Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

EC 03-12-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75LS03TAS 2020 QLED

De Samsung The Frame 75 inch 2020 aangeschaft met een zeer goede BlackFriday deal korting. Korting op de aanschafsprijs en ook nog 500 euro retour van Samsung. Dat maakt het aanschaffen van een dergelijke high end tv meteen een stuk aangenamer. De doos waarin de tv wordt bezorgd is enorm groot. Ik schrok er zelfs een beetje van toen de doos uit de vrachtwagen tevoorschijn kwam. Eenmaal uit de doos en opgehangen aan de muur is de tv nog steeds erg groot, maar niet te groot. Kijkafstand tot onze tv is ongeveer 5 meter. Het ophangen ging overigens erg gemakkelijk met de meegeleverde no gap walmount. Zes gaatjes boren in de betonnen muur en een deel van de walmount op de tv schroeven en je kunt de tv ophangen. Doe dit wel met minimaal drie man (of laat de tv ophangen) want de tv is zwaar en het is even zoeken naar de juiste positie voordat je de walmount goed in lijn hebt met de muurplaat. Het installeren van de tv gaat echt heel makkelijk. Op een of andere manier weet de tv zelfs mijn oude analoge Marantz receiver te herkennen waardoor ik de afstandsbediening van de tv voor mijn versterker kan gebruiken (volume). De meegeleverde Oneconnectbox zorgt ervoor dat er slechts een zeer dun optisch kabeltje uit de tv komt. De Oneconnectbox en alle kabels die hierop aangesloten moesten worden heb ik netjes weggewerkt in een kastje onder de tv. Dat is echt heel fijn, geen kabelmassa meer achter je tv meubel. Het enige nadeel van het optische kabeltje dat uit de tv komt is dat deze onder de tv uitgevoerd moet worden. In mijn geval ging dat niet omdat ik een kabelgoot in de muur heb zitten waaroverheen is gestukt. Het gaat waar het optische kabeltje doorheen moet in mijn geval zit meer in het midden van de tv. Ik hoop dat het kabeltje op termijn hierdoor niet beschadigd want nu zit het kabeltje al het ware deels tussen de muur en de tv. Het was handig geweest als er meer gleufjes waren om het kabeltje weg te werken. Over de beeldkwaliteit ben ik echt zeer te spreken. Uiteraard wel sterk afhankelijk van de kwaliteit van de content die je kijkt. Op netflix zijn wat 4K films te bekijken (via zoeken op 4k) en dan spatten de kleuren echt van het scherm. Af en toe lijkt het zelfs een soort 3D effect. Zo gedetailleerd. Tijdens gamen (in mijn geval via Stadia) komt het scherm pas echt tot leven. Supervloeiend beeld en enorm gedetailleerd. Qua beeldinstellingen heb ik uiteindelijk niets veranderd. Ik heb de intelligente modus ook aan staan. Ik heb de configuratie op www.rtings.com uitgeprobeerd maar uiteindelijk toch alles weer gereset naar de fabrieksinstellingen. Dat vind ik mooier maar dat is denk ik ook persoonlijk. De kunstmodus is een leuk detail. Het idee van een echt schilderij heb ik echter niet. Dat komt door de enorme afmetingen van de tv en omdat de tv wat lager hangt dan je een echt schilderij zou ophangen. Om echt dat schilderij gevoel te krijgen is een maatje minder groot wellicht beter. Ook helpt het in dat opzicht niet als er een tv meubel onder de tv staat en speakers ernaast. Dat heft het idee van een schilderij op. Qua geluid moet je van de tv niet teveel verwachten. Het geluid is zeker niet slecht maar als je een hifi opstelling gewend bent dan kan het geluid van de tv daar natuurlijk niet tegenop. Ik had wel wat gedoe met het aansluiten van mijn analoge versterker omdat in tegenstelling tot mijn vorige tv de Oneconnectbox niet beschikt over tulp uitgangen. Ik moest daarom een DAC aanschaffen om het geluid van de tv via mijn analoge versterker te kunnen laten lopen. Tijd voor een nieuwe versterker eigenlijk. Al met al zeer tevreden met de tv en zeker voor de prijs die ik ervoor heb betaald (750 korting)

Pete201 03-06-2021

Fantastisch mooi beeld en mooie aanwinst voor de w

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Ik gebruik regelmatig The Frame om mooie schilderwerken te tonen. Ik heb slechts een 32" maar ben er zeer tevreden over. Mooi beeld en staat chique in de woonkamer. Ik heb gekozen voor een witte lijst.

Mari64 31-05-2021

Mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Was zeer makkelijk te instaleren,
Mooie kleuren. En goed geluid.
Nu wachten op mn frame voor een mooi schilderij effect.

Maret 28-05-2021

Mooie TV, heel blij mee!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Even zoeken naar de instellingen maar nu staat hij te pronken; een mooi kunstwerk i.p.v. een "zwart gat"!

john58 27-05-2021

super tv voor in onze keuken

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

hele mooie tv voor in de keuken en een super beeld veel mogelijkheden echt een sieraad aan de wand super blij mee

Timmermans72 20-05-2021

Eenvoudig te bestellen!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Zeer eenvoudige aanschaf van de lijst via de samsung website. Ziet er prachtig uit, mooie vormgeving, ideaal voor in een aanbouw. Kan toestel The Frame zeker aanbevelen.

Degraafmr 17-05-2021

32", prima TV voor slaapkamer

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

De 32" frame is een welkome aanwinst, goed passend in onze slaapkamer met mooie grafische voorstelling. Mooi plat aan de wand met de bijgeleverde wall mount. Lijst later ontvangen van Samsung. Lees goed de voorwaarden, ik werd uitstekend geholpen door de klantenservice toen ik even niet uit de bestelling wijs werd.

ARKOLK 16-05-2021

Een parel in huis: mooie start voor de verbouwing.

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Twee tv's geïnstalleerd dit weekend. Echt van een leien dakje... zowel het plaatsen als het instellen. Informatie is duidelijk en de montage ook.
Het beeld is super vanuit alle hoeken.

MyriamK 16-05-2021

Prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Zelfs aan boord van ons zeilschip hebben we mooie kunst en kunnen Netflixen op the Frame. Lekker plat, en goed op te hangen in een schommelend schip

Anoniem 15-05-2021

Een pracht sieraad aan de muur voor een 81 jarige

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Mooi beeld van alle kanten. Fijn dat er nog een 32 inch beschikbaar is voor de huiselijke sfeer (graag 32 en 39 inch weer behouden). Mooie eenvoudige afstandsbediening. Geen knopje te veel!

Dennis1971 15-05-2021

Schitterend plat tegen de muur

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Zojuist de Frame 32 inch 2021 geïnstalleerd en wat hangt dit prachtig tegen de muur. Enkele foto's geprobeerd en het is inderdaad net een schilderij. Voor ons een geweldige aanwinst bij onze eettafel waar we graag lang zitten.

Anoniem 15-05-2021

snel en goed geleverd

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Wij zijn blij met onze Samsung the frame.Aanwinst voor onze slaapkamer.Geweldig beeld en mooi plat scherm schilderij waardig.

Mikey026 14-05-2021

Voortreffelijk look and feel.

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Zeer mooi uiterlijk ook op de standaard is het een schilderij. veel goede reacties ontvangen van bezoekers die dachten dat het een echt schilderij was. mooie kleuren en scherp beeld. makkelijk aan te sluiten.
Alleen jammer dat er geen studiovoet (tripod) te leveren is.

Tugie 03-12-2020

Groot scherm, art mode geweldig,

Geschreven voor: Samsung QE75LS03TAS 2020 QLED

Het is een heerlijk groot scherm. De art-mode is geweldig, hangt als schilderij/kunst aan de muur. Jammer dat ambient-mode ontbreekt. Het is een echte aanrader.

Pluspunten

• Art-mode
  • Als schilderij en de frames

Minpunten

• mist ambient-mode

Roel 03-12-2020

Samsung The Frame 75LS03T (2020)

Geschreven voor: Samsung QE75LS03TAS 2020 QLED

Gekozen voor QLED ipv OLED omdat de tv ook overdag gebruikt wordt en er veel lichtinval in huis is. Dan is QLED beter tov OLED ivm spiegelen van het beeld. Als argument dat ik voor The Frame heb gekozen is omdat ik het thuis moest kunnen verantwoorden dat er zo'n groot scherm (75 inch) in de woonkamer komt en als deze tv uit staat fungeert hij als kunstwerk in de zogenaamde Art modus, waarbij je keuze hebt tot het kiezen van allerlei kunstwerken maar ook eigen foto's (van de kinderen bijv.) kan laten afbeelden. Als de beweging sensor enige tijd geen beweging heeft geconstateerd gaat hij volledig op zwart wat weer goed is voor het stroomverbruik.

Ik gebruik het geluid van mijn surround hifi set altijd dus over het geluid van de tv zelf heb ik geen oordeel.

Kortom tv van goede beeldkwaliteit als hij aanstaat en kunstwerk of fotolijst als hij uitstaat. Nog maar net in het bezit.

Pluspunten

• Mooi groot
  • Kunstwerk wanneer inactief

Minpunten

• flinke aanschafprijs

Klaas 28-11-2020

Samsung The Frame 75

Geschreven voor: Samsung QE75LS03TAS 2020 QLED

Geweldige televisie! Prachtig beeld en geluid je haalt de bioscoop in huis. Makkelijke installatie, ophangsysteem is perfect die erbij geleverd is. Heerlijk groot scherm voor veel kijkplezier.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Makkelijke installatie

Ton 27-10-2020

Samsung Frame QLED TV en schilderij

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Vanaf 55 inch is een TV vaak een lelijk zwart vlak. De Samsung frame voorziet in een art / fotolijst als de TV uitstaat. Een verademing. De beeldkwaliteit is goed met handige standaard koppelingen naar Netflix en Prime Video. De aansluiting naar de one connectbox is handig, alleen de oplopende warmte van de box is een probleem. Zelf opgelost met de aanschaf van extra ventilator ( amazon)
Tip: maak van alle serienummers foto’s achterzijde TV, uitgeknipte barcode doos etc. Samsung doet heel moeilijk bij aanvragen van artikelen.

Pluspunten

• Stijl
  • Beeldkwaliteit
  • Bediening en opties

Minpunten

• Warmte one connext box

P. Camerman 21-10-2020

Eenvoudig mooi!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Prachtige TV door zijn eenvoud, een echt kunstwerk tegen de muur. Met zo een zuiver beeld is 65" het perfecte beeld om naar te kijken!

Pluspunten

• Voeding en sturingen gaan door 1 dun kabeltje
  • prijs/kwaliteit
  • meer als alleen tv

Minpunten

• Tot hier toe geen

Cigo 24-09-2020

Cigo

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Deze Samsung The Frame tv hebben wij niet aan de muur gehangen, maar ondanks dat hadden we een prettige ervaring bij het tv kijken. Beeldkwaliteit is zoals we van Samsung gewend zijn, helder en kleurrijk. Hier is niks op aan te merken. Je ziet echter wel duidelijk verschil met onze huidige Samsung tv. Smart menu van The Frame is toch net iets vlotter en door ontwikkeling van technologie een beter beeld. Daarnaast zijn we erg enthousiast over de mogelijkheden zoals Spotify en Netflix, waarbij we moeten bekennen dat er door de tv goede geluidskwaliteit wordt geleverd ondanks zijn formaat. Design van deze tv is verder ook goed. Als we deze tv aan de muur gehangen zou hebben, dan zou het net een schilderij zijn (waar het tenslotte ook voor bedoeld is). We hebben weinig/geen gebruik gemaakt van de Artstore en voornamelijk onze eigen privéfoto's gebruikt in Artmode. De One connection box is ook erg handig, zodat kabels goed weggewerkt en nauwelijks zichtbaar zijn. Kortom, wij raden deze tv zeker aan, alleen zouden we deze eerder in de slaapkamer plaatsen dan in de woonkwamer ivm grootte van tv. Betreft prijs/kwaliteit verhouding is dit een prima tv en raden we deze ook zeker aan.

MarijnvdP 21-09-2020

Prachtige design TV - mooi beeld en goed geluid

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Ik heb deze TV nu ruim 2 maanden in huis. Klein van stuk (slank) echt een sieraad voor ons interieur. Hangt aan de muur, en ziet er dus eigenlijk uit als een schilderij / fotolijst.

Installatie was appeltje eitje. Samsung heeft dat als merk goed onder knie en dat geldt dus ook bij deze tv. Veel mogelijkheden voor gebruik, kind kan de was doen. Apps als Netflix NPO etc draaien goed en zonder haperingen. Beeld is prachtig, en ook het geluid wat hij geeft is bijzonder goed te noemen. Schakelen tussen apps gaat makkelijk en snel. Kortom, ik ben er blij mee!

Leuke extraatje is de mogelijkheid om Art te uploaden en daarmee een beroemd kunstwerk aan je muur te hangen. Veel leuker dan zo'n zwart vlak! Maar ook een eigen foto of slideshow behoort tot de mogelijkheden. Kortom #aanrader

Pluspunten

• design (plat)
  • Beeld