Philips 6500 series 43PUS6504/12 - Reviews

43,0 inch

HarryNaaldPT 20-02-2020

Slechte tv

Geschreven voor: Philips 6500 series 70PUS6504/12

Deze tv nu 10 dagen in huis. Aanstaand weekend gaat ie retour Mediamarkt. Waarom? Lees verder.

Mijn 52"Sony kreeg wat kuren en ik wilde graag een nog groter scherm. Dan kom je onder de 1000 euro terecht in 65 inch tv's. Behalve Philips die dus deze 70" inch aanbiedt. En daarom ook deze gekocht.
Meteen bij de installatie viel al op dat de interface onhandig is. En op het moment dat de tv daadwerkelijk in gebruik genomen kan worden loop je daar nog meer tegenaan. Er is geen snelle toegang naar de instellingen, je moet altijd via het menu iets aanpassen. En dat gaat nog traag ook. Net als de smart-functie via Saphi. Te langzaam en niet gebruiksvriendelijk, kan niet zo anno 2020. En waarom wel zo'n grote lelijke Netflixknop op de Afstandsbediening voor rechtstreeks toegang tot de app? Hoeft van mij niet. Had ik liever voor snelle beeldinstellingen gezien. Verkeerde keuze.

Maar dan het beeld. Met alle goede wil van de wereld is dat niet goed te krijgen! De kleuren zijn niet sprankelend, de helderheid is niet hoog genoeg, en alleen met alle hulpverbeterende functies ingeschakeld is er nog een beetje normaal tv te kijken. Want anders heb je enorm last van clouding en ghosting. En dan nog is het beeld alleen bij gebruik van blu-ray of nog beter 4K het beste. Niet goed, wel het beste van wat je eruit kunt halen. Want ook het laten uitvoeren van een professionele kalibratie maakt het niet beter. Scherpte en diepte en vloeiende kleuren blijven een probleem. En ruis.

Nee ik kende Philips van vroeger als een producent van hele goede tv's. Maar de huidige eigenaar TP-Vision heeft daar niets van heel gelaten. Ik ga weer voor een Sony, LG of Panasonic.

Pluspunten

• Groot

Minpunten

• Erg slechte beeldkwaliteit en kleuren
  • Onhandige interface en traag

Zuiderling66 13-05-2020

Scherp beeld en goede service!

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12

Ik heb 2 TV's gekocht bij Kamera-express en ben onder de indruk in deze Coronatijd van snelle en correcte levering. Verder heb ik deze TV gekocht op basis van de specificaties. Het is een mooi groot en scherp beeld. De kleuren in verhouding tot mijn vorige 4K TV van Samsung zijn iets flets in de standaardmodus, maar kunnen gepersonaliseerd worden. Verder deze TV gekocht vanwege de 5 jaar garantie van Kamera-express. Let wel goed op de juiste wijze van uitpakken en optisch en technisch controleren. Maar er is een duidelijke instructie bij!

Pluspunten

• groot scherm
  • duidelijke installatie-instructies
  • scherp beeld
  • goede prijs

Minpunten

• trage afstandsbediening

Johan44 26-08-2020

TV heeft prima beeld, het geluid heeft kuren.

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Alles werkt zoals je mag verwachten, alleen het geluid heeft schijnbaar een eigen wil:
Bij TV kijken via de mediabox van Ziggo “knalt” bij sommige kanalen het geluid het toestel uit en is dan alleen te regelen met de Philips afstandsbediening. TV kanalen zijn alleen te kiezen met afstandsbediening van Ziggo. Oorzaak of oplossing heb ik nog niet gevonden.

Chris Janssen 25-08-2020

Zeer goede beeld kwaliteit

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

De Philips 43PUS6504/12 TV heeft een zeer goede beeld kwaliteit and ook zeer goede smart funkties. Wij zijn erg tevreden over de aankoop van de Philips 43PUS6504/12.

Pluspunten

• Beeld
  • Smart functies

Rick95 17-07-2020

Goed beeld. Hele slechte smart menu.

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Geen facebook, wat voor veel mensen toch belangrijk is zeker met de opkomende streamdiensten daar. Baal er erg van. Telefoon/tablet verbinding is erg traag en veel lag, dus dat is geen optie. Philips zou hier echt wat aan moeten doen zodat er een facebook app op komt

B van Dongen 09-07-2020

Goed beeld, apps downloaden slecht

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Je kan geen apps downloaden van b.v. KPN itv waar wij abonnement van hebben.
Ook een andere browser niet te downloaden.
Geluid blikkenrig, muis hapert regelmatig, moet tostel dan resetten om hem weer ok te krijgen.
Voor de rest heel tevreden.

pauwelsrobert 08-06-2020

groot scherm ,

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12

heb dit toestel gekozen voor lage prijs in promo .
bij uitpakken en plaatsing , ( wat zeer vlot ging door heldere en bondige voorschriften en GEWICHT ) en installatie was ik verrast door de mooie beeldkwaliteit en vlotte bediening.
ben zeer tevreden.

Pluspunten

• bekend betrouwbaar merk ( Philips )
  • goede prijs

Anoniem 04-06-2020

Wiffi valt veel uit

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Als de tv aangaat dan doet die in het begin eerst uitvallen en direct erna is er niets meer aan de hand dan streamen naar de tv doet die niet omdat hij door de telefoon niet word erkent

Eric F. 30-05-2020

Image exceptionnelle

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

J'ai toujours cru que les vidéos de démonstration donnaient une fausse idée de l'image... Après avoir regardé quelques programmes chez moi, je suis convaincu que l'image est vraiment exceptionnelle.

Sabas 30-05-2020

Goed beeld en goed betaalbaar!

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Aangenane prijs en genoeg handige Feautures en het smart menu, werkt snel en makkelijk. Aanmelden van Apps zoals Youtube en spraaksturing via telefoon werken ook heel goed! Makkelijk te installeren. Dit is uiterarad niet de premium lijn van Philips en en dat zie je aan het type plastic, dat oogt wat goedkoper. Beeld kwaliteit liegt er echter niet om!

John 24-04-2020

Schitterende tv.

Geschreven voor: Philips 6500 series 65PUS6504/12

Na een avond zitten googlen kwam ik op deze Philips uit bij Kamera-express. Zoveel tv voor een schitterende prijs. Snel besteld, volgende dag al gebeld voor bezorgafspraak, en netjes de volgende dag op tijd geleverd. Top geregeld Kamera express.
Snel gemonteerd en aangesloten,en dan heb je geen spijt dat je deze Philips hebt besteld.

Pluspunten

• Schitterend beeld en geluid.
  • Handig instelmenu.

Minpunten

• Geen handleiding meegeleverd.
  • Kon er niet meer vinden.

Barnevelder 08-04-2020

Nieuwe TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12

Zo blij met onze nieuwe TV!! Wij gaan altijd voor Philips. De TV is groot en mooi. Het is wel even wennen omdat onze vorige TV iets kleiner was.

Pluspunten

• Perfecte beeld
  • Geluid is mooi

Lebruxellois 11-03-2020

Débit pourri

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Impossibilité de régler le rétro-éclairage, beaucoup d'image saccadé malgré l'achat de câble à 50€ en HDMI 2.0B à 21gbps. Mode plein écran qui bug quand y'a un ecran noir entre les pub par exemple, télé qui réagit très lentement, son à peine potable, s'est déjà éteinte toute seul une fois sans raison apparente après une semaine d'utilisation, bref: à ne pas acheter ni celle ni aucune autre de ce fabricant

Moovy 05-03-2020

Manque de fluidité (commandes), pas de format 4/3

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Possesseur d'un téléviseur Philips acheté il y a 5-6 ans dont j'étais content, j'ai donc décidé d'en acheter un nouveau. Bien mal m'en a pris. Outre le manque d'infos disponibles (il faut tout télécharger et imprimer mais cela est sans doute vrai dans d'autres marques), je constate que cet appareil est bien moins fluide et intuitif pour des commandes de base, telle que le réglage d'image par exemple (il faut jusqu'à 6 impulsions sur un bouton pour avoir enfin accès aux réglages !). Ce qui n'est renseigné nulle part c'est que le format 4/3 est aux abonnés absents. Donc, pas moyen de visionner des séries des années 60-70-80 sans avoir une déformation ou un manque d'une bonne partie de l'image ! C'est INCOMPREHENSIBLE que cela n'existe plus et que ce ne soit pas renseigné dans les affichages (et je ne parle pas du mode d'emploi puisqu'il n'est disponible que par téléchargement !). Quelles déceptions.

Torchwood 27-02-2020

Tevreden over beeld en prijs

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Ik was op zoek naar een 4 K TV met upscaling en de meest actuele HDR specificaties, HDR10+ enz... Het smart gedeelte interesseerde me minder. De beeldinstellingen doe je best met een laptop of ander apparaat dat op het net kan in de aanslag. Je hebt verschillende instellingen die op het eerste gezicht het +/-zelfde zijn maar toch iets anders doen. Google en Youtube sites van ervaringsdeskundigen geven de uitleg. Niet altijd over precies hetzelfde toestel maar je weet ten minste wat je aan het doen bent. Reken maar 1 uur voor je daar door bent tenzij je tevreden bent met de standaard instellingen, wat zonde zou zijn want goed afgesteld is het beeld echt stukken beter dan de eenheidsworst fabrieksinstellingen. Het smart gedeelte heb ik eens diagonaal bekeken en buiten YouTube gebruik ik daar niets van maar alles waar je een account voor hebt blijkt te werken. Netflix doe ik om audio redenen via men home cinema & chromecast maar de app op de TV doet het ook prima. Het enige ongelukkige aan de TV is de IR ontvanger, die zit wat verscholen achter de rechter voet en je moet goed mikken om te bedienen. Lay out van de firmware is wat rommelig maar dat raak je wel gewoon. Netwerkaansluiting heb ik,UTP, op men router gezet en die doet het prima. All round zeer tevreden over het toestel.

karamanstar-recordz 12-02-2020

geweldig tv

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

super goed beeld zaols ik gewend ben van philips, en ook goed geluid.
alleen de software en interface is wel te ingewikkeld mocht wel van deze tijd geupdated worden.
en jammer geen ambilight

jins 12-01-2020

Great picture and sound quality, No ambilight

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

The picture quality is excellent. Also the sound quality is superb, gives a real home theater effect. Though the menu shows ambilight, this model does not have this feature - which is confusing.

Saviopas 30-12-2019

Mooie degelijke 4k tv voor correcte prijs

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Het beeld is erg goed bij 4K UHD video's ook op PS4, blu-ray, YouTube.
Smart tv werkt zonder problemen maar van sommige apps zie ik het nut niet in Vlaanderen.
Mooi groot scherm, lichte tv makkelijk ophangbaar of te zetten als je een grote tv-kamer/leefruimte hebt.

Herman 10-12-2019

Prima TV voor top prijs

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12

Op zoek naar een goede tv voor zijn prijs deze tv uitgezocht.
Prima beeld ,geluid niet kunnen beoordelen want via dolby set.
Makkelijke instellingen en voldoende aansluitingen voor alle apparatuur.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • mooi beeld
  • eenvoudige bediening

Anoniem 17-10-2019

mooi beeld & geluid. Smart TV werkt niet

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12

Mooie tv met goed beeld en geluid. Speciaal een Smart Tv aangeschaft. Dit deel werkt alleen na 4 weken nog steeds niet.