Hisense H55O8B 2019

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense H55O8B 2019 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

n************@g******** 09-09-2022

Geweldige Tv

Geschreven voor: Hisense H55O8B 2019

Prachtige beeldkwaliteit en verbazingwekkend goed geluid. Werkt snel en de optie om je hdmi punten namen te geven is onwijs handig. Ontzettend blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Prachtig scherp beeld
  • Goed geluid
  • Fijne afstandsbediening
  • HDMI poorten namen geven
  • Beeld past zich aan qua helderheid

e*****@x******** 24-12-2021

Aanrader

Geschreven voor: Hisense H55O8B 2019

Ik heb de TV nu een week en ben zeer te vrede over het beeldkwaliteit!!
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Zou hem iedereen aanraden!!

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteitverhouding
  • Prachtig beeld

Martin67 28-09-2020

Hisense doet niet onder voor LG of Sony

Geschreven voor: Hisense H55O8B 2019

Na 12 jaar een Sony Bravia LCD 42 inch in huis te hebben gehad werd het tijd voor een nieuwe tv. Het stond al snel vast dat ik voor een OLED tv met 55 inch scherm grootte wilde gaan, ipv QLED. In eerste instantie ivm het hoge contrast icm fantastische zwartwaarde, maar tevens omdat ik vaak tv kijk in een donkeren kamer. Hierin komt OLED het beste tot zijn recht. Ik heb de tv voor een mooie prijs gekocht bij onze lokale Expert-winkel.

Het uitpakken was een simpel maar effectief: 4 "doppen" verwijderen en de gehele doos optillen en Voilá de tv is uitgepakt! De zware grote voetsteun eenvoudig met vier schroeven vastzetten. Klaar.

Uiteindelijk alles aangesloten en de tv aangezet. Het normale tv kijken via decoder kastje is niet erg indrukwekkend. Misschien zelfs minder mooi dan op mn oude tv omdat de Hisense 55 inch is en mijn oude tv 42 inch bedroeg. Hierdoor wordt het slechte beeld van de tv ontvanger natuurlijk nog meer vergroot. Na wat instellen, werd het wel wat beter.
4k + HDR beelden op YouTube en Netflix, is een heel ander verhaal. Fantastische beelden. Zwart is echt diep zwart en geeft een heel ander beeld dan wat ik gewend was. Ook HDR is een enorme toevoeging. Prachtige diepe kleuren en erg scherp beeld. Ik zelf vind het mooi als de kleuren van het beeld af spatten, dus heb alles wat meer verzadigd ingesteld. Maar er zitten tal van voorinstellingen op die je naar hartenlust kunt finetunen

Verder is de tv super prettig in gebruik. De afstandsbediening is compact doch ligt goed in de hand door een alu behuizing. Heb momenteel mijn oude Bose 321 home cinema syteem aan gesloten via een optische kabel. Werkt maar de audio van de TV wordt nu niet maximaal benut. Overweeg om een Bose Soundbar 500+basunit aan te schaffen.
Met 2x 10 Watt audiovermogen mag je eigenlijk niet veel verwachten. Toch valt het niet tegen. Maar een externe geluidssysteem zal meer kijk/luisterplezier opleveren.

De reden dat ik voor de Hisense H5508B ben gegaan: op dit moment de goedkoopste(lees: beste prijs/kwaliteit) OLED tv die te koop is met 5 jaar fabrieksgarantie!(na registratie op Hisense.nl)

Al met al ben ik enorm blij met deze tv en heb geen seconde spijt gehad. Iedere dag zet ik de tv met plezier aan en blijf genieten.

Pluspunten

• Strakke tv(minmale schermrand)
  • Prachtige HDR weergave
  • 5 jaar fabrieksgarantie!
  • Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • Menu werkt intuïtief: een leek kan er mee werken

Minpunten

• Hoge inputlag
  • HDMI 2.0(niet toekomstig bestendig)
  • AC-aansluiting naar buiten gericht!