Philips 55OLED804/12 2019 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Woonkamer 20-09-2020

Mooi beeld maar 1 probleem

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

De TV bevalt mij prima, maar 1 ding irriteert mij mateloos, namelijk het in beeld verschijnen midden in een programma dat het beeld moet worden gereinigd. Je kan als je er erg in hebt wel stoppen, maar de afstandbediening ligt niet altijd in handbereik, dus dan kan je weer minimaal 10 minuten geen TV kijken. Waarom niet reinigen als je in de middag of avond de TV uitzet (stand-by). Dat is het grootste minpunt van deze TV anders had ik hem 5 sterren gegeven. Mogelijk met een software-update dat dit te voorkomen is.

Jos1965 11-07-2020

Geweldige kijkervaring

tot voor kort had ik een Full HD, plasma scherm
Nu een enorme sprong gemaakt in techniek en beeldkwaliteit
alle applicaties werken feilloos, netflix, youtube, chromecast, alles tot aan 4K, HDR en dolby atmos. Voicecontrol via de afstandsbediening
beeldkwaliteit is adembenemend, ik zeg: dikke aanrader

ROTILUSK 15-01-2021

prachtig beeld en ambilight voegt echt iets toe!

Geschreven voor: Philips 65OLED804/12 2019

Heb deze televisie als vervanger gekocht voor een LG-OLED 55 inch. Was dus al bekend met de prachtige beeldkwaliteit met absolute zwart en contrast. Beter beeld dan OLED is er niet. Keuze voor deze televisie is om een groter scherm te hebben van 55 naar 65 inch, maar daarnaast ook de toevoeging va Ambilight. Ambilight geeft echt een extra kijkbeleving.
Televisie is makkelijk te installeren, menu is duidelijk en je kan altijd een extra uitleg vragen (door middel van de blauwe knop op je afstandsbediening) welke toelichting geeft op de functies. Neem de tijd voor de installatie en zorg er als eerste voor dat je alle software updates doet!!!!
Geluid is ook standaard uit de televisie met de ingebouwde "subwoofer" boven het niveau van andere televisies zonder soundbar. Ikzelf gebruik een Receiver met een dolby-atmos opstelling, dus maak geen gebruik van de ingebouwde speakers.
Kortom, een absolute aanrader!
Ik heb deze televisie bij Coolblue gekocht, wat een fantastische snelle levering en ongelooflijke service Dank je Coolblue! (ik beveel Coolblue ook zeker aan!!!)

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • gebruikersgemak
  • vormgeving
  • BEELDKWALITEIT :) Kan niet beter
  • verpakking

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing bij. Maar is niet nodig

Kremer 14-08-2020

Prima OLED TV beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

TV wordt door mij als redelijk beoordeeld i.v.m. geen HDMI 2.1 en eARC. Receiver heeft geen optimale verbinding met TV i.c.m. Blu-ray speler. Geen verlenging van de pootjes mogelijk voor ruimte van een soundbar.

Henny 29-06-2020

Een Super TV

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Na 13 jaar van een Sharp 37 LCD aqua naar een 55OLED804 zijn alle verwachtingen overtroffen. Installatie is eenvoudig, volg aanwijzingen op scherm. Perfecte uitstraling, design zeer goed. Het beeld is uitmuntend, -contrast, helderheid, scherpte. Android besturing functioneert uitstekend, duidelijk en overzichtelijk. Evenals de casting werkt zeer goed. Eenvoudig op te nemen in je netwerk. Apps in overvloed. De afstandbediening is gemakkelijk en overzichtelijk. Het geluid is goed, zeker met een soundbar en of een home cinema erbij. Als deze net zolang meegaat als mijn vorige, ben ik 200% tevreden.

RMS. 28-06-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

de tv is mooi en daar geniet ik elke dag van!
Ik heb wel een klein punt en dat is het volgende, jammer dat het lang duurd voor dat het proces restbeelden verwijderen, is gebeurd.Verder is de tv echt mooi.Ik mag niet kalgen verder.

1JoJo 18-06-2020

Mooi design, super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Ik had een ambilight model 46 inch. Dat was al mooi. Maar bij deze 65 inch versie is het effect nog veel mooier. Kleuren zijn realistisch. Geluid kan ik niet ecvht beoordelen omdat ik een Bose =700 Soundbar gebruik. Daardoor zijn beeld en geluid nu bioscoopwaardig!

Erik Hapert 04-02-2021

Geweldig Toestel!

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Formidabele beeld, schitterende Ambilight, prima geluid, mooi design. Wij hebben deze tv ruim 1 jaar in huis. Echt een aanrader. Tot nu toe nog geen enkele storing gehad. Het beeld is echt super en in combinatie met het Ambilight. Wij kijken veel films. De volgende tv wordt zeker weer een Philips.

Edwin de Wilde 01-02-2021

rand rondom tv niet stabiel

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Pixel Shifting noemt men het bij Philips de rand wordt aan 1 kant smaller en andere kant breder echt vervelend als beeld niet mooi binnen kader valt .
Echt een afgang zeker omdat dit nergens vermeld wordt in de specificatie. Philips zegt dat dit bekend is ? Ook gebeld en contact gehad maar zij doen er niets aan.
Het is echt storend .

RajaB 18-01-2021

Spent days fixing technical issues

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Chrome cast builtin won't work after few days of hard reboot. Technical team provided multiple solution. Last one was literally installing software with USB. Feels like I am working at Philips TV. Installation was fine. Chromecast works. But android update cannot be done anymore. I get error memory full. Need 4gb space. Cannot be more annoying

Barkrukje 13-01-2021

Top TV

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Ik kijk met zoveel plezier naar TV met deze nieuwe aanwinst. Ambilight is geweldig en je hebt de idee, dat je naar een bioscoipscherm zit te kijken. Het beeld is super strak en heel scherp.

Ramdan 13-01-2021

Een zeer goed product. Een echte aanrader.

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Ben zeer tevreden over deze TV. Perfect zuiver beeld. Ik heb deze in combinatie met een soundbar. Vandaar ook een top geluid.
Eindelijk genieten van een top toestel.

Blix 13-01-2021

Un téléviseur formidable

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

J'ai été séduit au premier abord en entrant dans un magasin multimarque par la qualité d'image de ce téléviseur, la gestion des couleurs et du blanc étaient pour moi les meilleures. A ce moment je ne connaissais pas la marque du téléviseur et ne connaissais pas le système "Ambilight".
Après avoir visité ls autres marques j'en suis revenu à ce premier téléviseur et ne regrette pas du tout mon achat, le système Ambilight est vraiment un plus, les fonctionnalités multimédia sont très rapides et facilement accessibles et ce qui ne gâche rien le son est d'un très bon niveau tant au point de vue puissance que qualité..

Jansen53 11-01-2021

Haarscherp en fijn geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Oude Philips ambilight werkte steeds slechter. Was ook 18 jaar oud. Door kwaliteit opnieuw Philips. Prachtig beeld. Hadden we toch eerder moeten doen.

Poelman 09-01-2021

Arc werkt niet

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Prima beeld, slank aan de muur. Maar arc via Hdmi werkt niet. Geluid moet via optische kabel naar receiver. Er gaat kennelijk wel een signaal door de Hdmi, want als ik alleen muziek luister en daarna de receiver uit zet, gaat de tv aan! Erg vervelend. Philips, dit is een update waard. Graag hoor ik hier iets van.

JCV1 09-01-2021

Un excellent produit

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Produit donnant actuellement entière satisfaction. A revoir d'ici quelques mois pour confirmer ou infirmer mon avis actuel.

Anenul 03-01-2021

Ambilight vergroot je wereld

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Door ambilight krijg je een rustiger beeld wat zeer prettig kijkt en een grotere belevenis is van het beeld waarnaar je kijkt.

StPeter 29-12-2020

TV met geweldig beeld en vele mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Op 16 oktober 2020 heb ik de TV 55OLED854/12 met draaivoet ontvangen en eenvoudig kunnen installeren. Deze TV kan volgens specificatie Kabel en Satelliet TV ontvangen en weergeven. De CI+ module geeft de mogelijkheid om gecodeerde zenders van b.v. de kabel doorgeven met de juiste Smartcard van de provider. Het opnemen van een selectie van kabel- en satelliet zenders in één favorietlijst is geweldig. Ook het herordenen binnen de favorietlijst is geweldig. De Smartfuncties zoals diverse apps en google cast werken prima. Het zelf inrichten van de app lijst en voorkeuren zijn zeer eenvoudig uit te voeren. Programma’s opnemen geven enige problemen. De TV heeft volgens de specificatie een “twin tuner”. Ik dacht dat daarmee voor Kabel en Satelliet ontvangst elk een tuner beschikbaar was en veronderstelde dat daarmee naar een kabelzender gekeken kan worden terwijl een satelliet programma wordt opgenomen. Dit blijkt niet waar te zijn. Ook blijkt er onlogica bij de opname functies. Opnemen van een gecodeerde kabelzender en gelijktijdig kijken naar een niet gecodeerd programma is geen probleem. Omgekeerd kan dat niet en dat is vervelend (staat ook zo in de handleiding). Ook kan bij een opname van een kabelzender niet gelijktijdig gekeken worden naar een satellietzender en omgekeerd. Gegeven deze oplossing is het eigenlijk niet mogelijk om naar en zender te kijken terwijl er gelijktijdig een andere zender wordt opgenomen. Dit is een zeer grote tegenvaller. Als dit met dezelfde tuners zou kunnen worden opgelost in de toekomst zou dat fantastisch zijn.
Soms hangt de TV zich op. Stekker er uit en stekker er weer in is een vervelende maar werkbare oplossing. Dat zal in de komende tijd met software updates wel worden verbeterd denk ik. Mijn TV heeft een vervelende storing bij het aanzetten. Als de TV wordt ingeschakeld valt na ongeveer 3 minuten het beeld kort weg, komt weer terug om dan weer kort weg te vallen. Daarna treedt dit probleem niet meer op bij het verder gebruik, dus is alleen bij het aanzetten. Dit probleem is in behandeling bij de klantenservice en zal wel worden opgelost met één van de volgende software updates. Op zich dus een prima Smart TV met een geweldig beeld- en geluidskwaliteit, echt om te genieten maar met een onverwachte zeer beperkte programma opname mogelijkheden en een paar onhebbelijke problemen.

WillemG 29-12-2020

Prima beeld maar veel problemen

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Ik heb hem ruim 1 1/2 maand geleden gekocht en hem na 4 weken weer terug gebracht.
Het beeld was echt fantastisch, maar er waren een aantal problemen met de tv.
Het geluid over alle HDMI ingangen was in een maand 4 x weg en na veel moeite was het er ineens weer; als ik met mijn afstandsbediening van mijn stereo de apparatuur bediende ging plotseling ook de tv aan; als de tv langer als een paar uur had uit gestaan en ik schakelde hem met mijn Harmony one in ging hij niet op de vooraf ingestelde HDMI ingang; ook kreeg ik te vaak de melding dat de tv zichzelf ging uitschakelen om inbranden te voorkomen, op een avond wel 4x achter elkaar.
Ik vind en dat is persoonlijk de helderheid van het beeld minder helder dan van een QLED tv, een overwegend wit scherm (bv een sneeuw landschap) word dan gauw een beetje grijsachtig.
Ik heb nu een samsung QLED 90T en ben dik tevreden.