Philips 43PUS6504/12 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

avc1958 03-12-2021

Miskoop en ben niet de enige met zelfde probleem

Recencie van anoniem 8/21.is juist hetzelfde als bij mij. Ook al 2 herstellingen achter de rug , heeft 2 de keer ook 3 weken binnen geweest(daar werkte deze 100% schijnt) , jammer genoeg terug al eens 2x uitgevallen, zwart beeld, embleem Philips verschijnt en werkt na 5 sec terug verder. Dus ja, miskoop zeker.
Bij mij dus zelfde probleem.
Heb al een vervanging gevraagd, maar dit moet je via Carrefour proberen te regelen. Spijtig toch. Philips is normaal geen slecht merk.

Pluspunten

• Jammer genoeg geen

Minpunten

• Uitvallen tv

Anoniem 15-08-2021

Slechte serie en hersteldienst weet het probleem niet.

Na 2 herstellingen, heeft 2 de keer 3 weken binnen geweest(daar werkte deze 100% schijnt) , jammer genoeg terug al eens uitgevallen, zwart beeld, embleem Philips verschijnt en werkt na 5 sec terug verder. Dus ja, miskoop zeker.

Pluspunten

• Beeld en klank ok

Minpunten

• Uitvallen tv
  • Geen Philips meer

Andre 27-04-2021

Slechte serie

Na recensie eind vorig jaar, tv in herstelling geweest. Zou gans electronisch binnenwerk vernieuwd geweest zijn. Nu 3 maand later beginnen problemen met afstandsbediening terug. Tv reageert gewoon niet. Enige mogelijkheid is stekker uit, wat wachten en terug insteken.
Philips ja... Nochtans vroeger altijd Philips gekocht.

Pluspunten

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Beeld

Remko 19-01-2021

Tv slaat regelmatig vast

Het beeld is goed , de prijs kwaliteits verhouding ook, ik heb thuis een ps4 een xbox en een een multimediasyteem met blueray en home cinema, hij At regelmatig vast en start dan niet meer op, er is al een monteur geweest maar toen deed hij het opeens weer. Nu wederom zwart beeld en hij start weer niet op, ook niet nadat de stekker er een uur uut is geweest en alles is losgekoppeld. Begin langzamerhand te balen van deze tv....

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Van alle gemakken voorzien

Minpunten

• Slaat heel vaak vast
  • Start soms helemaal niet op

Hr C Janssen 13-12-2020

Philips 43PUS6504

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

De Philips 43PUS6504 heeft een uitstekende beekd kwaliteit met veel mogelijkheden, mooie vormgeving en hoog gebruikersgemak.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Vormgeving
  • Mogelijkheden
  • Gebruikersgemak

André 10-12-2020

Teleurgesteld

Tv nu 7 maand oud .Voor je kan starten ben je al uurtje zoet . Kleurinstellingen !
Bij klaar beeld is dit veel te lichtgevend , ogen doen pijn . Donkere beelden zijn dan echt donker.
Vergeet regelmatig de gebruikte HDMI ingang . Dien je in andere ingang te steken .
Dan ok . Nadien steek je terug in de zogezegde slechte HDMI ingang en werkt terug.
Reageert regelmatig niet op afstandsbediening. Tv ziet signaal ( rood lampje op tv knippert)
Al 2 maal zwart beeld , tv herstart en speelt dan weer verder. Nu retour winkel . Afwachten maar.

Pluspunten

Minpunten

• Kleurinstellingen
  • Afstandsbediening

HLLove 26-09-2020

Het product werkt naar behoren

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

Helder en scherp beeld. Geluid van de TV kan beter, maar met een homecinema set geen probleem natuurlijk. Snel te installeren. De voetsteunen zouden wat mooier kunnen. Als je recht voor het toestel zit is het beeld het beste.

Johan44 26-08-2020

TV heeft prima beeld, het geluid heeft kuren.

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

Alles werkt zoals je mag verwachten, alleen het geluid heeft schijnbaar een eigen wil:
Bij TV kijken via de mediabox van Ziggo “knalt” bij sommige kanalen het geluid het toestel uit en is dan alleen te regelen met de Philips afstandsbediening. TV kanalen zijn alleen te kiezen met afstandsbediening van Ziggo. Oorzaak of oplossing heb ik nog niet gevonden.

Chris Janssen 25-08-2020

Zeer goede beeld kwaliteit

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

De Philips 43PUS6504/12 TV heeft een zeer goede beeld kwaliteit and ook zeer goede smart funkties. Wij zijn erg tevreden over de aankoop van de Philips 43PUS6504/12.

Pluspunten

• Beeld
  • Smart functies

Rick95 17-07-2020

Goed beeld. Hele slechte smart menu.

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

Geen facebook, wat voor veel mensen toch belangrijk is zeker met de opkomende streamdiensten daar. Baal er erg van. Telefoon/tablet verbinding is erg traag en veel lag, dus dat is geen optie. Philips zou hier echt wat aan moeten doen zodat er een facebook app op komt

B van Dongen 09-07-2020

Goed beeld, apps downloaden slecht

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

Je kan geen apps downloaden van b.v. KPN itv waar wij abonnement van hebben.
Ook een andere browser niet te downloaden.
Geluid blikkenrig, muis hapert regelmatig, moet tostel dan resetten om hem weer ok te krijgen.
Voor de rest heel tevreden.

pauwelsrobert 08-06-2020

groot scherm ,

heb dit toestel gekozen voor lage prijs in promo .
bij uitpakken en plaatsing , ( wat zeer vlot ging door heldere en bondige voorschriften en GEWICHT ) en installatie was ik verrast door de mooie beeldkwaliteit en vlotte bediening.
ben zeer tevreden.

Pluspunten

• bekend betrouwbaar merk ( Philips )
  • goede prijs

Anoniem 04-06-2020

Wiffi valt veel uit

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

Als de tv aangaat dan doet die in het begin eerst uitvallen en direct erna is er niets meer aan de hand dan streamen naar de tv doet die niet omdat hij door de telefoon niet word erkent

Eric F. 30-05-2020

Image exceptionnelle

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

J'ai toujours cru que les vidéos de démonstration donnaient une fausse idée de l'image... Après avoir regardé quelques programmes chez moi, je suis convaincu que l'image est vraiment exceptionnelle.

Sabas 30-05-2020

Goed beeld en goed betaalbaar!

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

Aangenane prijs en genoeg handige Feautures en het smart menu, werkt snel en makkelijk. Aanmelden van Apps zoals Youtube en spraaksturing via telefoon werken ook heel goed! Makkelijk te installeren. Dit is uiterarad niet de premium lijn van Philips en en dat zie je aan het type plastic, dat oogt wat goedkoper. Beeld kwaliteit liegt er echter niet om!

Zuiderling66 13-05-2020

Scherp beeld en goede service!

Ik heb 2 TV's gekocht bij Kamera-express en ben onder de indruk in deze Coronatijd van snelle en correcte levering. Verder heb ik deze TV gekocht op basis van de specificaties. Het is een mooi groot en scherp beeld. De kleuren in verhouding tot mijn vorige 4K TV van Samsung zijn iets flets in de standaardmodus, maar kunnen gepersonaliseerd worden. Verder deze TV gekocht vanwege de 5 jaar garantie van Kamera-express. Let wel goed op de juiste wijze van uitpakken en optisch en technisch controleren. Maar er is een duidelijke instructie bij!

Pluspunten

• groot scherm
  • duidelijke installatie-instructies
  • scherp beeld
  • goede prijs

Minpunten

• trage afstandsbediening

John 24-04-2020

Schitterende tv.

Na een avond zitten googlen kwam ik op deze Philips uit bij Kamera-express. Zoveel tv voor een schitterende prijs. Snel besteld, volgende dag al gebeld voor bezorgafspraak, en netjes de volgende dag op tijd geleverd. Top geregeld Kamera express.
Snel gemonteerd en aangesloten,en dan heb je geen spijt dat je deze Philips hebt besteld.

Pluspunten

• Schitterend beeld en geluid.
  • Handig instelmenu.

Minpunten

• Geen handleiding meegeleverd.
  • Kon er niet meer vinden.

Barnevelder 08-04-2020

Nieuwe TV

Zo blij met onze nieuwe TV!! Wij gaan altijd voor Philips. De TV is groot en mooi. Het is wel even wennen omdat onze vorige TV iets kleiner was.

Pluspunten

• Perfecte beeld
  • Geluid is mooi

Moovy 05-03-2020

Manque de fluidité (commandes), pas de format 4/3

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

Possesseur d'un téléviseur Philips acheté il y a 5-6 ans dont j'étais content, j'ai donc décidé d'en acheter un nouveau. Bien mal m'en a pris. Outre le manque d'infos disponibles (il faut tout télécharger et imprimer mais cela est sans doute vrai dans d'autres marques), je constate que cet appareil est bien moins fluide et intuitif pour des commandes de base, telle que le réglage d'image par exemple (il faut jusqu'à 6 impulsions sur un bouton pour avoir enfin accès aux réglages !). Ce qui n'est renseigné nulle part c'est que le format 4/3 est aux abonnés absents. Donc, pas moyen de visionner des séries des années 60-70-80 sans avoir une déformation ou un manque d'une bonne partie de l'image ! C'est INCOMPREHENSIBLE que cela n'existe plus et que ce ne soit pas renseigné dans les affichages (et je ne parle pas du mode d'emploi puisqu'il n'est disponible que par téléchargement !). Quelles déceptions.

Torchwood 27-02-2020

Tevreden over beeld en prijs

Geschreven voor: Philips 43PUS6504/12

Ik was op zoek naar een 4 K TV met upscaling en de meest actuele HDR specificaties, HDR10+ enz... Het smart gedeelte interesseerde me minder. De beeldinstellingen doe je best met een laptop of ander apparaat dat op het net kan in de aanslag. Je hebt verschillende instellingen die op het eerste gezicht het +/-zelfde zijn maar toch iets anders doen. Google en Youtube sites van ervaringsdeskundigen geven de uitleg. Niet altijd over precies hetzelfde toestel maar je weet ten minste wat je aan het doen bent. Reken maar 1 uur voor je daar door bent tenzij je tevreden bent met de standaard instellingen, wat zonde zou zijn want goed afgesteld is het beeld echt stukken beter dan de eenheidsworst fabrieksinstellingen. Het smart gedeelte heb ik eens diagonaal bekeken en buiten YouTube gebruik ik daar niets van maar alles waar je een account voor hebt blijkt te werken. Netflix doe ik om audio redenen via men home cinema & chromecast maar de app op de TV doet het ook prima. Het enige ongelukkige aan de TV is de IR ontvanger, die zit wat verscholen achter de rechter voet en je moet goed mikken om te bedienen. Lay out van de firmware is wat rommelig maar dat raak je wel gewoon. Netwerkaansluiting heb ik,UTP, op men router gezet en die doet het prima. All round zeer tevreden over het toestel.