Philips 7500 series 55PUS7504/12 - Reviews

55,0 inch

ZetjeP 17-06-2020

Goed beeld

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

Goed beeld ben tevreden met het toestel.Reageert goed op commando's en commando structuur is erg helder opgezet. En uiteraard mijn ambilight

Widep 30-05-2020

Het tv-toestel waar wij van droomden

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

Onze Philips Ambilight van 42 inch deed heel veel jaren dienst en doet dit tot op heden nog altijd maar deze nieuwe 55 inch maakt de tv-belevenis nog grootser. Het is een prachtig toestel met tal van bijkomende mogelijkheden.

Poelstra 26-05-2020

Geweldig scherm

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

Het is een prachtige tv met goede beeldkwaliteit bij tv, film & gaming.

Bij 4k blu-ray merk je echt hoe de hdr 4k zijn werk doet en ook bij gaming op een ps4 pro zie je duidelijk het verschil met gewone hd content.
Zwart waarde is door een goede hdr ook erg hoog voor een midklasse tv hierdoor komen kleuren ook nog iets beter tot hun recht.

Ik heb voor philips gekozen om dat de kleuren ten opzichte van populaire merken veel natuurlijker is waardoor eigen gemaakte video’s of foto’s er uit zien zoals het hoort en niet overgesatureerd worden door “beeldverbeteraars” zoals bij samsung.

Daarnaast voegt ambilight voor mij wel echt iets toe aan de kijk ervaring bij films en aan de gehele ervaring bij gaming, acties zijn heftiger en omgevingen komen meer tot leven.
De meeslepende momenten in film en games worden nog intenser door actieve ambilight en gecombineerd met philips hue play die ik links en rechts van de tv heb staan word het geheel nog intenser!

Als laatste de instellingen van de tv, dit is èèn van de meest uitgebreide menu’s die ik heb gezien in een tv en voor kalibratie is dit echt optimaal alle kleuren kunnen tot in diep detail ingesteld worden. Dit zorgt voor een nog accuratere beeldkwaliteit en is voor film liefhebbers echt aan te raden!

Golden Sem 24-02-2020

dit had ik niet verwacht

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

ik ben fan van philips televisie met ambilight maar deze tv valt mij zwaar tegen waarom ?
de kijkhoek van deze tv is erg slecht als je niet recht voor deze tv zit is het beeld erg wazig dit had ik nog nooit beleeft bij een philips tv erg jammer ik kan hier niet aan wennen.miskoop en geld kwijt aan een tv waar je dit van verwacht,

Tiguan2 15-02-2020

Zeer tevreden met tv

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

Beeld is goed en geluid ook voor die prijs. Afstandbediening is moeilijk te bedienen getallen en cijfers niet te herkennen met weinig licht. Verder top tv met ambilicht

upru 07-02-2020

Grosse déception

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

Images fades et sans relief, écran incapable de donner du rouge qui soit rouge. l'ambilight était meilleur sur mon ancien modèle vieux de 8 ans