Philips 55OLED754/12 - Reviews

Diepte
4.93 cm dikte
55,0 inch

Klaas 15-03-2020

Geweldige beeldkwaliteit en prachtig design

Geschreven voor: Philips 55OLED754/12

Een OLED TV met een sublieme prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer helder beeld en mooi strak design. Eveneens goede ARC connectie met mijn Philips 5.1 Soundsystem. De afstandsbediening is overzichtelijk. Jammer genoeg wel 2 keer voorgekomen dat de TV niet reageerde op de afstandsbediening en na stekker eruit/erin was dit weer verholpen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• Soms stekker eruit/erin om weer op te starten.

Hotler 03-03-2020

Heeft niet alle functies zoals vermeld in de beschrijving.

Geschreven voor: Philips 55OLED754/12

Goede tv maar kan onmogelijk de ambilight hue app downloaden waardoor ik geen gebruik kan maken van mijn extra hue lampen , nochtans staat er in de beschrijving dat dit toestel dit heeft ambilight met hue ..helaas is het niet zo .

Hoekstar 02-03-2020

fantastich beeld,bij snelle heeft hij soms moeite

Geschreven voor: Philips 55OLED754/12

Tv laat zich makkelijk bedienen. aansluiten op oa dvd speler, dolby surround versterker en andere randapparatuur is kinderlijk eenvoudig.
de kleuren zijn een lust voor het oog. eenmaal embilight en je wilt niet meer anders.
Helaas zijn er 2 zeer storende elementen. Als het geluid over de dolby surround loopt, is er een vertraging tussen geluid en beeld (misschien is de oplossing eenvoudig dmv aanpassing in het menu, echt is dat mij tot-op-heden nog niet gelukt). wanneer er (voornamelijk snelle) beelden worden afgespeeld lijkt het alsof de tv daar moeite mee heeft (blokjes of een waas zichtbaar).

Johan 28-12-2019

Top kwaliteit van het scherm

Geschreven voor: Philips 55OLED754/12

Prachtige kwaliteit van het scherm. Het scherm is zeer dun en met de ambilight functie staat het perfect in living. Geluid werkt perfect.

Pluspunten

• Kwaliteit scherm

Esther 27-12-2019

Prachtig beeld en ambilight aanwinst

Geschreven voor: Philips 65OLED754/12

Nu een maand in huis en zeer tevreden . Zelfs het geluid is goed en goed verstaanbaar.
Beeld uitmuntend mits signaal ook goed is. En dat is zeker niet altijd het geval. Ook al hebben we glasvezel, de bron bepaald. Vorige tv plasma van Panasonic maar verbruikte 470 watt. Ruim drie keer zoveel. Veel instelmogelijkheden om het beeld naar je voorkeur aan te passen. Bewust voor oled gekozen en met de cashback actie van Philips was deze tv de voordeligste keus. Ambilight er gratis bij.

Pluspunten

• Beeld
  • Diep zwart
  • Ambilight is echt een toegevoegde waarde
  • Goede Voorbeelden bij de vele instellingen

Minpunten

• Door vele mogelijkheden soms wat zoeken

Anoniem 12-12-2019

Top OLED TV

Geschreven voor: Philips 55OLED754/12

het 4K OLED beeld is superscherp en zeer contrastrijk. Aangevuld met Ambilight perfect.
Het scherm is zeer dun. Het installeren via ZIGGO mediabox was snel voor elkaar.
Geluid luister ik bij films via de geluidsinstallatie.
Een aanrader.

Peps007 01-12-2019

Pourquoi des bords noirs de 7-8mm?

Geschreven voor: Philips 55OLED754/12

Très déçu par mon achat.j'acais une tv philips led de 55'' qui fonctionnait encore très bien mais je me suis laissé tenter par le oled et son hdr, pure vision,... Près de 2.000 € pour très peu de changement et pour avoir des bords noirs de 7-8 mm sue les 4 cotés de l'image. Quelle horreur car la taille de cesbords coupe l'effet de l'ambilight.