Philips 55OLED934/12 - Reviews

5.23 cm dikte
55,0 inch

6,5

Anoniem 02-02-2020

"Tot nu toe geen waar voor mijn geld"

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Deze gigantische televisie gekocht omdat ik al eerder positieve ervaringen met een amblighted tv heb.

Bij binnenkomst moest ik toch wel erg wennen aan de grote van het apparaat en direct ook de breekbaarheid(deze televisie is niet alleen t tillen en het beeld is zo dun dat je bang bent hem t breken tijdens het uit de doos halen)ervan.
Eenmaal aan de muur gehangen vond ik de beugel van de soundbar erg zwaar en zat deze zelfs iets scheef onder de tv?!.

Veder met de installatie, merkte direct op dat deze tv een snelle processor heeft want de installatie van de digitale zenders is nog nooit zo snel gegaan.
De tv staat bij inschakelen op een modus dat alles voluit staat en je bijna een zonnebril nodig hebt om er naar t kijken( hele kamer verlicht), na wat instellen van de ambilight en het beeld wat minder dynamische t zetten kon ik zonder zonnebril verder met de installatie.
Het valt mij op dat deze tv een enorm scherpte, kleur en contrast bereik heeft, zwart is zwart en wit is bijna pijnlijk wit.

Na me in t loggen op Netflix en Prime video maar eens kijken naar de HDR+ , Dolby Visioen en Dolby Atmos die dit exemplaar ondersteunen.
De (Langzame) beelden zijn van uitmuntende kwaliteit werd daar erg blij van, echter bij de wat snellere bewegende beelden leverde dat schokkerig beeld op met vaag wazige contour om het object heen!
Direct van alles geprobeerd. Om dit d.m.v instellingen goed t krijgen maar helaas leidt dit niet tot het gewenste resultaat, alle extra filters en opties uit is nog een van de beste remedie. Ook het digitale signaal van Ziggo geeft bij de beste beeld instellingen een schokkerig resultaat.
Ben nog steeds bezig met me t informeren bij forums wat dit nu is en wat ik hier aan kan doen. Maar in mijn Leke ogen lijkt mij dit d.m.v een update op t lossen t zijn althans dat hoop ik dan maar want heb in mijn leven nog niet zo'n uitdaging gehad met de juiste instellingen voor een tv t krijgen. Erg jammer dit, helemaal gezien de prijs van dit apparaat verwacht je toch een professionele voor ingesteld profiel.

Het Geluid is verrassend maar dan alleen bij de luisteren naar series/films met het Dolby Atmos ondersteuning en bij hogere muziek kwaliteit zoals FLAC. Een soort wat niet standaard is bij de meeste streamings diensten.
Als je een beter en dieper bereik wilt moet je een Subwoofer erbij zetten(waar trouwens wel een analoge uitgang op voor op zit).

Hoop dat Philips mij kan helpen met de ondervonden problemen?!

Al met al beelden vooral langzaam of stil staande beelden zijn top, maar komt er teveel beweging dan krijg je schokkerig beeld een heeft het object ook geregeld een vaag wazige contouren.

fatima213 02-12-2019

super caractéristique

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Je trouve que les produis de Philips son très attirant pour les acheteurs car il y'a plusieurs caractéristiques qui me plaisent et qui pourront évidemment plaire à divertir personne

Newbee Philips 30-03-2020

Eerste week...

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Overweldigende ervaring, veel settingmogelijkheden, zeer tevreden en de bijgevoegde B&W bar is super met Dolby Atmos, maar toch heb ik een B&W subwoofer extra besteld om een cinema-ervaring te krijgen. Voor de cinefiel zou ik dit aanraken. Geen grote, dure subwoofer maar de lagere klasse van B&W is genoeg voor dat tikkeltje extra.

Joop van der Plas 26-03-2020

Prachtig natuurgetrouw beeld en prima geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Ik ben een philips fan en houd van kwaliteit
Deze tv bied alles , zeer mooie kleuren relax geluid en de ambilight is schitterend
Tv kijken in een nieuwe dimensie

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Prima geluid

J&E 05-03-2020

Beeld ++, Ambilight ++, maar na 7 weken is de tv al stuk :(

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Echt heel mooie televisie met zeer goed beeld. Kleuren spatten van het scherm! En Ambilight is een heel mooie aanvulling die ik zeker niet zou willen missen.
Maar gisteren 1e hiccup, wifi viel uit en was met geen mogelijkheid meer op te starten (wel in rest van huis, lag dus aan de televisie zelf). Uiteindelijk gelukt en weer kunnen Netflixen. Vanmorgen geen probleem, maar een paar uur later zwart scherm en knipperende LED. Klantenservice gebeld, geforceerde upgrade toegepast, maar probleem blijft bestaan. De televisie start niet meer op na het tonen van het logo en blijft in een 'loop' hangen. Klantenservice geeft niet thuis, er moet eerst overlegd worden wat er gaat gebeuren.....voor een televisie van 7 weken oud! Ik vind het een schandalig slechte service, voor zo'n dure televisie!
Waarschijnlijk wordt ie gerepareerd, maar dit is nog niet bevestigd. En weet wel, mijn vertrouwen is wel een beetje verdwenen, al na 7 weken :(.

Pluspunten

• Scherm
  • Ambilight

Minpunten

• Service

Rene 21-02-2020

Philips 65OLED934

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Op donderdag de Philips xxxx gekocht bij Kamera Express. Ik wilde de TV graag op zaterdag in bezit hebben zodat ik in het weekend alles lekker kon installeren en testen (NAS mediaplayer versterker etc). En zoals gevraagd vrijdagmiddag de TV geleverd gekregen. Bedankt Kamera Express voor de snelle service voor deze mooie TV. Beeld verschrikkelijk mooi en geluid ook prima. Hopelijk veel plezier van.

Pluspunten

• beeld
  • bediengemak

Heppie Ouwer again 27-02-2020

Ben heel benieuwd of alle kabels (subwoofer, netwerk, antenne, USB-kabel voor externe HD en HDMI) via de standaard/sleuf voor de soundbar zijn weg te werken of is deze te klein en alleen bedoeld voor het snoer van de soundbar. Ben dus benieuwd naar ervaringen/tips van andere gebruikers hoe je alles zo netjes mogelijk kan wegwerken (bij een wandmontage). Liefst zonder extra goot. Alvast bedankt!

Bolletje 04-02-2020

Kraakheldere gigant

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Na uitgebreid zoeken, bij deze tv uitgekomen.
Goede reviews; ook van de consumentenbond.
Mooie prijs ten opzichte van diverse andere grote spelers.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Prima uitgerust
  • Beeldscherm klasse apart
  • Prima geluid
  • Installatie doodsimpel (ziggo)

Heppie Ouwer again 27-02-2020

g.skl 29-01-2020

Top

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Enkele dagen in bezit, maar wat een prachtig scherp beeld en formidabel geluid.
En een zeer strak uiterlijk.

L.H 28-01-2020

Meesterlijk scherp en kristal helder beeld met echte kleuren

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Dit is absoluut weer een top tv uit de 9000 serie en heb er door de jaren heen diverse gekocht en de vorige staat nu in mijn slaapkamer en gaat echt niet weg!
En de volgende tv zal echt weer een philips worden.
Ik ben er super tevreden mee!

Pluspunten

• Beeld echt haarscherp
  • Vol van kleur
  • Minimale rand rondom
  • instellen top
  • Apps meer dan voldoende en kan meer downlouden

R v Mol 05-01-2020

Mooi scherm dun elegant en super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Schitterend mooi beeld en geweldig ambi licht, heel mooi op het beeldscherm afgesteld de prijs is wel stevig maar daar krijg je wel wat voor minder is dat je weer wat euro’s terug moet vragen middels een cashback regeling.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Slank
  • Schitterend licht

Minpunten

• Heos niet ondersteund

Wil 24-12-2019

Super beleving met deze prachtige TV met super geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Onlangs de Philips 65OLED934 gekocht. Wow wat een prachtig beeld ! wat een heerlijke ambilight beleving en het geluid van de Bowers Wilkens luidsprekers!
Dit is een super vooruitgang van de oudere Samsung UHD tv (55 inch). Dacht eerst dat 65 inch te groot zou worden maar nee hoor! Nu pas echt een bioscoop beleving in de woonkamer! En de reviews op vele websites overdrijven niet ! Samen met de speakers is dit de beste OLED plus beleving van 2019 / 2020 !

Anoniem 16-11-2019

Mijn beste TV tot nu toe

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

De 55OLED934 is een ontzettend fijne 4K TV.
De redenen voor mijn aankoop zijn:
En perfect OLED-scherm, Android TV, B&W Soundbar met Dolby Atmos, handige afstandbediening en een goede prijs.
Deze punten werden allen waargemaakt, de B&W Soundbar heeft een ontzettend goed geluid en om de spraak te verstaan hoeft het geluidsvolume niet hoog te staan.
Alhoewel ik een aantal Atmos films geprobeerd heb kon ik in de praktijk niet veel waarnemen van het Atmos effect, helaas. Een verwacht iets, want ik had al begrepen dat je daar wel wat meer geld voor moet uittrekken.
Om bij films wat meer beleving te hebben heb ik er wel een Subwoofer op aangesloten, wat natuurlijk samen met de Ambilight een behoorlijke toename in de bassen geeft.
Per saldo is het een fijn product wat iedereen in huis veel kijk en luisterplezier oplevert, een aanrader dus.