Philips 65OLED854/12 - Reviews

Diepte
5.23 cm dikte
65,0 inch

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Jos1965 11-07-2020

Geweldige kijkervaring

tot voor kort had ik een Full HD, plasma scherm
Nu een enorme sprong gemaakt in techniek en beeldkwaliteit
alle applicaties werken feilloos, netflix, youtube, chromecast, alles tot aan 4K, HDR en dolby atmos. Voicecontrol via de afstandsbediening
beeldkwaliteit is adembenemend, ik zeg: dikke aanrader

Woonkamer 20-09-2020

Mooi beeld maar 1 probleem

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

De TV bevalt mij prima, maar 1 ding irriteert mij mateloos, namelijk het in beeld verschijnen midden in een programma dat het beeld moet worden gereinigd. Je kan als je er erg in hebt wel stoppen, maar de afstandbediening ligt niet altijd in handbereik, dus dan kan je weer minimaal 10 minuten geen TV kijken. Waarom niet reinigen als je in de middag of avond de TV uitzet (stand-by). Dat is het grootste minpunt van deze TV anders had ik hem 5 sterren gegeven. Mogelijk met een software-update dat dit te voorkomen is.

Kremer 14-08-2020

Prima OLED TV beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

TV wordt door mij als redelijk beoordeeld i.v.m. geen HDMI 2.1 en eARC. Receiver heeft geen optimale verbinding met TV i.c.m. Blu-ray speler. Geen verlenging van de pootjes mogelijk voor ruimte van een soundbar.

RMS. 28-06-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

de tv is mooi en daar geniet ik elke dag van!
Ik heb wel een klein punt en dat is het volgende, jammer dat het lang duurd voor dat het proces restbeelden verwijderen, is gebeurd.Verder is de tv echt mooi.Ik mag niet kalgen verder.

1JoJo 18-06-2020

Mooi design, super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Ik had een ambilight model 46 inch. Dat was al mooi. Maar bij deze 65 inch versie is het effect nog veel mooier. Kleuren zijn realistisch. Geluid kan ik niet ecvht beoordelen omdat ik een Bose =700 Soundbar gebruik. Daardoor zijn beeld en geluid nu bioscoopwaardig!

GraardZ 22-10-2020

Eindelijk Ambilight driezijdig

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Een 42" met tweezijdig Ambilight ingeruild voor een 55" met driezijdig...
We dachten dat het even wennen zou zijn, maar vanaf het begin was het genieten geblazen.

panova 07-10-2020

Ambilight voegt een dimensie toe

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Dit toestel heeft een geweldig beeld dat samen met de Ambilight functie een verrassende ervaring geeft

philipwh 06-10-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Heb nu een paar maanden deze tv. Heeft prachtig beeld en bovendien geweldig geluid. Ik zet het Ambilight wel eens uit om te kijken hoe het is zonder. Ik schakel dan weer snel over naar Ambilight. Het is zoveel prettiger met de kleuren op de achtergrond die meebewegen met de getoonde beelden op een heel rustige manier. Bovendien is alles simpel te bedienen met de afstandsbediening, die als extra pluspunt ook nog een toetsenbord heeft. Al bij al zeer tevreden over dit toestel.

Philipsvriend 06-10-2020

Prachtig beeld en geluid tezamen met ambilight

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Na een 43 pus7202/12 smart led tv van philips met ambilight nu gekozen voor een 58 OLED 8504/12 met ambilight. In een woord een geweldig mooie supersmalle sensatie. Als je ook (maar uiterst )vergezocht een minpuntje wilt noemen zou dat de 103 pagina's tellende handleiding zijn. Overigens is de tv in een mum van tijd geinstalleerd en kan weliswaar meer zoals gewoonlijk bij super-apparatuur dan de bediener kan en wil benutten. Voor mij tot nu toe een geweldige koop. Sedert de eerste ktv in 1974 altijd trouw gebleven aan philips tv's .Waarom? Vlg mij en velen gewoon de beste . Ook nu weer zeker deze Oled

dbmr77 05-10-2020

Mooie veelzijdige tv

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Ik heb mijn 55OLED804 nu een half jaar. Hiervoor had ik ook een ambilight tv maar die was een beetje traag (qua opstarten en zappen tussen zenders) maar deze is verrassend snel. Het beeld is erg mooi, zeker in combinatie met de ambilight.
De apps die je kunt installeren is ook een vooruitgang en dat werkt ook prima.
Mijn enige minpuntje is de schermbeveiliging.. soms als ik aan het gamen ben springt het beeld op schermbeveiliging maar soms ook niet. Ik ben er nog niet uit wanneer en waarom hij dat wel doet.
Ik zou deze tv iedereen aanraden!

Filipje 02-10-2020

Geweldige tv

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

De Philips 55OLED854/12 heeft een erg goed beeld, het is scherp en helder. Vooral de weergave van natuurfilms is schitterend. Ook het Ambilight bevalt goed bij het tv kijken.Het geluid is goed maar zou iets beter kunnen wat de lage tonen betreft

Stevie Wonder 02-10-2020

Oled met ambilight, geweldige combinatie

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Mooi groot scherm van deze 55 inch TV. Snelle reactie tussen zenders, je kunt alles naar persoonlijke wensen instellen. Oled scherm geeft kraakheldere kleuren en beelden. Ambilight voegt nog een extra ervaring toe.

mijn OLED 01-10-2020

Geweldige OLED TV

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Prachtige zeer dunne (platte) OLED TV. Magnifiek scherp beeld. Kleuren zijn zeer helder en zwart is echt zwart. Geluid is goed. Ik gebruik zelf een Philips home cinema HTS7212 via HDMI ARC. Dan is het geluid perfect.

Dirigentplein 01-10-2020

een uitstekend rustig beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

na mijn eerste ervaring met een 4K tv is deze OLED toch wel een hele verbetering betreffende het beeld en geluid, vooral het geluid was voor mij ook een hele verbetering ik heb de sound box ook niet meer aangesloten. Natuurlijk het beeld is zeker een vooruitgang je ziet ook geen vertraging meer in overgangen.

Wilhof 01-10-2020

Zeer goede kijkervaring

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

De kijkervaring met Ambilight is voortreffelijk. Je kunt nu een aantal instellingen veranderen, zoals video of veranderen bij geluid of constant houden. Ambilight bij video bevalt ons het beste. Ook is een goed aanwinst dat in de standby ambilight ook aangezet kan worden. Ik overweeg hue aan te schaffen en dan ambilight hiermee te combineren

Azië 30-09-2020

Eerste ambilight ervaring

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Wow wat een super tv wat een beeld heerlijk.
Elke keer als ik visite heb krijg ik de kreet wat is die scherp...dat geeft een voldaan gevoel ambilight wilde ik zelf nooit had het idee dat dit storend was,maar integendeel heerlijk wat een aanvulling op deze top tv...alleen om toch een minpuntje bye vinden is dat de Chrome build-in niet werkt op de commerciële zenders

mauricedew1953 30-09-2020

Heerlijk tv kijken met een OLED Ambilight TV

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Na een zoektocht uiteindelijk uitgekomen bij de Philips Ambilight TV. Had eerst een Sony, ook niet verkeerd. Maar de kleuren en ambilight functie zijn echt extra en zeer de moeite waard. Reden om de Sony om te ruilen voor een Philips Ambilight

Anoniem 30-09-2020

Geweldig product met een kleurrijk, scherp beeld.

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Voor mij is dit het tv kijken zoals ik het altijd heb gewild. Prachtig beeld kompleet met Ambilight.

Ha_74M 30-09-2020

erg mooi beeld met sfeer door Ambilight

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Ben erg tevreden over deze TV gekocht als vervanging voor vorige TV die ging stuk en was niet meer te repareren,
Echter de beeldkwaliteit is nu zoveel beter dat wij een zeer goede keuze hebben gemaakt