Philips 55OLED934/12 - Reviews

Diepte
5.23 cm dikte
55,0 inch

Sarcom review 26-05-2020

Moederbord defect binnen 4 weken !!!!

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Beste Philips, ik heb de 55OLED934 omgeruild gekregen omdat mijn 55OLED901F defect raakte binnen garantie. De 934 heb ik op 19 feb 2020 afgeleverd gekregen waarvoor dank. Zij het niet dat ik net als een andere reviewer (J&E 67 van 7 maart 2020) in deze lijst ook problemen kreeg met de TV op 16 maart 2020. Binnen 4 weken !Geen Wifi, allemaal vastlopers en reboots etc. De TV had een geheel eigen wil. Netflix kijken of youtube was een ramp alsmede TV kijken die om de haverklap uitviel.Mijn Ambilight HUE lampen 3x werden ook niet goed aangestuurd. Ik heb dit bij CE repair Dordrecht gemeld. Zij hebben keurig service verleend. Toen de monteur thuis het servicemenu in ging stond daar fouten:0. Deze foutcodes werden ook niet geregistreerd in de TV zelf. En kijk dat is raar. Software en moederbord reageren/communiceren niet met elkaar. Gelukkig heb ik filmpjes kunnen maken van een wel hele rare beeldopbouw storing, waarbij TV kijken onmogelijk was. CE-repair heeft deze video ook gekregen.......men vermoedde toen ook het moederbord. Alleen stroom er af en er weer op was de enige oplossing.

16-3-2020: CE-repair heeft PKG software update gedaan thuis. Heeft niet geholpen.
09-04-2020: CE-repair heeft de TV meegenomen naar de werkplaats.
29-04-2020: CE-repair heeft geen problemen geconstateerd in de werkplaats !!! Wel nieuwe software er op gedaan. Heeft allemaal niets geholpen. Ik denk de TV wel is aangezet maar men niet dezelfde situatie als bij mij thuis kon nabootsen.
Vanaf 29 april 2020 begon de ellende weer opnieuw.

De leen TV, die ik in die 2 weken dat mijn TV in de werkplaats stond, had gekregen deed het wel prima.
Weer gebeld met CE-Repair op 30 april 2020 en mijn bevindingen doorgegeven en ze gingen akkoord om het moederbord te vervangen binnen garantie.

06-05-2020: CE-repair heeft het moederbord bij mij thuis vervangen.
Daarnaast wil ik wel melden dat CE repair Dordrecht altijd goed bereikbaar was en goed heeft meegewerkt. Dat mag ook gezegd worden daar je soms alleen maar ellende hoort en niet een compliment zoals nu op zijn plaats is.
Tot op heden doet de TV het weer normaal zoals het hoort na het vervangen van het moederbord. Weer rustig TV kijken zonder rare reboots of vastlopers. En nu maar hopen dat hij het goed blijft doen. …..want we zijn nu 3 weken verder…….en toen begonnen de problemen ook na circa 4 weken…..fingers crossed Philips. Indien de problemen zich weer zouden aandoen dan beschouw ik het probleem als nog steeds niet opgelost alszijnde binnen garantie gemeld. Maar feitelijk spreekt dat voor zich. Laten we hopen dat alles prima blijft werken.

Ik ben dus niet de enige in de review met deze technische problemen. Wellicht een verkeerde batch qua moederbord? Ik zou daar toch eens naar kijken. Nu al 2 mensen die dit melden op de 12 reviews is raar. 1 review die 7 maart 2020 problemen kreeg en ik 16 maart 2020.
Een check kan geen kwaad. Hopelijk kan ik blijven genieten van deze TV, want laten we wel wezen: als hij het doet zoals het hoort is het waanzinnig Beeld (inclusief Ambilight) en Geluid! Waarom 4 sterren en geen 5 sterren? Als je echte goede BASS wil ontkom je niet aan een actieve subwoofer die je zou moeten bijplaatsen.

Indien Philips persoonlijk contact wil sta ik daar uiteraard voor open. Heb nog wel een paar tips……Ik ben namelijk wel reuze benieuwd wat jullie hier nu van vinden.

Dhr. G.Sar

Joop van der Plas 26-03-2020

Prachtig natuurgetrouw beeld en prima geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Ik ben een philips fan en houd van kwaliteit
Deze tv bied alles , zeer mooie kleuren relax geluid en de ambilight is schitterend
Tv kijken in een nieuwe dimensie

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Prima geluid

J&E 05-03-2020

Beeld ++, Ambilight ++, maar na 7 weken is de tv al stuk :(

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Echt heel mooie televisie met zeer goed beeld. Kleuren spatten van het scherm! En Ambilight is een heel mooie aanvulling die ik zeker niet zou willen missen.
Maar gisteren 1e hiccup, wifi viel uit en was met geen mogelijkheid meer op te starten (wel in rest van huis, lag dus aan de televisie zelf). Uiteindelijk gelukt en weer kunnen Netflixen. Vanmorgen geen probleem, maar een paar uur later zwart scherm en knipperende LED. Klantenservice gebeld, geforceerde upgrade toegepast, maar probleem blijft bestaan. De televisie start niet meer op na het tonen van het logo en blijft in een 'loop' hangen. Klantenservice geeft niet thuis, er moet eerst overlegd worden wat er gaat gebeuren.....voor een televisie van 7 weken oud! Ik vind het een schandalig slechte service, voor zo'n dure televisie!
Waarschijnlijk wordt ie gerepareerd, maar dit is nog niet bevestigd. En weet wel, mijn vertrouwen is wel een beetje verdwenen, al na 7 weken :(.

Pluspunten

• Scherm
  • Ambilight

Minpunten

• Service

Mannan 02-06-2020

OLED 934/12

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Good TV, we are happy with this buy. Its now one month. Best is Hue integration with Ambilight. Company should focus on this more to sell their TV

fatima213 02-12-2019

super caractéristique

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Je trouve que les produis de Philips son très attirant pour les acheteurs car il y'a plusieurs caractéristiques qui me plaisent et qui pourront évidemment plaire à divertir personne

Anoniem 06-09-2020

Een geweldige aanwinst

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Vanaf het eerste moment van het gebruik van deze TV geniet ik van de beeld- en geluidskwaliteit en de vele mogelijkheden van deze TV de vele mogelijk

Bos72 11-08-2020

Fantastisch geluid!

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Heb veel naar soundbars geluisterd maar B&W overtreft deze. Ook het beeld is haarscherp! Ontzettend gelukkig met dit product

Hendriks123 21-07-2020

haarscherp beeld en geweldig geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Het toestel heb ik pas in gebruik maar het OLED scherm en de Philips B&W soundbar maken direct een grote indruk. Het installeren van de TV was eenvoudig (de Quick start guide op zich had wellicht iets duidelijker gekund). Voordat ik deze TV koos had ik een gok genomen door mijn 2.1 geluidsinstallatie ook op te ruimen en daarvoor de Soundbar in te zetten. Vooralsnog helemaal geen spijt van, het geluid voldoet heel goed.

Munduw 14-07-2020

Uiterlijk een mooi toestel.

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Kwalitatief een prima tv, prachtig beeld en een uitstekend geluid, ik hoop hier nog jaren plezier van te hebben in tegenstelling tot mijn vorige Philips toestel, de tijd zal het leren...

Joop van der Plas 14-07-2020

Mooie tv helder beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Ik heb deze tv gekocht omdat ik zeer benieuwd was naar het geluid van de B & W soundbar die er bij zit
Het beeld is fantatisch maar het geluid valt rond uit tegen daar had ik absuluut meer van verwacht of ik heb hem niet goed ingesteld

Pluspunten

• Mooie tv
  • Zeer duidelijk beeld

Minpunten

• Het geluid is matig

Magic162 14-07-2020

Geweldig mooi beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Perfect beeld met ambilight icm philips hue play tafellamp achter de luidsprekers van home cinema set. Deze tv heeft een gook een perfect geluid waardoor je niet altijd de home cinema set hoeft aan te zetten om een goed geluid te hebben.

Heeswijk 07-07-2020

Het is een fijne tv

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Wij kijken al jaren met Philips tv ambilight.maar nu met driezijdig.
De soundbar van Bowers en Wilkins is goed van geluid.
Beeld is ook super mooi met de OLED.

Doeska45NL 15-06-2020

Prachtig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Blij met de tv voldoet aan de verwachtingen op 1 ding na de dat is de afstandsbediening
Slecht te lezen wat er op staat ,de anderen afstandsbediening van me anderen Tv bijna 1 jaar oud is de afstandsbediening ook slecht leesbaar.

Annechien 21-04-2020

Beeldkwaliteit uitmuntend

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Een TV om van te smullen...beeld is uitmuntend!
Muziek is van hoge kwaliteit.
Totaal plaatje is klassee.

Newbee Philips 30-03-2020

Eerste week...

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Overweldigende ervaring, veel settingmogelijkheden, zeer tevreden en de bijgevoegde B&W bar is super met Dolby Atmos, maar toch heb ik een B&W subwoofer extra besteld om een cinema-ervaring te krijgen. Voor de cinefiel zou ik dit aanraken. Geen grote, dure subwoofer maar de lagere klasse van B&W is genoeg voor dat tikkeltje extra.

Rene 21-02-2020

Philips 65OLED934

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Op donderdag de Philips xxxx gekocht bij Kamera Express. Ik wilde de TV graag op zaterdag in bezit hebben zodat ik in het weekend alles lekker kon installeren en testen (NAS mediaplayer versterker etc). En zoals gevraagd vrijdagmiddag de TV geleverd gekregen. Bedankt Kamera Express voor de snelle service voor deze mooie TV. Beeld verschrikkelijk mooi en geluid ook prima. Hopelijk veel plezier van.

Pluspunten

• beeld
  • bediengemak

Heppie Ouwer again 27-02-2020

Ben heel benieuwd of alle kabels (subwoofer, netwerk, antenne, USB-kabel voor externe HD en HDMI) via de standaard/sleuf voor de soundbar zijn weg te werken of is deze te klein en alleen bedoeld voor het snoer van de soundbar. Ben dus benieuwd naar ervaringen/tips van andere gebruikers hoe je alles zo netjes mogelijk kan wegwerken (bij een wandmontage). Liefst zonder extra goot. Alvast bedankt!

Bolletje 04-02-2020

Kraakheldere gigant

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Na uitgebreid zoeken, bij deze tv uitgekomen.
Goede reviews; ook van de consumentenbond.
Mooie prijs ten opzichte van diverse andere grote spelers.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Prima uitgerust
  • Beeldscherm klasse apart
  • Prima geluid
  • Installatie doodsimpel (ziggo)

Heppie Ouwer again 27-02-2020

g.skl 29-01-2020

Top

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Enkele dagen in bezit, maar wat een prachtig scherp beeld en formidabel geluid.
En een zeer strak uiterlijk.

L.H 28-01-2020

Meesterlijk scherp en kristal helder beeld met echte kleuren

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Dit is absoluut weer een top tv uit de 9000 serie en heb er door de jaren heen diverse gekocht en de vorige staat nu in mijn slaapkamer en gaat echt niet weg!
En de volgende tv zal echt weer een philips worden.
Ik ben er super tevreden mee!

Pluspunten

• Beeld echt haarscherp
  • Vol van kleur
  • Minimale rand rondom
  • instellen top
  • Apps meer dan voldoende en kan meer downlouden

R v Mol 05-01-2020

Mooi scherm dun elegant en super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Schitterend mooi beeld en geweldig ambi licht, heel mooi op het beeldscherm afgesteld de prijs is wel stevig maar daar krijg je wel wat voor minder is dat je weer wat euro’s terug moet vragen middels een cashback regeling.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Slank
  • Schitterend licht

Minpunten

• Heos niet ondersteund