Samsung mobiele telefoons heb die ook uitstekend bevallen. Hangt aan de muur boven mijn tv meubel met een kabelgootje voor de kabel en staat echt geweldig mooi. Verbinden met telefoon naar tv is geweldig. Beeldkwaliteit uitstekend erg tevreden over. Kan deze tv iedereen aanbevelen.