Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung UE32EH5000W

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

edekorte 01-06-2013

Mede door alle goede reviews op meerdere testsite's besloten om deze tv te kopen.
Voor mij geen Smart-Tv, of 3D, of WiFi. Daarvoor heb ik andere apparaten in huis, ik gebruik de TV waar hij voor is bedoeld.
En daar blinkt deze Samsung inderdaad in uit, geen woord is gelogen van alle lof. Zeker voor die 370 euro, eigenlijk een spotprijs.
Geen flinterdun model, maar daardoor juist meer ruimte voor goed geluid en vooral een uitstekend beeld. HD-beelden zijn zelfs vergelijkbaar met modellen van 800 euro.

Het is duidelijk, ik heb geen spijt. Maar dat wist ik al, ik ging niet over 1 nacht ijs en dat loont.

Dirk1986 05-01-2013
  • Product kwartaal in bezit

Prima tv, mooie prijs. TV heeft een goede 'beeldbuis' en is voorzien van de meeste essentiële aansluitingen. Ik mis persoonlijk alleen wel de 3,5 mm jack aansluiting voor audio!

verder prima TV!

richard hodde 28-12-2012

De tv nu een paar weken in bezit en erg tevreden. Beeld is echt top. Geluid via de tv is wat blikkerig, weinig bass. Nu heb ik het geluid via me versterker lopen en at is een stuk beter. Wat ik vooral handig vind is de ingebouwde media-player. Gewoon via USB ingang een HD of USB stik aansluiten en je kan foto's, films en muziek afspelen.

Flokje88 29-12-2012

Speelt deze tv bij mkv's of avi bestanden ook een bijbehorend srt bestand (ondertiteling) af? Heb je dit al eens geprobeerd?

Naaryboy 08-05-2013

Hey Richard,

ik probeer de tv nu ook op mijn versterker aansluiten omdat ik net als jij, het geluid v d tv zelf but vind.
alleen via de standaard 2 naar 2 plug audio kabel doet ie t niet.
hoe heb jij het opgelost ?

jeroen_aalders 17-05-2013

Hoe kan dit model tv met 50hz nou mooi beeld geven?100hz is toch veel beter?

W.Kiel 29-10-2012
  • Product kwartaal in bezit

7,3
Ik heb gekozen voor deze televisie vanwege de vele opties die je krijgt voor de lage prijs. Ik vond vooral Full HD en LED belangrijk. Verder koos ik voor een beeldschermgrootte van 32 inch en wilde ik graag een CI+ module inbouwen. Na intensief vergelijken sprong dit toestel er voor mij uit.

De beeldkwaliteit vind ik zeer goed. Zoals eerder gezegd gebruik ik hem in combinatie met een CI+ module en maak ik gebruik van digitale televisie van Ziggo. Vooral de HD zenders geven een fantastisch hoge beeldkwaliteit. Ook de kleuren worden erg mooi weergeven, mede door de LED-technologie die zwart nog zwarter laat lijken dan conventionele LCD-televisies.

Het geluid ben ik persoonlijk minder van onder de indruk. Het is wat dof en heeft weinig bas weergave. Dit heb ik echter opgelost door de tv aan te sluiten op een micro-setje, welke ook van Samsung is.

Jammer is de afwezigheid van de Smart TV mogelijkheid. Dit is toch een optie wat mij handig lijkt voor bijvoorbeeld Youtube of een webbrowser.

De televisie heeft een dunne rand om het scherm. Verder is de afwerking vrij simpel en lijkt hij veel op zijn voorgaande Samsung modellen. De tv is naar mijn mening nog aardig dik voor een LED-toestel, vooral omdat deze techniek veel minder ruimte inneemt dan een LCD tv.

De interface van de tv is erg simpel en gemakkelijk te bedienen. Ook is de USB-speler een leuke functie voor het afspelen van zowel muziek als video`s. Verder is het beeld nog vrij uitgebreid aan te passen naar wens en is er een ingebouwde digitale handleiding aanwezig. Ook de EPG (elektronische programma gids) werkt goed. Het enige nadeel is dat de tv wat sloom reageert, vooral bij het schakelen naar een andere zender.

Al met al is het een erg leuke televisie. Het is logisch dat de televisie minder uitgebreid is dan zijn grotere broers, zeker gerekend naar de lage prijs. Je hebt veel voor je geld en zeker de goede beeld kwaliteit is een plus punt.

Voordelen:
- Zeer goede beeldkwaliteit
- Goede combinatie met CI+
- USB speler is leuke optie
- Makkelijke/ duidelijke gebruikersinterface
- Lage prijs

Nadelen:
- Geluid is wat minder
- Geen Smart TV
- Vrij dik voor LED
- Interface werkt wat traag

martijn75 25-11-2012

Waarom niet voor een paar tientjes meer voor de 200Hz Philips 32PFL4007H gekozen? Vergelijk de specs eens!

thealente 28-12-2012

Misschien werkt voor jou de; Joy-it Mini-pc Android 4.0 Cortex-A8 A10 (1GHz) Mali400 1024 MB
Techniek gaat zo snel, veel mogelijk met HDMI-aansluitingen.

robertmartijn 01-02-2013

zit er in deze tv ook een aansluiting voor de nieuwe vorm van digitene, dit is gleuf waar een kaarthouder in kan waar het kaartje dan vervolgend nog weer in moet.

graag hoor ik,

mvg Gerda

HvdV 16-09-2012

eergisteren deze tv gekocht bij bcc.
heb canaal digitaal.
werkt goed via de hdmi kabel.
mooi beeld en kleur.
makkelijke menu`s.
en afstandsbeding is niet te groot,en niet moeilijk.
usb nog niet uit geprobeerd maar ga ik zeker nog doen,zo gauw ik dit gedaan heb laat ik nog weten wat ik er van vind.
heb alleen 1 probleem,waar ik nog niet achter ben hoe dit moet oplossen.
heb dit toestel aangesloten met audio jack naar mijn surround set maar geeft geen geluid via die kabels.
van alles geprobeerd maar krijg dit niet gevonden.
doe ik een kabel via de koptelefoon aan sluiting naar de surround set,werkt dit wel.
weet iemand misschien een oplossing hier voor ?
vind voor het geld dat deze tv kost een heel goed led tv.

m.v.g.

ronfiets 17-09-2012

Volgens mij is de audio aansluiting alleen ingang: voor PC aansluiten op je TV. Ik maak gebruik van de scart aansluiting om audio uit naar de receiver te krijgen. Nodig is dus een scart naar 2 x tulp voor audio. Heeft je surround set geen digitale ingang? Want de tv heeft wel een digital out!

Willem-A 09-10-2012

De TV is voorzien van een Component ingang (rode, groene en gele cinch) welke alleen beeldsignalen verwerkt. Er dient dus naast deze aansluiting ook een audio ingang (rode en witte cinch) aanwezig te zijn, wil je vanaf een bron, aangesloten middels Component, beeld en geluid hebben. De audio aansluiting is dus een ingang. Doorgaans is er naast een digitale uitgang (meestal optisch) ook een analoge audio uitgang aanwezig, maar die wordt ook regelmatig weggelaten bij de goedkopere TV toestellen.

Willem-A 09-10-2012

Foutje: Component bestaat uiteraaard uit Rood, Groen, Blauw... Dat is in mijn vorige post even mis gegaan. Een gele cinch aansluiting bestaat wel, maar dat is een Video aansluiting, ook wel Composiet of CVBS genoemd, en zorgt voor de minst goede weergave.

MichaelB1971 25-08-2012

Mijn decoder ging stuk en ik had ook een nieuwe TV nodig. Op dit toestel viel mijn oog omdat er een CI+ module in zit. Daar kan je je smartcard van je provider direct in doen zonder een aparte decoder. In de winkel bleek echter dat je een speciale module moest kopen a 80 euro voor je smartcard en dat was een behoorlijke tegenvaller.
Beeld is erg mooi en het geluid is goed voor zo'n platte TV. Menu interface is redelijk. Kan alleen geen manier vinden om de favorieten lijst te sorteren zoals ik dat wil.
Ik heb de TV sinds vandaag dus meer kan ik er nog niet over kwijt.

Willem-A 07-10-2012

Als je de TV net in huis hebt, kun je eigenlijk nog geen review schrijven, want de toestellen van nu zijn behoorlijk geavanceerd en dus heb je de tijd even nodig alle opties te kennen. Maar een module komt altijd nog op de prijs van het toestel. Deze wordt nooit standaard meegeleverd, al doen sommige dealers en een voor je bij. Doorgaans betaal je dan overigens ook meer voor de TV als elders en dus is het eigenlijk een geschenk uit eigen knip.

jantinevandijk 23-12-2012

Hoi Michael,
Ik heb een vraag over de speciale module die je omschrijft. Ik heb zelf geen digitale tv aansluiting, alleen een kabel. Werkt de tv hier op? Ik hoor het graag. Alvast bedankt!
Groetjes, Jantine

Hugo_1980 15-08-2012

7,3
Een paar dagen geleden de TV online gekocht bij PlatteTVdiscounter. Binnen twee dagen bezorgd, dus daar zeer tevreden over. Aansluiting met DVD speler was zo gepiept, en persoonlijk ben ik erg tevreden over de mogelijk via een USB verbinding apparaten aan te sluiten. Hier heb ik een USB en Harddisk op aangesloten en beide werken echt Plug & Play.

Minpuntje is de aansluiting van mijn PC op de TV. Hierbij krijg ik wel beeld (via HDMI), maar nog geen geluid (via audio jack). Schijnt iets te maken te hebben met digitaal vs. analoog geluid, maar ik ben nog op zoek naar een oplossing.

Qua geluid en beeld ben ik erg tevreden, beeld is goed scherp (draai wel een full HD film) en het geluid is ook prima. Algemeen zeg ik dan ook dat dit heel veel TV voor weinig geld is, zeker als je er niet al te moeilijke dingen mee wilt.

Zombywoef 24-06-2015

Ha Hugo_1980 heb jij inmiddels een oplossing gevonden voor het laptop audio probleem via de audio in jack? zit met het zelfde probleem, laptop output via hoofdtelefoon is ok, maar als ik een Y kabel aansluit tussen laptop en tv krijg ik geen geluid. Laptop is een mac.

laurens700 09-07-2012
  • Product maand in bezit

Ik heb de betreffende Samsung LED tv nu een poosje in bezit, en tot nu kan ik zeggen dat ik zéér tevreden ben.

het beeld is zeer scherp met zowel rustige als snelle beelden.
de kleuren zijn ook ook mooi, en zijn uitgebreid in te stellen naast scherpte etc. het mooie is dat het ook een best groot scherm is voor deze prijs. 82 inch. en full-hd maar daar heb je niks aan aangezien hij onder de 94 cm is, maar hij is ook HD-ready dus dat is mooi meegenomen.

er zijn tv´s die beter zijn, maar voor deze prijs is dit naast de philips 32PFL3517 de beste uit zijn klasse.

ik vind het geluid verrassend goed, vooral omdat ik niet zo enthousiast ben over speakers aan de achterkant.

ik kijk films, tv en game met deze tv en hij is zeer geschikt voor alle drie. deze tv is relatief kort in mijn bezit maar met de tijd zal de duurzaamheid voor mij duidelijk worden, die nu nog niet een relevante factor is.

maikv 15-08-2012

Hoi

lees hier net de review van de samsung televisie
en nu schrijf je "82 inch. en full-hd maar daar heb je niks aan aangezien hij onder de 94 cm"

hoe kom je er bij dat je niets hebt aan full hd onder de 94 cm ????

gr Maik

Berry111 11-09-2012

Waarom heb je niets aan Full HD als hij onder de 94 cm is? Naar mijn mening is een kleiner scherm met Full HD (1920 x 1080 pixels) dus juist scherper en daarom lijkt een grote tv juist in full hd soms juist veel minder scherp.

En Full hd of Hd ready slaat alleen op het aantal pixels op het scherm. Dus hij is niet full hd én hd ready. Het is het één of het ander.

Willem-A 07-10-2012

Een Full-HD TV van deze afmeting kan uitstekend presteren, mits je deze ook goed, uiteraard liefst HD bronmateriaal voedt. Je zal alleen de afstand tot de TV wat moeten verkleinen, wil je ook echt goed de details zien, maar dat is bij elke TV aan de orde. Kijkafstanden zijn zeer belangrijk. Ik plaatste erg veel bij Pansonic toestellen, doorgaans Plasma, waar men ook wel eens aangaf dat Full-HD geen zin had, en voorheen was dat ook vaak het geval, daar men destijds niet de intentie had ook in HD bronnen te investeren. Dan was het vaak nog beter een HD-Ready scherm aan te schaffen, daar deze minder beeldlijnen heeft en dus ook minder aan beeldbewerking (upscaling) hoeft te doen. Vooral bij SD content zeer belangrijk, daar lang niet elke TV of bron een even goede scaler aan boord had/heeft. Inmiddels wat jaren verder, gebruikt men naast een Blu-ray speler ook vaak een CI(+) module, HD decpder of PVR, en worden veel programma's in HD (doorgaans 1080I) weergegeven. De decoder of TV hoeft dan enkel dat signaal om te zetten in een progressief signaal, waardoor de beeldkwaliteit hoog zal zijn, al is het wel zo, dat wanneer een Interlaced signaal (I) wordt aangeboden, het beeld vaak iets onrustiger over komt. Maar met 'gewone' TV uitzendingen of TV films, zal dit er doorgaans, uiteraard afhankelijk van de opname en de kwaliteit en instellingen van de TV, superstrak uitzien. Men kiest echter voor een Interlaced signaal bij TV uitzendingen, daar dit maar de helft van de bandbreedte inneemt, t.o.v. een Progressief signaal. Maar om dus echt goed het effect van Full-HD te zien, zul je de kijkafstand moeten aanpassen aan de grootte van de TV of uiteraard andersom.

Willem-A 07-10-2012

PS: mijn ervaring is dat het verwarrend kan zijn voor mensen als beide opties, dus zowel HD-Ready als Full-HD zijn aangevinkt. Zoals terecht opgemerkt is het het één of het ander. Ook al biedt je deze TV een resolutie van 720P aan, b.v. d.m.v. een DVD speler met scaler, zal deze gewoon 1080 beeldlijnen weergeven. Datzelfde is het geval bij een resolutie van 480 (SD) en 576. Echter zal de TV dan meer aan beeldbewerking (upscaling) moeten uitvoeren. Een TV 'ziet' dus altijd wat er binnen komt en zal dat upscalen naar de werkelijke resolutie van het toestel.

fhass 23-06-2012

Mooi en strak disign
Zeer zuinig af te stellen, afhankelijk van de felheid van het beeld, 40w, 50w, 60w.
Er moet een stroomschakelaar op, omdat hij in de standbij(wachtstand) 13watt verbruikt.
Bij de mediamarkt gekocht voor 61euro teveel, terug gegaan met een afdruk van de goedkoopste internet aanbieding en de aanschaf bon,
Ik heb netjes het verschil ontvangen,

ronfiets 12-06-2012

Deze tv gisteren gekocht bij de laagste prijsaanbieder met een fysieke winkel. Uitgepakt en aangesloten op de mediabox van UPC. Prima beeld zo uit de doos maar bij het gras van het voetballen vertoonde het beeld wat vreemde verschijnselen, het leek steeds opnieuw te moeten scherpstellen. Na wat rond zoeken in te vele instellingen de ruisfilters uitgezet en weg was het verschijnsel. Toch een slechte zaak een leek zal er niet op komen denk ik om de filters uit te zetten. Inmiddels wel firmware update gedaan, daar lijkt het probleem al minder met de filters aan, maar ik blijf het beeld beter vinden met de filters uit.
Verder films gekeken via de USB poort, bijvoorbeeld een mkv met een 1080p film. Super beeld! Maar ook de diverse divx files met minder pixels zien er goed uit. Ondertitels zijn zelf op stand groot wat aan de kleine kant maar voor ons geen probleem.
Geluid geef ik een 7, instelling film bevalt ons het best. Praat programma's en voetbal goed te doen, films gaan over het surround systeem. Voor iets meer dan 400 euro een aanrader. Is geen smart tv, maar die zocht ik ook niet, indien nodig hang ik de laptop met hdmi er aan.

babs1956 13-06-2012

deze tv ook pas gekocht. Tot op heden zeer tevreden, ziet er mooi uit. wat bedoelt u met de ruisfilters uitzetten? hoe moet ik dat doen. Ik ben dus een leek op dat gebied maar met een goede voorzet kan ik veel zelf oplossen. Ik zou graag ook eens willen vergelijken met de ruisfilters uit. dank
Marianne

Blanka 10-08-2012

Dat effect met gras ligt niet aan je TV, maar aan de lage bitrate van het televisiesignaal. Op Blu-Ray is er veel meer ruimte om fijne details op te slaan, en zal ook gras er strak uitzien.

ronfiets 11-08-2012

@Blanka: Je opmerking heeft hier echt niets mee te maken. natuurlijk is BR scherper van zichzelf maar de filters hebben invloed op de verwerking van het signaal, dat minder is van resolutie. Waarschijnlijk komt de CPU van de tv rekenkracht tekort om, in mijn voorbeeld het gras, te verwerken met filter aan. Vandaar de vertraging die optreed met filter AAN en niet met UIT. Nogmaals, dan is het beeld prima!

Sol13 21-08-2012

Zou je voor mij ook even willen beschrijven hoe je die ruisfilters uit en aanzet?
Dank je wel!

Flokje88 28-12-2012