Philips 65OLED754/12 - Reviews

65,0 inch

Schermnaam123 23-07-2020

Goede hardware, slechte software

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Na de televisie een maand in bezit te hebben gehad, zet ik de goede en slechte eigenschappen op een rij:

Pluspunten:
- Zeer mooi beeld, met een brede reeks aan formaten die worden ondersteund (o.a. Dolby Vision, HDR10 etc). De kleuren spatten van het scherm af en zien er vloeiend uit.
- Goed geluid dankzij de centrale speaker achterop de televisie.

Minpunten:
- Software (Saphi TV) reageert langzaam en heeft moeite met invoeropdrachten naarmate de televisie langer aan staat. Op verschillende momenten gehad dat deze vast liep, waardoor het stroom van de televisie gehaald moest worden.
- Weinig aanbod van apps
- Inputlag van afstandsbediening, waardoor deze soms een paar seconden nodig heeft om de invoer te registreren
- Periodiek wat softwarebugs (bijv. televisie zet beeld niet aan bij inschakelen, EPG informatie klopt niet, geen juiste overlapping bij menu's)

Anoniem 23-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Na 13 jaar genoten te hebben van mijn vorige Philips tv nu de 55Oled754 gekocht. Beeld/geluidkwaliteit is geweldig. Een genot om tv te kijken

Slaak 03-05-2020

Geweldige beeldkwaliteit en prachtig design

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Deze TV heeft een geweldige beeldkwaliteit en een prachtig minimalistisch design. De installatie was eenvoudig en de diverse menu's zijn gebruiksvriendelijk. De ARC werkt goed met mijn 5.1 soundsystem. Wat erg jammer is dat de TV vaak niet reageert op de afstandsbediening bij het aanzetten. Ik moet dan eerst de stekker eruit en weer erin doen en vervolgens werkt de afstandsbediening weer.

VanderMeulen 08-09-2020

Fabtastisch beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Wat een fantastisch beeld heeft deze tv. Overige opties wat beperkt, maar voldoende. Na laatste update lijkt wifi probleem opgelost. Wilde de verbinding nog wel eens kwijtraken

Tuizen 31-08-2020

Mooi design

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

beeld qualiteit super, maar software is zwak en reageert vaak traag ;
(chrome)casting werkt niet alleen Miracast, dus geen casting vanuit iphone/pad (groot gap) voor een high-end TV

callveen 29-08-2020

Un gain en immersion notable !

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Au delà de la qualité d'image irréprochable et des fonctionnalités nombreuses et intuitives, c'est surtout l'ambilight que je découvre et cet ajout est absolument fantastique, je ne pourrai, à présent plus m'en passer !

Wout44 01-08-2020

Prachtig beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Ik heb de tv nu een dikke maand en ben er tevreden over. Het beeld is mooi en het geluid is ook goed. Mooi design en afwerking, ben zeer tevreden van de tv

MovieLover 23-07-2020

Hogere verwachtingen

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Ik heb bewust onze tweede TV met ambilight gekocht, met de verwachting dat de integratie met Hue hier perfect is. Mijn gehele woonkamer bestaat uit HUE lampen en je kan dus het ambilight mee laten werken op je hue lampen. Helaas de TV onthoud de instellingen niet. Na de leverancier hier over te vragen kwam ik ook niet verder. Dus nu hebben we een schitterend beeld, maar niet de reden waarom ik deze tv gekocht heb.

Postmanator 23-07-2020

Geweldig mooie televisie

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Ben superblij met deze tv. Behalve dat hij er mooi uitziet aan de muur, heeft deze ook een superstrak beeld. Vooral 4k beelden van Netflix en YouTube zijn echt heel scherp en gedetailleerd. Makkelijke bediening. Wordt aangestuurd vis de Ziggo next box en een Denon versterker. Gecombineerd hebben we nu een mooie kijk- en luisterervaring. Standaard heeft de tv zelf ook wel een aardig geluid. Maar vua de versterker is het toch wat voller.
Altijd Philips gehad, en wil nooit meer anders.

Wirocha 01-07-2020

Geweldige tv met Ambilight

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Dit is de aankoop zeker waard geweest, perfecte tv met Dolby 5.1 geluidskwaliteit en Ambilight hetgeen voor veel meer sfeer zorgt tijdens het kijken. Ik heb tegelijkertijd de SoundBar gekocht en ben erg tevreden.

Steyl 13-06-2020

Prachtig Beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Toestel is makkelijk en logisch in te stellen, heeft prachtig scherp beeld en ook het Ambilight geeft een toegevoegde waarde aan het beeld.

Purmer 12-06-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Aangezien wij al vele jaren trouwe Philips gebruikers zijn was de keuze niet moeilijk. Dat blijkt ook nu weer. Zeer tevreden met deze Oled TV

Anoniem 30-05-2020

Top OLED

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

wat een briljant beeld door het enorme contrast en brede kleurenspectrum. Een duidelijk verschil met mijn vorige tv uit de 9000 serie. Het diepe zwart direct naast het heldere wit is bv bij natuurfilms prachtig. Ook de speelfims bij de zender Film1 springen er uit.

Herman88 21-05-2020

Jammer dat Chromecast niet standaard is.

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Naast goed beeld is Chromecast het belangrijkste aan een moderne TV.
Deze moet je even zelf kopen helaas.
Het philips eigen besturingssysteem is best oke, het loopt in ieder geval soepeler dan Android.
De Netflix app heeft een heel slecht beeld, via Chromecast is dit wel perfect.

R.Fritz 11-04-2020

Super toestel met top prestaties

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Dit is echt een toestel die volledig voldoet aan de beschrijving wat het kan en doet , een haarscherp beeld en een zeer goede klank , met zuiver lage en hoge tonen , zelf in te stellen met de ingebouwde goed werkende equilizer, dit toestel is zeker zijn geld waard.

Wim 03-04-2020

Fraaie vormgeving

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Fraai uiterlijk en prachtig beeld. Tijdrovend om de zenders in de gewenste volgorde te krijgen bij een groot zenderaanbod zoals bij satelliet tv
Problemen met een te pas en te on pas opduikende pop-up m.b.t. herstellen van de oled display.
Daarom gaat de tv retour.

Pluspunten

• fraai design
  • prachtig beeld

Minpunten

• omslachtig zenders op volgorde zetten
  • irritante pop-up die het beeld verstoort

Klaas 15-03-2020

Geweldige beeldkwaliteit en prachtig design

Geschreven voor: Philips 7000 series 55OLED754/12

Een OLED TV met een sublieme prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer helder beeld en mooi strak design. Eveneens goede ARC connectie met mijn Philips 5.1 Soundsystem. De afstandsbediening is overzichtelijk. Jammer genoeg wel 2 keer voorgekomen dat de TV niet reageerde op de afstandsbediening en na stekker eruit/erin was dit weer verholpen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• Soms stekker eruit/erin om weer op te starten.

Hotler 03-03-2020

Heeft niet alle functies zoals vermeld in de beschrijving.

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Goede tv maar kan onmogelijk de ambilight hue app downloaden waardoor ik geen gebruik kan maken van mijn extra hue lampen , nochtans staat er in de beschrijving dat dit toestel dit heeft ambilight met hue ..helaas is het niet zo .

Hoekstar 02-03-2020

fantastich beeld,bij snelle heeft hij soms moeite

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Tv laat zich makkelijk bedienen. aansluiten op oa dvd speler, dolby surround versterker en andere randapparatuur is kinderlijk eenvoudig.
de kleuren zijn een lust voor het oog. eenmaal embilight en je wilt niet meer anders.
Helaas zijn er 2 zeer storende elementen. Als het geluid over de dolby surround loopt, is er een vertraging tussen geluid en beeld (misschien is de oplossing eenvoudig dmv aanpassing in het menu, echt is dat mij tot-op-heden nog niet gelukt). wanneer er (voornamelijk snelle) beelden worden afgespeeld lijkt het alsof de tv daar moeite mee heeft (blokjes of een waas zichtbaar).

Johan 28-12-2019

Top kwaliteit van het scherm

Geschreven voor: Philips 7000 series 55OLED754/12

Prachtige kwaliteit van het scherm. Het scherm is zeer dun en met de ambilight functie staat het perfect in living. Geluid werkt perfect.

Pluspunten

• Kwaliteit scherm