Philips 65OLED854/12 - Reviews

Diepte
5.23 cm dikte
65,0 inch

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Philippe Dehennin 04-06-2020

De perfectie in beeldkwaliteit bestaat. Philips oled 854

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Was al een tijdje op zoek naar een oled tv en ben natuurlijk weer bij Philips terecht gekomen. Zocht opnieuw een tv met ambilight en dan kom je natuurlijk automatisch terecht bij Philips.
De beeldkwaliteit is werkelijk subliem te noemen en de tv beschikt ook over een groot aantal features waaronder HDR10/10+, HLG en Dolby Vision.
De geluidskwaliteit is goed ook al beschikt deze set niet over een subwoofer en soundbar van Bowers&Wilkins. Heb nog geen enkel negatief punt kunnen vinden. Ben nochthans een veeleisende A/V liefhebber met een zeer strenge maatstaf wat betreft beeld en geluid.

Pluspunten

• waanzinnig beeld, goed geluid
  • HDR10+/10, HLG en Dolby Vision
  • prachtig design
  • overzichtelijk menu
  • contrast, zwartniveau, kleurbereik, ambilight

Nootdorp 12-10-2020

Hoi Phillippe,
Wij krijgen nu de 55oled865/12 de opvolger van de 55oled854/12 omdat wij heel problemen hebben gehad met 55pos9002 nu is mijn vraag . Kan je het opschonen van het scherm ook instellen
Mvg J de Jong

Jos1965 11-07-2020

Geweldige kijkervaring

tot voor kort had ik een Full HD, plasma scherm
Nu een enorme sprong gemaakt in techniek en beeldkwaliteit
alle applicaties werken feilloos, netflix, youtube, chromecast, alles tot aan 4K, HDR en dolby atmos. Voicecontrol via de afstandsbediening
beeldkwaliteit is adembenemend, ik zeg: dikke aanrader

SolariuS 09-04-2020

Prima Oled tv

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Inmiddels enkele maanden deze tv in mijn bezit. Ben er uiterst tevreden mee. Heeft wel even geduurd voordat ik de juiste instelling had gevonden, er waren namelijk een soort van blokjes door de ondertiteling te zien bij snelle beelden. Is nu verholpen door de instelling ‘film’ te kiezen. En..l zwart is ook echt zwart, perfect! Enige kleine nadeel vind ik de afstandsbediening, die is heel erg slecht te lezen, erg onduidelijke toetsen, hadden beter verlicht kunnen zijn of met een ander contrast. Geluid gaat via mijn stereo, dus daar kan ik niets over kwijt verder.

Pluspunten

• Beeld
  • Contrast

Minpunten

• Afstandsbediening

Woonkamer 20-09-2020

Mooi beeld maar 1 probleem

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

De TV bevalt mij prima, maar 1 ding irriteert mij mateloos, namelijk het in beeld verschijnen midden in een programma dat het beeld moet worden gereinigd. Je kan als je er erg in hebt wel stoppen, maar de afstandbediening ligt niet altijd in handbereik, dus dan kan je weer minimaal 10 minuten geen TV kijken. Waarom niet reinigen als je in de middag of avond de TV uitzet (stand-by). Dat is het grootste minpunt van deze TV anders had ik hem 5 sterren gegeven. Mogelijk met een software-update dat dit te voorkomen is.

Kremer 14-08-2020

Prima OLED TV beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

TV wordt door mij als redelijk beoordeeld i.v.m. geen HDMI 2.1 en eARC. Receiver heeft geen optimale verbinding met TV i.c.m. Blu-ray speler. Geen verlenging van de pootjes mogelijk voor ruimte van een soundbar.

RMS. 28-06-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

de tv is mooi en daar geniet ik elke dag van!
Ik heb wel een klein punt en dat is het volgende, jammer dat het lang duurd voor dat het proces restbeelden verwijderen, is gebeurd.Verder is de tv echt mooi.Ik mag niet kalgen verder.

1JoJo 18-06-2020

Mooi design, super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Ik had een ambilight model 46 inch. Dat was al mooi. Maar bij deze 65 inch versie is het effect nog veel mooier. Kleuren zijn realistisch. Geluid kan ik niet ecvht beoordelen omdat ik een Bose =700 Soundbar gebruik. Daardoor zijn beeld en geluid nu bioscoopwaardig!

Hans 26-03-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Deze OLED TV gekocht bij een prima aanbieding van Kamera Express en er zit ook nog €150,00 cashback van Philips op. Ik werd dezelfde dag nog gebeld door een koeriersbedrijf voor de bezorging, dus de hele afhandeling was al een prettig begin!
In het gebruik bevalt de TV uitstekend. De menu's werken vlot en de afstandsbediening doet het ook prima. Leuk detail: op de onderkant zit een compleet toetsenbord verwerkt. Super handig om in te loggen op Netflix etc. Alleen jammer de knoppen wat klein zijn en dat de afstandbediening niet verlicht is.
De TV werkt op Android 9 voor TV's ('Pie') en dat werkt vlot en prima.
De Beeldkwaliteit is uiteraard uiteindelijk waarvoor je deze TV koopt en die is echt helemaal top.
Uiteraard eerst een stukje 4K filmmateriaal gekeken (demo's genoeg op internet te vinden) en dat was uiteraard helemaal top. Vervolgens 'gewoon' FullHD materiaal gekeken en dat was nog steeds helemaal top.
Het geluid is redelijk maar gaat bij mij via een Denon AVR X2500H met een 5.1 opstelling en dat klinkt uiteraard een stuk beter.
En dan natuurlijk het leuke van deze TV: Ambilight. Wat een genot is dat!.

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilight
  • Android

Minpunten

• Afstandbediening(niet verlicht en iets te klein).

Toadrunner 27-10-2020

OLED 804

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Kristal helder beeld , zwart is zwart, met een zeer vlotte cpu.
menu wisselingen , van kanaal of bron wisselen kost allemaal geen enkele moeite voor dit toestel.
de 3 zijdige ambilight is een zéér toegevoegde waarde. door het instellen van de helderheid en het thema is de beleving nog intenser

RenedB 27-10-2020

Kleurrijke ervaring

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

In het begin was ik sceptisch over de toegevoegde waarde van ambilight maar dat was bij de eerste ervaring al weg. De kleuren spatten van het scherm af en lijken helderder door de ambilight toevoeging. Met name voor de filmliefhebber is het echt een toegevoegde waarde. Over het geluid kan ik niet veel zeggen omdat we het via ons cinema systeem afspelen.

Tevreden kijker 26-10-2020

Heerlijke kijkervaring

Helder en scherp beeld.
Handig met geïntegreerde Android TV
Handige koppeling met surround receiver via HDMI.

jkist 26-10-2020

Bijzonder goed product

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Zeer mooi en strak beeld met bijzonder mooie kleuren en in combinatie met ambilight een genot voor het oog.

Oma-43 25-10-2020

Zou niets anders willen dan de Ambilight.

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Heb al jaren en Philips Ambilight TV. Begonnen met een 42 inch 3d, daarna de 49 pus701/12 en nu dus bijna een jaar de 55oled804. Ze waren allemaal mooi, maar deze is toch nog beter. Je kunt zelf bepalen wat voor kleuren je wil van de ambilight. Er zijn vele mogelijk heden en makkelijk te bepalen. Mijn vorige tv staat nu bij mijn kleinzoon.

AppleMac 24-10-2020

Geweldige beelden, vol kleur

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

De beelden zijn gedetailleerd, contrastrijk en kleurrijk. Het scherm is heel dun en een lust voor het oog qua design. De volle kleuren komen wel met een nadeel, als je lang aan het kijken bent, komt er een waarschuwing dat het scherm moet worden gereinigd. Jammer dat de tv dat niet gewoon in de nacht doet als het toestel in stand-by staat

AppleMac 24-10-2020

Geweldige beelden, vol kleur

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

De volle kleuren komen wel met een nadeel, als lang aan het koken bent, komt er een waarschuwing dat het scherm moet worden gereinigd. Jammer dat de tv dat niet gewoon in de nacht doet als het toestel in stand-by staat

GraardZ 22-10-2020

Eindelijk Ambilight driezijdig

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Een 42" met tweezijdig Ambilight ingeruild voor een 55" met driezijdig...
We dachten dat het even wennen zou zijn, maar vanaf het begin was het genieten geblazen.

panova 07-10-2020

Ambilight voegt een dimensie toe

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Dit toestel heeft een geweldig beeld dat samen met de Ambilight functie een verrassende ervaring geeft

philipwh 06-10-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Heb nu een paar maanden deze tv. Heeft prachtig beeld en bovendien geweldig geluid. Ik zet het Ambilight wel eens uit om te kijken hoe het is zonder. Ik schakel dan weer snel over naar Ambilight. Het is zoveel prettiger met de kleuren op de achtergrond die meebewegen met de getoonde beelden op een heel rustige manier. Bovendien is alles simpel te bedienen met de afstandsbediening, die als extra pluspunt ook nog een toetsenbord heeft. Al bij al zeer tevreden over dit toestel.

Philipsvriend 06-10-2020

Prachtig beeld en geluid tezamen met ambilight

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Na een 43 pus7202/12 smart led tv van philips met ambilight nu gekozen voor een 58 OLED 8504/12 met ambilight. In een woord een geweldig mooie supersmalle sensatie. Als je ook (maar uiterst )vergezocht een minpuntje wilt noemen zou dat de 103 pagina's tellende handleiding zijn. Overigens is de tv in een mum van tijd geinstalleerd en kan weliswaar meer zoals gewoonlijk bij super-apparatuur dan de bediener kan en wil benutten. Voor mij tot nu toe een geweldige koop. Sedert de eerste ktv in 1974 altijd trouw gebleven aan philips tv's .Waarom? Vlg mij en velen gewoon de beste . Ook nu weer zeker deze Oled