Philips 55OLED804/12 - Reviews

Diepte
4.93 cm dikte
55,0 inch

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Jos1965 11-07-2020

Geweldige kijkervaring

tot voor kort had ik een Full HD, plasma scherm
Nu een enorme sprong gemaakt in techniek en beeldkwaliteit
alle applicaties werken feilloos, netflix, youtube, chromecast, alles tot aan 4K, HDR en dolby atmos. Voicecontrol via de afstandsbediening
beeldkwaliteit is adembenemend, ik zeg: dikke aanrader

Kremer 14-08-2020

Prima OLED TV beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

TV wordt door mij als redelijk beoordeeld i.v.m. geen HDMI 2.1 en eARC. Receiver heeft geen optimale verbinding met TV i.c.m. Blu-ray speler. Geen verlenging van de pootjes mogelijk voor ruimte van een soundbar.

Henny 29-06-2020

Een Super TV

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Na 13 jaar van een Sharp 37 LCD aqua naar een 55OLED804 zijn alle verwachtingen overtroffen. Installatie is eenvoudig, volg aanwijzingen op scherm. Perfecte uitstraling, design zeer goed. Het beeld is uitmuntend, -contrast, helderheid, scherpte. Android besturing functioneert uitstekend, duidelijk en overzichtelijk. Evenals de casting werkt zeer goed. Eenvoudig op te nemen in je netwerk. Apps in overvloed. De afstandbediening is gemakkelijk en overzichtelijk. Het geluid is goed, zeker met een soundbar en of een home cinema erbij. Als deze net zolang meegaat als mijn vorige, ben ik 200% tevreden.

RMS. 28-06-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

de tv is mooi en daar geniet ik elke dag van!
Ik heb wel een klein punt en dat is het volgende, jammer dat het lang duurd voor dat het proces restbeelden verwijderen, is gebeurd.Verder is de tv echt mooi.Ik mag niet kalgen verder.

1JoJo 18-06-2020

Mooi design, super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Ik had een ambilight model 46 inch. Dat was al mooi. Maar bij deze 65 inch versie is het effect nog veel mooier. Kleuren zijn realistisch. Geluid kan ik niet ecvht beoordelen omdat ik een Bose =700 Soundbar gebruik. Daardoor zijn beeld en geluid nu bioscoopwaardig!

Ward23 15-09-2020

Prachtig beel

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Het beeld is levendig met natuurlijke kleuren. Vereist wel afstemming. Fabrieksinstllingen zijn niet natuurlijk. Het beeld is uitermate scherp. Veel details. Bediening en installatie is makkelijk.

Deshi 27-08-2020

Geweldige kleuren

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Deze. Tv nu ongeveer een maand in huis en ik niet zeggen wat een geweldig beeld, het kijkt veel rustiger . Het geluid is ook goed . met gamen is het volgens mijn zoon ook fantastisch!!!

Expatmaastricht 13-08-2020

super mooi beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Deze 55OLED804 gekozen na goed vergelijk met de 55OLED934 serie. ben erg blij met de prestaties, design , beeldkwaliteit en overige mogelijkheden. Juiste prijs-kwaliteitverhouding

Anoniem 09-08-2020

Beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Heel mooi beeld. Ik speel het geluid af via een soundsystem van enkele jaren geleden en klinkt zoals vanouds. Klein nadeel is dat je de tijd van op de energiebesparing niet zelf kunt instellen.

TV-kijkert 29-07-2020

Geweldige beeldweergave.

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Geweldig mooie beeldweergave met veel mogelijkheden om de instellingen naar eigen wensen aan te passen. AmbiLight voegt echt wat toe aan de beleving en de weergave.
De geluidsweergave is gemiddeld. Om de beleving te vergroten is een soundbar wellicht wenselijk.
Jammer is dat de afstandbediening niet werkt op de mediabox van Ziggo en omgekeerd.
Dus altijd twee nodig, de Philips voor het geluid, de horizon voor de kanalen.
Ook handig is de directe toegang tot Netflix via de afstandbediening.

WTtv 28-07-2020

Prachtig beeld maar haperende software

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Deze tv heeft vele mogelijkheden voor instellingen van beeld en geluid en ook de vele apps e.d. zijn handig. Echt een smart tv. De kleuren spetteren van de muur af. Ook het geluid is goed. Eigenlijk een tv, waar qua beeld geen enkele opmerking over te maken is. Film e.d. worden in 4k een belevenis, maar ook in niet 4k meer dan prachtig. Sportuitzendingen ook live zijn mooi om te volgen. Minder is de toch wel regelmatige haperingen in de software. Tv al een paar maal terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen. Het koppelen van een Bose soundbar via hdmi lukt niet. Bluetooth geeft ook weleens een probleem. Dit is echter niet onoverkomelijk. Al met al een tv waar wij heel tevreden mee zijn.

Honing 17-07-2020

Fantastisch mooi beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Het mooie beeld in combinatie met de ambilight geeft ieder avond weer een heerlijke televisie avond.

Kevin Berton 12-07-2020

Excellent Oled

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

J'ai tout d'abord acheté le 55oled803 qui pour moi été déjà un très bon oled ! Après l'apparition du 804, intégrant le DV, atmos, j'ai finalement changé pour ce model pour avoir les dernières spec.
Après plus de 180h de fonctionnement, je remarque aucun problème, beaucoup plus fluide moins de noir absolu en mode hdr10,qui pour moi été un gros soucis.

Le mode de rafraîchissement d'image n'est pas un problème vue que je m'y attendais. Il faut savoir que cette sécurité n'est effective qu'au bout de 5h de visionnage à la suite et ne dure que 10minutes. Si l'envie vous prend d'un rafraîchissement prolongé via les paramètres autant le faire avant de partir de chez vous. Une foi fini la tv reste éteinte. =)

Si je veux pousser, mon expérience à fond les seuls bémols sont la conso assez forte, le rafraîchissement d'image si vous êtes un pro gamer. (je parle de ceux gagnant de l'argent, ceux pour un usage occasionel seront agréablement surpris par cette image magnifique qu'est l'oled !)

La zappette qui n'est toujour pas rétro éclairée ni Bluetooth ! (point négatif pour un oled dernier gen et à plus de 1500e )

Difficile de repérer les réseaus 5G(fonctionnel sur la 803)
Et le problème du codec dolby digital plus qui ne fonctionne absolument pas. Je m'explique. Sur un fichier mkv h265 10bits audio première piste fr en audio dolby plus et deuxième piste fr en DTS. Le fichier en usb ou en réseau bug n'affiche aucune image nin même de son d'ailleur le contrôle sur les minutes avance rapide etc passe de 1sec à 3 puis à 8 puis à 11, à la seconde, ainsi de suite. Une foi le fichier retravaillé en supprimant que la piste en dolby plus, le fichier peut être lu sans aucun problème.(image/son parfaite)

Voilà, pour moi le 804 est un très bon oled. Vite vite le 805 !! Pour le traitement IA de l'image !

Àh, j'allais oublier en DV l'image est vraiment sombre voir très sombre (à changer via une prochaine mise à jour s'il vous plait)

Saxton 12-07-2020

Levensechte kleuren

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Een waar genot om deze oled tv met levensechte kleuren en ambilight tegen onze witte muur te zien schitteren. Elke film krijgt zo een nog spectaculairder gevoel.

Slaapkamer 16-06-2020

Heer lijk bioscoop gevoel in mijn slaapkamer

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Mooi beeld. Fijn gevoel als je naar de beeld kunt kijken in je bed. Vooral als hij schuin opgehangn is bijna tegen het plafond. En dat de rand apparatuur makkelijk kunt bedienen met de zelfde afstandbediening met de HDMI

ZeJeff 15-06-2020

Belle image mais système complètement buggé

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

La TV est très jolie et l'image est vraiment magnifique mais entre redémarrages intempestifs, Android instable et applications complètement buguées, l'utilisation de cette TV est une vraie calamité

Gebo11 14-06-2020

Geweldige TV .

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Prachtig apparaat, eenvoudig te installeren en eenvoudig in gebruik.
Haarscherpe beelden en een goed geluid met daarbij de ambilight en de ingebouwde chromecast voldoet het toestel aan al onze verwachtingen. Het is elke dag weer genieten. Wij kunnen geen nadelen bedenken.

Klaasy 11-06-2020

Mooie Oled TV

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Mooie Oled TV, prachtig beeld met Ambilight natuurlijke kleuren is gewoon goed, geluid heb ik niet kunnen testen omdat ik dat over een andere bron laat spelen.
Het is overigens niet mijn eerste Philips TV dus kwaliteit maakt zich herkiesbaar

dre 06-06-2020

groot scherm tv

Geschreven voor: Philips 65OLED804/12

Ik was zeer aangenaam verrast met de beeldkwaliteit en het geluid van deze tv. heel leuk nu alles te zien in het groot, precies dat de mensen bij mij thuis zitten, en bij het spelen op you tube van een concert schitterend.een echte aanrader voor zijn prijs.

Pluspunten

• goede beeldkwaliteit
  • goed geluif
  • ambilight mooi

Minpunten