Samsung QE55Q70TAL 2020 - Reviews

55,0 inch

Robtennis 07-02-2021

Het is genieten

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Alles uitgeprobeerd....Geweldig alles werkt simpel. Kleuren erg mooi en dan bij een toestel van 75 inch is het gelijk een thuis bioscoop. Wel casten naar TV vanaf mijn laptop was wel even een dingetje. Kan deze tv zeker aanraden.

Anoniem 26-01-2021

Superscherp beeld, een feest voor de ogen!

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Al lange tijd was ik op zoek naar een goede tv. Ook al lange tijd had ik m'n zinnen gezet op een Qled tv van Samsung. Al mijn apparatuur in huis incl mobiele telefoons zijn van Samsung dus dat de tv ook een Samsung zou worden was duidelijk.

Bij diverse winkels een aantal modellen bekeken maar de 70-serie met de net wat betere beeld processor tov de 60-serie kwam al snel als mijn favoriet uit de bus. Natuurlijk zijn de 80- en 90-serie nog beter maar persoonlijk vind ik het verschil met of zonder FALD nauwelijks zichtbaar en omdat ik persé 65 inch wilde was het budget ook een restrictie. Daarom dus voor de 65Q70T gegaan en daar vanaf dag 1 superblij mee! Het beeld is adembenemend mooi en 4K materiaal werkelijk haarscherp.
Ik kan deze tv zeker aanraden!!

Gino50 10-01-2021

Samsung is marktleider op het gebied van hi-tech

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Dit is mijn derde Samsung QLED tv op rij, kwaliteit en kijker ervaring is zo goed en geweldig, ik geniet elke dag opnieuw als ik mijn tv aanzet.

Bob te P 20-12-2020

Wisselende prestaties

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Inmiddels 5 maanden in bezit maar begrijp ik alle positieve recensies niet. Is er iemand die mij aan goede instellingen kan helpen. Zomaar wat ervaringen ; sport(kleding) en agenten in fluorescerende hesjes en/of rode of groene kleuren zijn gigantisch fel. Bij verzachtende instelling komt er een soort waas waarbij iedereen een groene huidskleur krijgt. Netflix valt in een soort van onkijkbare modus. Dan denk je de zender X de goede instellingen te hebbenen is het volgende kanaal weer niet om aan te zien helder/donker/fel/overbelicht etc etc etc...... 5Q70T met Ziggo Next

Anoniem 01-10-2020

Geweldige aankoop deze tv

Ik was terughoudend te investeren in een 4k tv
Deze uitgezocht voor de hdmi 2.1 voor de ps5
Maar nu al zo veel plezier van
Mooi beeld in films en gamen

Mooi design.

Echt zo blij mee en echt het geld waard

Bobs 27-09-2020

Nog lang niet tevreden

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Wij hebben de tv nu 2 maanden in bezit maar nog steeds zoekende naar de ideale beeldinstellingen. Inmiddels alles geprobeerd, koel, warm, digitaal etc. maar het blijft behelpen. Ook rood en groen verhouding blijft lastig en heel storend. Op SBS6 is alles helder en wit, op RTL4 is alles weer rood en bont. Denk je het weer voor elkaar te hebben is een bepaalde afleveren op Netflix gigantisch donker. We hebben maar zoveel als mogelijk alles beperkt waardoor we praktisch naar analoge beeldkwaliteit terug gaan. Iemand suggesties?

Annettw 14-09-2020

Mooie tv met eenvoudige bediening en super beeld!

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Hele mooie tv met super mooi beeld! Heel fijn beeldscherm dat minder statisch is een daarom minder stoffig. Heel eenvoudig te bedienen.

Daverhymz 06-09-2020

Strak design

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Deze tv is helemaal top. Wij hadden een nog oudere 46inch led tv (ook van Samsung) maar wilde naar een groter beeld. Deze Qled heeft fantastisch beeld en werkt snel.

Gerard en Betsy 27-02-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Duidelijk,strak beeld, mooie kleuren en zwart is echt zwart.
Handige afstandsbediening leuke snufjes erop.

Andre1986 26-02-2021

Good tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

TV works, I'm happy with the functions. A bit problematic to reach for the wires if you want to add new device and the TV is mounted on the wall.

DcvdH 25-02-2021

Mooi groot scherm haar scherp

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Nu paar weken in mijn bezit nog geen min punten te vinden zeker 4k films prachtig beeld
Wel een samsung soundbar er bij aangesloten voor beter geluid ben er blij mee.

Anoniem 24-02-2021

Super!

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Voldoet aan de verwachtingen! Het zonlicht dat soms in het scherm valt, doet absoluut geen afbreuk aan het kijken, totaal geen last van, we kunnen gewoon tv blijven kijken, zonder last te hebben van de schittering van de zon in het scherm. Deze tv is de beste Samsung die we hebben gekocht!

Anoniem 24-02-2021

Top TV voor de juiste prijs

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Wij zijn super tevreden over onze nieuwe TV. Vooral de ambiant mode is echt een toegevoegde waarde. Onze tv staat met deze functie als een pronkstuk in de kamer. Je kijkt niet meer tegen een groot zwart vlak, maar tegen een mooie plaat naar keuze aan.

Verder klinkt het geluid zuiver en duidelijk ook als het lawaaierig is past het geluid zich automatisch aan aan de omgeving.

Alles wat je verwacht maakt deze tv waar.

Wij zijn er heel blij mee!!

Hamminga 18-02-2021

Geweldige tv !

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Geweldige tv ! Goede beeld kwaliteit. Menu is makkelijk te bedienen. Het wijzigd zich vanzelf. 1 verbeterpunt: het geluid is mooi maar 1 keer in ongeveer het half uur valt het geluid 2 seconden weg. Het zou fijn zijn als dit nog verholpen kan worden.

Anoniem 16-02-2021

Beeldkwaliteit is echt super

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Het is een tv waar je jaren plezier van kan hebben. Beeldkwaliteit is haar scherp. Duidelijke overzicht van de apps en het geluid is ook super. Het is een gebruiksvriendelijke tv.

Coolex 16-02-2021

Mooi beeld - waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Erg mooie televisie. Het beeld is erg scherp en vloeit goed. Ben blij met de aansluitingen (HDMI 2.1) en de ververs snelheid (120 Hz)!

Een paar kleine minpunten:
- Geluid is goed maar niet geweldig. Mist de bastonen die ik wel bij soorgelijke televisies hoor.
- Reclame komt pas na 14 dagen naar voren - erg irritant en raar dat dit na de "retour" periode pas naar voren komt.

Anoniem 16-02-2021

Erg mooie en heldere kleuren!

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Heel erg tevreden met deze aankoop! De automatische stand van de tv dat hij aanpast aan de omgeving is geweldig! Hierdoor nog een betere ervaring. Het geluid vind ik ook goed! Beter dan de meeste platte tv’s!

GertJan87 16-02-2021

Prachtig beeld, mooi design!

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Makkelijk in gebruik, prachtig beeld en mooi design. Kabels mooi weg te werken via achterzijde. Beetje jammer is het wel dat Bixby niet in het Nederlands beschikbaar is.

Semia 15-02-2021

Licht, dun, snel en prachtige kleuren.

Geschreven voor: Samsung QE55Q70TAL 2020

Wij zijn heel erg tevreden over onze nieuwe tv. Zoals boven vermeld is het snel, makkelijk te bedienen, mooi geluid en dit alles voor een betaalbare prijs. Super blij!

Egalir 15-02-2021

Ease in use

Great in all!
Only cannot play the receiver for sound when the television is not on power.
Only disconnecting the HDMI form the TV works