Philips 65OLED854/12 2019 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Woonkamer 20-09-2020

Mooi beeld maar 1 probleem

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

De TV bevalt mij prima, maar 1 ding irriteert mij mateloos, namelijk het in beeld verschijnen midden in een programma dat het beeld moet worden gereinigd. Je kan als je er erg in hebt wel stoppen, maar de afstandbediening ligt niet altijd in handbereik, dus dan kan je weer minimaal 10 minuten geen TV kijken. Waarom niet reinigen als je in de middag of avond de TV uitzet (stand-by). Dat is het grootste minpunt van deze TV anders had ik hem 5 sterren gegeven. Mogelijk met een software-update dat dit te voorkomen is.

Philippe Dehennin 04-06-2020

De perfectie in beeldkwaliteit bestaat. Philips oled 854

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Was al een tijdje op zoek naar een oled tv en ben natuurlijk weer bij Philips terecht gekomen. Zocht opnieuw een tv met ambilight en dan kom je natuurlijk automatisch terecht bij Philips.
De beeldkwaliteit is werkelijk subliem te noemen en de tv beschikt ook over een groot aantal features waaronder HDR10/10+, HLG en Dolby Vision.
De geluidskwaliteit is goed ook al beschikt deze set niet over een subwoofer en soundbar van Bowers&Wilkins. Heb nog geen enkel negatief punt kunnen vinden. Ben nochthans een veeleisende A/V liefhebber met een zeer strenge maatstaf wat betreft beeld en geluid.

Pluspunten

• waanzinnig beeld, goed geluid
  • HDR10+/10, HLG en Dolby Vision
  • prachtig design
  • overzichtelijk menu
  • contrast, zwartniveau, kleurbereik, ambilight

Nootdorp 12-10-2020

Hoi Phillippe,
Wij krijgen nu de 55oled865/12 de opvolger van de 55oled854/12 omdat wij heel problemen hebben gehad met 55pos9002 nu is mijn vraag . Kan je het opschonen van het scherm ook instellen
Mvg J de Jong

Jos1965 11-07-2020

Geweldige kijkervaring

tot voor kort had ik een Full HD, plasma scherm
Nu een enorme sprong gemaakt in techniek en beeldkwaliteit
alle applicaties werken feilloos, netflix, youtube, chromecast, alles tot aan 4K, HDR en dolby atmos. Voicecontrol via de afstandsbediening
beeldkwaliteit is adembenemend, ik zeg: dikke aanrader

SolariuS 09-04-2020

Prima Oled tv

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12 2019

Inmiddels enkele maanden deze tv in mijn bezit. Ben er uiterst tevreden mee. Heeft wel even geduurd voordat ik de juiste instelling had gevonden, er waren namelijk een soort van blokjes door de ondertiteling te zien bij snelle beelden. Is nu verholpen door de instelling ‘film’ te kiezen. En..l zwart is ook echt zwart, perfect! Enige kleine nadeel vind ik de afstandsbediening, die is heel erg slecht te lezen, erg onduidelijke toetsen, hadden beter verlicht kunnen zijn of met een ander contrast. Geluid gaat via mijn stereo, dus daar kan ik niets over kwijt verder.

Pluspunten

• Beeld
  • Contrast

Minpunten

• Afstandsbediening

Kremer 14-08-2020

Prima OLED TV beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

TV wordt door mij als redelijk beoordeeld i.v.m. geen HDMI 2.1 en eARC. Receiver heeft geen optimale verbinding met TV i.c.m. Blu-ray speler. Geen verlenging van de pootjes mogelijk voor ruimte van een soundbar.

RMS. 28-06-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

de tv is mooi en daar geniet ik elke dag van!
Ik heb wel een klein punt en dat is het volgende, jammer dat het lang duurd voor dat het proces restbeelden verwijderen, is gebeurd.Verder is de tv echt mooi.Ik mag niet kalgen verder.

1JoJo 18-06-2020

Mooi design, super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Ik had een ambilight model 46 inch. Dat was al mooi. Maar bij deze 65 inch versie is het effect nog veel mooier. Kleuren zijn realistisch. Geluid kan ik niet ecvht beoordelen omdat ik een Bose =700 Soundbar gebruik. Daardoor zijn beeld en geluid nu bioscoopwaardig!

Hans 26-03-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12 2019

Deze OLED TV gekocht bij een prima aanbieding van Kamera Express en er zit ook nog €150,00 cashback van Philips op. Ik werd dezelfde dag nog gebeld door een koeriersbedrijf voor de bezorging, dus de hele afhandeling was al een prettig begin!
In het gebruik bevalt de TV uitstekend. De menu's werken vlot en de afstandsbediening doet het ook prima. Leuk detail: op de onderkant zit een compleet toetsenbord verwerkt. Super handig om in te loggen op Netflix etc. Alleen jammer de knoppen wat klein zijn en dat de afstandbediening niet verlicht is.
De TV werkt op Android 9 voor TV's ('Pie') en dat werkt vlot en prima.
De Beeldkwaliteit is uiteraard uiteindelijk waarvoor je deze TV koopt en die is echt helemaal top.
Uiteraard eerst een stukje 4K filmmateriaal gekeken (demo's genoeg op internet te vinden) en dat was uiteraard helemaal top. Vervolgens 'gewoon' FullHD materiaal gekeken en dat was nog steeds helemaal top.
Het geluid is redelijk maar gaat bij mij via een Denon AVR X2500H met een 5.1 opstelling en dat klinkt uiteraard een stuk beter.
En dan natuurlijk het leuke van deze TV: Ambilight. Wat een genot is dat!.

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilight
  • Android

Minpunten

• Afstandbediening(niet verlicht en iets te klein).

RvG. 29-04-2021

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Ik ben zeer tevreden over de TV. Het enige minpunt is de vermelding dat de garantie kan vervallen indien de restbeelden niet regelmatig verwijderd worden. Ik mis hiervoor een snelkoppeling. Je moet er ver het instellingen menu voor in

Erik Hapert 04-02-2021

Geweldig Toestel!

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Formidabele beeld, schitterende Ambilight, prima geluid, mooi design. Wij hebben deze tv ruim 1 jaar in huis. Echt een aanrader. Tot nu toe nog geen enkele storing gehad. Het beeld is echt super en in combinatie met het Ambilight. Wij kijken veel films. De volgende tv wordt zeker weer een Philips.

RajaB 18-01-2021

Spent days fixing technical issues

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Chrome cast builtin won't work after few days of hard reboot. Technical team provided multiple solution. Last one was literally installing software with USB. Feels like I am working at Philips TV. Installation was fine. Chromecast works. But android update cannot be done anymore. I get error memory full. Need 4gb space. Cannot be more annoying

Barkrukje 13-01-2021

Top TV

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Ik kijk met zoveel plezier naar TV met deze nieuwe aanwinst. Ambilight is geweldig en je hebt de idee, dat je naar een bioscoipscherm zit te kijken. Het beeld is super strak en heel scherp.

Ramdan 13-01-2021

Een zeer goed product. Een echte aanrader.

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Ben zeer tevreden over deze TV. Perfect zuiver beeld. Ik heb deze in combinatie met een soundbar. Vandaar ook een top geluid.
Eindelijk genieten van een top toestel.

Blix 13-01-2021

Un téléviseur formidable

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

J'ai été séduit au premier abord en entrant dans un magasin multimarque par la qualité d'image de ce téléviseur, la gestion des couleurs et du blanc étaient pour moi les meilleures. A ce moment je ne connaissais pas la marque du téléviseur et ne connaissais pas le système "Ambilight".
Après avoir visité ls autres marques j'en suis revenu à ce premier téléviseur et ne regrette pas du tout mon achat, le système Ambilight est vraiment un plus, les fonctionnalités multimédia sont très rapides et facilement accessibles et ce qui ne gâche rien le son est d'un très bon niveau tant au point de vue puissance que qualité..

Jansen53 11-01-2021

Haarscherp en fijn geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Oude Philips ambilight werkte steeds slechter. Was ook 18 jaar oud. Door kwaliteit opnieuw Philips. Prachtig beeld. Hadden we toch eerder moeten doen.

Poelman 09-01-2021

Arc werkt niet

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Prima beeld, slank aan de muur. Maar arc via Hdmi werkt niet. Geluid moet via optische kabel naar receiver. Er gaat kennelijk wel een signaal door de Hdmi, want als ik alleen muziek luister en daarna de receiver uit zet, gaat de tv aan! Erg vervelend. Philips, dit is een update waard. Graag hoor ik hier iets van.

JCV1 09-01-2021

Un excellent produit

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Produit donnant actuellement entière satisfaction. A revoir d'ici quelques mois pour confirmer ou infirmer mon avis actuel.

Raymond Luijks 06-01-2021

Prachtige TV, prachtig scherp beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12 2019

Na de verschillende OLED tv's vergeleken te hebben qua specificaties kwam deze er voor mij als beste uit (op basis van mijn beschikbare budget). Geen spijt van mijn keuze: haarscherp beeld, zeker de 4k-uitzendingen (op bijv Netflix). Geluid gaat via een aparte soundbar, dus kan ik niet echt beoordelen. Het Smart-menu met alle beschikbare apps vind ik wel wat onoverzichtelijk.

Pluspunten

• haarscherp 4k beeld
  • prachtige tv

Minpunten

• Menu smart-apps

Anenul 03-01-2021

Ambilight vergroot je wereld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12 2019

Door ambilight krijg je een rustiger beeld wat zeer prettig kijkt en een grotere belevenis is van het beeld waarnaar je kijkt.