Philips 65OLED934/12 - Reviews

Diepte
5,23 cm dikte
65,0 inch

Platte TV een prima winkel met uitstekende service 18-01-2020

Mooi groot scherm, prachtige kleuren

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Wij kozen uiteindelijk voor deze oled tv, omdat het prachtige kleuren heeft, mooie diepte en ambilight. Het geluid is ook prima, maar met een soundbar is het echt een bioscoop ervaring thuis.

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Zwart is echt zwart
  • Ambilight
  • Haarscherp kijken
  • Mooie diepte ervaring zonder 3d

Minpunten

• Geluid iets minder dan lg of samsung

R v Mol 05-01-2020

Mooi scherm dun elegant en super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Schitterend mooi beeld en geweldig ambi licht, heel mooi op het beeldscherm afgesteld de prijs is wel stevig maar daar krijg je wel wat voor minder is dat je weer wat euro’s terug moet vragen middels een cashback regeling.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Slank
  • Schitterend licht

Minpunten

• Heos niet ondersteund

Wil 24-12-2019

Super beleving met deze prachtige TV met super geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Onlangs de Philips 65OLED934 gekocht. Wow wat een prachtig beeld ! wat een heerlijke ambilight beleving en het geluid van de Bowers Wilkens luidsprekers!
Dit is een super vooruitgang van de oudere Samsung UHD tv (55 inch). Dacht eerst dat 65 inch te groot zou worden maar nee hoor! Nu pas echt een bioscoop beleving in de woonkamer! En de reviews op vele websites overdrijven niet ! Samen met de speakers is dit de beste OLED plus beleving van 2019 / 2020 !

fatima213 02-12-2019

super caractéristique

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Je trouve que les produis de Philips son très attirant pour les acheteurs car il y'a plusieurs caractéristiques qui me plaisent et qui pourront évidemment plaire à divertir personne
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Anoniem 16-11-2019

Mijn beste TV tot nu toe

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

De 55OLED934 is een ontzettend fijne 4K TV.
De redenen voor mijn aankoop zijn:
En perfect OLED-scherm, Android TV, B&W Soundbar met Dolby Atmos, handige afstandbediening en een goede prijs.
Deze punten werden allen waargemaakt, de B&W Soundbar heeft een ontzettend goed geluid en om de spraak te verstaan hoeft het geluidsvolume niet hoog te staan.
Alhoewel ik een aantal Atmos films geprobeerd heb kon ik in de praktijk niet veel waarnemen van het Atmos effect, helaas. Een verwacht iets, want ik had al begrepen dat je daar wel wat meer geld voor moet uittrekken.
Om bij films wat meer beleving te hebben heb ik er wel een Subwoofer op aangesloten, wat natuurlijk samen met de Ambilight een behoorlijke toename in de bassen geeft.
Per saldo is het een fijn product wat iedereen in huis veel kijk en luisterplezier oplevert, een aanrader dus.
Oorspronkelijk gepost op philips.com