Philips 6700 series 43PUS6704/12 - Reviews

43,0 inch

Fictivity 04-09-2019

Goede TV

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6704/12

Goede TV met scherp beeld, het geluid is niet om over naar huis te schrijven, echter is hier een soundbar op aangesloten.

De user-interface vindt ik wat onhandig in elkaar zitten, echter na jaren een TV van een andere fabrikant te hebben gehad zal ik hier wat meer tijd voor nodig zijn om te wennen.

In tegenstelling tot wat de andere reviewer zegt, de CI+ module van Ziggo werkt zonder problemen.

Blije Klant 01-03-2020

geweldig apparaat voor een leuke prijs

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6704/12

Ik heb nu sinds een kleine week de 65PUS6704/12 in huis en ben enorm tevreden over deze smart Tv. Het beeld vind ik geweldig , nou valt er over smaak te twisten . maar het beeld is helder , en mooie kleuren. De grote was na drie dagen al weer gewend en ik heb nog geen minuut spijt van mijn aankoop de 65 Inch Smart Tv van Philips.

Lotte 01-03-2020

Philips 50PUS6704

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Gemakkelijk te bedienen. Mooi en helder beeld. Ambilight kijkt heerlijk en kun je in en uitschakelen wanneer gewenst.
Smart tv werkt snel

Pluspunten

• Ambilight
  • Smart tv
  • Beeldkwaliteit
  • Gemak

Minpunten

• Netflixapp ondersteunt geen surroundsound

Sun 29-02-2020

50pus6704 Philips

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Super goede tv. Prijs en kwaliteit verhouding is perfect. Ik raad het u aan.
Vele mogelijkheden.
Helaas geen Android interface, maar met Saphi goed te doen

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Geen Android

Nivekmarb 13-02-2020

Perfecte maat televisie voor op de slaapkamer

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6704/12

Op zoek gegaan naar een andere televisie aangezien de vorige rare geluiden begon te maken. Vanwege dat de televisie moest voorzien zijn van Ambilight kwamen we net als de vorige weer op Philips uit. Dit model 43PUS6704 is een mooie maat voor op de slaapkamer en hij was scherp geprijst bij de webshop kamera-express.

Pluspunten

• mooi beeld
  • voorzien van ambilight
  • op de aanwezige hdmi ingangen arc

Minpunten

• 3 hdmi ingangen wat karig

IJtsma 29-11-2019

Mooi contrastrijk beeld en duidelijk menu.

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6704/12

Goede ervaring met Philips tv. Daarom voor deze gekozen, ook de gunstige prijs speelt mee. Pluspunten: mooi beeld, makkelijk menu. Minpunt: de pootjes gaan uiterst beroerd vast. Uiteindelijk blijft het toestel enigszins instabiel op de steunen staan.

van Vliet 22-11-2019

Geweldige 65 inch ultra HD tv voor weinig

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6704/12

Aangezien mijn 51 inch plasma tv de geest gaf was ik op zoek naar een nieuwe tv. Uiteindelijk uitgekomen bij deze 65 inch tv van Philips met Ambilight.

Allereerst voor een normale led tv is de beeldkwaliteit geweldig, ik zou daarnaast niet meer zonder ambilight willen. Het os is stabiel al zou er onderhand wel een Disney plus app op mogen zodat er wat meer keuze is naast Netflix etc. De 65 inch grootte zorgt daarnaast bijna voor een bioscoop beleving.

De ingebouwde speakers zijn voldoende voor onder andere het nieuws en praatprogramma’s. Hier is via de optische uitgang een versterker met 5.1 set aangesloten wat de beleving ten goede komt.

Kortom goede tv voor weinig geld gezien de grootte en de opties.

HakanYigit 28-09-2019

prima TV , zeker aanrader

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6704/12

ik ben zeer blij met deze aankoop. zeker goed. ik raad u aan om dit te kopen. u zult never nooit spijt van krijgen. het is het zeker waard

Ray234 21-06-2019

Mooie tv, maar niet voor Ziggo

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6704/12

Helaas geen CI+ ondersteuning van Ziggo. Verder prachtige tv, maar dus wel een lelijke Ziggo kast nodig om digitale tv te kijken.