Philips 7500 series 55PUS7504/12 - Reviews

Diepte
7.77 cm dikte
55,0 inch

Golden Sem 24-02-2020

dit had ik niet verwacht

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

ik ben fan van philips televisie met ambilight maar deze tv valt mij zwaar tegen waarom ?
de kijkhoek van deze tv is erg slecht als je niet recht voor deze tv zit is het beeld erg wazig dit had ik nog nooit beleeft bij een philips tv erg jammer ik kan hier niet aan wennen.miskoop en geld kwijt aan een tv waar je dit van verwacht,

Tiguan2 15-02-2020

Zeer tevreden met tv

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

Beeld is goed en geluid ook voor die prijs. Afstandbediening is moeilijk te bedienen getallen en cijfers niet te herkennen met weinig licht. Verder top tv met ambilicht

Hans 10-02-2020

Prachtig groot scherm en scherp beeld

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

Goede ervaring met Philips-apparaten. Prima geholpen door medewerker van Foka (Dhr, Boz).
Wilde eigenlijk geen Philips TV vanwege de Ambilight functie. maar die kan gewoon uit.
Beeld is prima en installatie eenvoudig.

Pluspunten

• mooi scherm
  • helder beeld
  • goed geluid

upru 07-02-2020

Grosse déception

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

Images fades et sans relief, écran incapable de donner du rouge qui soit rouge. l'ambilight était meilleur sur mon ancien modèle vieux de 8 ans

Casgoe 26-12-2019

Prachtige Philips 55 Inch 4K Led TV

Geschreven voor: Philips 7500 series 55PUS7504/12

Schitterende televisie met prachtig beeld i.c.m. het unieke ambilight van Philips maakt dit tot ee echte kijkbeleving. Het geluid is tevens erg mooi en qua snelheid een flinke verbetering t.o.v. onze vorige Philip TV die 3 jaar oud was. Natuurlijk kun je voor het nieuwste Oled scherm gaan maar die prijzen zijn veel hoger en zoveel meer krijg je daar mijns inziens niet voor terug. De content moet daar immers ook voor aanwezig zijn. Voor deze prijzen is dit een heerlijk toestel, wij genieten er nu enkele weken van en zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• prachtig beeld
  • Ambilight
  • geluid