Philips 65OLED854/12 - Reviews

Diepte
5.23 cm dikte
65,0 inch

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Philippe Dehennin 04-06-2020

De perfectie in beeldkwaliteit bestaat. Philips oled 854

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Was al een tijdje op zoek naar een oled tv en ben natuurlijk weer bij Philips terecht gekomen. Zocht opnieuw een tv met ambilight en dan kom je natuurlijk automatisch terecht bij Philips.
De beeldkwaliteit is werkelijk subliem te noemen en de tv beschikt ook over een groot aantal features waaronder HDR10/10+, HLG en Dolby Vision.
De geluidskwaliteit is goed ook al beschikt deze set niet over een subwoofer en soundbar van Bowers&Wilkins. Heb nog geen enkel negatief punt kunnen vinden. Ben nochthans een veeleisende A/V liefhebber met een zeer strenge maatstaf wat betreft beeld en geluid.

Pluspunten

• waanzinnig beeld, goed geluid
  • HDR10+/10, HLG en Dolby Vision
  • prachtig design
  • overzichtelijk menu
  • contrast, zwartniveau, kleurbereik, ambilight

SolariuS 09-04-2020

Prima Oled tv

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Inmiddels enkele maanden deze tv in mijn bezit. Ben er uiterst tevreden mee. Heeft wel even geduurd voordat ik de juiste instelling had gevonden, er waren namelijk een soort van blokjes door de ondertiteling te zien bij snelle beelden. Is nu verholpen door de instelling ‘film’ te kiezen. En..l zwart is ook echt zwart, perfect! Enige kleine nadeel vind ik de afstandsbediening, die is heel erg slecht te lezen, erg onduidelijke toetsen, hadden beter verlicht kunnen zijn of met een ander contrast. Geluid gaat via mijn stereo, dus daar kan ik niets over kwijt verder.

Pluspunten

• Beeld
  • Contrast

Minpunten

• Afstandsbediening

Kremer 14-08-2020

Prima OLED TV beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

TV wordt door mij als redelijk beoordeeld i.v.m. geen HDMI 2.1 en eARC. Receiver heeft geen optimale verbinding met TV i.c.m. Blu-ray speler. Geen verlenging van de pootjes mogelijk voor ruimte van een soundbar.

RMS. 28-06-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

de tv is mooi en daar geniet ik elke dag van!
Ik heb wel een klein punt en dat is het volgende, jammer dat het lang duurd voor dat het proces restbeelden verwijderen, is gebeurd.Verder is de tv echt mooi.Ik mag niet kalgen verder.

Hans 26-03-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Deze OLED TV gekocht bij een prima aanbieding van Kamera Express en er zit ook nog €150,00 cashback van Philips op. Ik werd dezelfde dag nog gebeld door een koeriersbedrijf voor de bezorging, dus de hele afhandeling was al een prettig begin!
In het gebruik bevalt de TV uitstekend. De menu's werken vlot en de afstandsbediening doet het ook prima. Leuk detail: op de onderkant zit een compleet toetsenbord verwerkt. Super handig om in te loggen op Netflix etc. Alleen jammer de knoppen wat klein zijn en dat de afstandbediening niet verlicht is.
De TV werkt op Android 9 voor TV's ('Pie') en dat werkt vlot en prima.
De Beeldkwaliteit is uiteraard uiteindelijk waarvoor je deze TV koopt en die is echt helemaal top.
Uiteraard eerst een stukje 4K filmmateriaal gekeken (demo's genoeg op internet te vinden) en dat was uiteraard helemaal top. Vervolgens 'gewoon' FullHD materiaal gekeken en dat was nog steeds helemaal top.
Het geluid is redelijk maar gaat bij mij via een Denon AVR X2500H met een 5.1 opstelling en dat klinkt uiteraard een stuk beter.
En dan natuurlijk het leuke van deze TV: Ambilight. Wat een genot is dat!.

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilight
  • Android

Minpunten

• Afstandbediening(niet verlicht en iets te klein).

Chai 21-09-2020

Philips 65oled854/12

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Ik heb de tv nu 2 weken en ik kan zeggen dat ik er elke dag heerlijk van geniet, geweldig beeldkwaliteit en het geluid is prima. Menu is makkelijk en afstandsbediening voelt degelijk aan. Met ambilight is een prettig om naar het beeld te kijken. Eenmaal ambilight altijd ambilight. Je kunt het ambilight ook uitzetten. Volgens mij is er geen betere tv qua kwaliteit.en prijs verhouding te krijgen dan deze tv. Ben er super blij mee en zeker een aanrader!!!

Pluspunten

• Beeld.kwaliteit
  • Ambilight
  • Remotecontroller
  • Menu
  • Aansluitmogelijkheden

Woonkamer 20-09-2020

Mooi beeld maar 1 probleem

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

De TV bevalt mij prima, maar 1 ding irriteert mij mateloos, namelijk het in beeld verschijnen midden in een programma dat het beeld moet worden gereinigd. Je kan als je er erg in hebt wel stoppen, maar de afstandbediening ligt niet altijd in handbereik, dus dan kan je weer minimaal 10 minuten geen TV kijken. Waarom niet reinigen als je in de middag of avond de TV uitzet (stand-by). Dat is het grootste minpunt van deze TV anders had ik hem 5 sterren gegeven. Mogelijk met een software-update dat dit te voorkomen is.

Ward23 15-09-2020

Prachtig beel

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Het beeld is levendig met natuurlijke kleuren. Vereist wel afstemming. Fabrieksinstllingen zijn niet natuurlijk. Het beeld is uitermate scherp. Veel details. Bediening en installatie is makkelijk.

Dirk 11-09-2020

Wat een televisie!

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Ik dacht niet dat het verschil zo groot zou zijn maar toch. Het is geen 3D maar ik zie zoveel detail dat ik ook in de diepte ga kijken, op de achtergrond van de beelden. Meestal is het tweaken tot je de max uit de televisie haalt maar deze is zo indrukwekkend dat het voor de eerst keer niet nodig is. Perfect zwart, altijd goed beeld, of het nu donker of licht is. Schitterend. Ik raad wel een soundbar of subwoofer aan want het geluid kan voor een audiofiel als ik toch nog wel beter. Let op als je hem zelf zou plaatsen. Hij is echt zwaar!

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • Overweldigende kleuren
  • Helder
  • Scherp

Minpunten

• Geluid kan nog beter

Didle72 10-09-2020

Un régal pour les yeux

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

J'adore l'image. J'ai diminué le contraste pour avoir une image plus douce et le résultat est bluffant. Même les sources en simple hd sont superbes.
L ambilight ne m'intéressait pas spécialement mais l'essayer c'est l'adopter.
Le son est également très bon pour un écran de cet épaisseur.
Défauts : télécommande non retro éclairée.
Désactivation de HDMI auto car la télé s'allume seule la nuit quand le décodeur redémarre
Assistant vocal utile que pour YouTube, pas de recherche imdb par exemple ni Wikipedia

Expatmaastricht 13-08-2020

super mooi beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Deze 55OLED804 gekozen na goed vergelijk met de 55OLED934 serie. ben erg blij met de prestaties, design , beeldkwaliteit en overige mogelijkheden. Juiste prijs-kwaliteitverhouding

Anoniem 09-08-2020

Beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Heel mooi beeld. Ik speel het geluid af via een soundsystem van enkele jaren geleden en klinkt zoals vanouds. Klein nadeel is dat je de tijd van op de energiebesparing niet zelf kunt instellen.

Tieske22 31-07-2020

Prachtige TV

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Heel mooie TV met super beeld vanuit elke hoek. Snelle wisseling van TV kanaal met Ziggo mediabox next. Handige apps die prima werken. Geluid via ingebouwde audio installatie valt wat tegen. Deze TV is toch een absolute aanrader.

Frank 26-07-2020

Helder beeld en fijn met ambilight

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Kleuren zijn helder en echt. Makkelijk te bedienen en ambilight maakt tv kijken net wat prettiger dan zonder

Pluspunten

• ambilight
  • dun
  • mooi beeld

Minpunten

• Geen mogelijkheid wegwerken kabels
  • HDMI aansluitingen en stroom zitten uit elkaar

Bremmers 14-07-2020

software probleem

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

het opschoonproces wordt altijd automatisch gestart.Dit gebeurd echter altijd in de loop van de avond.Dit is erg storend.Waarom gebeurd dit niet s'nachts in de standby modus

Kevin Berton 12-07-2020

Excellent Oled

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

J'ai tout d'abord acheté le 55oled803 qui pour moi été déjà un très bon oled ! Après l'apparition du 804, intégrant le DV, atmos, j'ai finalement changé pour ce model pour avoir les dernières spec.
Après plus de 180h de fonctionnement, je remarque aucun problème, beaucoup plus fluide moins de noir absolu en mode hdr10,qui pour moi été un gros soucis.

Le mode de rafraîchissement d'image n'est pas un problème vue que je m'y attendais. Il faut savoir que cette sécurité n'est effective qu'au bout de 5h de visionnage à la suite et ne dure que 10minutes. Si l'envie vous prend d'un rafraîchissement prolongé via les paramètres autant le faire avant de partir de chez vous. Une foi fini la tv reste éteinte. =)

Si je veux pousser, mon expérience à fond les seuls bémols sont la conso assez forte, le rafraîchissement d'image si vous êtes un pro gamer. (je parle de ceux gagnant de l'argent, ceux pour un usage occasionel seront agréablement surpris par cette image magnifique qu'est l'oled !)

La zappette qui n'est toujour pas rétro éclairée ni Bluetooth ! (point négatif pour un oled dernier gen et à plus de 1500e )

Difficile de repérer les réseaus 5G(fonctionnel sur la 803)
Et le problème du codec dolby digital plus qui ne fonctionne absolument pas. Je m'explique. Sur un fichier mkv h265 10bits audio première piste fr en audio dolby plus et deuxième piste fr en DTS. Le fichier en usb ou en réseau bug n'affiche aucune image nin même de son d'ailleur le contrôle sur les minutes avance rapide etc passe de 1sec à 3 puis à 8 puis à 11, à la seconde, ainsi de suite. Une foi le fichier retravaillé en supprimant que la piste en dolby plus, le fichier peut être lu sans aucun problème.(image/son parfaite)

Voilà, pour moi le 804 est un très bon oled. Vite vite le 805 !! Pour le traitement IA de l'image !

Àh, j'allais oublier en DV l'image est vraiment sombre voir très sombre (à changer via une prochaine mise à jour s'il vous plait)

Saxton 12-07-2020

Levensechte kleuren

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Een waar genot om deze oled tv met levensechte kleuren en ambilight tegen onze witte muur te zien schitteren. Elke film krijgt zo een nog spectaculairder gevoel.

Nestraa 09-07-2020

Een Wow TV

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

De TV een sieraad in de huiskamer en het 139 cm scherm de perfecte afmeting voor een gemiddelde huiskamer. De haarscherpe beelden en het geluid geven je een Wow gevoel. En met Android heb je ook nog You Tube op de TV en dus heel veel interessante filmpjes.zoals Linedance en country muziek.

Brunettie-74 08-07-2020

Prachtige OLED TV

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Prachtige OLED 55 inch TV met verschillende filters in te stellen om een nog betere beleving te krijgen. Super dun scherm goede audio geïntegreerd. Als of je in een bioscoop zit!