Samsung UE75TU8000W 2020 - Reviews

Henk Visser 27-04-2020

75 inch betaalbaar en top

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Na eerst een 70inch ambilight The one te hebben geprobeerd, deze heel snel omgeruild voor deze Samsung. Het beeld is Standaard uit de doos al vele malen beter dan ik had gehoopt. Rustig even inspelen en dan ga ik verder kalibreren omdat het nog beter kan Ook het geluid is veel beter en voller dan bij dit soort tv’s.
Ik denk dat je voor deze prijs geen betere 75 inch zal vinden. Bijzonder is dat een aantal sites zoals rtings deze tv afkraken? Zelfs Samsung gaf aan dat een Qled van de 60 serie uit 2019 veel beter zou zijn? Zwart is hier echt zwart en alles is heel fijn om naar te kijken. Wel op aanraden van de bezorger van platte tv de kabel vervangen door cat7 kwaliteit, dit haal je voor een paar tientjes bij de bouwmarkt. Al met al heel erg tevreden.

Pluspunten

• Beeld
  • Afstandsbediening
  • Dunne rand (vormgeving)

Minpunten

• Is dat er dan?

EJHW 27-08-2020

Beeldhelderheid teleurstellend

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Opzich een mooie tv, mooi design en scherp beeld. One remote is ook prettig.
Maar bij het kijken naar donkere beelden in een serie of film is er zo weinig te zien, alles is zwart, geen definitie en helderheid. Met de beeldinstellingen van alles geprobeerd, maar dit is teleurstellen als je niks ziet.
Lichtere beelden zijn verder uitstekend.

Anoniem 09-04-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Gewldige tv,een prachtig beeld en super makkelijke installatie met een zeer intelligente en kleine afstandsbediening

Anoniem 07-04-2021

Fantastische televisie in deze prijs categorie

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Van 49 inch naar 65 inch...wat een verschil is dat zeg! Kwaliteit is geweldig en de apps werken vlekkeloos.

Miranda 1958 06-04-2021

Mooi ,strak , en prachtige heldere kleuren

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Wij zijn helemaal blij met onze crystalUHD tv.
Geen randen,en prachtige heldere kleuren.
Er zit heel veel extra's bij waar we nu na een maand nog achtekomen.
Het is even wennen met de afstandbediening,want heel veel zit verstopt achter een knop.
Maar zoals alles wennen is kom je daar ook snel genoeg achter.
Ik ben er superblij mee,en als je een nieuwe tv nodig heb zeg ik.....zeker deze doen!!!!

Anoniem 01-04-2021

Mooi formaat, super mooi beeld

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Geweldig precies wat ik zocht.
De extra functies die er op zitten.
Bev. De tv als schilderij of foto lijst gebruiken is echt top

Waterlily 19-03-2021

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Prachtig mooi beeld met verschilende beeldopties. Goed geluid. Makkelijk in gebruik en apps toe te voegen. Ook het gebruik van internet is ontzettend handig.

Anoniem 18-03-2021

Perfect beeld

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Uiteraard was ik al bekend met Samsung maar deze tv geeft het heldere beeld waar ik op hoopte. Zelfs de kleinste details worden zichtbaar.

Menno1234 16-03-2021

Prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Niks anders dan lof. Altijd een Samsung tv gehad en nooit problemen! 1x overgestapt naar een Philips, nooit meer van mijn leven!! Alleen maar ellende.

Nu weer een prachtige 75" crystal uhd,
Kan alleen maar zeggen "wauw". Verder niks aan toe te voegen!

KellyE 16-03-2021

Top televisie!

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

De televisie is top! De afstandbediening met de Netflix top is geweldig. Je kan alles op de televisie: Netflix, videoland, radio, YouTube, op internet en vele andere dingen.

Al met al is de televisie geweldig.

JaydenD123 15-03-2021

Goede beeldkwaliteit, maar enige mankementen

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

De tv is een prachtig exemplaar voor de mensen die misschien opzoek zijn naar een tv voor wat minder geld maar goede kwaliteit. De tv laat goed beeld zien en de game en tv modus worden goed gebruikt door de tv. De tv heeft alleen soms enige moeite met de wifi vinden. Vaak staat de wifi van mijn huis er niet tussen, maar na het resetten van de wifi op de tv wel. Hiernaast kunnen sommige donkere film momenten soms niet zo goed worden gezien. Na enig aanpassen is dit wel mogelijk, maar dit zou opzich al bij een tv moeten. Ik vind de tv hiernaast gewoon goed bij alles, mooie smart tv functies en het is daarnaast een prettig systeem.

Anoniem 14-03-2021

Topper voor de prijs van een middenklasser

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Goede kwaliteit, eenvoudig te installeren, snelle (plug-in and play) koppeling met provider en simpel te bedienen! Topper voor weinig; zeer tevreden!

YDN76 12-03-2021

Geweldige smart tv

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Ik ben zo blij met mijn tv! Mooi beeld en de grote is perfect. De tv heeft zoveel mogelijkheden dat had ik zelf niet verwacht. Beste aankoop ever!

Emjans 11-03-2021

Gewoon een goed product

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Apparaat doet volledig aan de verwachting. Top beeld, goed geluid, makkelijk in bediening en voldoende nieuwe snufjes!!

Anoniem 10-03-2021

Nog beter dan hij wordt aangeboden :-)

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Wat beoordeling betreft: Dit is een absolute aanrader. Voor deze prijs zo'n tv kopen houdt in: heel goed, duidelijk zeer goed naar smaak aan te passen beeld. Het beeld is duidelijk, het geluid is prima en de tv bevat de wereld aan functies waar je heel plezierig gebruik van kunt maken. Van netflix en amazone naar youtube, discovery+ en internet. De tv werkt bijzonder snel wanneer je iets wilt aanpassen of veranderen. Ik ben bijzonder tevreden met deze aankoop en de kwaliteit. Ook de omvang van de tv is prima, netjes dunne bovenkant, zijkanten en onderkant en prima aan de muur te bevestigen zonder dat het een eind van de muur af steekt. Zoals ik dus al typte, een absolute aanrader.

Dewald 10-03-2021

Amazing TV

Perfect tv
The sound is amazing,and the 4K really shows
The picture quality is super and the deep true colors look amazing
With built-in bluetooth and a microphone it has all the bits and bobs you could want

Daanj 08-03-2021

Snelle en mooie televisie

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Het is een makkelijke tv in omgang, ook is het beeld erg mooi en kan er snel gewisseld worden tussen de verschillende bronnen (Netflix en Youtube bijvoorbeeld). Het toevoegen van apps van derden is ook eenvoudig uit te voeren door een lijst met veelgebruikte apps.
afstandsbediening is fijn en compact en de tv werkt ook mooi samen met een soundbar. verder werk het kijken via wifi er goed (middels de wifi goed genoeg is natuurlijk).

P van Empel 08-03-2021

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Wat een ontzettend fijne en mooie TV instaleren was erg eenvoudig ook het koppelen met het netwerk ging eenvoudig. Beeld en geluidskwaliteit is uitstekend. De nieuwe afstandbediening is even wennen. Maar daarvoor zou je ook een app kunnen downloaden op je telefoon.

Jordy97 06-03-2021

Heerlijke televisie!

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

De tv bevalt heel goed! Je hebt super mooi beeld en echt goed geluid! Ik ben zeer tevreden over de tv en raad deze zeker aan. Het scherm is super helder en heeft maar een dunne buitenrand kortom ideaal!

Film lief hebber 04-03-2021

Prachtige beeld, mooie tv !

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Een hele mooie tv met prachtige beeld: heel gedetailleerd , prachtige kleuren!logische en makkelijk menu en hele fijne afstandsbediening.Snelle wifi en zenders.Van harte aan te bevelen !