Philips 6700 series 50PUS6704/12 - Reviews

50,0 inch

Metin1973 18-06-2020

Voor deze prijs Prachtig TV

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Op internet heb ik verschillende reviews gelezen, zowel positieve als negatieve. Uiteindelijk, ook door Ambilight, voor deze Philips gekozen met de hoop dat de slechte recenties overdreven waren.
Ik had hiervoor een high end 55" Sony. Qua menu vind ik Philips beter. Ik vind het overzichtelijk en duidelijk. Ik kan alles vinden wat ik zoek.
Beeld kwaliteit kan ik kort over zijn: SUPER! Het kost enige moeite om de juiste instellingen te vinden maar de tips van Philips bij de instellingen helpen daar enorm bij.
Geluid moet je niet veel van verwachten, ik heb een LG SL5Y soundbar aan gekoppeld en de samenwerking via ARC is super. Soundbar gaat vanzelf aan en uit en ik kan het geluid via mijn TV afstandbediening regelen.
De minpunten zijn:
De software update is niet lekker gelopen waardoor de TV afstandsbediening niet herkent. De helpdesk heeft mij een oplossing geboden om via een USB stick de software opnieuw in te laden maar als je de TV ophangt kan je niet meer bij de betreffende USB poort. Dus niet goed over de desing nagedacht
Aan de onderkant van de TV zou een inkeping moeten komen om de kabels af voeren. Dit is er niet waardoor de TV niet strrak tegen de muur kan.

Lotte 01-03-2020

Philips 50PUS6704

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Gemakkelijk te bedienen. Mooi en helder beeld. Ambilight kijkt heerlijk en kun je in en uitschakelen wanneer gewenst.
Smart tv werkt snel

Pluspunten

• Ambilight
  • Smart tv
  • Beeldkwaliteit
  • Gemak

Minpunten

• Netflixapp ondersteunt geen surroundsound

Kristoff 19-06-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Mooi ogende televisie die in vele interieurs knap zal staan. Qua beeldverwerking stelt hij toch teleur. Heldere beelden in HDR 10+ of 4K worden zeer knap weergegeven. Echter wanneer er donkere beelden getoond moeten worden faalt deze televisie desastreus. Soms is er enkel een "blur" te zien wanneer er een grote donkere scéne is. Ik dacht dat dit bij het gebruik van direct leds echt wel beter ging zijn.

Dat de upscalling niet super is dat is begrijpbaar voor een tv in deze prijsklasse. Wel een hekelpunt is het Saphi besturingssysteem. Weinig apps voorhande, maar goed opnieuw komen we uit bij de prijsklasse. Hetgeen echt stoort is dat dit besturingssysteem sommige taken gewoon niet kan uitvoeren. Het koppelen van de Philips Remote app lukt gewoon op geen enkele manier. Verder lijkt de processor ook onvoldoende geheugen te hebben. Streamen over een bedraad netwerk verloopt met schokken. Als er Netflix in 4K gekeken wordt en men wilt vervolgens het geluid aanpassen dan duurt het soms 15 sec vooraleer dit wordt verwerkt door de televisie. Je ziet dan pas na 15 sec op het scherm de volumebalk verschijnen en het geluid wordt dan pas aangepast. Zeer irritant!

Voor deze prijs verwacht je geen topprestaties maar gewoon een vlot toestel zonder veel toeters en bellen. Je voelt het ook aan de afstandsbediening dat er op de kosten moest bespaard worden. Dat de zwartwaardes en processorsnelheid zo zwak zijn is echter wel problematisch.

Verder is het hebben van Ambilight wel een zeer fijn gegeven. Dit is samen met 4K beelden aangenaam om naar te kijken. Echter mag er geen lichtinval zijn want dan ziet men quasi niets meer van de beelden.

Conclusie is dat deze televisie toch meer ontgoocheld dan gelukkig maakt. Tast iets dieper in de buidel of ga opzoek naar een oled 2018 model en je avond op de bank zal leuker worden dan die van mij.

Sweatpae 14-09-2020

Zeer goede kwaliteit .goed beeld

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Heel tevreden met deze Ambilight Tv .perfecte grote .wordt niet warm het scherm ,wat ik wel had bij de vorige tv .vriendelijke service waar ik hem kocht . Het brengen was top .Nooit een led tv gehad en nu super blij .echt deze tv is echt aan te bevelen .philips producten zijn dan ook super in orde .Misschien een tip voor Philips diepvriezers .

Boom76 12-09-2020

Nooit meer een zonder ambilight

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Prima tv voor een goede prijs. De ambilight is echt een verrijking en ik kan niet wachten tot de dagen weer korter worden. Verder erg makkelijk in de bediening. Snel aangesloten via WiFi en de voor mij belangrijkste apps al voor geïnstalleerd (netflix videoland YouTube) enige minpuntje voor mij is geen Spotify app maar hopelijk komt philips hier nog mee op dit toestel? Zeker een aanrader wat mij betreft.

Stephan 07-09-2020

Mooie televisie voor deze prijs

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

De Philips Ambilight tevevisie heeft een mooi realistisch beeld. De ambilight geeft een extra prettige dimensie aan het televisie kijken. De televisie heeft een mooie vormgeving. Hij hangt bij ons aan een beugel plat op de muur. Bevestigen ging prima.

Pluspunten

• prijs
  • ambilight
  • aantal (soorten) aansluitingen

bvoutsas 27-08-2020

Great value for money

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Great product, a bit slow when it comes to reaction to controls from remote. Big drawback is that miracast isn’t working and a fix has been promised for ages (literally) and has not been delivered yet.

qbuzz 25-08-2020

super tv

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

tv voldoet geheel aan de verwachting snelle processor prachtig beeld en dat alemaal voor een mooie prijs.

Jan de 1e 10-08-2020

Een Echte Philips TV zoals gewend: Goed dus

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Een televisie zoals iedereen wenst. Prachtige vormgeving, prachtig beeld.
de pootjes vind ik een beetje iel maar ze doen het.

Haedens 07-08-2020

Ambilight werkt slechts deels!

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Tv werkt zoals verwacht. Maar ambilight niet. Ik poogde dit te melden maar vind geen rechtstreekse bron om dit euvel aan te kaarten?

Pedro3838 12-07-2020

Bug persistent

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Encore une fois la TV s'arrête plusieurs fois par semaine en raison d'un bug, à chaque fois je suis obligé de insérer une pen avec une mise à jour du logiciel et 10m après elle revienne au normal mais ça dure pas long temps. Donc je ne comprends pas à quoi sert les mises à jours une fois que ça Ne règle pas ce problème qui est très désagréable et gêne beaucoup car si je suis pas là mes enfants et ma femme ne savent pas faire la manip. Voilà, j'espère qui vous allé faire le nécessaire pour trouver une solution, je regrette vraiment l'achat et si je pourrais revenir au passé je jamais achèterais une autre smart tv Philips. J'attends une réponse de votre côté.
Bien cordialement

Jakops 10-07-2020

goed beeld, prima geluid en juiste maat.(50 inch)

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

ik heb getwijfeld of ik niet een Oled moest kiezen vanwege de super-beeldkwaliteit, maar die paste niet goed in de kast (minimaal 55 inch). Nu ben ik zeer tevreden met de huidige beeldkwaliteit. Tevens is de maatvoering goed en komt de ambi-light goed tot zijn recht. Ook het geluid is veel beter dan van mijn oude tv.

Yrri 17-06-2020

Fantastische TV, goed beeld en goede prijs

Geschreven voor: Philips 55PUS6704/12

Ik heb al jaren een 40 inch ambilight led-tv in huis, dus ik ben de kwaliteit van Philips gewend. Wat een verschil zeg die 55 inch (3-ambilight)! Super helder en scherp met de 4k en wat gaat dit goed met Netflix, YouTube en Ziggo. Top product tegen een top prijs!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Ambilight (3)
  • Helder
  • installatie
  • afstandbediening

Minpunten

• niet draaibaar

Rob 06-06-2020

Philips uit de 6700 serie met 3 zijdig Ambilight

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6704/12

Prima kwaliteit prijs verhouding. 3 zijdig ambilight ook prachtig; ook handig de directe Netflixknop op de a.b.

Pluspunten

• driezijdig ambilight
  • netflix button op afstandbed.

Lokmans 05-06-2020

Prachtige tv voor relatief weinig geld

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Deze tv is een waardige opvolger van mijn oude Phillips tv (Cineos)
het beeld is spectaculair t.o.v. de Cineos al was die ook al goed! Het geluid is uitstekend. Het toestel ziet er strak en modern uit met een fraaie omlijsting. Het staat stevig op prachtige pootjes. Nu maar hopen dat deze tv net zo duurzaam zal blijken als de bovengenoemde voorganger.
Van harte aanbevolen!

Ton

Chris.42 22-05-2020

Mijn Philips KTV 65PUS 6704/12

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Na bijna 2 maanden gebruik te maken van de Philips 65PUS6704 is mijn conclusie dat ik zeer tevreden ben.

kloes D 15-05-2020

super blij met deze aanschaf

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

mooie beeld best een goed geluid en de apps zoals netflix en prime super lekker films en series kijken die ikzelf wil wel jammer dat Disney+ er niet op staat. verder ben ik erg tevreden en met die ambilight kijkt het ook beter

marcel68 13-05-2020

zeer goede TV met perfect beeld

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

ik ben zeer te spreken over deze TV, Hangt op de slaapkamer en beeld is perfect. met name het ambilight is schitterend

Mayflower62 05-05-2020

Minpuntje

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Een hele mooie tv met goed beeld, helaas niet tevreden over het besturingssysteem... Netflix loopt vaak vast, zo erg dat niets meer reageert en ik de steker moet uittrekken....

Zonaanbidder 26-04-2020

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6704/12

Tv gekocht op advies, geen spijt van. Helder beeld, je kunt snel schakelen van kanaal. Wel een soundbar aangesloten voor dieper geluid. Verder prima TV voor het geld.