Philips 6500 series 70PUS6504/12 - Reviews

• Slecht

HarryNaaldPT 20-02-2020

Slechte tv

Geschreven voor: Philips 6500 series 70PUS6504/12

Deze tv nu 10 dagen in huis. Aanstaand weekend gaat ie retour Mediamarkt. Waarom? Lees verder.

Mijn 52"Sony kreeg wat kuren en ik wilde graag een nog groter scherm. Dan kom je onder de 1000 euro terecht in 65 inch tv's. Behalve Philips die dus deze 70" inch aanbiedt. En daarom ook deze gekocht.
Meteen bij de installatie viel al op dat de interface onhandig is. En op het moment dat de tv daadwerkelijk in gebruik genomen kan worden loop je daar nog meer tegenaan. Er is geen snelle toegang naar de instellingen, je moet altijd via het menu iets aanpassen. En dat gaat nog traag ook. Net als de smart-functie via Saphi. Te langzaam en niet gebruiksvriendelijk, kan niet zo anno 2020. En waarom wel zo'n grote lelijke Netflixknop op de Afstandsbediening voor rechtstreeks toegang tot de app? Hoeft van mij niet. Had ik liever voor snelle beeldinstellingen gezien. Verkeerde keuze.

Maar dan het beeld. Met alle goede wil van de wereld is dat niet goed te krijgen! De kleuren zijn niet sprankelend, de helderheid is niet hoog genoeg, en alleen met alle hulpverbeterende functies ingeschakeld is er nog een beetje normaal tv te kijken. Want anders heb je enorm last van clouding en ghosting. En dan nog is het beeld alleen bij gebruik van blu-ray of nog beter 4K het beste. Niet goed, wel het beste van wat je eruit kunt halen. Want ook het laten uitvoeren van een professionele kalibratie maakt het niet beter. Scherpte en diepte en vloeiende kleuren blijven een probleem. En ruis.

Nee ik kende Philips van vroeger als een producent van hele goede tv's. Maar de huidige eigenaar TP-Vision heeft daar niets van heel gelaten. Ik ga weer voor een Sony, LG of Panasonic.

Pluspunten

• Groot

Minpunten

• Erg slechte beeldkwaliteit en kleuren
  • Onhandige interface en traag

Zuiderling66 13-05-2020

Scherp beeld en goede service!

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12

Ik heb 2 TV's gekocht bij Kamera-express en ben onder de indruk in deze Coronatijd van snelle en correcte levering. Verder heb ik deze TV gekocht op basis van de specificaties. Het is een mooi groot en scherp beeld. De kleuren in verhouding tot mijn vorige 4K TV van Samsung zijn iets flets in de standaardmodus, maar kunnen gepersonaliseerd worden. Verder deze TV gekocht vanwege de 5 jaar garantie van Kamera-express. Let wel goed op de juiste wijze van uitpakken en optisch en technisch controleren. Maar er is een duidelijke instructie bij!

Pluspunten

• groot scherm
  • duidelijke installatie-instructies
  • scherp beeld
  • goede prijs

Minpunten

• trage afstandsbediening

Chris Janssen 25-08-2020

Zeer goede beeld kwaliteit

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

De Philips 43PUS6504/12 TV heeft een zeer goede beeld kwaliteit and ook zeer goede smart funkties. Wij zijn erg tevreden over de aankoop van de Philips 43PUS6504/12.

Pluspunten

• Beeld
  • Smart functies

pauwelsrobert 08-06-2020

groot scherm ,

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12

heb dit toestel gekozen voor lage prijs in promo .
bij uitpakken en plaatsing , ( wat zeer vlot ging door heldere en bondige voorschriften en GEWICHT ) en installatie was ik verrast door de mooie beeldkwaliteit en vlotte bediening.
ben zeer tevreden.

Pluspunten

• bekend betrouwbaar merk ( Philips )
  • goede prijs

John 24-04-2020

Schitterende tv.

Geschreven voor: Philips 6500 series 65PUS6504/12

Na een avond zitten googlen kwam ik op deze Philips uit bij Kamera-express. Zoveel tv voor een schitterende prijs. Snel besteld, volgende dag al gebeld voor bezorgafspraak, en netjes de volgende dag op tijd geleverd. Top geregeld Kamera express.
Snel gemonteerd en aangesloten,en dan heb je geen spijt dat je deze Philips hebt besteld.

Pluspunten

• Schitterend beeld en geluid.
  • Handig instelmenu.

Minpunten

• Geen handleiding meegeleverd.
  • Kon er niet meer vinden.

Barnevelder 08-04-2020

Nieuwe TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12

Zo blij met onze nieuwe TV!! Wij gaan altijd voor Philips. De TV is groot en mooi. Het is wel even wennen omdat onze vorige TV iets kleiner was.

Pluspunten

• Perfecte beeld
  • Geluid is mooi

Herman 10-12-2019

Prima TV voor top prijs

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12

Op zoek naar een goede tv voor zijn prijs deze tv uitgezocht.
Prima beeld ,geluid niet kunnen beoordelen want via dolby set.
Makkelijke instellingen en voldoende aansluitingen voor alle apparatuur.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • mooi beeld
  • eenvoudige bediening