Philips 65OLED854/12 - Reviews

Diepte
5.23 cm dikte
65,0 inch

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Jos1965 11-07-2020

Geweldige kijkervaring

tot voor kort had ik een Full HD, plasma scherm
Nu een enorme sprong gemaakt in techniek en beeldkwaliteit
alle applicaties werken feilloos, netflix, youtube, chromecast, alles tot aan 4K, HDR en dolby atmos. Voicecontrol via de afstandsbediening
beeldkwaliteit is adembenemend, ik zeg: dikke aanrader

Kremer 14-08-2020

Prima OLED TV beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

TV wordt door mij als redelijk beoordeeld i.v.m. geen HDMI 2.1 en eARC. Receiver heeft geen optimale verbinding met TV i.c.m. Blu-ray speler. Geen verlenging van de pootjes mogelijk voor ruimte van een soundbar.

RMS. 28-06-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

de tv is mooi en daar geniet ik elke dag van!
Ik heb wel een klein punt en dat is het volgende, jammer dat het lang duurd voor dat het proces restbeelden verwijderen, is gebeurd.Verder is de tv echt mooi.Ik mag niet kalgen verder.

1JoJo 18-06-2020

Mooi design, super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Ik had een ambilight model 46 inch. Dat was al mooi. Maar bij deze 65 inch versie is het effect nog veel mooier. Kleuren zijn realistisch. Geluid kan ik niet ecvht beoordelen omdat ik een Bose =700 Soundbar gebruik. Daardoor zijn beeld en geluid nu bioscoopwaardig!

Ward23 15-09-2020

Prachtig beel

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Het beeld is levendig met natuurlijke kleuren. Vereist wel afstemming. Fabrieksinstllingen zijn niet natuurlijk. Het beeld is uitermate scherp. Veel details. Bediening en installatie is makkelijk.

Didle72 10-09-2020

Un régal pour les yeux

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

J'adore l'image. J'ai diminué le contraste pour avoir une image plus douce et le résultat est bluffant. Même les sources en simple hd sont superbes.
L ambilight ne m'intéressait pas spécialement mais l'essayer c'est l'adopter.
Le son est également très bon pour un écran de cet épaisseur.
Défauts : télécommande non retro éclairée.
Désactivation de HDMI auto car la télé s'allume seule la nuit quand le décodeur redémarre
Assistant vocal utile que pour YouTube, pas de recherche imdb par exemple ni Wikipedia

Deshi 27-08-2020

Geweldige kleuren

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Deze. Tv nu ongeveer een maand in huis en ik niet zeggen wat een geweldig beeld, het kijkt veel rustiger . Het geluid is ook goed . met gamen is het volgens mijn zoon ook fantastisch!!!

Expatmaastricht 13-08-2020

super mooi beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Deze 55OLED804 gekozen na goed vergelijk met de 55OLED934 serie. ben erg blij met de prestaties, design , beeldkwaliteit en overige mogelijkheden. Juiste prijs-kwaliteitverhouding

@318 11-08-2020

Mooie uit staling

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Fabrieks in stelling gebruikt maar krijg mijn kleuren niet goed zwart wit terug blijf op achter grond grijze vloer houden .En vindt hem telicht

Anoniem 09-08-2020

Beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Heel mooi beeld. Ik speel het geluid af via een soundsystem van enkele jaren geleden en klinkt zoals vanouds. Klein nadeel is dat je de tijd van op de energiebesparing niet zelf kunt instellen.

Tieske22 31-07-2020

Prachtige TV

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Heel mooie TV met super beeld vanuit elke hoek. Snelle wisseling van TV kanaal met Ziggo mediabox next. Handige apps die prima werken. Geluid via ingebouwde audio installatie valt wat tegen. Deze TV is toch een absolute aanrader.

TV-kijkert 29-07-2020

Geweldige beeldweergave.

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Geweldig mooie beeldweergave met veel mogelijkheden om de instellingen naar eigen wensen aan te passen. AmbiLight voegt echt wat toe aan de beleving en de weergave.
De geluidsweergave is gemiddeld. Om de beleving te vergroten is een soundbar wellicht wenselijk.
Jammer is dat de afstandbediening niet werkt op de mediabox van Ziggo en omgekeerd.
Dus altijd twee nodig, de Philips voor het geluid, de horizon voor de kanalen.
Ook handig is de directe toegang tot Netflix via de afstandbediening.

WTtv 28-07-2020

Prachtig beeld maar haperende software

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Deze tv heeft vele mogelijkheden voor instellingen van beeld en geluid en ook de vele apps e.d. zijn handig. Echt een smart tv. De kleuren spetteren van de muur af. Ook het geluid is goed. Eigenlijk een tv, waar qua beeld geen enkele opmerking over te maken is. Film e.d. worden in 4k een belevenis, maar ook in niet 4k meer dan prachtig. Sportuitzendingen ook live zijn mooi om te volgen. Minder is de toch wel regelmatige haperingen in de software. Tv al een paar maal terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen. Het koppelen van een Bose soundbar via hdmi lukt niet. Bluetooth geeft ook weleens een probleem. Dit is echter niet onoverkomelijk. Al met al een tv waar wij heel tevreden mee zijn.

Honing 17-07-2020

Fantastisch mooi beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Het mooie beeld in combinatie met de ambilight geeft ieder avond weer een heerlijke televisie avond.

Raimond1 14-07-2020

TV met uitstekend beeld.

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Het is storend dat als de tv lange tijd aan staat je meldingen krijgt om het beeld te verversen. Dit kan je op een gegeven moment niet maar uitstellen en gaat de tv automatisch uit voor 10 minuten. Erg vervelend als je midden in een programma zit. Voor de rest uitermate tevreden over beeld kwaliteit en ambi light

Bremmers 14-07-2020

software probleem

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

het opschoonproces wordt altijd automatisch gestart.Dit gebeurd echter altijd in de loop van de avond.Dit is erg storend.Waarom gebeurd dit niet s'nachts in de standby modus

Kevin Berton 12-07-2020

Excellent Oled

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

J'ai tout d'abord acheté le 55oled803 qui pour moi été déjà un très bon oled ! Après l'apparition du 804, intégrant le DV, atmos, j'ai finalement changé pour ce model pour avoir les dernières spec.
Après plus de 180h de fonctionnement, je remarque aucun problème, beaucoup plus fluide moins de noir absolu en mode hdr10,qui pour moi été un gros soucis.

Le mode de rafraîchissement d'image n'est pas un problème vue que je m'y attendais. Il faut savoir que cette sécurité n'est effective qu'au bout de 5h de visionnage à la suite et ne dure que 10minutes. Si l'envie vous prend d'un rafraîchissement prolongé via les paramètres autant le faire avant de partir de chez vous. Une foi fini la tv reste éteinte. =)

Si je veux pousser, mon expérience à fond les seuls bémols sont la conso assez forte, le rafraîchissement d'image si vous êtes un pro gamer. (je parle de ceux gagnant de l'argent, ceux pour un usage occasionel seront agréablement surpris par cette image magnifique qu'est l'oled !)

La zappette qui n'est toujour pas rétro éclairée ni Bluetooth ! (point négatif pour un oled dernier gen et à plus de 1500e )

Difficile de repérer les réseaus 5G(fonctionnel sur la 803)
Et le problème du codec dolby digital plus qui ne fonctionne absolument pas. Je m'explique. Sur un fichier mkv h265 10bits audio première piste fr en audio dolby plus et deuxième piste fr en DTS. Le fichier en usb ou en réseau bug n'affiche aucune image nin même de son d'ailleur le contrôle sur les minutes avance rapide etc passe de 1sec à 3 puis à 8 puis à 11, à la seconde, ainsi de suite. Une foi le fichier retravaillé en supprimant que la piste en dolby plus, le fichier peut être lu sans aucun problème.(image/son parfaite)

Voilà, pour moi le 804 est un très bon oled. Vite vite le 805 !! Pour le traitement IA de l'image !

Àh, j'allais oublier en DV l'image est vraiment sombre voir très sombre (à changer via une prochaine mise à jour s'il vous plait)

Saxton 12-07-2020

Levensechte kleuren

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Een waar genot om deze oled tv met levensechte kleuren en ambilight tegen onze witte muur te zien schitteren. Elke film krijgt zo een nog spectaculairder gevoel.

Nestraa 09-07-2020

Een Wow TV

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

De TV een sieraad in de huiskamer en het 139 cm scherm de perfecte afmeting voor een gemiddelde huiskamer. De haarscherpe beelden en het geluid geven je een Wow gevoel. En met Android heb je ook nog You Tube op de TV en dus heel veel interessante filmpjes.zoals Linedance en country muziek.