Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Philips 6500 series 50PUS6503/12 2018

Philips 6500 series 50PUS6503/12 2018
Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Metin1973 18-06-2020

Voor deze prijs Prachtig TV

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Op internet heb ik verschillende reviews gelezen, zowel positieve als negatieve. Uiteindelijk, ook door Ambilight, voor deze Philips gekozen met de hoop dat de slechte recenties overdreven waren.
Ik had hiervoor een high end 55" Sony. Qua menu vind ik Philips beter. Ik vind het overzichtelijk en duidelijk. Ik kan alles vinden wat ik zoek.
Beeld kwaliteit kan ik kort over zijn: SUPER! Het kost enige moeite om de juiste instellingen te vinden maar de tips van Philips bij de instellingen helpen daar enorm bij.
Geluid moet je niet veel van verwachten, ik heb een LG SL5Y soundbar aan gekoppeld en de samenwerking via ARC is super. Soundbar gaat vanzelf aan en uit en ik kan het geluid via mijn TV afstandbediening regelen.
De minpunten zijn:
De software update is niet lekker gelopen waardoor de TV afstandsbediening niet herkent. De helpdesk heeft mij een oplossing geboden om via een USB stick de software opnieuw in te laden maar als je de TV ophangt kan je niet meer bij de betreffende USB poort. Dus niet goed over de desing nagedacht
Aan de onderkant van de TV zou een inkeping moeten komen om de kabels af voeren. Dit is er niet waardoor de TV niet strrak tegen de muur kan.

Kristoff 19-06-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Mooi ogende televisie die in vele interieurs knap zal staan. Qua beeldverwerking stelt hij toch teleur. Heldere beelden in HDR 10+ of 4K worden zeer knap weergegeven. Echter wanneer er donkere beelden getoond moeten worden faalt deze televisie desastreus. Soms is er enkel een "blur" te zien wanneer er een grote donkere scéne is. Ik dacht dat dit bij het gebruik van direct leds echt wel beter ging zijn.

Dat de upscalling niet super is dat is begrijpbaar voor een tv in deze prijsklasse. Wel een hekelpunt is het Saphi besturingssysteem. Weinig apps voorhande, maar goed opnieuw komen we uit bij de prijsklasse. Hetgeen echt stoort is dat dit besturingssysteem sommige taken gewoon niet kan uitvoeren. Het koppelen van de Philips Remote app lukt gewoon op geen enkele manier. Verder lijkt de processor ook onvoldoende geheugen te hebben. Streamen over een bedraad netwerk verloopt met schokken. Als er Netflix in 4K gekeken wordt en men wilt vervolgens het geluid aanpassen dan duurt het soms 15 sec vooraleer dit wordt verwerkt door de televisie. Je ziet dan pas na 15 sec op het scherm de volumebalk verschijnen en het geluid wordt dan pas aangepast. Zeer irritant!

Voor deze prijs verwacht je geen topprestaties maar gewoon een vlot toestel zonder veel toeters en bellen. Je voelt het ook aan de afstandsbediening dat er op de kosten moest bespaard worden. Dat de zwartwaardes en processorsnelheid zo zwak zijn is echter wel problematisch.

Verder is het hebben van Ambilight wel een zeer fijn gegeven. Dit is samen met 4K beelden aangenaam om naar te kijken. Echter mag er geen lichtinval zijn want dan ziet men quasi niets meer van de beelden.

Conclusie is dat deze televisie toch meer ontgoocheld dan gelukkig maakt. Tast iets dieper in de buidel of ga opzoek naar een oled 2018 model en je avond op de bank zal leuker worden dan die van mij.

Pieter Z 12-04-2021

Al twee keer moeten laten repareren

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Ik heb inmiddels 3 TV's van Philips, maar dit is echt een zorgen kindje. Het is wel de goedkoopste van het stel, misschien daarom. Er draait geen Android TV op, maar een eigen Philips besturingssysteem. Dit draait allemaal best stroef en niet alle apps zijn er. Ook kun je niet naar het systeem casten via het Chromecast protocol. Dit kan wel naar de duurdere tv's van Philips. Maar het meest vervelende is nog dat hij al 2 keer gerepareerd is binnen 1 jaar. Vervangend LED scherm erin gezet, doordat er groene vlekken in zaten.

Volkii 22-02-2021

BELLE MAIS PAS PERFORMANT

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Aprés plusieurs mois d’utilisation. Cette TV est un bon produit au niveau image et son concernant le logiciel, il est vraiment nul. L’expérience utilisateur ne suit donc pas car lorsque vous essayez de télécharger quelque application ( déja trop peux ) la tv bloque et il faut carrément enlever le courant pour pouvoir réutiliser idem lors de l’installation d’une clefs usb soit plante la tv soit elle ne la reconnaît meme pas. Donc je donnerais 5 sur 10.

Leave the Light on 14-02-2021

Geweldige Kleuren

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Ik heb al enige tijd deze Ambilight TV in huis en vind het een geweldige aankoop. De kleuren zijn levensecht door het Ambilight en het werkt uitstekend. Een geweldige TV en kan iedereen deze Ambilight aanbevelen.

Jacid 08-02-2021

Philips ambligt

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Well it is a Saphi based TV. It would be great to get an update with the possibility to log in into Google Play store. I like this machine.

JB1992 14-01-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Mooi beeld en de Ambilight is een absolute meerwaarde. Duurt even om op te starten, maar dat lijkt me normaal.

Anoniem 22-12-2020

Netwerk aansluiten

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Na enige tijd geef tv netwerk configuratie sluiten of aansluiten lukt niet niks werkt meer. Ik zou het zelf op kunnen lossen schrijven ze dit vind ik zo slecht tv is nog 4 maanden oud.

venturasat 14-12-2020

Update

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Na de update van oktober maakt de tv geen contact meer met WIFI, Zijn de kleuren niet meer om aan te zien en is het gehele systeem vervelend langzaam geworden.

Dwartenberg2.0 02-12-2020

Mooie gezellige beeldsfeer

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Omdat het een echte mooie tv is. Want als ik naar een film kijk op Netflix geeft deze tv het heel mooi weer met echt strak beeld en mooie verlichting dankzij de ambilight.

Kevin K. 26-10-2020

Prachtig beeld en Ambilight is fantastisch

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Dit is mijn eerste ambilight tv ooit. Op aanraden van mijn collega gekocht. En bevalt qua beeld en Ambilight ontzettend goed. Het enige punt van kritiek dat ik kan leveren is dat het menu van de tv nu al erg traag werkt en soms raar doet waardoor ik de tv moet resetten als hij vastloopt.
Gelukkig komt dit maar sporadisch voor. Tevens mis ik Disney+ ondersteuning. De pootjes van de tv zorgen ervoor dat de TV erg laag staat waardoor er praktisch gezien geen soundbar onder kan zonder de TV op te hangen. Maar voor het geld had ik geen betere kunnen kopen.

Zuyderzee 26-10-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Fijn apparaat met een helder scherm. Flinke upgrade van onze vorige tv zonder dat hij al te groot of te luxe is. Ambilight is voor ons een hele goede toevoeging wat echt meer diepte en beleving geeft aan hetgeen je kijkt. Super!

SYLTY 17-10-2020

Geweldige tv

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Zeer tevreden met amby Light zeer ontspannen tv kijken en het staat prachtig.
Super scherp beeld met prachtige kleurweergave! Met gamen ook een geweldige beleving. Veel functies op de tv.
Aanwezig . Ben superblij met deze TV,!!

Jakops 13-10-2020

Zeer tevreden !!

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Aanvankelijk ging ik alleen voor de top: OLED. Ik had nl de beeldkwaliteit al enkele keren gezien in Myshop en andere electronica-zaken. De TV moest echter in een groot wandmeubel passen met tegelijkertijd extra ruimte rondom voor ambilight. Dus ik was beperkt tot maximaal 50 inch beelddiagonaal. Ik heb uiteindelijk dan maar gekozen voor de 6700 serie Smart TV. Ik heb hem nu enkele maanden in gebruik en ben er super gelukkig mee.

LucienRutten 12-10-2020

TV geeft natuurgetrouwe beelden

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Ik ervaar dat deze tv veel betere beelden heeft dan mijn oudere philips tv .
Een geweldige ervaring.
Het ambilight syteem versterkt dit gevoel.

Kadootje 10-10-2020

Bij het aangaan gaat het soms niet , stekker erin

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Het aangaan gaat moeilijk , problemen met aan doen ! Maar de stekker er f uit en dan doet hij het ! Begrijp dr niks van !!

ankervs 07-10-2020

De tv geeft rust tijdens het kijken

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

je kijkt ontspannen tv doordat het contrast tussen scherm en achtergrond minimaal is. Bovendien kan je de kleuren aanpassen aan je stemming.

Jellew 07-10-2020

Goede TV voor een goede prijs

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Al met al is deze TV een goed product voor het geld wat ik hieraan heb uitgegeven. Plus punten:
- Het besturingssysteem is makkelijk te begrijpen
- Reactie tijd voelt soepel
- Embilight is een prettige ervaring en levert een goede bijdragen aan het kijkplezier.

Minpuntje
- HDR kwaliteit vind ik benedenmaats

Jeromme 02-10-2020

Super tv met goed prijs kwaliteit

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Fijne tv met geweldig beeld en voor ons maximale functionaliteit. De prijs is in verhouding tot het product erg goed. Alles wat wij belangrijk vinden zit er op (en dat is veel). Verder vertrouwde Philips kwaliteit.

CanisLupus 02-10-2020

4K TV met Ambilight voor een scherpe prijs

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12 2019

Ik was op zoek naar een 4K televisie met Ambilight (ik wil niet meer zonder) voor op de gameroom. Deze 43 inch versie was voor een scherpe prijs te krijgen.
Voldoet uitstekend voor tonen van 4K HDR beelden en met aansluiting op de Hue lampen in de kamer wordt het gamen bijna een VR-beleving!