Samsung QE65Q800TAL QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 30-05-2022

Geweldig beeld!

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Haarscherp beeld met levendige kleuren. Ik hoop dat er gauw meer uitzendingen komen voor 8k. Genot voor het oog.

Anoniem 04-05-2022

Beste TV ooit!

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] SUPER KWALITEIT, erg goede tv met vele functies!!!

Siebelt 17-02-2022

Was met een jaar al defect

Matig product moest met 1 jaar al het led scherm vervangen worden
Ben bang dat dit een echte miskoop is

Satie2710 01-01-2022

Super TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Zeer scherp beeld. Ook wat zwart moet zijn is zwart. Het is een genot naar deze tv te kijken de kleuren zijn ook optimaal. We zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Robertrdl 04-12-2021

Niet echt tevreden

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Sinds kort in bezit van deze QLED 8K 75 inch Q800T (2020)(QE75Q800TALXXN Ik had er veel meer van voorgesteld Het beeld is best wazig met bewegende beelden en
De kleuren zijn te fel helaas jammer
Al meerdere instellingen geprobeerd
Jammer nu 2 weken in bezit

Arendb 28-08-2021

Mooi beeld en geluid icm q800 soundbar

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Beeld is prima en geluid in combinatie met de Samsung Q800 soundbar is super. En de duidelijke menu-structuur samen met de ongebruikelijke afstandsbediening van de televisie geven een goede bedieningsvriendelijkheid.
De TV wordt wel warmer dan de voorgaande TV’s die we hebben gehad. In de zomer niet altijd ok dus.

Jo63 27-08-2021

Beeld als in bioscoop

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Prima beeld, eventueel makkelijk aan te passen. Makkelijke bediening en goed geluid. Met soundbar van Samsung erbij een bioscoopbeleving. Scherm is ook mooi ontspiegeld.

Ramiz 14-08-2021

Geweldige kenmerken !

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Top Product...echt en anrader .... Goede prijs Voor en 8K tv vorige mijn tv was ook en Samsung 4K ........ en volgende wordt ook Samsung dat ben ik Zeker!!!

CHANTALLE 04-07-2021

topper met geweldig beeld,goed geluid en een prachtig design

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

we hwbben deze samsung nu een aantal maanden, hij bevalt ons prima!!!!!

Beeld is super mooi duidelijk en rustig,
Geluid naar eigen instelling ook super ,
Kleuren natuurlijk,

prima internet ,concreet wij vinden het een super toestel.

Theo en Chantalle

Dennis2410 22-06-2021

Geweldig.

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Wat een super tv vooral icm sonos arc.
Het geluid is echt geweldig beter dan met de vorige SamsungQ80.

Jolanda67 17-06-2021

Geweldig mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Wij zijn zeer tevreden over onze QLED 65 inch super beeld en ook het geluid is prima. Het is ook makkelijk in te stellen en ook met extra zenders wat ook wel leuk is. Enige min puntje vind ik dat er geen nummertoetsen meer op de afstandbediening staat want je moet als je wisselen wil van zender met meer dan 1 nr wel heel erg snel zijn.

Anoniem 11-06-2021

Hele goedkope QLED 8K 100Hz tv!

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Ik vindt dit een uitstekende tv, omdat hij QLED 8K 100Hz heeft met G-Sync en Freesync Premium en ook nog HDMI 2.1 met HDR 10+. Een probleem is dat hij niet echt zwart is, maar de rest is pracktig voor zo'n prijs.

Anoniem 03-06-2021

Supermooi beeld echt haarscherp

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

We hadden hiervoor een 4k 55 inch tv maar vonden het wel tijd voor iets groters. Dus dan maar gelijk goed gedaan en wat zijn wij er blij mee....Er komt nog een nieuwe soundbar bij en dan zitten we er heerlijk bij in onze bioscoop woonkamer

Anoniem 26-05-2021

Helder groot beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Het beeld is goed en helder maar de spraak en beweging van de mond gaat nog steeds niet helemaal syngroon. Er is al 2 x iemand uit de winkel en een monteur bij geweest ook alle kabels vernieuwd. Je went er wat aan maar goed is het niet

Anoniem 17-05-2021
Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Super tv toestel met gemakkelijke bediening en heel scherpe beelden en fantastisch qua afmetingen.
Echt een aanrader als je een smart tv wil kopen.

Frankos 14-05-2021

Super scherp beeld.

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

De tv bevalt zeer goed. Super scherp beeld en de installatie was vrij gemakkelijk. Het is een sierraad aan de wand. Samen met de soundbar Q70 T is alles compleet.

Mike1122222 12-05-2021

Fijne tv voor de toekomst en ps5

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Gamen met de ps5 krijgt een andere dimensie, zeker F1! Films kijken in 4K is al een wereld van verschil. Mist alleen een soundbar om je films echt binnen te laten komen.

Ruud Br 12-05-2021

kwalitatief beeld. TOP.

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Hoge kwaliteit beeld. Goede vormgeving. Gebruikersvriendelijk Jammer dat als een soundbar gekoppeld is het geluid van TV zelf uitschakeld..

Kuimel68 03-05-2021

Topproduct

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Echt een supermooie televisie met ongelooflijk scherp beeld . En met de Samsung extra tv opties ook veel extra zenders . Top geluid zeker samen met de bijbehorende soundbar.
Ik moest even wennen aan de werking van de afstandsbediening, maar als je hem door hebt is hij superhandig.

Karina1987 02-05-2021

Geweldige beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q800TAL QLED

Top smart q led tv. Super beeldkwaliteit en reageert snel. Helaas jammer de de afstandsbediening niet in dezelfde kleur als de tv is. Verder mis ik wat knoppen om echt handig het tv kastje te bedienen. Wel top dat het wel mogelijk is om met de samsung afstandsbediening het tv kastje te bedienen.