Philips 55OLED854/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5.23 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Philippe Dehennin 04-06-2020

De perfectie in beeldkwaliteit bestaat. Philips oled 854

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Was al een tijdje op zoek naar een oled tv en ben natuurlijk weer bij Philips terecht gekomen. Zocht opnieuw een tv met ambilight en dan kom je natuurlijk automatisch terecht bij Philips.
De beeldkwaliteit is werkelijk subliem te noemen en de tv beschikt ook over een groot aantal features waaronder HDR10/10+, HLG en Dolby Vision.
De geluidskwaliteit is goed ook al beschikt deze set niet over een subwoofer en soundbar van Bowers&Wilkins. Heb nog geen enkel negatief punt kunnen vinden. Ben nochthans een veeleisende A/V liefhebber met een zeer strenge maatstaf wat betreft beeld en geluid.

Pluspunten

• waanzinnig beeld, goed geluid
  • HDR10+/10, HLG en Dolby Vision
  • prachtig design
  • overzichtelijk menu
  • contrast, zwartniveau, kleurbereik, ambilight

SolariuS 09-04-2020

Prima Oled tv

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Inmiddels enkele maanden deze tv in mijn bezit. Ben er uiterst tevreden mee. Heeft wel even geduurd voordat ik de juiste instelling had gevonden, er waren namelijk een soort van blokjes door de ondertiteling te zien bij snelle beelden. Is nu verholpen door de instelling ‘film’ te kiezen. En..l zwart is ook echt zwart, perfect! Enige kleine nadeel vind ik de afstandsbediening, die is heel erg slecht te lezen, erg onduidelijke toetsen, hadden beter verlicht kunnen zijn of met een ander contrast. Geluid gaat via mijn stereo, dus daar kan ik niets over kwijt verder.

Pluspunten

• Beeld
  • Contrast

Minpunten

• Afstandsbediening

Kevin Berton 12-07-2020

Excellent Oled

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

J'ai tout d'abord acheté le 55oled803 qui pour moi été déjà un très bon oled ! Après l'apparition du 804, intégrant le DV, atmos, j'ai finalement changé pour ce model pour avoir les dernières spec.
Après plus de 180h de fonctionnement, je remarque aucun problème, beaucoup plus fluide moins de noir absolu en mode hdr10,qui pour moi été un gros soucis.

Le mode de rafraîchissement d'image n'est pas un problème vue que je m'y attendais. Il faut savoir que cette sécurité n'est effective qu'au bout de 5h de visionnage à la suite et ne dure que 10minutes. Si l'envie vous prend d'un rafraîchissement prolongé via les paramètres autant le faire avant de partir de chez vous. Une foi fini la tv reste éteinte. =)

Si je veux pousser, mon expérience à fond les seuls bémols sont la conso assez forte, le rafraîchissement d'image si vous êtes un pro gamer. (je parle de ceux gagnant de l'argent, ceux pour un usage occasionel seront agréablement surpris par cette image magnifique qu'est l'oled !)

La zappette qui n'est toujour pas rétro éclairée ni Bluetooth ! (point négatif pour un oled dernier gen et à plus de 1500e )

Difficile de repérer les réseaus 5G(fonctionnel sur la 803)
Et le problème du codec dolby digital plus qui ne fonctionne absolument pas. Je m'explique. Sur un fichier mkv h265 10bits audio première piste fr en audio dolby plus et deuxième piste fr en DTS. Le fichier en usb ou en réseau bug n'affiche aucune image nin même de son d'ailleur le contrôle sur les minutes avance rapide etc passe de 1sec à 3 puis à 8 puis à 11, à la seconde, ainsi de suite. Une foi le fichier retravaillé en supprimant que la piste en dolby plus, le fichier peut être lu sans aucun problème.(image/son parfaite)

Voilà, pour moi le 804 est un très bon oled. Vite vite le 805 !! Pour le traitement IA de l'image !

Àh, j'allais oublier en DV l'image est vraiment sombre voir très sombre (à changer via une prochaine mise à jour s'il vous plait)

Saxton 12-07-2020

Levensechte kleuren

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Een waar genot om deze oled tv met levensechte kleuren en ambilight tegen onze witte muur te zien schitteren. Elke film krijgt zo een nog spectaculairder gevoel.

Jos1965 11-07-2020

Geweldige kijkervaring

tot voor kort had ik een Full HD, plasma scherm
Nu een enorme sprong gemaakt in techniek en beeldkwaliteit
alle applicaties werken feilloos, netflix, youtube, chromecast, alles tot aan 4K, HDR en dolby atmos. Voicecontrol via de afstandsbediening
beeldkwaliteit is adembenemend, ik zeg: dikke aanrader

Nestraa 09-07-2020

Een Wow TV

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

De TV een sieraad in de huiskamer en het 139 cm scherm de perfecte afmeting voor een gemiddelde huiskamer. De haarscherpe beelden en het geluid geven je een Wow gevoel. En met Android heb je ook nog You Tube op de TV en dus heel veel interessante filmpjes.zoals Linedance en country muziek.

Brunettie-74 08-07-2020

Prachtige OLED TV

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Prachtige OLED 55 inch TV met verschillende filters in te stellen om een nog betere beleving te krijgen. Super dun scherm goede audio geïntegreerd. Als of je in een bioscoop zit!

Sjefke48 29-06-2020

Perfecte tv super geluid maar 1 minpunt

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

We hebben deze tv nu enkele maanden en ben echt super tevreden op 1 ding na wat soms toch wel erg storend is. Beeld kwaliteit super, geluid super, bediening super, maar wat mij erg stoorde is de beeldscherm reiniging die de tv zelf uitvoert. Deze is niet te stoppen en gebeurt altijd als je midden in een film zit.. Soms wel ruim 40 min geen gebruik van de tv kunnen maken is erg storend. Dit is ook niet te omzeilen.

RMS. 28-06-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

de tv is mooi en daar geniet ik elke dag van!
Ik heb wel een klein punt en dat is het volgende, jammer dat het lang duurd voor dat het proces restbeelden verwijderen, is gebeurd.Verder is de tv echt mooi.Ik mag niet kalgen verder.

Blijdestein 23-06-2020

4K UHD OLED Android TV 55OLED854 139 cm (55")

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Mooi helder beeld, goed geluid. De televisie heeft een moderne design uitstraling en past in elk interieur. Het formaat van 139 cm ofwel 55" is ruim voldoende voor een gemiddelde woonkamer.

1JoJo 18-06-2020

Mooi design, super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Ik had een ambilight model 46 inch. Dat was al mooi. Maar bij deze 65 inch versie is het effect nog veel mooier. Kleuren zijn realistisch. Geluid kan ik niet ecvht beoordelen omdat ik een Bose =700 Soundbar gebruik. Daardoor zijn beeld en geluid nu bioscoopwaardig!

Slaapkamer 16-06-2020

Heer lijk bioscoop gevoel in mijn slaapkamer

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Mooi beeld. Fijn gevoel als je naar de beeld kunt kijken in je bed. Vooral als hij schuin opgehangn is bijna tegen het plafond. En dat de rand apparatuur makkelijk kunt bedienen met de zelfde afstandbediening met de HDMI

ZeJeff 15-06-2020

Belle image mais système complètement buggé

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

La TV est très jolie et l'image est vraiment magnifique mais entre redémarrages intempestifs, Android instable et applications complètement buguées, l'utilisation de cette TV est une vraie calamité

Gebo11 14-06-2020

Geweldige TV .

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Prachtig apparaat, eenvoudig te installeren en eenvoudig in gebruik.
Haarscherpe beelden en een goed geluid met daarbij de ambilight en de ingebouwde chromecast voldoet het toestel aan al onze verwachtingen. Het is elke dag weer genieten. Wij kunnen geen nadelen bedenken.

Klaasy 11-06-2020

Mooie Oled TV

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Mooie Oled TV, prachtig beeld met Ambilight natuurlijke kleuren is gewoon goed, geluid heb ik niet kunnen testen omdat ik dat over een andere bron laat spelen.
Het is overigens niet mijn eerste Philips TV dus kwaliteit maakt zich herkiesbaar

Philipoled 03-06-2020

Philips 65oled854. De perfectie bestaat

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Het is werkelijk een genot om naar de spectaculaire beelden van deze Philips oled tv te kijken. Een uitzonderlijke beeldkwaliteit die zich vertaalt in adembenemende kleuren, een zwartniveau om u tegen te zeggen(met respect voor grijstinten en schaduwdetail) en een ongezien Contrast. Deze oled tv beschikt over HDR10/10+ en Dolby Vision.
Een zeer tevreden Philips gebruiker.

Ricardotje 02-06-2020

TV kijken wordt een beleving met Oled en Ambilight

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Het bevalt top, echter krijg ik niet geheel de artifact of ghosting eruit met de instelling. Snelle beweging zijn niet optimaal zo.

Anoniem 26-05-2020

GENIETEN

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Vorige TV ervaring was ook een Philips. Zeer tevreden. Nu deze, nu OLED en iets groter formaat. Heel scherp beeld en mooie kleuren. Het is even wennen aan de logica van de bediening en gebruik afstandsbediening. Vooral bekabeld aan het internet is een groot plezier. Snelle opstart van programma's als Rakuten tv en Netflix (standaard knop op de afstandsbediening), zo ook de browser app. Afstandbediening toetsenbord heeft wel kleine toetsjes en zou handiger zijn als deze iets duidelijker zouden zijn of verlicht konden worden. Maar werkt prima. De ingebouwde apps van Philips is niet altijd even toepasselijk of handig. En voor de ultime kijk ervaring is er (de nu) drievoudige ambilight. In meerdere mogelijkheden in te stellen is heel prettig. Voor het geluid gebruik ik toch liever de soundbar. Net iets meer body.

SuperJeroen 25-05-2020

Een nieuwe ervaring!

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

TV kijken is inmiddels een feestje geworden. Perfect black OLED icm Ambilight (en in mijn geval ook Hue) is een nieuwe ervaring. Als kers op de taart beschikt de 854 over Android TV. Ik kende het niet maar mij was het gemak ervan al wel verteld. Daar was niets aan gelogen. De subwoofers aan de achterzijde zijn, voor zover er een beetje redelijk geluid uit een tv komt, ook gewoon prima. Al met al zijn wij super tevreden.