Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

Philips 6700 series 50PUS6703/12 2018

Philips 6700 series 50PUS6703/12 2018

Philips 6500 series 50PUS6503/12 2018

Philips 6500 series 50PUS6503/12 2018

Philips 7500 series 50PUS7505/12 2020

Philips 7500 series 50PUS7505/12 2020
Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Eric86 17-12-2020

TV is derde keer stuk

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

Mijn tv is voor de derde keer kapot die is vandaag terug van herstelling 08/12/20 (twee keer hersteld geweest en nog steeds dezelfde probleem)ik kreeg zwarte beeld en ik kan niet verder met afstandsbediening voor mij is genoeg geweest met Philips ik moet dit TV NIET MEER HEBBEN ik zou graag mijn geld terug krijgen ,herstellen is geen optie .

HLLove 26-09-2020

Het product werkt naar behoren

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

Helder en scherp beeld. Geluid van de TV kan beter, maar met een homecinema set geen probleem natuurlijk. Snel te installeren. De voetsteunen zouden wat mooier kunnen. Als je recht voor het toestel zit is het beeld het beste.

Anoniem 04-06-2020

Wiffi valt veel uit

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

Als de tv aangaat dan doet die in het begin eerst uitvallen en direct erna is er niets meer aan de hand dan streamen naar de tv doet die niet omdat hij door de telefoon niet word erkent

Torchwood 27-02-2020

Tevreden over beeld en prijs

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

Ik was op zoek naar een 4 K TV met upscaling en de meest actuele HDR specificaties, HDR10+ enz... Het smart gedeelte interesseerde me minder. De beeldinstellingen doe je best met een laptop of ander apparaat dat op het net kan in de aanslag. Je hebt verschillende instellingen die op het eerste gezicht het +/-zelfde zijn maar toch iets anders doen. Google en Youtube sites van ervaringsdeskundigen geven de uitleg. Niet altijd over precies hetzelfde toestel maar je weet ten minste wat je aan het doen bent. Reken maar 1 uur voor je daar door bent tenzij je tevreden bent met de standaard instellingen, wat zonde zou zijn want goed afgesteld is het beeld echt stukken beter dan de eenheidsworst fabrieksinstellingen. Het smart gedeelte heb ik eens diagonaal bekeken en buiten YouTube gebruik ik daar niets van maar alles waar je een account voor hebt blijkt te werken. Netflix doe ik om audio redenen via men home cinema & chromecast maar de app op de TV doet het ook prima. Het enige ongelukkige aan de TV is de IR ontvanger, die zit wat verscholen achter de rechter voet en je moet goed mikken om te bedienen. Lay out van de firmware is wat rommelig maar dat raak je wel gewoon. Netwerkaansluiting heb ik,UTP, op men router gezet en die doet het prima. All round zeer tevreden over het toestel.

karamanstar-recordz 12-02-2020

geweldig tv

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

super goed beeld zaols ik gewend ben van philips, en ook goed geluid.
alleen de software en interface is wel te ingewikkeld mocht wel van deze tijd geupdated worden.
en jammer geen ambilight

jins 12-01-2020

Great picture and sound quality, No ambilight

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

The picture quality is excellent. Also the sound quality is superb, gives a real home theater effect. Though the menu shows ambilight, this model does not have this feature - which is confusing.

Anoniem 17-10-2019

mooi beeld & geluid. Smart TV werkt niet

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

Mooie tv met goed beeld en geluid. Speciaal een Smart Tv aangeschaft. Dit deel werkt alleen na 4 weken nog steeds niet.