Philips 7300 series 43PUS7304/12 - Reviews

43,0 inch

A. de Bruijn 13-09-2019

Ovetreft al mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7304/12

Deze tv doet echt alles wat hij beloofd , wat een prachtige kleuren , en een loepzuiver beeld , en zelfs het geluid waar ik een beetje huiverig voor was , is meer dan acceptabel...misschien ooit een soundbar erbij kopen , om het net dat beetje extra te geven , maar dat is voorlopig niet nodig... in tegenstelling wat ik van de andere revieuws lees , werken hier alle apps en bijbehorend geluid prima! De afstandbediening vind ik ook een goedkope uitstraling hebben en idd in het donker niet te zien...maar je hebt een optie om een voiceopdracht te doen en dat werkt fantastisch! Ik heb m samen met mn dochter uitgepakt en op zijn plek gezet , maar het instellen en aansluiten van randapparatuur zelf gedaan...appeltje eitje!

Pluspunten

• ambilight
  • zuiver beeld
  • formaat

Minpunten

• afstandsbediening

Bert2004 09-09-2019

Prachtig en kleurrijk beeld

Geschreven voor: Philips 7300 series 65PUS7304/12

Prachtig beeld en dat apps niet goed functioneren kan ik me niet in vinden, denk dat dit komt omdat mijn tv een maand geleden de fabriek uitgerold is.
Geluid is niet wat ik gewend ben van Philips, nou zit er zo’n mooie dikke verdikking van onderen, plaats genoeg voor iets met bass speakers te doen.
De afstandbediening is een aanfluiting en tekens zijn gewoon niet zichtbaar en heeft een goedkope uitstraling.
Ook vind ik een visueel volume balk in het scherm een gemis met het volume regelen.
De instellingen qua kleur en contrast, scherpte heb ik behoorlijk bijgesteld, want dit stond vreselijk verkeerd mijn inziens. Waarom hou je scherpte op 1, terwijl 10 de beste stand is, kleur op 65,:terwijl 50 beter is, contrast kan hetzelfde blijven, maar ik hou van afronden en gaan we van 63 naar 65, helderheid van 50, naar 60, omdat hij te donker stond.
De Google home functie, werkt nog niet al te best in vergelijking met mijn losse Google home, update misschien?
Top is wel de ingebouwde Chromecast, maar nu ik Netflix en Videoland op de tv kan bedienen, heb ik die ook niet zoveel meer nodig.
Geluid via HDMI naar mijn receiver is wel sterk verbeterd, denk dat dit kom door het Dolby Atmos systeem.
Ik kan me ook vinden wat iemand vertelde dat de tv voet niet helemaal recht is, van de ene naar de andere kant gemeten scheelt dit 3 mm.
Jammer ook is dat de instellingen van Ambilight niet minder krachtig te stellen is, gelukkig heb ik geen witte wand, want dan word je gek.
Heeft u dan toch nog iets positiefs? Jazeker, gewoon kopen, want je hebt veel tv voor weinig geld.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid via HDMI
  • Veel apps beschikbaar

Minpunten

• Tv geluid
  • Afleesbaarheid afstandbediening

Marion Joha 28-07-2019

groot scherm

Geschreven voor: Philips 7300 series 50PUS7304/12

vrouw 71 jr vond wederom geluk bij een philips 50pus7304/12 makelijk te bedienen afstand bediening. ik hou er van deze uit te proberen en in te stellen.Toestel is naar mijn verwachting
prima en daarbij nog 100,00 euro retour van philips tot september na invulling op PC en gegevens opsturen. BCC heeft hem bezorgt en gemonteerd op draai voet. kan ik hem ook naar mijn zitstoel draaien. kortom goede koop en niet duur.

Pluspunten

• draaivoet
  • makkelijk te bedienen afstand bediening

S. Westermeijer 03-12-2019

Scherp beeld en mooie ambilight functie

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

Via een Black Friday deal deze TV gekocht voor een mooie prijs. Beeld is scherp, setup was erg snel en makkelijk. Navigatie door instellingen gaat prima (en snel). Het design (zilver) is mooi en heel handig dat de TV kan draaien van links naar rechts. De bluetooth functie is een leuke extra voor mijn draadloze hoofdtelefoon. Ik had nog geen ervaring met ambilight en moet zeggen dat het TV kijken veel meer sfeer geeft. Prima TV, ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Ambilight
  • Bluetooth

Cor Diemers 02-12-2019

Veel TV voor weinig geld.

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

Vandaag aangeschaft via Kamera express. Mooie tv met veel dynamiek in het beeld en erg scherp.
Geluid is niet top maar wel aceptabel, misschien koop ik er wel een soundbar bij. En dat ambilight is heel sfeervol. Zeer tevreden over deze tv.

Pluspunten

• haarscherp beeld
  • Speelt alle videoformaten af

Minpunten

• Niet gevonden

Bart 29-11-2019

Prachtig scherm voor een superprijs

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

Philips 7300 series 43PUS7304 gekocht bij Kamera-express. Prima levering, duurde ietsje langer i.v.m. Black Friday week maar was bekend. Makkelijk aan te sluiten en echt een prachtig beeld, we zijn er superblij mee. We hebben hem deze week gekocht dus kan nog niets zeggen over de duurzaamheid.

Pluspunten

• Dunne rand
  • Sherp beeld (ook vanaf de zijkant)
  • Makkelijk te installeren
  • 3-zijdige ambilight

Bramh 26-11-2019

Mooi beeld, perfecte Android TV!

Geschreven voor: Philips 7300 series 50PUS7304/12

Deze heeft in mijn ogen als belangrijkste eigenschap de Android TV mogelijkheid, en het gebruik van een uitgebreid Play store apps mogelijkheden.. Google assistance met spraakopdrachten werkt super leuk. De kwaliteit van het beeld bij 4K afleveringen is zalig. Screen mirroring met android smartphone werkt goed, en youtube casten vanaf smartphone is simpel en snel te doen. Je hebt met deze tv eerder een zeer groooot tablet

Pluspunten

• Beeld en kwaliteit
  • Android smart tv

Minpunten

• GUI van Android smart TV moet je toch even wennen

Henri 30-09-2019

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips 7300 series 50PUS7304/12

Heb de tv nu bijna een maand in gebruik en ben zeer tevreden tot nu toe.
Kamera-express heeft een supersnelle levering. Vrijdag 19.55u besteld en Zaterdag om 09.45u aan huis geleverd.

Pluspunten

• kijkgenot
  • gemak van de bediening

Bert 18-08-2019

Mooi scherm en eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

Deze TV aangeschaft voor mijn moeder. Prachtig design, makkelijk te bedienen en een super kwaliteit scherm (heb zelf de Sony Bravia 55). Aanrader. Enig nadeel; de € 50,00 cashback is nergens aangegeven, toevallig via de philips websites ontdekt.

Pluspunten

• scherm
  • bediening
  • ambilight

Minpunten

• cashback niet openbaar