Philips 7300 series 43PUS7304/12 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M tol 15-03-2022

Ondeugdelijke product

Ik koop al jaren Philips tv’s zeer tevreden . Maar dit een slecht model . Al 2 keer een nieuw beeldscherm enig nu weer kapot

Fred flintstone 13-01-2022

Top tv

Geweldig beeld fantastische kleuren super geweldige kijk beleefheid zou niet meer een kleiner model willen

Verdoes 14-11-2021

Prima smart tv met scherp beeld

Deze televisie heeft alles wat je nodig hebt. Lineair TV kijken, streamen, radio luisteren; hij kan het allemaal. De draaibare voet in een handig extra.

philips-fan 15-09-2021

Geweldige TV

Goed beeld en veel mogelijkheden.
Jammergenoeg werkt de TV tuner soms niet (beeld blijft bij aanzetten zwart), maar naar resetten (stekker 10 tellen uit het stopkontakt) doet hij het weer.

GEMIPANA 18-07-2021

Top Product

Deze TV is een ongelovige goede aankoop van ons perfect beeld mooie uitstraling en de bediening is appeltje eitje.

Meun 15-05-2021

Zeer goede tv maar niet perfect

Ik heb hem nu een paar maanden en ben er zeer blij mee .maar het geheugen (ram en rom ) hadden ze meer moeten doen

kootje555 01-05-2021

it's from space...?!!!

de tv heeft mooi beeld, ambilight heb ik m voor gekocht eigenlijk..maaaaarrrrrr dat grafding,want dat is t inmiddels, gaat spontaan vanzelf aan..overdag,s'nachts..wanneer t wil. en updates etc het helpt allemaal niks.de tv gids werkt veeeeeeel te traag en afstandsbediening is inmiddels de 2e originele vreet batterijen en is niet snel genoeg...kortom nogmaals mooi beeld maar een ramp in de bediening en gebruiksgemak.

pas21 03-03-2021

Perfecte budget TV

Prettige superscherpe TV met handige functies. Deze TV doet niet veel onder voor OLED versies. Misdchien in de winkel naast elkaar maar eenmaal thuis....prima!

Arritia 16-02-2021

Very nice LED TV with superb quality and good pric

The TV is absolute a good choice. I really like the slim design and the appearance with silver satin alloy framing looks nice and luxurious. The performance of the LED screen is good; also when the sunlight hits on the screen. Very nice is the newest Ambilight 3 system with its various settings. Remote control is easy although there are many buttons. Google voice control is nice but a bit fancy. Not really in use by me.

1andonly 15-02-2021

Veel mogelijkheden, flets beeld

Je kunt van alles aansluiten en afstellen op deze tv. Het beeld echter is alleen mooi als je er recht voor zit. Vanaf de zijkant is het beeld erg flets. Alsof er een witte waas overheen hangt. Niet mooi. Verder is het jammer dat het alleen 100% gericht is op Android.

Patrick Birk 04-02-2021

Prachtige televisie ! Met een paar aandachtspuntje

Nu ruim een week in het bezit van deze televisie. Ik moet zeggen, ik was gelijk onder de indruk van het beeld. Ik had hiervoor een 10 jaar oude LCD 42 inch van Philips. De vooruitgang is natuurlijk geweldig met deze tv in huis tov onze oude tv. De kleuren zijn echt geweldig. 4K maakt dat helemaal af. Superscherp beeld en over het geluid klaag ik ook niet echt. Minpuntje is de afstandbediening. Deze is zwart en niet erg goed leesbaar. Misschien een kwestie van wennen. Wat ik ook meer lees is de kijkhoek. Recht voor de tv een superieur beeld. Maar als je ook maar een beetje scheef voor de tv zit, wordt het beeld wat flets inderdaad.. Nu irriteert mij dat niet heel erg omdat we vaak recht voor de tv zitten natuurlijk. Android besturing is ook super. Al om al, dik tevreden over deze tv. Misschien nog de beste instellingen vinden voor het mooiste beeld :) Af en toe loopt het beeld niet altijd heel vloeiend naar mijn idee.

Marco 03-02-2021

Geweldige (smart) televisie en al helemaal voor die prijs!

Strak beeld, snel internet en voldoet helemaal aan onze wensen. Weer echt genieten en met Ambi-light kom je helemaal in de film sfeer!

Pluspunten

• beeld
  • internetsnelheid
  • ambi-light

Minpunten

• geluid had iets beter gemogen

Delissen 28-01-2021

Perfecte TV

Het is een perfecte TV. Het is een TV met een perfecte beeldkwaliteit en een mooie uitstraling.
Makkelijke bediening.

Brugse zot 19-01-2021

Prachtig toestel

Heel tevreden met het toestel, zeer uitgebreide mogelijkheden, gemakkelijk te bedienen en mooi uiterlijk.

PeterDan 08-01-2021

Fantastische tv

Het is een fantastische tv snelle en goede installatie en een fijn en makkelijke afstandbediening.Ik raad ieder deze tv aan en ook het ambielite is fantastisch.

129rdv 03-01-2021

Super tv

Erg tevreden met deze tv had eerst wat problemen met haperend beeld maar de systeem update had dat prima verholpen....
Een minpunt is echter de afstandsbediening die is tov onze vorige Phillips erg onduidelijk je drukt daardoor snel de verkeerde knop in wellicht kunnen jullie (Phillips) dat nog eens opnieuw bekijken dat is erg jammer....

Rodob 03-01-2021

Goede tv, software kan beter

Goed beeld en degelijk geluid. Niet allerbeste paneel, vooral zwart is niet heel diep en contrastrijk maar voor mij prima. Veel vastlopers in apps zoals ziggo en netflix. Philips slaat met hdmi arc de plank volledig mis. Werkt totaal niet. Philips soundbar werkt daardoor niet goed. Steeds melding dat speakers in gebruik zijn als je t geluid over hdmi arc wil laten lopen. Internetfora staan er vol mee, philps helpdesk negeert dit issue volkomen. Kortom tv prima, software en compatibiliteit zwaar onvoldoende

Hans_000000000001 02-01-2021

Buggy software

Dolby Atmos bij Disney+ werkt niet, volgens support wordt er aan een update gewerkt.
Sinds de voorlaatste update werkt Dolby Vision via HDMI niet meer, ook hier wachten we op een correctie,...

Moedsh 18-12-2020

Geweldige TV

Ik ben erg tevreden met deze tv, vooral als je een gamer bent.
De ambilight geven een leuk gevoel tijdens het kijken

Primetime24 11-12-2020

Prima tv voor een scherpe prijs

Een TV die alles heeft wat ik nodig heb. Mooie Ambilight. Google TV werkt prima met Netflix in Dolby Vision. Beeld is uitstekend, geluid via de tv speakers wat minder dus dat loopt via de geluidsinstallatie.
De TV hangt aan de muur, jammer dat ie geen 4 zijdige Ambilight heeft, ik mis de onderkant verlichting.